PDA

View Full Version : Henk Kuipers vs Sjaak van der Velde



Pages : [1] 2

Fight Master
15-11-2006, 19:30
Ik hoorde op too hot to handle dat Sjaak graag de plaats van Oosterbaan had ingenomen maar dat dat niet geregeld kon worden. Wat vinden we van deze partij op Kyokushin regels ?

Justinian
15-11-2006, 19:40
Ik hoorde op too hot to handle dat Sjaak graag de plaats van Oosterbaan had ingenomen maar dat dat niet geregeld kon worden. Wat vinden we van deze partij op Kyokushin regels ?
Volgens mij was de plaats van Oosterbaan ingenomen door Patterson, lijkt me niet handig om hier dan op terug te komen omdat Sjaak graag tegen Henk wil vechten ;)

Wheelie
15-11-2006, 19:55
Ik wil die partij wel zien

jan sensei kyokushin
15-11-2006, 20:30
Osu ik dacht dat Henk het voorgezien hield en dat dit zijn allerlaatste partij was tegen Barrington Patterson en zo met ze,n verleden wil wou afrekenen en vergeten dat begreep ik er van :wacko:

maar ja wie ben ik .

osu

RedDawn
15-11-2006, 20:39
Dat zou een leuke partij zijn.

Heeft Sjaak ooit wedstrijden gevochten?

Justinian
15-11-2006, 20:41
Dat zou een leuke partij zijn.

Heeft Sjaak ooit wedstrijden gevochten?
Herinner jij je niet de legendarische 'internetgevechten' die Sjaak hier heeft gevochten tegen ondermeer Jeroen Winters??

harry
15-11-2006, 20:44
Herinner jij je niet de legendarische 'internetgevechten' die Sjaak hier heeft gevochten tegen ondermeer Jeroen Winters??

Lol

jan sensei kyokushin
15-11-2006, 21:09
Lol Hahaha dat was die Wanabie Kabouter toch :twak:

harryg
15-11-2006, 21:24
Ik wist niet dat Sjaak nog ambities had om wedstrijden te draaien. Maar dit lijkt me zeker een mooie match.

Wat mij ook een mooie partij lijkt is de Kancho van Real_IBK tegen de Kancho van de IBK.

Sjaak
15-11-2006, 23:14
Ik wil wel effe reageren om rare verhalen uit de wereld te helpen hoor.

Toen bleek dat Jan niet kon vechten heb ik aangeboden om zijn plek in te nemen want vond het klote dat Henk voor niks in training zou zijn en Jan vond het klote om af te zeggen. Vandaar dat ik me beschikbaar heb gesteld als tegenstander omdat ik toch dagelijks train dus een voorbereiding is niet echt noodzakelijk om iemand te helpen.

Dit was bij diverse mensen bekend ook in Henk zijn kamp maar heb niks gehoord dus het was waarschijnlijk geen optie. En ineens was Barrington er en was het probleem opgelost.

Dat is het hele verhaal, niks meer niks minder.

Osu Sjaak

Justinian
15-11-2006, 23:18
Ik wil wel effe reageren om rare verhalen uit de wereld te helpen hoor.

Op welke 'rare verhalen' doel je dan?

jan sensei kyokushin
15-11-2006, 23:31
Ik wist niet dat Sjaak nog ambities had om wedstrijden te draaien. Maar dit lijkt me zeker een mooie match.

Wat mij ook een mooie partij lijkt is de Kancho van Real_IBK tegen de Kancho van de IBK.;) echt wel Harry

Sjaak
15-11-2006, 23:33
Op welke 'rare verhalen' doel je dan?

Dat ik nog ambities heb :D me aanbod was alleen om eenmalig in te vallen vanwege Jan en Henk.

The Bulldog
15-11-2006, 23:41
Dat ik nog ambities heb :D me aanbod was alleen om eenmalig in te vallen vanwege Jan en Henk.

Erg tof dat je dat aanbood Sjaak...

harry
16-11-2006, 00:44
Hahaha dat was die Wanabie Kabouter toch :twak:

Haha Jan Sensei... maak je over mij maar geen zorgen, dat wanabie kabouter mag je gerust laten staan ;)

CBS
16-11-2006, 00:50
Tof van je sjaak.

Zou graag een kk wedstrijd tussen de 2 shinans/kanchos willen zien!

goro
16-11-2006, 01:05
Ik wil wel effe reageren om rare verhalen uit de wereld te helpen hoor.

Toen bleek dat Jan niet kon vechten heb ik aangeboden om zijn plek in te nemen want vond het klote dat Henk voor niks in training zou zijn en Jan vond het klote om af te zeggen. Vandaar dat ik me beschikbaar heb gesteld als tegenstander omdat ik toch dagelijks train dus een voorbereiding is niet echt noodzakelijk om iemand te helpen.

Dit was bij diverse mensen bekend ook in Henk zijn kamp maar heb niks gehoord dus het was waarschijnlijk geen optie. En ineens was Barrington er en was het probleem opgelost.

Dat is het hele verhaal, niks meer niks minder.

Osu Sjaak

En wat grappig is dat hij dat ook echt gelooft he wat hij hier zegt! Man man man.


Ik las dat Henk nog wel wat partijen wil draaien en ik heb ook wel gelezen in Bob zijn columns dat hij kyokushin leuk vind en dit ook een paar keer heeft gedaan in toernooivorm, misschien leuk om Bob en Henk tegen elkaar te zetten op een gala ?

T´is nog niet te laat he! Hij heeft er nog wel zin in! Kom nou geen internet woorden maar daden. Henk spreekt en staat er dan ook. Respect!

Bud S
16-11-2006, 01:34
stond vandaag in het nieuwsblad van het noorden dat henk alsnog tegen oosterbaan de ring in gaat in mei 2007

henk kuipers
16-11-2006, 01:53
osu

Ten eerste was het niet in het kamp van Henk bekend dat shihan Sjaak beschikbaar was.

het werdt wel door diverse mensen op de beide forums naar voren gebracht en daarop heb geen positieve reactie gezien van shihan Sjaak.

Bij deze sta ik natuurlijk altijd open voor deze aanbieding.

Wil nog wel graag weten bij wie het gemeld is in mijn kamp dat shihan Sjaak wou vechten.

Tav de partij tussen Jan Oosterbaan en mij deze gaat door als we er financieel uit komen en zal plaats vinden in mij op het gala van Joop Ubeda.

Ook voor de andere optie's hieer gesuggereerd op dit forum sta ik open, wou het bij 1 partij laten maar in de veteranen klasse is het nog lekker fit blijven.

Osu

Johan H
16-11-2006, 02:16
als je je lekker voelt en het voelt goed,waarom zou je stoppen met vechten?

ik zou graag willen zien dat je nog tegen een paar top veteranen in aktie komt....

Ronald
16-11-2006, 02:31
Bij deze sta ik natuurlijk altijd open voor deze aanbieding.
Dat biedt perspectief :)

chief108
16-11-2006, 03:10
Henk is weer helemaal los... :lol:

Sjaak
16-11-2006, 04:58
osu

Ten eerste was het niet in het kamp van Henk bekend dat shihan Sjaak beschikbaar was.

Osu Henk,

ik zal me even rechtstreeks tot je wenden en niet in de 3e vorm.

Volgens mij klopt het niet wat je nu zegt en ik zal je vertellen waarom.

Als ik me niet vergis geef Roy les op jou sportschool en ik zag ook Roy in jou hoek staan als "coach" dus in mijn vorige post doelde ik op Roy als de man uit jou kamp.

Roy benaderde mij n.a.v. een post op het forum over het niet kunnen vechten van Jan en we hebben vervolgens telefonisch kontakt met elkaar gehad waarin ik uitlegde dat Jan absoluut niet kon vechten en waarom. Roy wist het dus eerder dan iedereen en ook eerder dan jou en de organisatie.

Volgens mij was het Roy zelf die het idee opperde om in te vallen en ik heb hem bevestigd dat ik voor Jan wilde invallen, correct me if i am wrong maar laat Roy zelf maar reageren of het waar is wat ik vertel.


het werdt wel door diverse mensen op de beide forums naar voren gebracht en daarop heb geen positieve reactie gezien van shihan Sjaak.

Dat klopt ik denk niet dat een forum voor zulke zaken de juiste plek is want bij zulke zaken moet je niet via via communiceren maar rechtstreeks en ik heb nergens een positieve reactie van jou gezien terwijl jij toch wel gebaat was bij een tegenstander. Dus als er iemand had moeten reageren van ons 2 dan had jij het moeten zijn lijkt me.


Bij deze sta ik natuurlijk altijd open voor deze aanbieding.

Als we er financieel uitkomen lijkt het me wel leuk om eenmalig een veteranenmatch te doen op de volgende 2H2H, zoals je zegt houdt je lekker fit en knokken hoort er gewoon bij in het kyokushin.

osu Sjaak

Justinian
16-11-2006, 05:25
Omdat je destijds in een post liet ‘doorschemeren’ dat Jan niet zou kunnen vechten heb ik je maar even gebeld. Desgevraagd gaf je inderdaad aan dat Jan niet kon vechten en zou afzeggen. Voor de gein vroeg ik je nog of het jou dan niet wat leek. Hierop gaf je aan op zich wel geïnteresseerd te zijn. Echter, toen ik Henk de week erna sprak was men al rond of in een ver gevorderd stadium met Patterson. Ik heb het daarom ook niet ter sprake gebracht. Leek me niet zo zinvol ;)

Sjaak
16-11-2006, 05:29
Omdat je destijds in een post liet ‘doorschemeren’ dat Jan niet zou kunnen vechten heb ik je maar even gebeld. Desgevraagd gaf je inderdaad aan dat Jan niet kon vechten en zou afzeggen. Voor de gein vroeg ik je nog of het jou dan niet wat leek. Hierop gaf je aan op zich wel geïnteresseerd te zijn. Echter, toen ik Henk de week erna sprak was men al rond of in een ver gevorderd stadium met Patterson. Ik heb het daarom ook niet ter sprake gebracht. Leek me niet zo zinvol ;)

Ok duidelijk Roy en dan is het logisch dat Henk het niet weet. Thanks voor de uitleg.

Justinian
16-11-2006, 05:54
Ik sprak Henk en hij gaf aan dat hij er meteen werk van heeft gemaakt en telefonisch contact heeft opgenomen met Sjaak. Henk heeft een concrete datum genoemd en een gala (volgend jaar april). Sjaak wilde de partij voor deze datum nog niet meteen accepteren, maar gaf aan hier na 3(?) december a.s. uitsluitsel over te geven. Uiteraard moet men het over de prijs nog wel eens worden. Neem aan dat dit Sjaak geen hoge bedragen zal vragen immers, "Kyokushin houdt je lekker fit en knokken hoort er gewoon bij in het kyokushin". Dus begin volgend jaar zal deze partij naar verwachting wel plaats vinden!

The Bulldog
16-11-2006, 05:56
Ik sprak Henk en hij gaf aan dat hij er meteen werk van heeft gemaakt en telefonisch contact heeft opgenomen met Sjaak. Henk heeft een concrete datum genoemd en een gala (volgend jaar april). Sjaak wilde de partij voor deze datum nog niet meteen accepteren, maar gaf aan hier na 3(?) december a.s. uitsluitsel over te geven. Uiteraard moet men het over de prijs nog wel eens worden. Neem aan dat dit Sjaak geen hoge bedragen zal vragen immers, "Kyokushin houdt je lekker fit en knokken hoort er gewoon bij in het kyokushin". Dus begin volgend jaar zal deze partij naar verwachting wel plaats vinden!
:thup: :evil:

Sjaak
16-11-2006, 06:02
Ik sprak Henk en hij gaf aan dat hij er meteen werk van heeft gemaakt en telefonisch contact heeft opgenomen met Sjaak. Henk heeft een concrete datum genoemd en een gala (volgend jaar april). Sjaak wilde de partij voor deze datum nog niet meteen accepteren,

Klopt niet ................ Henk noemde een datum eind april voor een gala en ik heb Henk laten weten dat ik dat 16 dagen in Iran zit en dat hij dat kan nakijken op me website bij agenda.



maar gaf aan hier na 3(?) december a.s. uitsluitsel over te geven.

Correct heb met Henk afgesproken dat ik hem vlak na 3 dec (EK) op zou bellen om alles te regelen.



Uiteraard moet men het over de prijs nog wel eens worden. Neem aan dat dit Sjaak geen hoge bedragen zal vragen immers, "Kyokushin houdt je lekker fit en knokken hoort er gewoon bij in het kyokushin". Dus begin volgend jaar zal deze partij naar verwachting wel plaats vinden!

Komen Henk en ik zeker uit Roy

osu Sjaak

Justinian
16-11-2006, 06:08
Zo, de ontwikkelingen gaan snel. Henk en Sjaak zijn er uit voor wat betreft de prijs. Sjaak heeft Henk toegezegd hem na 3 december a.s. verschillende data door te geven. Henk zal vervolgens e.e.a. verder organiseren!

ageingshinbone
16-11-2006, 06:09
Osu heren,

om mee te blijven doen in dit rijtje: ook ik ben, net als Henk, voornemens volgend jaar een soort 'comeback' te maken, als je het zo kunt noemen na 22 jaar ...
Klein puntje is, dat ik dan 51 jaar ben, maar ik train toch nog regelmatig (vraag maar aan mixfight's eigen Ronald) en voel me wel in staat een partij neer te zetten die niet onder doet voor het zeer stevige spirit-kyokushinwerk dat Henk en Barrington lieten zien. Tegenstander zal niet echt heel veel jonger moeten zijn dan een jaar of ?, wat mij betreft zijn alle opties open.
Ben heel benieuwd om mijn grenzen te verleggen; Henk's voorbeeld was heel inspirerend en toen ik bij de ring stond ging het gewoon enorm kriebelen ...
We zullen zien, net als bij Henk zijn suggesties over tegenstanders op dit forum welkom.

Koen Scharrenberg

harryg
16-11-2006, 06:19
Osu Koen,

Misschien is Otti Roethof op te trommelen.

Ik kan mij herinneren dat je daar vroeger eens graag een partij tegen wilde draaien.

Osu,

Harry

Sjaak
16-11-2006, 06:30
Osu heren,

om mee te blijven doen in dit rijtje: ook ik ben, net als Henk, voornemens volgend jaar een soort 'comeback' te maken, als je het zo kunt noemen na 22 jaar ...

Top van je Koen

osu Sjaak

henk kuipers
16-11-2006, 06:37
osu

ik heb geweldig nieuws nadat sjaak diverse mensen had verteld dat de partij tussen mij en Barrington geen kyokushin was en ik daarbij niet tegen hem durfde te knokken, heb ik hem net gebeld een prijs genoemd en ik kan u vertellen we zijn akkoord over de prijs.

Sjaak komt na drie december bij mij op de lijn om diverse
data door te geven.

Ik zal u op de hoogte houden welke data en ben zelfs bereid om er een apart gala voor neer te zetten op gebied van kyokushin.

Koen gaf net ook al aan een comeback te willen maken, dus we halen de legendes van kyokushin uit de kast.

wordt vervolgd

osu

ageingshinbone
16-11-2006, 06:40
Osu heren,

dank voor jullie positieve reacties. Ben benieuwd naar het vervolg, Sjaak tegen Henk is natuurlijk al een topmatchmaking, wie weet hoe het verder loopt.

En Harry: jij hebt een goed geheugen ... Otti Roethof was toen erg in de publiciteit als wereldkampioen en een Rotterdamse zakenman ergerde zich daaraan, omdat hij kyokushin karate veel beter, mooier etc. vond dan 'puntenvechten'. Hij bood 10.000 gulden voor de winnaar van de partij Roethof-Scharrenberg (hij dacht natuurlijk dat ik dat wel zou zijn) ... ik zat toen op het CIOS en daar wilde ik wel voor komen natuurlijk, alleen voor de eer had ik het al gedaan. Roethof kwam toen niet opdagen was de officele versie, maar later sprak ik hem en hij vertelde, niets van de uitdaging te hebben gehoord destijds. We hebben samen nog wel eens een fotoserie gemaakt voor Zendokan (herinnert u zich deze nog nog nog ...) en ik vond het een prima karateka en leuke kerel.

Nou, zoals gezegd, we zullen zien hoe het loopt.

Koen

Justinian
16-11-2006, 06:44
Wanneer heb je voor het laatst een wedstrijd gedraaid Sjaak?

harryg
16-11-2006, 07:02
Osu Koen,

Dat verhaal met Otti Roethof was ergens eind jaren zeventig. Lang geleden, maar ik kan me het goed herinneren.

Overigens lijkt mij een partij tussen jou en Roy Martina ook een goede.
Volgens mij zou je een keer (lang geleden) in de finale van een NK tegen hem aantreden maar mocht je niet vechten van de arts.

Harry

Sjaak
16-11-2006, 07:03
osu

ik heb geweldig nieuws nadat sjaak diverse mensen had verteld dat de partij tussen mij en Barrington geen kyokushin was en ik daarbij niet tegen hem durfde te knokken, heb ik hem net gebeld een prijs genoemd en ik kan u vertellen we zijn akkoord over de prijs.


Yep we waren binnen 30 sec akkoord over de prijs

Dan nog effe het volgende, ik heb gezegd dat Barrington geen kyokushin is en dat ik de partij vond tegenvallen en ik zal je vertellen waarom.

Er was maar 1 partij die er voor ging en Barrington kan lekker dansen maar heeft mijn inziens geen klote laten zien. Ik heb je 4 rondes achter hem aan zien rennen en kan nou niet zeggen dat hij je ook maar enig moment in de problemen heeft gebracht

Ik heb je uitgelegd dat ik Roy had verteld dat ik bereid was in te vallen voor Jan en vond het heel vreemd dat je totaal niet reageerde maar Roy heeft dit uitgelegd.

Bel je na 3 dec zoals afgesproken, we gaan er voor !!!

Osu Sjaak

chief108
16-11-2006, 07:05
Koen gaf net ook al aan een comeback te willen maken, dus we halen de legendes van kyokushin uit de kast.

mooi!!!

zet Frijmuth ook maar even op de lijst...
hij wil heus wel, als je maar genoeg aandringt :whistling:

Sjaak
16-11-2006, 07:05
Wanneer heb je voor het laatst een wedstrijd gedraaid Sjaak?

Dat zal een 20 jaar geleden zijn .....:whistling:

CBS
16-11-2006, 07:18
Sjaak, waar en tegen wie waren deze wedstrijden?

iederval tof dat je gaat vechten!

met vriendelijke groet,
Cbs

The Bulldog
16-11-2006, 07:24
osu

ik heb geweldig nieuws nadat sjaak diverse mensen had verteld dat de partij tussen mij en Barrington geen kyokushin was en ik daarbij niet tegen hem durfde te knokken, heb ik hem net gebeld een prijs genoemd en ik kan u vertellen we zijn akkoord over de prijs.

Sjaak komt na drie december bij mij op de lijn om diverse
data door te geven.

Ik zal u op de hoogte houden welke data en ben zelfs bereid om er een apart gala voor neer te zetten op gebied van kyokushin.

Koen gaf net ook al aan een comeback te willen maken, dus we halen de legendes van kyokushin uit de kast.

wordt vervolgd

osu

HMMMM
John Kleijn komt toch ook vanuit de Kyokushin??????
Misschien een mooi idee om jullie sport voor zijn doel iets te laten betekenen????

WWW.DIMITRI.NU

Aangezien Ik begreep dat zowel Dhr. Scharrenberg daar iets voor wilde betekenen en Dhr. Kuipers ook iets had laten horen van zichzelf..

Gooi gewoon een Balletje op...:thup:

henk kuipers
16-11-2006, 07:28
top idee underdog

The Bulldog
16-11-2006, 07:30
top idee underdog

OUS!!!!

(Probeer overal waar ik kan zijn stichting te benoemen dus vandaar ook deze, zou echt super zijn.)

Ronald
16-11-2006, 07:40
Koen, Henk, Sjaak allemaal in actie. Ik zorg zeker dat ik daar bij ben. Geweldig! Otti Roethof zou wat mij betreft ook een hele mooie tegenstander zijn. Ik kan me alleen niet voorstellen dat hij die partij aan zou nemen... als ie verstandig is tenminste :D

Justinian
16-11-2006, 07:43
Ik ben ook zeker van de partij!!

The Bulldog
16-11-2006, 07:55
Ik ben ook zeker van de partij!!

IK OOK 100%

Heb persoonlijk weinig brood gegeten van Kyokushin, maar ik zal er zijn.

jan sensei kyokushin
16-11-2006, 15:45
OSU mooie post en verhalen zo hoort het in het kyokushin en vraagje nog zijn er ook partijen voor `60 PLUSSER.S Veteranen der Veteranen ;) lol

wat ik hoop dat het en mooi kyokushin en sportief gala wordt , geld is niet belangrijk, vriendschap in het kyokushin gaat boven macht ,Kai betekent samenwerken , en het hoort er bij in het kyokushin spirit match's kumite tegen elkaar ,het is niet de uitdaging mekaar verrot te slaan in het kyokushin maar met respect voor elkaar


het kyokushin spirit het is net en virus dat je nooit meer kwijd raakt, houd mij op de been ondanks alles
met de beste sportgroeten
osu
jan

The Bulldog
16-11-2006, 15:49
OSU mooie post en verhalen zo hoort het in het kyokushin en vraagje nog zijn er ook partijen voor `60 PLUSSER.S Veteranen der Veteranen ;) lol

wat ik hoop dat het en mooi kyokushin en sportief gala wordt , geld is niet belangrijk, vriendschap in het kyokushin gaat boven macht ,Kai betekent samenwerken , en het hoort er bij in het kyokushin match's kumite tegen elkaar ,het is niet de uitdaging mekaar verrot te slaan in het kyokushin maar met respect voor elkaar

met de beste sportgroeten
osu
jan
:) met respect elkaar slopen dus..:thup:

Ik ben benieuwd waar en wanneer dit evenement gaat plaatsvinden...
Echt goede zaak.

redjuh
16-11-2006, 15:53
hmmm nu wil ik het toch ook wel zien!

enne qua regels omdat ze er allemaal al zolang op zitten, met stoten naar het hoofd?

jan sensei kyokushin
16-11-2006, 16:28
hmmm nu wil ik het toch ook wel zien!

enne qua regels omdat ze er allemaal al zolang op zitten, met stoten naar het hoofd? OSU nee Redtjuh been technieken mag naar het hoofd geen vuist technieken vuiststoten technieken kan dodelijk zijn van en goed getrainde kyokushin

osu

ageingshinbone
16-11-2006, 16:47
Osu,

Inderdaad heel goed idee, Underdog, de link met www.dimitri.nu van John. En er loopt inderdaad al een en ander in die richting ... binnenkort meer bekend.

Ten tweede: Harry, je geheugen is wel erg goed. Inderdaad heb ik destijds de finale van de Open Nederlandse tegen Roy Martina niet mogen doen van de dokter. In de nogal harde halve finale tegen Andy Hug had ik een knie opgelopen ter grootte van een voetbal. Later bleek via de foto's, dat inderdaad mijn kniebanden waren ingescheurd. Een zwaar bevochten overwinning op Andy kun je dat dus noemen; later zijn wij heel goed bevriend geraakt. We hebben nooit meer tegen elkaar gestaan maar waren wel vaak op dezelfde wedstrijden en vierden dan achteraf, goede kyokushintraditie, uitbundig feest.

Koen

The Bulldog
16-11-2006, 17:46
Osu,

Inderdaad heel goed idee, Underdog, de link met www.dimitri.nu (http://www.dimitri.nu) van John. En er loopt inderdaad al een en ander in die richting ... binnenkort meer bekend.


Koen

ben benieuwd:thup:

Wheelie
16-11-2006, 17:50
RESPECT !

Erg cool dat het op deze manier kan en het lijkt me erg mooi om te zien :thup:

Ik kom zeker kijken.

Bud S
16-11-2006, 17:54
Sjaak, waar en tegen wie waren deze wedstrijden?

iederval tof dat je gaat vechten!

met vriendelijke groet,
Cbs

Correct me if i'm wrong maar ik heb zo'n gevoel dat Sjaaks roemruchte wedstrijdverleden, hier door diverse mensen nogal in twijfel getrokken wordt...;)

Enige info m.b.t. je wedstrijden, kan verhelderend werken Sjaak

Justinian
16-11-2006, 17:54
Zo lees je nog eens wat nieuws! Ik wist helemaal niet dat Koen nog tegen Andy heeft gevochten en gewonnen.

Mickey
16-11-2006, 17:59
Wat ongelovelijk cool dat het zo kan!
Ik hield mn hart een beetje vast toen ik deze topic voor het eerst zag, maar dit is een geweldige uitkomst!

Chapeau Heren!

Wheelie
16-11-2006, 18:00
Zo lees je nog eens wat nieuws! Ik wist helemaal niet dat Koen nog tegen Andy heeft gevochten en gewonnen.
Andy Hug was/is een legende en een van mijn favorieten :cool2:

jan sensei kyokushin
16-11-2006, 18:02
Osu heren,

om mee te blijven doen in dit rijtje: ook ik ben, net als Henk, voornemens volgend jaar een soort 'comeback' te maken, als je het zo kunt noemen na 22 jaar ...
Klein puntje is, dat ik dan 51 jaar ben, maar ik train toch nog regelmatig (vraag maar aan mixfight's eigen Ronald) en voel me wel in staat een partij neer te zetten die niet onder doet voor het zeer stevige spirit-kyokushinwerk dat Henk en Barrington lieten zien. Tegenstander zal niet echt heel veel jonger moeten zijn dan een jaar of ?, wat mij betreft zijn alle opties open.
Ben heel benieuwd om mijn grenzen te verleggen; Henk's voorbeeld was heel inspirerend en toen ik bij de ring stond ging het gewoon enorm kriebelen ...
We zullen zien, net als bij Henk zijn suggesties over tegenstanders op dit forum welkom.

Koen Scharrenberg Osu prachtig dit koen ik heb de laatste partij dat was in het Tehuis luke nieuwstraatje was bluming referee toen, er waren meer Geert Bode en Wim bregonje(mijn sensei) , Dieter Eishouwer Jan snackenburg Joop reilman enz, dat is 32jaar geleden die tijd vergeet ik nooit meer . maar ik denk maar niet aan en comeback lol tja ik hoop 62jaar te worden volgend jaar .
alle respect
osu


osu

harryg
16-11-2006, 19:17
Osu Jan,

Een partij van jou tegen Marius Goedebuur lijkt mij een mooie 60+ partij.

Wat vind je zelf?

Harry

MB667
16-11-2006, 19:20
volgens mij zou dat redelijk uniek zijn, een 60+ gevecht in Nl.

king
16-11-2006, 19:41
Ik ga voor Henk op KO.

harryg
16-11-2006, 19:43
Waarom wordt de partij tussen Henk en Sjaak niet gehouden op de Open EK Kyokushin van 3 december?

redjuh
16-11-2006, 21:31
Waarom wordt de partij tussen Henk en Sjaak niet gehouden op de Open EK Kyokushin van 3 december?

nou wat denk je zelf...

jan sensei kyokushin
16-11-2006, 21:34
Osu Jan,

Een partij van jou tegen Marius Goedebuur lijkt mij een mooie 60+ partij.

Wat vind je zelf?

HarryHahaha mafkees lol die is net 70jaar geworden Marius Goedenbuur die traint ook nog en geeft les . Shihan Harry JIJ kan toch ook vechten ;) harry als ik gezond was was het geen probleem ik deins negers voor terug echt niet ja voor en kogel .maar ik vecht nu zowat 2 jaar tegen mijn ziekte dat is belangrijker als ieder andere gevecht ik sta nog steeds onder controle voor mijn ziekte enz

met de beste sportgroet

osu jan

Remco
16-11-2006, 21:45
Wie belt Gerard Gordeau?

harryg
16-11-2006, 21:45
Osu Jan Sensei,

Ik weet dat jij dagelijks strijd levert tegen je ziekte. Daar heb ik enorm veel bewondering voor en weet dat je deze strijd gaat winnen.

Wat betreft Marius Goedebuur, ik wist niet dat hij al zo oud was. Dacht echt dat hij van je leeftijd was.

En inderdaad zou ik ook kunnen vechten, echter zit ik met een kapotte knie en daarom heb geen ambities.

Osu,

Harry

harryg
16-11-2006, 21:48
nou wat denk je zelf...

Geen idee.

Osu,

Harry

redjuh
16-11-2006, 21:56
henk die net heeft gevochten, en heel wat meer tijd nodig heeft dan vroeger om te herstellen, sjaak die zich na hoelang...25 jaar weer moet gaan voorbereiden om uberhaupt weer te knokken?...

ik denk dat je me in de zeik neemt, maar goed ik zeg het toch maar ff

Justinian
16-11-2006, 22:32
Correct me if i'm wrong maar ik heb zo'n gevoel dat Sjaaks roemruchte wedstrijdverleden, hier door diverse mensen nogal in twijfel getrokken wordt...;)

Enige info m.b.t. je wedstrijden, kan verhelderend werken Sjaak
Ben ook wel benieuwd naar het actieve wedstrijdverleden van Sjaak.

harryg
16-11-2006, 22:57
Toen bleek dat Jan niet kon vechten heb ik aangeboden om zijn plek in te nemen want vond het klote dat Henk voor niks in training zou zijn en Jan vond het klote om af te zeggen. Vandaar dat ik me beschikbaar heb gesteld als tegenstander omdat ik toch dagelijks train dus een voorbereiding is niet echt noodzakelijk om iemand te helpen.
Osu Sjaak

Redjuh: volgens Sjaak eigen zeggen is hij er klaar voor. Daarom dacht ik aan 3 december. Ik had even geen rekening gehouden met het herstel van Henk.

goro
16-11-2006, 23:09
Hahahahahaha! Ik stel voor om Michel Wedel tegen Sihan sjaak te zetten! hahaha!

Er zijn vechters en er zijn mensen met een grote mond op forums! hahahaha

Ik volg nu al een tijdje kyokushin en ik weet wat er rijlt en zeilt in de kyokushin wereld! En zeker in Nederland! Kijk er zijn vechters en er zijn charlatans met veel strepen op hun obi! Wie weet eigenlijk dat Sensei Scharrembergs (maar) 4 latjes op zijn gordel heeft terwijl hij over heel de wereld al heeft gevochten en goede resultaten naar huis heeft gebracht? En al zooo lang traint! Wedel het zelfde verhaal. Dan zijn er van die Charlatans met een grote mond die nooit wat heeft bewezen en die op een paar jaartjes van shodan naar sihan zijn geraakt? Ja hoor ik volg alles! aub maak de kyokushin toch niet belachelijk! Om dan overal te kunnen zeggen ik ben sihan ...! Als mn de dojo kun een beetje kent weet mn dat mn bescheiden moet blijven als kyokushin. De laatste tijd worden er zo veel latten uitgedeeld op obi´s. Ik wordt er ziek van! Vroeger vond ik dat shodan iets is wat bijna onbereikbaar is. Jaren lange training katas vechten etc. Maar nu? En zeker in Nederland! We zien ook wel wie goed bezig is en wie niet. Al die bonden zijn een ramp. Dat gedoe hier met "Sihan Sjaak" maakt de kyokushin belachelijk. Ik hoop dat die er echt gaat staan tegen Henk en dan is het amen en uit. Geen gezeik meer. Ik hou van mn sport en maak die aub niet belachelijk Sjaak. Dat je initiatief wilt nemen enzo is goed. Maar lieg niet, maak geen praatjes, pep jezelf en je zoon niet zo hoog op. Ga niet zweven. Ja je hebt wat gattelikkers die je volgen en forum vrienden die nooit van kyokushin hebt gehoord. Blijf bescheiden zoals een kyokushiner moet zijn. Reclame er rond is zeer goed voor onze sport en zeker op galas. Maar hang de held niet uit, je maakt mn sport en jezelf belachelijk. Sihan Kuypers spreekt traint en vecht. Je hoeft ook niets bewijzen. Je kan zonder tornooien ook een goed karateka zijn. Maar stop er gewoon mee.

Osu

dokter flinstone
16-11-2006, 23:14
Is Max Mulder ook geen goede kandidaat voor dit senioren onderonsje.

Dennis
16-11-2006, 23:46
Hahahahahaha! Ik stel voor om Michel Wedel tegen Sihan sjaak te zetten! hahaha!

