PDA

View Full Version : Henk Kuipers vs Bob Schreiber op Kyokushin rules ?



Marco
15-11-2006, 07:52
Ik las dat Henk nog wel wat partijen wil draaien en ik heb ook wel gelezen in Bob zijn columns dat hij kyokushin leuk vind en dit ook een paar keer heeft gedaan in toernooivorm, misschien leuk om Bob en Henk tegen elkaar te zetten op een gala ?

marcelt
15-11-2006, 08:49
Bob kan er misschien nog wat leuks van maken, maar vond er in Ahoy geen moer aan.

redjuh
15-11-2006, 08:52
Ik vind toch dat het niet thuis hoort op een MMA/MT gala... sorry
bovendien, het was toch Henk z'n afschedspartij?

Evilman
15-11-2006, 09:00
ik vond t best vet eigenlijk. heel apart.. had t nooit eerder in t echt gezien en kon t wel waarderen tussendoor. ik heb wel maar 2 rondes gezien..
maar het was wel verfrissend. Kvon t boeiender dan kickboxen :P
maar meer ook omdat k niet wist wat er komen ging

chief108
15-11-2006, 18:30
Ik vind toch dat het niet thuis hoort op een MMA/MT gala... sorry
bovendien, het was toch Henk z'n afscheidspartij?
nee man...

dat was Henk's eerste comeback in het veteranen circuit... :p

ik geloof trouwens dat Bob nog een partij gaat knokken op kyokushin regels tegen Martin van Emmen...

persoonlijk vind ik het wel leuk tussendoor...
alsmaar thaiboxen is ook erg vervelend en als je geen goed camera werk hebt zoals zondag, dan zie je in de zaal de helft van de tijd wat mensen op de grond liggen bij de MMA partijen...
is vaak ook geen kijkgenot

De man van 14K
15-11-2006, 20:07
geen afscheid, Henk vond het zo leuk dat hij in Februari tegen Oosterbaan gaat. Waarom niet tegen Bob maar eerlijk gezegd denk ik dat Bob niet veel overlaat van Henk, met alle respect voor Henk natuurlijk.
Bob tegen Oosterbaan lijkt me meer passen.

henk kuipers
16-11-2006, 03:06
Osu

Je doet met die uitspraak rosso, Patterson wel tekort hij heeft in Nederland bij een paar grote namen toch snelle KO's bezorgd.

De man van 14K
16-11-2006, 05:43
Ik bedoel alleen te zeggen dat Bob van (veel) grotere klasse is op kickbox / kyokushin gebied dan Patterson.
Patterson is zeker geen ""pannekoek" dat wil ik helemaal niet zeggen, en vond het ook klasse dat je die partij gedaan en gewonnen had!

Zie trouwens dat ik in de haast een tikfout gemaakt hebben: Bedoelde Henk tegen Oosterbaan lijkt me meer passen (dan Henk tegen Bob)

Oush!

henk kuipers
16-11-2006, 05:58
kyokushin gebied ?????????????

De man van 14K
16-11-2006, 06:09
nou ja kickbox dan.. ook goed..

Remco
16-11-2006, 18:19
Hahaha!

Ik mis alleen nog de opmerking "één pot nat". Wat een gelul.

Bud S
16-11-2006, 19:01
ik denk dat bob nog niet echt in de veteranenklasse thuishoort
daar zou je beide vechters te kort mee doen
ik denk idd dat henk als "echte"veteraan weinig kans maakt tegen bob.
daar is ie dan ook veteraan voor, die man moet zich tegen kerels van z'n eigen leeftijd meten.
en bob ook

henk kuipers
16-11-2006, 23:23
Bob en ik verschillen niet veel van leeftijd willem hooguit 3 jaar.
Willem of ik kansloos ben op kyokushin regels dat kan jij toch echt niet inschatten denk ik, kickboksen mma geef ik de eer aan BOB.

En Remco het is flauw om te zeggen dat 1 pot nat is anders waren er niet zoveel verschillende diciplines.

