PDA

View Full Version : Live Uitslagen Rings Enschede



Wheelie
20-11-2006, 02:32
http://www.bloodsweatandtears.nl/html/afbeeldingen/poster.jpg










Het is heel erg druk en er heerst veel sfeer in Enschede :cool2:

Partij 1:

MT-N

Sergei Karamyan wint op punten van Gino Wespel

Wheelie
20-11-2006, 02:40
Partij 2:

MT-N

Bart Mendels wint op TKO (lowkicks) van Kevin Weverborg

Richelieu
20-11-2006, 02:44
MT-N

Sergei Karamyan wint op punten van Gino Wespel

Shit !!!!!!!!!!!!!!! Jammer Gino

Wheelie
20-11-2006, 02:54
Partij 3:

MT-C

Murad Uygen wint op punten van Tommy Gun

Tijgertje
20-11-2006, 03:09
Partij 3:

MT-C

Murad Uygen wint op punten van Tommy Gun


Jammer Tommy!!

Wheelie
20-11-2006, 03:13
Partij 4:

Rings N

Moien Takalu wint op armbar in de 2e ronde van Vitaly Urich

Wheelie
20-11-2006, 03:22
Partij 5:

1e partij 4 man toernooi C-Klasse 65 kg

Samil Unal wint op punten van Umit Karakose

Wheelie
20-11-2006, 03:44
Partij 6:

2e partij 4 man toernooi C-Klasse 65 kg

Atty Gol wint op punten van Thanit Im On

Wheelie
20-11-2006, 03:45
Partij 7:

Rings B

Danial Sharifi wint op enkellock in de eerste ronde van Tom van Berkhof

Wheelie
20-11-2006, 04:02
Partij 8:

MT- Open Klasse

Dave Vader wint op TKO in de 2e ronde van Kai Muhlenbrock

Aleide
20-11-2006, 04:09
Partij 8:

MT- Open Klasse

Dave Vader wint op TKO in de 2e ronde van Kai Muhlenbrock
Top! Goed gedaan Dave!

Wheelie
20-11-2006, 04:12
Finale 4 man Toernooi 65 kg

Atty Gol wint op punten van Samil Umal

Wheelie
20-11-2006, 04:13
Het is nu pauze :pimp:

chief108
20-11-2006, 04:16
Het is nu pauze :pimp:
haal ff bier dan Kevin??

Biiyen
20-11-2006, 04:24
Mooi van Vader! doet ie goed

Wheelie
20-11-2006, 04:58
Partij 10:

MT-N

Eric Bennink wint op punten van Ronny Rietman

Marco
20-11-2006, 05:03
Ben benieuwd naar mijn clubgenoot Rein Zijlstra tegen Kan li Rahin !

Wheelie
20-11-2006, 05:08
Partij 11:

Rings

Ralf "Underdog" wint dmv brutal GnP binnen een minuut van Ramon Temmink

Echt impressive

Wheelie
20-11-2006, 05:09
Gefeliciteerd Underdog :thup:

Biiyen
20-11-2006, 05:12
Partij 11:

Rings

Ralf "Underdog" wint dmv brutal GnP binnen een minuut van Ramon Temmink

Echt impressive


Hehehe vette bak! Super gedaan Ralf! :)

Marco
20-11-2006, 05:13
Underdog is the man (ipv the dog )
Gefeliciteerd !

Fight Master
20-11-2006, 05:17
Klasse Underdog, hoop snel beelden of foto's te zien

A.F.
20-11-2006, 05:22
netjes underdog!!! netjes Moien !! feli beiden!!!

Wheelie
20-11-2006, 05:22
Partij 12:

MT-C

Kan Li Rahim wint dmv diskwalificatie (knieën naar het hoofd) van Rein Zijlstra

koral27
20-11-2006, 05:23
Gefeliciteerd Ralf
osu

dontmindme
20-11-2006, 05:24
Klasse Underdog, hoop snel beelden of foto's te zien

x2

Wheelie
20-11-2006, 05:24
Partij 13:

MT-B

Ginty Vrede wint op TKO van Roy Dijkshoorn

Tijgertje
20-11-2006, 05:30
Goed gedaan Ralf, GEFELICITEERD!!!

Wheelie
20-11-2006, 05:39
Partij 14:

MT-C

Onder Ural wint op punten van Ozkan Dayioglu

Richelieu
20-11-2006, 05:48
Lekker bezig Ralf !!! http://partyflock.nl/images/dark/smileys/worshippy.gif

Wheelie
20-11-2006, 05:58
Partij 15:

MT-B

Remco Hisken wint op punten van Leonard Banai

Wheelie
20-11-2006, 06:17
Partij 16:

Rings A

Chico Martinez wint op guilotine choke van Jan Overduin

Marco
20-11-2006, 06:22
Partij 12:

MT-C

Kan Li Rahim wint dmv diskwalificatie (knieën naar het hoofd) van Rein Zijlstra


shit...foutje van Rein vrees ik.....

Wandfc
20-11-2006, 06:24
Ha ha die Chico flikt het weer

lunatic
20-11-2006, 06:29
Partij 16:

Rings A

Chico Martinez wint op guilotine choke van Jan Overduin

hoe ging deze partij?

Wheelie
20-11-2006, 06:36
Volledig verslag komt later

Marco
20-11-2006, 06:39
thanks for the pbp !

Wheelie
20-11-2006, 06:49
Laatste partij :

Petrosyan wint op punten van Imro Main

Petrosyan speelde met Main
Main 2 keer neer in ronde 2 daarna herstelde Main iets maar hij had geen kans

Wheelie
20-11-2006, 06:50
Hunter bedankt voor de uitslagen

Kaun
20-11-2006, 06:53
Damn,,jammer van Main..

Ronald
20-11-2006, 06:57
Petrosyan wint op punten van Imro Main

Petrosyan speelde met Main
Main 2 keer neer in ronde 2 daarna herstelde Main iets maar hij had geen kans
Oef... en sommigen maar roepen dat Petrosyan tegen pannenkoeken aan het vechten was in die highlight :confused: .

Ralf en onze reporter Danial, gefeliciteerd :)

Sebas en Kevin bedankt.

Jeru
20-11-2006, 06:58
Gefeliciteerd Underdog!!

Ossie
20-11-2006, 07:09
Wat een vet gala weer!!
Echt mooie partijen gezien. Die Petrosjan was echt GOED!!
Imro kwam er gewoon helemaal niet aan te pas.

Dennuz
20-11-2006, 07:22
Het gala was weer super als vanouds!

Extreem gezellig, veel bekenden en mooie partijen.

Iedereen van Angelo Gym gefeliciteerd, top gevochten!

Moien ook netjes gedaan, die armbar zat echt als een huis.
Danial die binnen een minuut won van Tom met een enkelklem, echt super!

En Chico ook mooi afgemaakt met een guillotine!

Die Petrosjan is echt een super vechter. Snelle harde counters, mooi wegdraaien en snoeihard trappen. Main kwam er 5 ronden lang echt niet aan te pas..

Richelieu
20-11-2006, 07:34
Laatste partij :

Petrosyan wint op punten van Imro Main

Petrosyan speelde met Main
Main 2 keer neer in ronde 2 daarna herstelde Main iets maar hij had geen kans


Aiiiiiiii...niet verwacht dit. Dacht dat Main weer Murder was zoals vanouds..:(

Ossie
20-11-2006, 07:37
Fijn trouwens, eindelijk weer een gala hiero.
Op de fiets was ik binnen 5 min. thuis. :D

Luka
20-11-2006, 07:40
was echt super gala !!! iedereen van Angelo gefeliciteerd !!!

Super dat daniel en moien en chico hebben gewonnen !! wist dat daniel ging winnen had die beloofd en waargemaakt !!!

Van chico was ook super wedstrijd !!! zag er top uit!!

Jofeljoh!
20-11-2006, 07:41
Wow... Petrosyan die met Main speelt?

Oke, I'm a believer now...

snel naar MAX laten komen dus...

eva van doorn
20-11-2006, 07:49
Jammer Tom, je inzet was er, volgende keer maak je het af. Jan jammer van die klem.

eva van doorn
20-11-2006, 07:50
Jammer Tom, je inzet was er, volgende keer maak je het af. Jan jammer van die klem.

MissGG
20-11-2006, 07:52
Het was echt een supergala met een ontzettend gezellige sfeer!! Goed publiek die erg enthousiast was tijdens alle partijen!! Iedereen heeft goed gepresteerd en de matchmaking vond ik ook erg goed!

De mooiste partijen van de avond vond ik die van Chico, Danial, Remco en die van Petrosjan!