Er zijn vechters en er zijn mensen met een grote mond op forums! hahahaha

Ik volg nu al een tijdje kyokushin en ik weet wat er rijlt en zeilt in de kyokushin wereld! En zeker in Nederland! Kijk er zijn vechters en er zijn charlatans met veel strepen op hun obi! Wie weet eigenlijk dat Sensei Scharrembergs (maar) 4 latjes op zijn gordel heeft terwijl hij over heel de wereld al heeft gevochten en goede resultaten naar huis heeft gebracht? En al zooo lang traint! Wedel het zelfde verhaal. Dan zijn er van die Charlatans met een grote mond die nooit wat heeft bewezen en die op een paar jaartjes van shodan naar sihan zijn geraakt? Ja hoor ik volg alles! aub maak de kyokushin toch niet belachelijk! Om dan overal te kunnen zeggen ik ben sihan ...! Als mn de dojo kun een beetje kent weet mn dat mn bescheiden moet blijven als kyokushin. De laatste tijd worden er zo veel latten uitgedeeld op obi´s. Ik wordt er ziek van! Vroeger vond ik dat shodan iets is wat bijna onbereikbaar is. Jaren lange training katas vechten etc. Maar nu? En zeker in Nederland! We zien ook wel wie goed bezig is en wie niet. Al die bonden zijn een ramp. Dat gedoe hier met "Sihan Sjaak" maakt de kyokushin belachelijk. Ik hoop dat die er echt gaat staan tegen Henk en dan is het amen en uit. Geen gezeik meer. Ik hou van mn sport en maak die aub niet belachelijk Sjaak. Dat je initiatief wilt nemen enzo is goed. Maar lieg niet, maak geen praatjes, pep jezelf en je zoon niet zo hoog op. Ga niet zweven. Ja je hebt wat gattelikkers die je volgen en forum vrienden die nooit van kyokushin hebt gehoord. Blijf bescheiden zoals een kyokushiner moet zijn. Reclame er rond is zeer goed voor onze sport en zeker op galas. Maar hang de held niet uit, je maakt mn sport en jezelf belachelijk. Sihan Kuypers spreekt traint en vecht. Je hoeft ook niets bewijzen. Je kan zonder tornooien ook een goed karateka zijn. Maar stop er gewoon mee.

Osu

pff, gaan we weer beginnen elkaar zwart te maken, dacht dat we dat nu wel gehad hadden

redjuh
16-11-2006, 23:57
blijft een forum dennis.

nou ja over 10.000 jaar zijn we allemaal iig al bruin

Bud S
17-11-2006, 00:10
he ik zie sjaak nergens meer staan hier...

paspoes
17-11-2006, 00:20
:) met respect elkaar slopen dus..:thup:

Ik ben benieuwd waar en wanneer dit evenement gaat plaatsvinden...
Echt goede zaak.


Henk, DOWN TOWN EMMEN in Parc Sandur, kicken man :thup:

Marco (scheids)
17-11-2006, 01:30
Osu heren,
om mee te blijven doen in dit rijtje: ook ik ben, net als Henk, voornemens volgend jaar een soort 'comeback' te maken, als je het zo kunt noemen na 22 jaar ...
Koen Scharrenberg

Als het MT of MMA is mag ik je scheidsen he Koen....van KK heb ik weinig gegeten ... wel een keer bij Sjaak gedaan, maar snap t nu nog niet ..lol....

Wel goed je na zo´n lange tijd weer even te hebben gezien ....

chief108
17-11-2006, 02:34
Henk, DOWN TOWN EMMEN in Parc Sandur, kicken man :thup:
vind Parc Sandur niet bepaald down town Emmen poezemans...

komt d giraf dichter in de buurt...

of net als vrögger in de Muzeval.. ;p

Sjaak
17-11-2006, 02:38
he ik zie sjaak nergens meer staan hier...

Sorry Willem, heb helaas een baan en moest daarna gelijk naar de sportschool les geven maar ben er weer ;)

Sjaak
17-11-2006, 02:50
Ben ook wel benieuwd naar het actieve wedstrijdverleden van Sjaak.

Heb geen wedstrijd verleden op hoog niveau.

Mijn laatste toernooi waar ik aan mee deed was volgens mij in 1986. Daarna ben ik verhuist naar sportschool Muramachi van shihan Van Wijngaarden en shihan Eikmans (Blumings linker en rechthand in die tijd) en heb daar een hele hoop bijgeleerd. In die periode voelde ik me ook op mijn best kwa knokken en was ik ook op de top van mijn kunnen. Maar helaas die sportschool deed door een heleboel politiek niet mee aan de grote kyokushin toernooien want alles werd in die tijd gecontroleerd door shihan Hollander. Heb dus nooit op hoog niveau kunnen meedoen.

Je ziet hier weer "bepaalde" mensen een hoop treste bagger spuien maar diezelfde mensen hebben nog geen eens het gore lef en het fatsoen om netjes onder hun eigen naam te posten en dat zegt weer meer over hun dan over mij.

Henk belde mij thuis op en vroeg of het waar was dat ik intresse had voor een partij met hem en ik heb daarop gelijk positief gereageert. Zoals Henk al schrijft, na 3 december bel ik hem op en dan prikken we samen een datum voor deze partij, kijk er naar uit.

Hoop dat iedereen zo weer voldoende op de hoogte is

osu Sjaak

pisou
17-11-2006, 03:02
wat een verhaal dit!!! GTST en als dit echt plaats gaat vinden dan zijn de rapen gaar. Hier staat gewoon ego's op het spel en de mensen aan de zijkant (voor of tegen beide kandidaten lachen zich het apezuur) Je denkt toch niet dat dit een serieuze optie is. Kuipers is een vechter die ring/tatami-ervaring heeft/voor niks en niemand wegloopt en bewijst dat hij een leeuwenhart heeft, dus wat is er voor Sjaak te halen...wakker worden, naar boven kijken na afloop in de schijnwerpers, een week ziekteverlof, het kanku-dai kata in de toekomst maar gaan lopen/strandtrainingen bemannen. Wees even reeel en ieder weet dat Kuipers half om half gehakt van Sjaak maakt en je moet geen peren met appels vergelijken in deze.

Justinian
17-11-2006, 03:07
Henk belde mij thuis op en vroeg of het waar was dat ik intresse had voor een partij met hem en ik heb daarop gelijk positief gereageert. Zoals Henk al schrijft, na 3 december bel ik hem op en dan prikken we samen een datum voor deze partij, kijk er naar uit.
Cool, wat verwacht je zelf van de partij Sjaak? Kun je een voorspelling geven?

redjuh
17-11-2006, 03:16
je zit alleen wel met een behoorlijk verschil in gewicht...

pisou
17-11-2006, 03:24
je zit alleen wel met een behoorlijk verschil in gewicht...

kuipers kan nog wel een kilootje of 8 naar beneden:

advies:Een Balansdag is een dagje 'minder' na een dagje 'meer'. Als u gisteren te veel hebt gegeten, neemt u vandaag een Balansdag. Een Balansdag is géén dieetdag. Op een Balansdag let u beter op wat u eet of beweegt u meer. Zo blijft uw gewicht in balans.


Sjaak:Welcome to McDonald'sCorporate site for the Golden Arches serving such favorites as Egg McMuffin and Big Mac sandwiches and french fries for lunch and dinner

Bud S
17-11-2006, 03:25
Cool, wat verwacht je zelf van de partij Sjaak? Kun je een voorspelling geven?


jij bent ook wel een smerig opruiend menneke he justinian... :thup:

Ronald
17-11-2006, 03:39
je zit alleen wel met een behoorlijk verschil in gewicht...
Dat werkt bij kyokushin iets anders. Volgens mij wordt daar met 2 of 3 gewichtsklassen gewerkt. Daar zie je dus wel vaker flinke verschillen in gewicht.

Overigens, ik heb ook wel eens met Sjaak getrained (op de grond nog wel :D ) en volgens mij is hij toch ook wel boven de 90 kg.

pisou
17-11-2006, 03:47
Dat werkt bij kyokushin iets anders. Volgens mij wordt daar met 2 of 3 gewichtsklassen gewerkt. Daar zie je dus wel vaker flinke verschillen in gewicht.

Overigens, ik heb ook wel eens met Sjaak getrained (op de grond nog wel :D ) en volgens mij is hij toch ook wel boven de 90 kg.

nou ook weer opgelost, heel nederland zit op de punt van z'n stoel.
We nodigen het AD/telegraaf en de aktueel uit, zak pinda's erbij en laat de mannen hun hormonen het werk laten doen. GDvr, dit is echt heet nieuws!!!!

Justinian
17-11-2006, 06:44
jij bent ook wel een smerig opruiend menneke he justinian... :thup:
:whistling:

Karma
17-11-2006, 08:29
Osu,

Kancho Kuipers is een man naar mijn hart, recht voor de raap, geen blablabla...die er staat als het nodig is of dat nu voor zichzelf geldt of voor iemand anders, maakt hem niets uit...zoiets heet onbaatzuchtig zijn.

Ondanks het feit dat hij tot de rijkste mensen van Nederland behoort, behandelt hij iedereen met dezelfde vriendelijkheid en nederigheid...

Het betreft hier een persoon die meer respect heeft voor een persoon die eerlijk verteld wie hij is en wat hij gedaan heeft...dan voor mensen die allerlei zaken beweren die totaal uit de lucht gegrepen zijn...

Wat betreft de oudere heren, die nog een partij zouden willen vechten...voor jullie doe ik mijn hoed af...maar met het grootste respect...jullie hebben niets meer te bewijzen...noch voor jezelf als voor anderen...laat de opkomende jeugd eerst maar eens bewijzen dat ze het waard zijn door mensen als jullie getraind te mogen worden...laat ze maar bloed, zweet en tranen verliezen op hetzelfde pad dat jullie zoveel jaren hebben bewandelt!

Wat Koen Scharrenberg betreft...die is pas echt bescheiden...hij stapte in Honbu zelfs opzij voor mij omdat mijn dangraad hoger is dan de zijne...terwijl ik al vereerd was om zo'n Kyokushin legende naast mij te mogen hebben!

Dus...als ik Koen Scharrenberg Sensei tegenkom in de toekomst, zal hij mij herkennen...want ik weiger om zo'n persoonlijkheid Sensei te noemen...ik noem hem Shihan...ongeacht zijn Dan graad...omdat hij daadwerkelijk die titel verdiend!

"De ogen zijn de spiegels van de ziel..."

Hammerkick
17-11-2006, 14:44
Osu heren,

om mee te blijven doen in dit rijtje: ook ik ben, net als Henk, voornemens volgend jaar een soort 'comeback' te maken, als je het zo kunt noemen na 22 jaar ...
Koen Scharrenberg

http://img292.imageshack.us/img292/3505/koen55ikyq5.jpg (http://imageshack.us)
Koen Scharrenberg vs Willie Williams W.K 1983

Fantastisch !! Koen.
Op mijn steun kan je rekenen !!
Groeten Dirk.

jan sensei kyokushin
17-11-2006, 15:34
Osu Jan Sensei,

Ik weet dat jij dagelijks strijd levert tegen je ziekte. Daar heb ik enorm veel bewondering voor en weet dat je deze strijd gaat winnen.