Justinian
16-11-2006, 23:28
En Remco het is flauw om te zeggen dat 1 pot nat is anders waren er niet zoveel verschillende diciplines.
Ik denk dat Remco doelt op de opmerking van Rosso die zegt "nou ja kickbox dan.. ook goed.."

Bud S
17-11-2006, 01:50
Willem of ik kansloos ben op kyokushin regels dat kan jij toch echt niet inschatten denk ik, kickboksen mma geef ik de eer aan BOB.



das idd een goed argument, was ff vergeten dat deze topic puur over een gevecht op kyokushin regels ging.

is bob al zo oud dan ?;)
of ben jij nog zo jong ???

p.s. ga je bob bij deze ook uitdagen ?
of eerst alleen Sjaak ff flink aanpakken...

chief108
17-11-2006, 02:49
is bob al zo oud dan ?;)
of ben jij nog zo jong ???

denk dat jij net zoveel scheelt van Bob als Bob met Henk scheelt...

henk kuipers
17-11-2006, 02:51
willem ik heb niemand uitgedaagd op dit forum, dus ook bob niet.

Ik wil gewoon een paar partijen knokken liefst natuurlijk op kyokushin regels en die tegen Jan op beide regels.

Als ik me nog beter voel misschien nog wel een MMA maar dat hangt van mijn tijd besteding etc etc

Bud S
17-11-2006, 03:03
denk dat jij net zoveel scheelt van Bob als Bob met Henk scheelt...


Bob Schreiber geboren op 3 maart 1965 in Alkmaar (bron website)

schatten wij die bob toch ff jonger in
ik dacht dat ie 37 of 38 was

Irma houdt 'm jong...

chief108
17-11-2006, 03:12
schatten wij die bob toch ff jonger in
ik dacht dat ie 37 of 38 was
ik dacht 39...
en henk 42
en jij dus 36

allemaal gokjes...
dat wel... :blush:

Bud S
17-11-2006, 03:33
en jij dus 36



LUL :twak: zo oud ben ik nog lang niet
kost je een biertje 25-11-2006

maar dit gaat behoorlijk :offtopic:

excuses

dus ff on topic: henk,
zo heb ik het begerepen: jij hoort via via dat sjaak tegen je wil knokken (of dat althans roept...) jij bedenkt je niet, grijpt de telefoon, belt sjaak en zegt :swear: "noem een plaats, noem een datum, noem een bedrag en ik vecht tegen je"
Lijkt toch verdacht veel op een uitdaging (wat ik, als het zo ongeveer gegaan is, alleen maar een hele mooie actie vind trouwens ) ,of gaat m'n fantasie weer es met me op de loop ?

HUNEBED
18-11-2006, 23:18
dus ff on topic: henk,
zo heb ik het begerepen: jij hoort via via dat sjaak tegen je wil knokken (of dat althans roept...) jij bedenkt je niet, grijpt de telefoon, belt sjaak en zegt :swear: "noem een plaats, noem een datum, noem een bedrag en ik vecht tegen je"
Lijkt toch verdacht veel op een uitdaging (wat ik, als het zo ongeveer gegaan is, alleen maar een hele mooie actie vind trouwens ) ,of gaat m'n fantasie weer es met me op de loop ?

zo is het zeker gegaan 'was er bij toen dit telefoontje plaatsvond !
géén woorden maar daden

chief108
19-11-2006, 01:52
zo doen we dat in ZOD

Robert Pepels
19-11-2006, 06:29
Osu

Jammer dat er zoveel toetsenbord warriors zijn. Zet een eerlijke en goede reactie neer die ergens op slaat en gebruik je echte naam zodat je tenminste wat serieus wordt genomen.

Waarom wakker liggen van wel of geen gevecht tussen Dhr.Schreiber en Dhr.Kuipers beiden grote namen op martial arts gebied.

Beide heren zijn nog steeds in staat tot grote en hoge prestaties. Ze dragen beiden namelijk iets uit wat men hier op het forum niet al te vaak heeft en dat is "respect".

Osu

Robert Pepels

Bud S
19-11-2006, 07:48
Osu

Jammer dat er zoveel toetsenbord warriors zijn. Zet een eerlijke en goede reactie neer die ergens op slaat en gebruik je echte naam zodat je tenminste wat serieus wordt genomen.

