PDA

View Full Version : drie gouden medailles Nederland op dag 2 WK Ju-Jitsu



Grain of Salt
19-11-2006, 03:19
Driemaal goud voor Nederlands jiu-jitsuteam

Vandaag mocht het in grote getalen toegestroomde publiek maar liefst drie wereldkampioenen verwelkomen. Wyatt (Fighting,-70 kg), Haans (Fighting,-94 kg) en het duo dames eistten het goud voor zich op. De Zeeuwse Wyatt versloeg de Duitse Kinz (12-4) in de eindstrijd. Haans zegevierde een finale later tegen Szewchak (POL) met 5-5. Hij verkeeg het voordeel vanwege de meerderheid aan gescoorde ippons. Het Nederlandse koppel bij de dames maakte het feest in het Topsportcentrum Rotterdam compleet door met 1.5 punt verschil het Duitse duo te verslaan.

Eerder op de dag moest Barry van Bommel afstand doen van zijn wereldtitel in de categorie Fighting System -77 kg. De Nederlander verloor in de kwartfinale van het wereldkampioenschap in Rotterdam van de Duitser Mario Staller (6-5).


Van Bommel liep in de partij tegen Staller bovendien een blessure op. Hij speelde de wedstrijd wel uit, maar werd na afloop meteen naar het ziekenhuis gebracht. Van Bommel heeft te kampen met een gekneusde rib. In overleg met de medische staf zal zaterdagavond besloten worden of Van Bommel op zondag zijn loopbaan al sportend af kan sluiten.

(bron: www.jbn.nl)

Grain of Salt
19-11-2006, 03:20
En natuurlijk: VEEL SUCCES VOOR REMCO PARDOEL MORGEN!!!!

Justinian
19-11-2006, 03:34
Morgen nog een gouden medaille voor Remco!!!!

The Bulldog
19-11-2006, 03:47
Ja ja ben benieuwd wat Remco Pardoel doet morgen...

ieder geval succes ..:thup:

dontmindme
19-11-2006, 04:40
go remco als je wint krijg je 100 paintbals extra volgende keer

Chico
19-11-2006, 04:47
Die Silvia Alvarez wordt ook steeds mooier elke keer dat ik haar zie :wub:

Rob Haans is trouwens held.. alles vroegtijdig van de mat geveegd behalve dan de finale.. ik hield het maar 30 seconden vol tegen hem op het nk :(..

lindsey knalde die laatste meid trouwens hard na die maiwashi

remco pardoel
19-11-2006, 05:53
Het was een super dag!!
Ik hoop dat ik het waar kan en mag maken morgen.

erg lang naar toegeleefd... veel voor gelaten

Justinian
19-11-2006, 06:10
Het was een super dag!!
Ik hoop dat ik het waar kan en mag maken morgen.

erg lang naar toegeleefd... veel voor gelaten
Komt goed, ik heb er alle vertrouwen in!

Chico
19-11-2006, 06:21
ik sta iig voor je te schreeuwen morgen remco :mrgreen:

mama
19-11-2006, 08:04
Succes Remco
:kus: