PDA

View Full Version : 2h2h: The road to Japan, wanneer gaat men naar Japan?



Justinian
14-11-2006, 01:38
Tijd terug is het gala in The Sand gehouden met als hoofdprijs een ticket naar Japan. Volgens mij hebben Jordan Radev en Dave Dalgliesh het toernooi in resp. -90kg en -100kg gewonnen. Ben benieuwd wanneer deze vechters in Japan zullen schitteren, temeer na die brute partij van gisteren :thup: Lijkt me dat we hen binnenkort toch in Japan moeten zien vechten.

Justinian
14-11-2006, 01:41
Bedenk me net: had Peter Mulder dat toernooi ook niet gewonnen?

Yamato Damashii
14-11-2006, 02:48
Ben ik ook wel benieuwd naar inderdaad! David Baron had het -75 kg (dacht ik) toernooi gewonnen op dat 2h2h gala en die heeft 26 augustus in Pride gevochten. Hij werd wel gelijk voor de leeuwen gegooid (Takanori Gomi), maar dat was toch wel mooie kans voor hem.

Justinian
14-11-2006, 03:17
Ben ik ook wel benieuwd naar inderdaad! David Baron had het -75 kg (dacht ik) toernooi gewonnen op dat 2h2h gala en die heeft 26 augustus in Pride gevochten. Hij werd wel gelijk voor de leeuwen gegooid (Takanori Gomi), maar dat was toch wel mooie kans voor hem.
idd, maar ben benieuwd wanneer onze Nederlandse toppers aan de beurt zijn.

Jeru
14-11-2006, 04:35
Juist! Die Baron boeit me niet erg... Het wordt nu eens tijd voor Dave, Peter en Jordan!!!

Justinian
27-11-2006, 03:55
Juist! Die Baron boeit me niet erg... Het wordt nu eens tijd voor Dave, Peter en Jordan!!!
Vecht Peter trouwens nog mma? Ik zag hem laatst in Emmen tegen Brecht Wallis een Kickbokspartij draaien. Is het nou zo dat hij in beide systemen vecht?

Jeru
27-11-2006, 04:15
Huh? deze vraag had je toch al eerder gesteld? Ik zou het niet weten, maar kan me niet voorstellen dat hij een uitnodiging voor Japan zou afslaan omdat hij geen MMA meer zou doen ;)
Neem aan dat hij gewoon beide doet.

Justinian
27-11-2006, 04:24
Huh? deze vraag had je toch al eerder gesteld? Ik zou het niet weten, maar kan me niet voorstellen dat hij een uitnodiging voor Japan zou afslaan omdat hij geen MMA meer zou doen ;)
Neem aan dat hij gewoon beide doet.
Had hem al een keer eerder gesteld idd, maar nog geen antwoord gekregen ;)