Wat betreft Marius Goedebuur, ik wist niet dat hij al zo oud was. Dacht echt dat hij van je leeftijd was.

En inderdaad zou ik ook kunnen vechten, echter zit ik met een kapotte knie en daarom heb geen ambities.

Osu,

Harry Osu knieen harry? ben ik 5 keer voor geoperreerd met elkaar ,nu mee leren leven zijden de chirurgie doktoren jaja kyokushin is slopend harry voor je lichaam en benen knieen enz:twak:
wij kunnen beter op schaken of dammen gaan nu .;)
met de beste sportgroeten
osu jan

paspoes
17-11-2006, 15:43
vind Parc Sandur niet bepaald down town Emmen poezemans...

komt d giraf dichter in de buurt...

of net als vrögger in de Muzeval.. ;p

Damn, Chief108 goede ouwe tijden zeg "Muzeval" als je dit weet ben je wel bekent in Emmen. Ik dacht laat ik maar Parc Sandur noemen is recenter dan Muzeval, Giraffe mag ook. Nu ben ik wel benieuwd wie je bent, dan ken je me zeker. was vanaf het begin van alle gala's in Muzeval van Marc Hobers. ken je nog Mike achternaam weet ik niet meer en Ruud Alward, gebroeders Brink. Alex en Alwin :thup:

Bud S
17-11-2006, 16:45
Damn, Chief108 goede ouwe tijden zeg "Muzeval" als je dit weet ben je wel bekent in Emmen. Ik dacht laat ik maar Parc Sandur noemen is recenter dan Muzeval, Giraffe mag ook. Nu ben ik wel benieuwd wie je bent, dan ken je me zeker. was vanaf het begin van alle gala's in Muzeval van Marc Hobers. ken je nog Mike achternaam weet ik niet meer en Ruud Alward, gebroeders Brink. Alex en Alwin :thup:

Mike (de) Winter was dat geloof ik, en dan had je ook nog een Appie...(Meunge oid)
en "de grondleggers " van het thaiboxing in emmen Wieger Drenth en Peter Mik. Volgens mij is Martin daar ooit begonnen met muay thai

paspoes
17-11-2006, 16:55
Mike (de) Winter was dat geloof ik, en dan had je ook nog een Appie...(Meunge oid)
en "de grondleggers " van het thaiboxing in emmen Wieger Drenth en Peter Mik. Volgens mij is Martin daar ooit begonnen met muay thai

Willem777, Precies Mike de winter waar is die gozer gebleven en de rest. wellicht kan smatti (martin van Emmen) meer info geven. :thup:
Jeetje, Emmen is ook niet een gehucht.:D

chief108
17-11-2006, 16:59
emmen is goed vertegenwoordigd hiero... :whistling:

paspoes
17-11-2006, 17:01
emmen is goed vertegenwoordigd hiero... :whistling:

HAHAHAHA, krijg nou wat wie ben je dan:wacko:

remco pardoel
17-11-2006, 17:37
Jammer dat Sjaak niet eerder op dit heeft gereageerd..
Ahoy was voor beide heren wel een heel mooi strijdtoneel

Ik ga zeker naar de wedstrijd kijken!
Beide zijn meer dan goede mensen in sport en prive

jan sensei kyokushin
17-11-2006, 18:11
Jammer dat Sjaak niet eerder op dit heeft gereageerd..
Ahoy was voor beide heren wel een heel mooi strijdtoneel

Ik ga zeker naar de wedstrijd kijken!
Beide zijn meer dan goede mensen in sport en prive osu remco 2x

respect

henk kuipers
17-11-2006, 18:15
osu

Met alle respect naar Sjaak als karateka en mens

jan sensei kyokushin
17-11-2006, 18:28
Osu . ik wou eiggenlijk niet meer reageren in deze topic voorlopig .Want ik lees hier weer en hoop afgunst en jaloesie in de topic en vooral van mensen die niet onder hun eiggen naam durven te posten !!!

Henk is en geweldige knokker 1e klas kyokushin en als mens ook , heeft veel wedstrijd ervaring komt ook door zijn team mede en veel zwaarder dan sjaak en jonger ,dus Sjaak is op alle fronten in het nadeel, ik vind dat Sjaak juist respect verdient om tegen Henk en kyokushin match te knokken echte kyokushin mentaliteit en spirit . Achter de PC is het makkelijk te oordelen maar ga er dan ZELF staan . Het zijn niet veel die zich zullen melden op die leeftijd .

bij de kyokushin,s verdienen alle respect ook wat ze doen voor het kyokushin en als mens

osu

paspoes
17-11-2006, 18:32
Osu . ik wou eiggenlijk niet meer reageren in deze topic voorlopig .Want ik lees hier weer en hoop afgunst en jaloesie in de topic en vooral van mensen die niet onder hun eiggen naam durven te posten !!!

Henk is en geweldige knokker 1e klas kyokushin en als mens ook , heeft veel wedstrijd ervaring komt ook door zijn team mede en veel zwaarder dan sjaak en jonger ,dus Sjaak is op alle fronten in het nadeel, ik vind dat Sjaak juist respect verdient om tegen Henk en kyokushin match te knokken echte kyokushin mentaliteit en spirit . Achter de PC is het makkelijk te oordelen maar ga er dan ZELF staan . Het zijn niet veel die zich zullen melden op die leeftijd .

bij de kyokushin,s verdienen alle respect ook wat ze doen voor het kyokushin en als mens

osu

x10:thup:

Dennis
17-11-2006, 18:42
Jan,

In een vorig topic werd er veel (meer) met modder gegooid en het heeft de kyokushin wereld bij mij als leek niet veel goed gedaan.
Echter, als kyokushin leek, heeft deze topic veel goed gedaan en veel beter laten zien wat de sport in kan houden, juist door de positieve posts.

Het zou zonde zijn om ook deze topic onder te laten sneeuwen in negatieve posts, dus Jan gewoon blijven posten

harryg
17-11-2006, 18:45
Ben het eens met Dennis.

Svp blijven posten Jan.

Osu,

Harry

ashihara
17-11-2006, 18:46
http://img292.imageshack.us/img292/3505/koen55ikyq5.jpg (http://imageshack.us)
Koen Scharrenberg vs Willie Williams W.K 1983

Fantastisch !! Koen.
Op mijn steun kan je rekenen !!
Groeten Dirk.

coole foto Hamerkick, heb je toevallig nog meer van deze klassieke partij?

harryg
17-11-2006, 18:49
Osu,

Wat Koen Scharrenberg betreft...die is pas echt bescheiden...hij stapte in Honbu zelfs opzij voor mij omdat mijn dangraad hoger is dan de zijne...terwijl ik al vereerd was om zo'n Kyokushin legende naast mij te mogen hebben!

Dus...als ik Koen Scharrenberg Sensei tegenkom in de toekomst, zal hij mij herkennen...want ik weiger om zo'n persoonlijkheid Sensei te noemen...ik noem hem Shihan...ongeacht zijn Dan graad...omdat hij daadwerkelijk die titel verdiend!



Koen Scharrenberg is absoluut een kyokushin legende en monument. Vind zijn dangraad nogal magertjes.

Jeroen
18-11-2006, 07:45
Nu we toch al zo met matchmaking bezig zijn, wil ik het volgende even aan jullie voorleggen.
Stel je even voor... tussen de partijen... onze eigen kancho Karels die een kata doet! Dat zou werkelijk de kroon zijn!

Robert Pepels
19-11-2006, 05:55
Osu

Waarom zeurt iedereen toch over het zogenaamde uit elkaar vallen van de kyokushin bonden. Er zijn honderden verschillende karate , kempo , kenpo , kungfu , kickbox , pencak , escrima etc etc bonden. Waarom zou dat dan uitgerekend bij kyokushin dan zo slecht zijn??? De IBK van Kancho Kuipers is de afgelopen maanden sterk gegroeid. En binnenkort zullen jullie er nog meer van gaan horen op diverse gebieden. En dan dat gepraat over regelen van gevechten en wie tegen wie. Iedere keer als we onze karate of kempo-gi aantrekken moeten we bereid zijn om te vechten. En onze meest recente geschiedenis verteld ons dat Kancho Kuipers inderdaad TRAINT , VECHT , DOCEERT , ORGANISEERD etc etc. De man is fitter dan menig jongere. Een match tussen Dhr.Kuipers en Dhr.Sjaak zal wel hetzelfde eindigen als de oorspronkelijk match van Dhr.Kuipers tegen Dhr.Oosterbaan. Shihan Sjaak organiseerd goede dingen op Kyokushin gebied , maar misschien moet hij het daarbij maar houden. Als hij zo zeker zou zijn van zijn kwaliteiten dan ging hij niet zo diep in op "alles" wat er op dit forum gebeurd. Dhr.Kuipers is van een heel andere orde en brengt veel mensen samen in staat voor veel open. Dat siert hem als leider van een "wel" stabiele en goede organisatie. En ook het bedoel ik niets verkeerds tegen Dhr.Gordeau want ook voor hem heb ik groot respect en ben blij hem in het verleden te hebben ontmoet.

Osu

Robert Pepels

H POWER
19-11-2006, 23:18
Osu
. Shihan Sjaak organiseerd goede dingen op Kyokushin gebied , maar misschien moet hij het daarbij maar houden. Als hij zo zeker zou zijn van zijn kwaliteiten dan ging hij niet zo diep in op "alles" wat er op dit forum gebeurd.

Osu

Robert Pepels



Gvder wat een wijsheid, spijker op de kop en gelijk heb je. Dhr.Kuipers (henk of bolle is genoeg) is een beetje overdreven
, maar wel kijkt heel Nederlands Kyokushin uit naar zo'n partij.

Nogmaals Kuipers wat balansdagen, Sjaak aan de milkshake en de "battle can start" Ik koop een VIP tafeltje want dit wil ik niet van al te ver zien. Die Kuipers moet z'n ziekenfondspolis aan gaan passen!!!

Robert Pepels
19-11-2006, 23:34
Osu

Ik kan me niet voorstellen dat ik hier met de echte Dave Jonkers te maken heb want dan zou ik niet snappen waarom u zo een onzin uitkraamt over Dhr.Kuipers aangezieen u ook bij de IKB zit en een graduatie bezit van Bluming en dus nu ook Kuipers.

En niemand hoeft zijn ziekenfondspolis aan te passen want als je een beetje in jezelf geloofd dan hoef je je eigen niet zo te promoten als dit soort reactie's.

En als u niet de echte Dave Jonkers ben dan is het van iemand hier niet aardig om u naam te gebruiken.