Alle vechters van harte!!!

king
20-11-2006, 08:09
Ben net terug en het was weer een supergala. De sfeer was top en er waren een paar erg goede partijen te zien. Onder meer Danail met zijn zege binnen een minuut en Petrosian...damn, als dat geen grote wordt, dan weet ik het ook niet meer. Zo rustig en geconcentreerd, en dat tegen een routinier als Main...
Interessant nieuwtje nog wellicht: ik hoorde (uit betrouwbare bron) dat de partij Chico Martinez tegen Tyrone Spong eraan zit te komen...

Justinian
20-11-2006, 08:13
Het was weer een fantastisch gala!! Ik denk dat Angelo en Milco (evenals de vele vrijwilligers/medewerkers) wederom op een zeer geslaagd gala mogen terugkijken. Het was compleet uitverkocht en er moest dus aan de kassa weer ‘nee’ verkocht. Zo is het tot nu toe nog ieder jaar gegaan! Qua sfeer en matchmaking is dit wat mij betreft het mooiste gala van Nederland.

Ff een kort verslag van de Rings ff-partijen.

Moien Takalou vs Vitali
Allereerst Moien (Martijn de Jong) die met een hele strakke armklem vanuit de guard wist te winnen in de tweede ronde. In de eerste ronde had hij ook al een armklem, maar de 30 sec. regel zorgde ervoor dat hij het toen niet af kon maken. In de tweede ronde was het weer Moien die mijns inziens zowel staand als op de grond duidelijk de betere was. Zijn tegenstander probeerde wel wat, maar kwam er niet aan te pas. De armklem zat echt hard en z’n tegenstander kon niet anders dan afkloppen.

Danial Sharifi vs Tom van de Berkhof
Danial tegen Tom van de Berkhof. Tom, die onlangs nog van Hunter had gewonnen, heeft bewezen zijn mannetje te staan tegen grondvechters! We wist dus wat ons te wachten stond. De partij begint met een lowkick van Tom gevolgd door een lowkick van Danial. De lowkick van Danial zorgt ervoor dat Tom ten val komt en Danial pakt de benen van Tom. Vanuit de staande positie begint Danial te stoten en gaat dan voor de enkelklem. Tom probeert er nog uit te draaien, maar moet afkloppen. De partij heeft al met al om en nabij de 30 sec. geduurd. Strak werk van Danial.

Ralph Underdog Wonnink vs Ramon Temmink
Ramon Temmink mocht het opnemen tegen The Underdog. Beide vechters kwamen op met ‘Who let the dog’s out’. Dat was wel grappig. Vanaf het begin was het duidelijk dat Ralph de betere vechter was. Hij gooide Temmink achterover en pakte meteen de mount. Vanuit deze positie was het ground ’n pound waarmee Ralph de partij won. Erg goed gedaan van Ralph en bij deze nogmaals gefeliciteerd!

Chico el Toro Martinez vs Jan Overduin
Chico vocht een rematch tegen Jan Overduin. Ongeveer een jaar geleden stonden ze al tegenover elkaar. Deze partij werd door Jan indrukwekkend binnen een halve minuut gewonnen op een armklem. Chico was dus gebrand op een revanche. De revanche kwam er inderdaad. Staand ging het top en vanuit de hoek kreeg Chico dan ook de opdracht mee het met bokswerk (en lowkicks) af te maken. Chico had echter andere plannen, want vanuit de clinch scoorde Chico fraaie takedowns a la Rampage! Op de grond ging het ook goed, goeie posities. In de tweede ronde hetzelfde beeld. En dan, ergens aan het begin van de tweede ronde, gaat Chico voor de guilotine. Omdat hij iets kleiner is dan Jan moet hij springen om de guilotine goed te kunnen aanzetten. Dit levert een grappig beeld op. Chico maakt de partij hiermee af en heeft eindelijk zijn verliespartij recht kunnen zetten.

Ik heb hier niet alle partijen gezien, maar o.a. Thanit Im On, Remco Hiskens, Atty Göl, Roy Dijkshoorn (helaas verloren, maar toch goed geknokt), Sergey Kamryan, Murat Aygun hebben hele mooie partijen neergezet.

Gevorge Petrosyan vs Imro Murder Main
De nog maar 20-jarige Gevorge Petrosyan maakt heel veel indruk door te ‘spelen’ met Imro Main. Ik had wel verwacht dat hij zou winnen (vraag me niet waarom, was meer een gevoel), maar dat de partij zo zou verlopen… Onvoorstelbaar. Steeds mooi wegdraaien, harde stoten, lowkicks op het achterste been (!), hoge trappen. Fantastische partij. Main kreeg in totaal geloof ik twee keer acht tellen en ik dacht dat hij op ko zou verliezen. Toch bleef hij doorknokken, waarvoor respect!

