PDA

View Full Version : Recensie TUF 2 in de Sp!ts



Glen
14-11-2006, 18:13
Grappig, vandaag in de Sp!ts een uitgebreide recensie van de zojuist verschenen TUF 2.
De schrijver is niet onder de indruk van dit seizoen, maar onderbouwd goed waarom.
Eindelijk eens niet zo een oude knar die verplicht een filmpie moet kijken maar een reporter met verstand van zaken, gezien gevechten die hij aanhaalt en terminologie die hij gebruikt.
Hij vind deze TUF duidelijk niets maar de 'gewone' UFC's wel.
Leuk !

joost
14-11-2006, 18:35
ja had het net gelezen! wou hem al gaan inscannen zodra is thuis was!
vind het wel een leuk stukje.. goed onderbouwd!
ik vind het stukje:
''bij losse UFC-Delen is spanning en keiharde gevechten verzekerd, zonder het gejammer van achttien halfgeblesseerde kerels in een huis''
wel een beetje achterlijk geschreven! ga er zelf maar is aanstaan!

Emilio
14-11-2006, 23:36
Tja opzich heeft hij over het seizoen gelijk maar ik vond dat er toch wel knullige fouten instonden. Zo zou UFC volgens hem altijd zonder handschoenen worden gehouden. Alleen de foto op de pagina geeft al aan dat er wel degelijk handschoenen worden gedragen.

Verder zegt hij dat Stephan Bonnar vs Griffin een gevecht was dat in t vedergewicht werd gehouden. Als je zulke voorbeelden geeft dan vind ik dat je toch wel al je gegevens op orde moet hebben. Er zit toch wel een duidelijk verschil tussen vedergewicht en Light heavy weight. Vedergewicht wordt niet eens door de UFC gehanteerd..

Ronald
15-11-2006, 04:36
wou hem al gaan inscannen zodra is thuis was!

Zou top zijn als je dat alnog zou willen doen :)

joost
15-11-2006, 04:49
Here you go ronald ;-)

www.road-trip.nl/Joost_Pictures/spitsadvertentie.JPG

Wheelie
15-11-2006, 04:51
link werkt niet ;)

joost
15-11-2006, 04:52
link gefixt bmp bestand was 11 mb :P nu 1 nog wat :d