Osu

Robert Pepels

HUNEBED
20-11-2006, 05:37
Henk the Tank kan wel wat hebben van zijn forum broeders, Robert !
m.a.w. als er iemand schijt heeft aan hoe men over hem denkt dan is het Dhr. Kuipers wel

Robert Pepels
20-11-2006, 05:47
Osu

Begrepen , maar ben het er niet mee eens (met jou wel)

Osu

H POWER
20-11-2006, 06:25
Osu

Ik kan me niet voorstellen dat ik hier met de echte Dave Jonkers te maken heb want dan zou ik niet snappen waarom u zo een onzin uitkraamt over Dhr.Kuipers aangezieen u ook bij de IKB zit en een graduatie bezit van Bluming en dus nu ook Kuipers.

En niemand hoeft zijn ziekenfondspolis aan te passen want als je een beetje in jezelf geloofd dan hoef je je eigen niet zo te promoten als dit soort reactie's.

En als u niet de echte Dave Jonkers ben dan is het van iemand hier niet aardig om u naam te gebruiken.

Osu

Robert Pepels


Ik heb een stuk of vier comp. in mijn sportschool die door 10001.0000 mensen gebruikt wordt met voor- en tegenstanders en heb mijn tijd wel beter te besteden dan een debiel achter een toestenbord te zitten zoals velen van jullie dus reageer ik maar even dat ik niet datgene meldt wat er allemaal verteld wordt. Als ik wat te melden heb zet ik mijn naam er echt wel onder,dus zoek het maar uit en noem mijn naam niet in dit soort lulkoek.

Betere dingen te doen en geniet van mijn zondagavond ipv gebelt te worden dat er weer een Henk van der Meyden is opgestaan.


Buiten dat heb ik geen belang bij graduaties van wie dan ook, heb zelfs geen zwemdiploma,maar kan een 25 meter bad met schoolslag prima oversteken, by the way .....wel een verkeersdiploma, van 1962 goedgekeurd door bureau voor wegverkeer destijds...dus zoek het maar uit hoe het zit........


gr. dave jonkers

H POWER
20-11-2006, 06:27
ook nog een keer . doe dit via power z'n inlog geval en zal in de tijd nog eens zelf een account/huppeldepup aanmaken.

gr.


dave

The Bulldog
20-11-2006, 08:42
Deze Topic begint toch weer te eindigen in een soap..
erg jammer nadat de laatste tijd het kyokoshin toch weer even een positiever beeld afgaf...

ik hoop dat de partij(je weet wel waar de topic eigenlijk over ging) er komt en dan wordt het zeker genieten..

henk kuipers
21-11-2006, 17:08
ralf super gevochten man tegen Temmink

citygym
21-11-2006, 18:02
Osu Henk, nog gefeliciteerd met je overwinning top!
Ga lekker door zo lijkt me een aardige match tegen Sjaak!

Osu Dennis

The Bulldog
21-11-2006, 18:33
ralf super gevochten man tegen Temmink

OUS!!!!

dank u wel..

Ik hoop dat alle moeite die u in uw sport steekt weer een verder posotief geluid gaat veroorzaken zodat deze soap geluiden verdwijnen..

Dragon Tail
22-11-2006, 07:37
Heb geen wedstrijd verleden op hoog niveau.

Mijn laatste toernooi waar ik aan mee deed was volgens mij in 1986. Daarna ben ik verhuist naar sportschool Muramachi van shihan Van Wijngaarden en shihan Eikmans (Blumings linker en rechthand in die tijd) en heb daar een hele hoop bijgeleerd. In die periode voelde ik me ook op mijn best kwa knokken en was ik ook op de top van mijn kunnen. Maar helaas die sportschool deed door een heleboel politiek niet mee aan de grote kyokushin toernooien want alles werd in die tijd gecontroleerd door shihan Hollander. Heb dus nooit op hoog niveau kunnen meedoen.

Je ziet hier weer "bepaalde" mensen een hoop treste bagger spuien maar diezelfde mensen hebben nog geen eens het gore lef en het fatsoen om netjes onder hun eigen naam te posten en dat zegt weer meer over hun dan over mij.

Henk belde mij thuis op en vroeg of het waar was dat ik intresse had voor een partij met hem en ik heb daarop gelijk positief gereageert. Zoals Henk al schrijft, na 3 december bel ik hem op en dan prikken we samen een datum voor deze partij, kijk er naar uit.

Hoop dat iedereen zo weer voldoende op de hoogte is

osu Sjaak

Sjaak, ben jij dit echt achter het toetsenbord?
Wel lef. Ik hoop dat je je niet hebt laten verleiden door enkele posters hier, maar dat het uit je hart zelf komt.
Ik wens je in ieder geval succes ... en dat je van de gage een betere auto kunt kopen dan die gele....haha.

henk kuipers
25-11-2006, 15:20
osu


dat komt allemaal goed ralf, deze sport is voor sommige mensen een soap maar niet voor : Sem Schilt, Feitosa, Filho, Hug, Karaev, Smit, Wedel, Scharrenberg,Carbin etc etc etc en eh mij zelf natuurlijk.
Miljoenen beoefenaars en vele K1 kampioenen en zelfs de k1 organisatie stammen af van deze prachtige sport.

nog acht nachtjes.

osu

goro
27-11-2006, 23:29
osu


dat komt allemaal goed ralf, deze sport is voor sommige mensen een soap maar niet voor : Sem Schilt, Feitosa, Filho, Hug, Karaev, Smit, Wedel, Scharrenberg,Carbin etc etc etc en eh mij zelf natuurlijk.
Miljoenen beoefenaars en vele K1 kampioenen en zelfs de k1 organisatie stammen af van deze prachtige sport.

nog acht nachtjes.

osu

Karaev? Dat is toch geen kyokushiner? Nog 8 daagjes en dan wat?

Justinian
27-11-2006, 23:33
(...) Nog 8 daagjes en dan wat?
Dan hebben we een datum waarop Sjaak vs Henk zal plaatsvinden!

TL-Rev
06-12-2006, 00:47
Enenen???? Al een dag/datum?

Justinian
06-12-2006, 01:43
Enenen???? Al een dag/datum?
Daar ben ik ook benieuwd naar inderdaad. Sjaak zou na 3 december contact opnemen met Henk, dus we horen het wel.

Bud S
06-12-2006, 03:32
aha weer een gouwe ouwe topic van stal gehaald voor het geval we het vergeten waren ?

De man van 14K
06-12-2006, 03:37
het is immers weer 3 december geweest.. scherp Willem

Justinian
06-12-2006, 04:29
het is immers weer 3 december geweest.. scherp Willem
Hey, het is immers 'pakjesavond' ;)

Marco
06-12-2006, 04:44
Vol verwachting klopt mijn hart !

Justinian
07-12-2006, 01:39
Vol verwachting klopt mijn hart !
Zelfde hier! :D

RedDawn
07-12-2006, 02:30
Ik ook!

TL-Rev
07-12-2006, 07:46
Weinig reactie vanuit Strijen? Sjaak, hoe zit 't?

RedDawn
07-12-2006, 20:47
Al een datum bekend?

Sjaak
07-12-2006, 21:10
Jongens Henk zal de datum spoedig hier op het forum posten

Osu Sjaak

chief108
07-12-2006, 21:15
Jongens Henk zal de datum spoedig hier op het forum posten

Osu Sjaak

:thup:

Ton
07-12-2006, 21:17
Vet!!

Btw ik bedenk me net wat. Hoe zit het eigenlijk met de Justi Bandwagon?? Die thread kan ik ook niet weer vinden en is een beetje doodgebloed volgens mij ;) :whistling:

redjuh
07-12-2006, 23:35
10tje op sjaak

Tsuki
08-12-2006, 00:09
ik zet ook een 10tje op Sjaak ........................... omdat ik hem een relaxe gast vind

Sjaak
08-12-2006, 00:37
Bedankt jongens, sorry dat ik effe wat minder post maar heb het stervens druk gehad met het EK en nu na het EK heb ik nog veel buitenlandse gasten over de vloer die allemaal een beroep op me doen omdat ze allemaal wat van Nederland willen zien en logischerwijs een beroep op me doen. Hoop het volgende week wat rustiger te hebben. Spreek jullie weer snel.

Groetjes

Sjaak

The Bulldog
08-12-2006, 08:47
VET...ik ben benieuwd

Wheelie
08-12-2006, 17:13
Vet!!

Btw ik bedenk me net wat. Hoe zit het eigenlijk met de Justi Bandwagon?? Die thread kan ik ook niet weer vinden en is een beetje doodgebloed volgens mij ;) :whistling:

ik kan die topic ook niet meer vinden.

we hadden justi bijna op het afgelopen 2h2h gala gezien maar zijn "tegenstander" durfde niet.
wie weet in de toekomst

marcelt
08-12-2006, 23:59
Misschien kan er een Mixfightdag omheen gebouwd worden?

enne Sjaak komt er nog een topic over jouw evenement?

tjedde
09-12-2006, 05:31
justi = urban legend.

Dennuz
09-12-2006, 06:55
Wie was dat dan?

Anil Dubar

The Bulldog
09-12-2006, 07:07
Anil Dubar
VRESELIJK off topic..maar nu is deze 2 x zo leuk...

http://www.mixfight.nl/chief108/roy_bier.jpg

nick
09-12-2006, 19:44
haha leuk he fotoshop ;)

TL-Rev
11-12-2006, 06:50
:whistling:inmiddels 10 december:whistling:

The Bulldog
12-12-2006, 23:17
Hebben Dhr. Kuipers o Dhr. v/d Velde al een datum geprik???
en zo ja...welke????

Ik vraag het maar op een directe manier ...want iedereen weet al wel dat het ondertussen12 december is toch

Sjaak
12-12-2006, 23:36
Ik heb met Henk vorige week afgesproken dat ik morgen alle beschikbare datums van heel 2007 aanlever en dat zullen Henk en ik in goed overleg een datum prikken

Osu Sjaak

The Bulldog
12-12-2006, 23:39
en gelijk antwoord...

perfect..:)

Sjaak
13-12-2006, 00:26
en gelijk antwoord...

perfect..:)

Natuurlijk als ik tijd heb antwoord ik altijd nagenoeg gelijk en Ralf je schrijft :

Hebben Dhr. Kuipers o Dhr. v/d Velde al een datum geprik???

Voor jou ben en blijf ik gewoon Sjaak he ;) en zeker geen mijnheer !!

osu Sjaak

Jenny
13-12-2006, 01:17
Succes Sjaak en zet hem op, zet me geld op jou

Jenny

nick
13-12-2006, 01:30
dan kunnen we deze week nog een datum verwachten?

ik ben benieuwd.

Dennuz
13-12-2006, 01:43
Ah, oke. Thanks! Ik denk dat Justi Anil opgevreten had!


Anil had ook geen zin in revalidatie enzo. Dus denk dat hij daarom de partij niet aangenomen heeft...

The Bulldog
13-12-2006, 02:30
Natuurlijk als ik tijd heb antwoord ik altijd nagenoeg gelijk en Ralf je schrijft :

Hebben Dhr. Kuipers o Dhr. v/d Velde al een datum geprik???