Jeru
20-11-2006, 08:18
Moien Takalou vs Vitali
Allereerst Moien (Martijn de Jong) die met een hele strakke armklem vanuit de armklem wist te winnen in de tweede ronde. !

Zo!! Ik hoop dat je daar een filmpje van hebt want dat lijkt me wel een hele vette move ;)

Had wel graag Main willen zien tegen Petrosyan. Alleen nog de highlight van die Georgische Italiaan gezien en dat was al indrukwekkend. Dus als ik dit hoor....

Justinian
20-11-2006, 08:19
Zo!! Ik hoop dat je daar een filmpje van hebt want dat lijkt me wel een hele vette move ;)

Had wel graag Main willen zien tegen Petrosyan. Alleen nog de highlight van die Georgische Italiaan gezien en dat was al indrukwekkend. Dus als ik dit hoor....
hahaha is al aangepast :D

Richelieu
20-11-2006, 08:31
Bedankt alvast voor je versladje van de genoemde partijen Justinian

Justinian
20-11-2006, 08:37
Op wat voor regels? Ik hoop voor Chico op MMA-regels anders wordt ie geslacht.
LMAO wat denk je zelf :D Ik weet niet of die partij er komt, maar als hij er komt dan zal het zeker niet op Kick- of thaiboksregels zijn. Vraag me af of Spong wel mma wil vechten, want hij is goed op dreef de laatste tijd.

Justinian
20-11-2006, 08:52
Ik neem ook aan MMA-regels haha! Ik vroeg me idd ook al af of die partij wel door zal gaan, maar king beweert toch een betrouwbare bron te hebben. Toch grappig dat jij er blijkbaar nog niets over kunt melden.
ff goed lezen: ´Ik weet niet of die partij er komt, maar als hij er komt dan zal het zeker niet op Kick- of thaiboksregels zijn.´

Ik heb wel wat opgevangen, maar weet zeker niet of die partij er uiteindelijk zal komen, er is dus ook niks rond ;)

Luka
20-11-2006, 09:00
traint spong wel eens op de grond :P? of is dat een domme vraag haha..

op kick of thaiboksregels kan chico inpakken.. niemand is op het moment opgewassen tegen spong !!

verder van moien echt top dat die eindelijk weer heeft gewonnen doet hem goed !!


Danial zei al.. deze partij word niet beslist op punten en waar heeft die het gemaakt !! echt vet..

Luka
20-11-2006, 09:08
Ralph Underdog Wonnink vs Ramon Temmink
[FONT=Verdana]Ramon Temmink mocht het opnemen tegen The Underdog. Beide vechters kwamen op met ‘Who let the dog’s out’. Dat was wel grappig. Vanaf het begin was het duidelijk dat Ralph de betere vechter was. Hij gooide Temmink achterover en pakte meteen de mount. Vanuit deze positie was het ground ’n pound waarmee Ralph de partij won. Erg goed gedaan van Ralph en bij deze nogmaals gefeliciteerd!



jmmr dat de partij zo kort duurde had graag meer gezien van Ramon !!! ma Ralf zag er ook SUPER fit uit.. en dat liet die ook zien in de ring.. 21 sec precies duurde de partij hoorde ik?

Justinian
20-11-2006, 09:11
Ik las ook goed, maar soms moet je proberen om wat info te ontlokken ;)

King brengt het alsof het zo goed als rond is (want het zit eraan te komen), maar jij kunt dat dus niet bevestigen en dat bedoelde ik eigenlijk. (en nee, ik probeer me er niet uit te lullen. Als ik ongelijk heb,geef ik dat wel toe ;))
hahaha :lol: Nee, ik heb wel wat opgevangen, maar of die partij er komt dat weet ik niet. Als er iets rond is dan hoor je het hier uiteraard ;)

Justinian
20-11-2006, 09:21
Oke man, top! Ben benieuwd. Heb wel eens gehoord dat Spong idd soms al op de grond trainten onlangs nog in een interview (ik meen in de Ringsports) gaf hij ook aan dat hij niet onwelwillend tegenover een MMA-partij staat.

Hij traint af en toe al staand met Fedor, dus waarom zou dat niet ook op de grond gebeuren zo nu en dan?
idd, je weet maar nooit ;)

The Bulldog
20-11-2006, 09:32
Iedereen bedankt...

Partij was kort maar krachtig...

Ik kon het inkomen van Ramon mooi overnemen met een worp...op de grond positie nemen en stoten...