Waarom wakker liggen van wel of geen gevecht tussen Dhr.Schreiber en Dhr.Kuipers beiden grote namen op martial arts gebied.

Beide heren zijn nog steeds in staat tot grote en hoge prestaties. Ze dragen beiden namelijk iets uit wat men hier op het forum niet al te vaak heeft en dat is "respect".

Osu

Robert Pepels

Lieve Robert,
dit is een forum...een plaats voor toetsenbord warriors bij uitstek.
"eerlijke en goede reacties " (ben jij de jury ?) bestaan niet.
iedereen is hier vrij om z'n mening te uiten, hoe dom die in jouw ogen dan ook mag zijn.
een vechtsportforum is m.i. dan ook uiterst geschikt om wat te speculeren hoe 2 toppers op vechtsportgebied het tegen elkaar zouden doen.
als jij dat niet interessant vindt vraag ik me af waarom je überhaubt op deze topic geklikt hebt.
dat er hier en daar wat ongenuanceerd gekwaakt wordt (ikzelf niet in de laatste plaats ;) ) maakt zo'n topic wat sappiger.
al die "eerlijke", "goede", "respectvolle" "politiek correcte" reacties lokken veel minder uit tot discussie dan af een toe een botte ongenuanceerde opmerking.
En dat lijkt me nu juist de bedoeling van zo'n forum

Dikke kus,

je Willem

Robert Pepels
20-11-2006, 00:46
Osu

Bedankt voor je reactie, en snap wel een beetje wat je bedoeld. En dat speculeren is ook niet het probleem. Maar waarom zou je op een forum niet normaal kunnen praten ??? Zou je dat eens kunnen uitleggen?? Waarom bestaan er volgens jou geen EERLIJKE en GOEDE reacties op een forum?? Misschien dat je dan ook je echte naam kunt gebruiken. En ja ik geloof dat je willem heet maar bedoel in het algemeen.

Osu

Robert Pepels

Bud S
20-11-2006, 01:04
Osu

Bedankt voor je reactie, en snap wel een beetje wat je bedoeld. En dat speculeren is ook niet het probleem. Maar waarom zou je op een forum niet normaal kunnen praten ??? Zou je dat eens kunnen uitleggen?? Waarom bestaan er volgens jou geen EERLIJKE en GOEDE reacties op een forum?? Misschien dat je dan ook je echte naam kunt gebruiken. En ja ik geloof dat je willem heet maar bedoel in het algemeen.

Osu

Robert Pepels

wat ik daar mee bedoel is dat het hele subjectieve begrippen zijn, eerlijk en goed. wat voor de 1 goed is, is voor een ander slecht. wat voor de 1 nog door de beugel kan, vindt een ander te ver gaan.
daarnaast gaan eerlijk en goed niet altijd samen...

en zeker een forum is er ook om normaal te praten en niet alleen te schelden of elkaar zwart te maken.
maar ik heb zelf het idee dat dat ook niet echt gebeurt hier.
ik zie het eerder als een beetje prikkelen...plaagstootjes om in het jargon te blijven. om 1 en ander een beetje netjes te houden zijn er tenslotte ook nog moderators en administrators.

en speciaal voor jou, want je lijkt er echt op gebrand:

Wim Vredeveld
Bruntingerbrink 184
7812 VV Emmen
0591 612313

kom je op de koffie ?

Robert Pepels
20-11-2006, 01:24
Osu Wim

Ik kom het komende jaar vaker in omgeving emmen. Kom helemaal uit zuid-limburg rond maastricht. Was laatst bij jullie in emmen maar zat toen bijna 6 uur in trein met opstoppingen overstappen etc.

Bedankt voor je reactie. En inderdaad er zijn ergere forums.

Osu

Robert Pepels

chief108
20-11-2006, 02:03
Wim Vredeveld
Bruntingerbrink 184
7812 VV Emmen
0591 612313

kom je op de koffie ?
Knaap...
heb je het genoteerd??? :rolleyes:

Marco
20-11-2006, 05:02
jaaa mensen, mixfight.nl is zo slecht nog niet haha