Voor jou ben en blijf ik gewoon Sjaak he ;) en zeker geen mijnheer !!

osu Sjaak

OUS!! Sjaak.. duidelijk..

Vond het gepaster..ken jullie beide vaag en gezien jullie positie ....

TL-Rev
13-12-2006, 07:09
Kyokushin regels naar ik aanneem? Met of zonder beetpakken?

Sjaak
13-12-2006, 21:36
Osu Henk, voor 17:30 heb je een stapel datums op je mail en dan kunnen we samen een datum prikken, spreek je snel

Osu Sjaak

Sjaak
13-12-2006, 23:40
Beste shihan Henk osu,

er zitten 16 datums waarop ik zeker kan in je mailbox..

Heb met Jan Oosterbaan afgesproken dat jij eerst tegen hem knokt in april geloof ik en dat onze partij daarna komt, is wel zo eerlijk want Jan wil wat rechtzetten. Komt voor mij ook goed uit want ben de 1e vijf maanden heel veel in buitenland en moet me wel kunnen voorbereiden.

Jan : Noorwegen
Feb : Brazilie
Mrt : Aruba
Apr : Spanje en Iran
Mei : Iran en Pakistan

Originele kyokushin regels zijn zonder vastpakken.

Ik stel voor om shihan Koen Scharrenberg als scheidsrechter aan te stellen, Ik hoor je.

Osu Sjaak

Sjaak
13-12-2006, 23:42
OUS!! Sjaak.. duidelijk..

Vond het gepaster..ken jullie beide vaag en gezien jullie positie ....

Heel netjes van je Ralf maar dat is niet nodig.

Ben nu naar de dojo en lees alle reactie's vanavond wel

osu Sjaak

Justinian
14-12-2006, 01:12
Komt voor mij ook goed uit want ben de 1e vijf maanden heel veel in buitenland en moet me wel kunnen voorbereiden.
Niet zo aanstellen Sjaak, in Rotterdam had je je pak nota bene al meegenomen ;)

The Bulldog
14-12-2006, 01:12
Mooi 2 toffe partijen voor Dhr Kuipers..

Marco (scheids)
14-12-2006, 02:20
Ik stel voor om shihan Koen Scharrenberg als scheidsrechter aan te stellen, Ik hoor je.

Osu Sjaak

Uit mn wijk blijven he koen ...hahaha.....

henk kuipers
14-12-2006, 04:00
osu shihan Sjaak,

Dank voor je data maar er zit echt maar 1 bij die schikt, dit omdat ik heb aangegeven het gala te organiseren.

Jammer voor de eerste 5 maanden want had het graag gedaan op het beat down gala van robbie of bij ons 28 april.

Het lijkt nu ver weg maar het kan uitstekend op jou aangegeven data 3 november tijdens de eerste wk kyokushin in Emmen als super boud voor jou tijd genoeg om fit te zijn en voor mij mooi als gastheer van het WK

Gage zijn we uit, niet vast pakken ook ok en sensei Koen is de Ref.

osu

Ronald
14-12-2006, 05:06
3 November is nog ver weg, maar hij staat in m'n agenda. Ik kom zeker kijken.

The Bulldog
14-12-2006, 06:34
osu shihan Sjaak,

Dank voor je data maar er zit echt maar 1 bij die schikt, dit omdat ik heb aangegeven het gala te organiseren.

Jammer voor de eerste 5 maanden want had het graag gedaan op het beat down gala van robbie of bij ons 28 april.

Het lijkt nu ver weg maar het kan uitstekend op jou aangegeven data 3 november tijdens de eerste wk kyokushin in Emmen als super boud voor jou tijd genoeg om fit te zijn en voor mij mooi als gastheer van het WK

Gage zijn we uit, niet vast pakken ook ok en sensei Koen is de Ref.

osu

VRESELIJK VET!!!!!!!!!

Sjaak
14-12-2006, 16:17
osu shihan Sjaak,

Dank voor je data maar er zit echt maar 1 bij die schikt, dit omdat ik heb aangegeven het gala te organiseren.

Jammer voor de eerste 5 maanden want had het graag gedaan op het beat down gala van robbie of bij ons 28 april.

Beste shihan Henk osu,

helaas zit ik in die periode in Iran voor examens en seminars dus dat gaat echt niet lukken.

Jammer dat het niet in juni of juli kan want nov is ver weg. Zal nog informeren of Jan geen gala in die periode organiseert maar anders staat 3 nov, geen probleem.


Het lijkt nu ver weg maar het kan uitstekend op jou aangegeven data 3 november tijdens de eerste wk kyokushin in Emmen als super boud voor jou tijd genoeg om fit te zijn en voor mij mooi als gastheer van het WK

Gage zijn we uit, niet vast pakken ook ok en sensei Koen is de Ref.

osu

Akkoord voor mij, kijk er naar uit.

Zie trouwens nu pas dat jou W.K. (3 nov) heel dicht op ons E.K. zit (18 nov), en dat is jammer want dan hebben we weer een probleem met jou en mijn vechters want dat is te dicht op elkaar. Is 3 nov definitief ? Zal is kijken of ik nog kan schuiven ..................

Laten we snel is met Koen samen om de tafel gaan zitten en wat datums bespreken van de ondelinge agenda's van onze organisatie's want dat is alleen maar in het voordeel van jou, Koen en mijn leerlingen en alle aangesloten kyokushin Dojo's

Osu Sjaak

MB667
14-12-2006, 17:05
Jan : Noorwegen
Feb : Brazilie
Mrt : Aruba
Apr : Spanje en Iran
Mei : Iran en Pakistan


Sjaak, je hebt het beter als ons!

Sjaak
14-12-2006, 17:27
Sjaak, je hebt het beter als ons!

Nee hoor dat is keihard buffelen ;)

Luka
14-12-2006, 17:31
Beste shihan Henk osu,

er zitten 16 datums waarop ik zeker kan in je mailbox..

Heb met Jan Oosterbaan afgesproken dat jij eerst tegen hem knokt in april geloof ik en dat onze partij daarna komt, is wel zo eerlijk want Jan wil wat rechtzetten. Komt voor mij ook goed uit want ben de 1e vijf maanden heel veel in buitenland en moet me wel kunnen voorbereiden.

Jan : Noorwegen
Feb : Brazilie
Mrt : Aruba
Apr : Spanje en Iran
Mei : Iran en Pakistan

Originele kyokushin regels zijn zonder vastpakken.

Ik stel voor om shihan Koen Scharrenberg als scheidsrechter aan te stellen, Ik hoor je.

Osu Sjaak


shit he sjaak.. doe je goed man.. weet je wel zeker dat je na iran en pakistan wil :p

Sjaak
14-12-2006, 19:12
shit he sjaak.. doe je goed man.. weet je wel zeker dat je na iran en pakistan wil :p

Yep geen probleem, juist relax daar en de karateka's zijn daar heel gedreven dus dat is heel fijn les geven. En ook zijn het mooie landen kwa omgeving, heel apart en intressant

The Bulldog
14-12-2006, 20:49
Yep geen probleem, juist relax daar en de karateka's zijn daar heel gedreven dus dat is heel fijn les geven. En ook zijn het mooie landen kwa omgeving, heel apart en intressant

en om mee te trainen neem ik aan...:whistling:

Fight Master
25-03-2007, 20:16
Hoe staat het er voor ?
Hard aan het trainen ?

marcelt
26-03-2007, 07:50
VRESELIJK VET!!!!!!!!!

DaT VIND IK NOU NIET AARDIG T.O. sHIHAN KUIPERS:crying:

king
27-03-2007, 03:40
wanneer gaat dit eigenlijk plaatsvinden?

henk kuipers
27-03-2007, 07:40
3 of 4 november

Sjaak
27-03-2007, 08:08
3 november is de afspraak

osu Sjaak

chief108
27-03-2007, 17:23
cool.... :thup:

Wheelie
27-03-2007, 17:38
Kan ik vast kaarten bestellen ? ;)

henk kuipers
27-03-2007, 17:52
Klopt 3 november tijdens de eerst wk kyokushin in holland.

Plaats Emmen

Locatie parc centrum sandur

nick
27-03-2007, 18:34
Das mooi dichtbij :thup:

chief108
27-03-2007, 20:23
Das mooi dichtbij :thup:
we're there dude...

nick
27-03-2007, 20:28
we're there dude...

zeker weten ;)

Dragon Tail
27-03-2007, 21:23
3 november is de afspraak

osu Sjaak

Kan ik op de undercard?

redjuh
27-03-2007, 21:53
chief kan ik bij je pitten dan?

chief108
27-03-2007, 21:53
Jammer dat het zo ver weg is.
ver??? :confused:

nee man...
kan het op de fiets doen... :p

paspoes
27-03-2007, 22:10
ver??? :confused:

nee man...
kan het op de fiets doen... :p

x10, ik ben er :thup:

Wheelie
05-08-2007, 20:19
TTT ;)

martin
06-08-2007, 09:02
ik hoorde dat henk zich aan het voorbereiden is in denemarken bij Flemming Jinzen en Bernard Creton twee absolute grootheden op gebied van kyokushin.
hij neemt de paryij tegen Sjaak dus toch wel serieus, en gaf als reden aan dat hij zich niet kon permiteren om Sjaak langer dan twee minuten te laten staan omdat het hun eigen WK betreft en de dochter van Oyama aanwezig is en diverse andere grootheden zoals Bluming etc.
Zijn letterlijke woorden waren IK WERK SNEL MET HEM AF UIT RESPECT VOOR BLUMING EN DE MANIER WAAROP SJAAK DEZE MAN HEEFT BEHANDELD.
We kunnen dus wat verwachten.
Sjaak zal dus niet met bloemen worden ontvangen in het Bluming kamp hahaha

kom op Sjaakie en laat je kennen laat ze ff een poepie ruiken daar bij Bluming

Justinian
06-08-2007, 16:19
Ik ben in ieder geval van de partij! Hoe gaat het met jouw voorbereiding Sjaak? Ben ook erg benieuwd naar het toernooi waarin Patterson deel neemt trouwens.

Khanom Thom
06-08-2007, 20:45
Klopt 3 november tijdens de eerst wk kyokushin in holland.

Plaats Emmen

Locatie parc centrum sandur

Balen!!! :(

Op 3 november geven wij zelf een thaiboks/MMA gala in Deventer, kunnen we geen live verbinding regelen tussen Emmen en Deventer zoadat wij ook kunnen meegenieten...?

ghehehehehe :thup:

harryg
07-08-2007, 20:39
Ik ben ook zeer benieuwd naar deze partij.

Respect voor beide vechters.

Osu,

Harry

Justinian
07-08-2007, 20:41
3 november is de afspraak

osu Sjaak
Zit je nu trouwens in Iran Sjaak?

Richelieu
07-08-2007, 20:45
Ik volg eingelijk helemaal niet het kyokushin karate, maar als ik het allemaal zo hier lees word het een hele bijzondere partij. De enigste kyokushin partij die ik tot nog toe gezien heb was een gevecht van Patrick Zondag in Steenwijk, vorig jaar November.