Was een super mooi en goed verzord gala trouwens...

joost
20-11-2006, 09:35
Super mooi gala, het word elk jaar beter!
de vechters hebben zich allemaal van hun beste kant laten zien!
Gefeliciteerd winnaars!
heb me goed vermaakt in de patmoshal super sfeer!
hoe heet trouwens dat nummer waar Tom van de berkhof mee opkwam?!!

op naar naar de volgende Rings Enschede

HUNTER
20-11-2006, 09:56
Zo... ook wij zijn weer thuis. Effe 2 uur knallen in de auto (uiteraard nog even de Mc bezocht) maar het was het weer waard. Leuke sfeer, goeie partijen, weer n hoop bekenden gezien.

Helaas blijft rings bij hun knullige 30 seconden regels. Ze zijn al een heel stuk opgeschoten door stoten naar het hoofd op de grond toe te laten (Ralf!!! super!!!), maar kunnen ze niet gewoon naar activiteit kijken op de grond ipv naar een klokje dat 30 seconden aangeeft? Je haalt nu de beslissende acties uit de wedstrijden (1e armbar Moien, bijna triangle choke Jan Overduin); terwijl de meeste mensen toch echt wel doorhebben dat er gevaar is en er van saai grondwerk dus geen sprake is.

Voor de rest weer super geregeld, precies op tijd starten en op tijd klaar, goede verzorging, mooie aankleding met lasers e.d. (missch een beetje veel rook?) dus ik heb me weer super vermaakt.

en @ joost: het opkomstnummer van Tom is volgens mij een remix van Break stuff van limp bizkit

The Bulldog
20-11-2006, 10:02
Zo... ook wij zijn weer thuis. Effe 2 uur knallen in de auto (uiteraard nog even de Mc bezocht) maar het was het weer waard. Leuke sfeer, goeie partijen, weer n hoop bekenden gezien.

Helaas blijft rings bij hun knullige 30 seconden regels. Ze zijn al een heel stuk opgeschoten door stoten naar het hoofd op de grond toe te laten (Ralf!!! super!!!), maar kunnen ze niet gewoon naar activiteit kijken op de grond ipv naar een klokje dat 30 seconden aangeeft? Je haalt nu de beslissende acties uit de wedstrijden (1e armbar Moien, bijna triangle choke Jan Overduin); terwijl de meeste mensen toch echt wel doorhebben dat er gevaar is en er van saai grondwerk dus geen sprake is.

Voor de rest weer super geregeld, precies op tijd starten en op tijd klaar, goede verzorging, mooie aankleding met lasers e.d. (missch een beetje veel rook?) dus ik heb me weer super vermaakt.

en @ joost: het opkomstnummer van Tom is volgens mij een remix van Break stuff van limp bizkit

BEn wat betreft de grond limiet het helemaal eens met HUNTER...
In het officiele Rings regelemen tstaat ook het volgende.(ik Copieer)

4) Indien er tijdens het grondgevecht sprake is van passiviteit bij de vechters zal de scheidsrechter na 30 seconden het gevecht onderbreken en de vechters gebieden op te gaan staan om vervolgens in staande positie het gevecht weer te hervatten.

De voorbeelden die HUNTER geeft vond ik ook MMA te kort doen..
Gala was idd super..

(enne bedankt man)

Triker
20-11-2006, 11:10
Yes, supergaaf gala met veel oude bekenden, een gezellige sfeer en heb genoten van wat er voor m'n lens gebeurde !!!

Fotookes even snel bekeken en zien er weer strak uit om straks in de RingSports te verschijnen. Helaas niet het komende nummer, want die deadline is al verlopen. Maar in ieder geval zal Mama hier d'r mooie foto's plaatsen.

redjuh
20-11-2006, 12:29
Interessant nieuwtje nog wellicht: ik hoorde (uit betrouwbare bron) dat de partij Chico Martinez tegen Tyrone Spong eraan zit te komen...

al zou het pim pam pet regels zijn, of weet ik het wat voor regels. dat chico gewonnen heeft vandaag.. prima, maar spong wint altijd van hem. met klaverjassen, poker,grappling, kickboxen,muay thai, mma etc etc etc

Justinian
20-11-2006, 16:56
al zou het pim pam pet regels zijn, of weet ik het wat voor regels. dat chico gewonnen heeft vandaag.. prima, maar spong wint altijd van hem. met klaverjassen, poker,grappling, kickboxen,muay thai, mma etc etc etc
Niet zoveel zuipen Redjuh ;)

king
20-11-2006, 18:07
Ik las ook goed, maar soms moet je proberen om wat info te ontlokken ;)