Mixfight zal daar in ieder geval wel bij zijn om het vast te leggen...:D

jan sensei kyokushin
07-08-2007, 20:49
Osu volgens mij lezen jullie de topic,s maar half ;) maar mij word toch niks gevraagt ja hij zit in IRAN SJAAK
ik ben ook niet belangrijk leker houden zo lol ik hoef ook zo nodig niet op de voorgrond nooit geweest in de 48 jaren martial-art- budo die ik doe met ups en donws
sportgroeten jan
respect.
osu

harryg
07-08-2007, 20:59
Osu Shihan,

Nu je er toch over begint wil ik je vragen hoe het met de voorbereiding staat van Sjaak. Kan je hierover iets vertellen?

Osu,

Harry

jan sensei kyokushin
07-08-2007, 21:10
Osu Shihan,

Nu je er toch over begint wil ik je vragen hoe het met de voorbereiding staat van Sjaak. Kan je hierover iets vertellen?

Osu,

Harry Osu Shihan Harry respect sjaak traint daar hard wat dacht je wat voor vechters dat zijn in IRAN hele beste met de juiste mentaliteit en spirit trainen er 4tot6 perdag kyokushin echt ik lieg niet het zijn bikkels daar .zo nu weet je het een en ander als ik nieuws hoor laat ik je het weten dus sjaak zit niet stil traint hard is 24perdag met kyokushin bezig en druk bezet baasje.

sportgroeten jan

osu

harryg
07-08-2007, 21:56
Osu Shihan Jan,

Bedankt voor de info!

Osu,
Harry

Tsuki
07-08-2007, 21:59
KOM OP SJAKIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

OSU ....................

Karsten
08-08-2007, 22:27
Ik zet m'n Vcash op Henk Kuipers... als we kunnen wedden?

MB667
08-08-2007, 23:26
Goed Idee!

Ik op Sjaak!

FOCUS
31-08-2007, 00:59
TTT...

redjuh
31-08-2007, 11:16
2 maanden en 3 dagen nog!

chief108
31-08-2007, 15:33
tik-tik-tik.....

martin
31-08-2007, 21:20
ik zet mijn geld op henk.

ik lees net op hun site dat hij met sem in croatie was met hun zomerkamp.

ze hebben een team opgezet die drie keer per week samen zullen gaan trainen voor de wk.

henk,tyron,rodney,verschuren,sem en martin van emmen dit zijn niet de minste namen om je voor te bereiden op de partij tegen sjaak.

dus ......

Bud S
31-08-2007, 22:30
afgelopen gala in emmen van't voorjaar zei henk nog vol overtuiging dat dat de laatste keer was dat ie vocht.

maar voor sjaak maakt ie graag een uitzondering natuurlijk ;)

redjuh
31-08-2007, 22:32
was dat voor of na 2h2h?

HUNEBED
01-09-2007, 02:38
dat was na 2h2h, maar betrof 'proffesioneel vechten', karate is hobby voor Henk ;)

Bud S
01-09-2007, 04:09
hunebed gefeliciteerd met je zwarte band !
ik hoorde het van muth

succes met je wedstrijden volgende maand

in de giraf weer lekker biertje doen op het gala van marc

FOCUS
01-09-2007, 04:45
@Willem 777

:thup: tjek die Avatar van je:thup:

HUNEBED
01-09-2007, 05:11
dank je Wim, zeker gaan we weer paar biertjes pakken

chief108
01-09-2007, 17:13
hunebed gefeliciteerd met je zwarte band !

mooi doan mien jong!!! :thup:

perrysan
02-09-2007, 06:08
:confused: dit wordt een hele harde partij maar onze Kancho kennende wel een eerlijke. Het zal duidelijkheid geven in meerdere opzichten. Toch wens ik beiden (Henk iets meer) veel succes.
EN MOGE DE BESTE WINNEN.

OSU

jimmyjmmr
03-09-2007, 02:45
ik denk dat beiden heren niet komen om koekjes te bakken en gezien hun jaren achtergrond in de budo/vechtsport zal het zeker geen weggeverij worden voor 1 van de vechters.

redjuh
03-09-2007, 09:58
ik wil hoe dan ook zuipen met sjaak en henk! veel

harryg
03-09-2007, 22:16
Osu Sjaak,

Hoe gaat het met je voorbereiding? Kan je daar iets over vertellen?

Osu,

Harry

HUNEBED
03-09-2007, 23:00
ik wil hoe dan ook zuipen met sjaak en henk! veel

zuipen kan ook met ons mienjongen ! en gaan we ook zeker doen zondags

Bud S
04-09-2007, 02:32
ik wil hoe dan ook zuipen met sjaak en henk! veel

ik wil gewoon zuipen ! altijd

mama
04-09-2007, 03:04
ik wil gewoon zuipen ! altijd

oh? :eek: daar geloof ik niets van......

chief108
04-09-2007, 03:30
het is hier in ZOD gewoon een heeeeeeel erg droog klimaat
vandaar dat wij altijd zuipen...

echt :whistling:

goro
23-04-2008, 13:34
nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Paganstars
23-04-2008, 13:47
Gare n00b waarom trek je draadjes die al een jaar dood zijn weer omhoog?? totaal nutteloos!

De man van 14K
23-04-2008, 13:55
http://media.urbandictionary.com/image/page/n00b-54491.jpg

Richelieu
23-04-2008, 14:25
Gare n00b waarom trek je draadjes die al een jaar dood zijn weer omhoog?? totaal nutteloos!

Want..?? Zou een hele vette partij zijn voor het gala in 't Ahoy..;)

Effective
23-04-2008, 14:53
Ik geloof niet dat deze partij er ooit zal komen...

Paganstars
23-04-2008, 15:17
Want..?? Zou een hele vette partij zijn voor het gala in 't Ahoy..;)

Omdat jij ook wel weet waarom dit nutteloos is!

Gerben Zonderland
23-04-2008, 15:32
Hoe is het nu met Sjaak eigenlijk? Is hij weer in staat om te knokken dan? Dan zou dit wel een hele mooie mogelijkheid zijn in Rotterdam. Misschien met aangepaste regels?

Ralph
23-04-2008, 15:34
Zou wel leuk zijn ja! Rotterdam is toch de thuisstad van Sjaak en het is het gala van Henk.

ashi76
23-04-2008, 16:06
Ik koop er iig een kaart voor... ;)

redjuh
23-04-2008, 17:02
dan kunnen randy en fedor daar ook meteen knallen...

Richelieu
23-04-2008, 17:29
Omdat jij ook wel weet waarom dit nutteloos is!

Hoezo..Sjaak is ook van de Never Surrender Never Posse!

:neversurrender: :osu:

FOCUS
23-04-2008, 17:53
als beide heren het willen, dan merken we het vanzelf wel
niet aan ons om te oordelen of te pushen.

Anders wil mr Kuipers vast wel tegen een van ons ter vervanging lol
(neee, ik ga niet..)

Ronald
23-04-2008, 19:31
als beide heren het willen, dan merken we het vanzelf wel
niet aan ons om te oordelen of te pushen.
Tuurlijk is het wel aan ons om te pushen :) . Ik zeg DOEN!
Wat het nog eens extra mooi maakt is dat het in Ahoy is; de plek waar in principe de oorsprong ligt voor deze partij. Verder is het ideaal dat het nog een half jaar duurt. Heb je ook nog ruim de tijd voor een goede voorbereiding. Wat wil je nou nog meer?

chief108
23-04-2008, 19:35
:stupid:

alsof het er voor gemaakt is...


Hoe is het nu met Sjaak eigenlijk? Is hij weer in staat om te knokken dan? Dan zou dit wel een hele mooie mogelijkheid zijn in Rotterdam. Misschien met aangepaste regels?
Henk geblindoekt met 1 arm vastgebonden op z'n rug? :lol:

ik denk dat Sjaak dan wel weer hersteld is dus:
knallen met die hap

Paganstars
24-04-2008, 07:42
Daar zat ik dus mee; is sjaak dan wel voldoende hersteld en topfit??!!

chief108
24-04-2008, 08:27
Sjaak traint toch allang weer?
zag al weer allemaal stoere kyokushin foto's voorbij komen van buiten trainingen in de zee enzo de laatste tijd
en hoorde plannen dat weer allerlei rare landen ging bezoeken om daar les te geven

die ellende was allemaal in oktober en november vorig jaar

dus 5 oktober is hij weer helemaal klaar voor de Grote Strijd

Paganstars
24-04-2008, 08:37
ja dat soort dingen weet ik toch allemaal niet!

chief108
24-04-2008, 08:48
staat allemaal op het beste vechtsport forum van Nederland hoor!!!!
MIXFIGHT.NL!!!!!

Paganstars
24-04-2008, 08:59
Ja joh dat lees ik nooit.... kom daar alleen voor de spelletjes!

chief108
24-04-2008, 09:22
tja

dan moet je ook niet zeuren dat je dingen niet weet hè?

Paganstars
24-04-2008, 09:25
LOL.... Ja ach he.....

Marco
24-04-2008, 10:38
in principe is deze partij galadragend

chief108
24-04-2008, 10:45
dude...
ik zou daar wel een kaartje voor kopen idd...

Marco
24-04-2008, 10:52
dude...
ik zou daar wel een kaartje voor kopen idd...

ik ook

Bud S
24-04-2008, 10:59
dude...
ik zou daar wel een kaartje voor kopen idd...


maar dan wil ook bloedfonteinen,
botten horen kraken,
afgescheurde tepels,
acute bloemkooloren,
levertransplantaties,
spuitneuzen,
hersenverpulveringen,
geplette schedels,
liposucties met de mond,
harten die eruit gerukt en direct geconsumeerd worden,
achterwaartse salto's, flikflakken,

en een potje bier en paprika chips

FOCUS
24-04-2008, 11:01
een kinderhand is gauw gevuld

chief108
24-04-2008, 11:55
maar dan wil ook bloedfonteinen,
botten horen kraken,
afgescheurde tepels,
acute bloemkooloren,
levertransplantaties,
spuitneuzen,
hersenverpulveringen,
geplette schedels,
liposucties met de mond,
harten die eruit gerukt en direct geconsumeerd worden,
achterwaartse salto's, flikflakken,

en een potje bier en paprika chips
je vergeet de chili

Paganstars
24-04-2008, 12:02
en pron!

chief108
24-04-2008, 12:03
hebben we het nu over Henk vs Sjaak of over Lowlands?

I'm confused... :confused:

Paganstars
24-04-2008, 12:04
same here!

chief108
24-04-2008, 12:09
denk dat we alweer de twilight zone before LL bereikt hebben
shit gaat alleen nog maar vager worden vanaf nu

Paganstars
24-04-2008, 12:46
eerst maar pinkpop... dan gaan we nog vager doen in de aanloop naar LL!

Effective
24-04-2008, 14:02
@ Sjaak: Heb jij eigenlijk nog wel zin in deze partij?

OSU!