King brengt het alsof het zo goed als rond is (want het zit eraan te komen), maar jij kunt dat dus niet bevestigen en dat bedoelde ik eigenlijk. (en nee, ik probeer me er niet uit te lullen. Als ik ongelijk heb,geef ik dat wel toe ;))

Ik zal mijn woorden maar even wat nuanceren voor ze uit hun verband worden gerukt; met "het zit eraan te komen" bedoelde ik dat er gisteren na de overwinning van chico gesproken is over die partij. Zodra één en ander rond is zal Justi dit vast omgaand bevestigen...

connect
20-11-2006, 18:25
hoe was de partij tussen ginty vrede ??? die man is ook nog ongeslagen en hij weegt maar 88 kg en nam een partij aan tot 95 kg dat word een topper

mama
20-11-2006, 18:44
Ginty is een Topper
verslag volgt snel.
Ginty nog gefeliciteerd!!!

The Bulldog
20-11-2006, 18:51
hoe was de partij tussen ginty vrede ??? die man is ook nog ongeslagen en hij weegt maar 88 kg en nam een partij aan tot 95 kg dat word een topper

Toen hij zijn tyegenstander aansloeg ging hij van blijdschap rondjes renne... na 5 sec pas in de witte hoek waardoor het tellen dus ook later begon...anders had hij gelijk gewonnen op ko... nu mocht hij nog 1 combo maken om alsnog de winst te pakken...

zag er oppermachtig uit..

De man van 14K
20-11-2006, 19:18
echt een bruteling die Vrede.. zal ook wel binnenkort de A in gaan?

mama
20-11-2006, 19:20
Wat hij me gister vertelde wil hij 3 dec zijn laatste B partij vechten in Alkmaar. Dan volgend jaar de A in.
Maar tot nu toe is er nog geen tegenstander gevonden. Dus als er nog mensen zijn die het tegen hem op willen nemen. Pm me maar ff........

Dragon Tail
20-11-2006, 21:47
Finale 4 man Toernooi 65 kg

Atty Gol wint op punten van Samil Umal

Zwaar bevochten maar niet onverdiend dacht ik.

En Underdog gefeliciteerd en nu niet naast je schoenen gaan lopen. http://www.mixfight.nl/forum/images/icons/icon10.gif

redjuh
20-11-2006, 22:17
Niet zoveel zuipen Redjuh ;)

what gave it away

De man van 14K
20-11-2006, 22:22
Wat hij me gister vertelde wil hij 3 dec zijn laatste B partij vechten in Alkmaar. Dan volgend jaar de A in.
Maar tot nu toe is er nog geen tegenstander gevonden. Dus als er nog mensen zijn die het tegen hem op willen nemen. Pm me maar ff........


en toen was het stil....:whistling:

mama
20-11-2006, 22:46
en toen was het stil....:whistling:

Ja idd. nog geen pm gekregen......... :thown:

adam
20-11-2006, 22:52
wowwww
wat een gala. ik heb echt genote, helemaal uit amsterdam, het was wel waard
mooiste partij vond ik die van danial, wat een opkomst, die opkomst duurde langer zelfs, partij duurde 30 seconde ofzo, goed gedaan boy

die van ralf vond ik ook egt super gaan, heel snel, ramon kreeg geen kans man.

remco vond ik niet zo goed gaan, natuurlijk won hij op punten maar deed het heel slecht met zijn kleinere tegenstander ( remco 3 koppen groter)

en hoofdpartij was ook super mooi, die jongen speelde gewoon met imro, tja wat een vechter, naar mijn mening is hij de beste in zijn gewichtklasse.

dave vader deed het ook goed en duidelijk tegen zijn grotere tegenstander.

Luka
20-11-2006, 23:04
danials opkomst was idd langer dan zn partij !! hahaha..

dave vader luisterde alleen niet goed naar zijn hoek.. aerts enzo hele tijd schreeuwen dat die de linkerhoek erbij moest doen en als die het dat zat die ook.. maar goeie partij verder.. toen zn tegenstander tegen daves knie trapte.. das echt kut gevoel !! hield die de rest van de wedstrijd ook wel last van.. zou de partij nog wel keer willen zien

Mana
20-11-2006, 23:49
Danial, ik ben trots op je dat je het goed hebt gedaan. Moien en Chico hebben het ook goed gedaan is mij verteld, ben ook trots op jullie.

Ik was er helaas niet bij, maar volgende keer beter....

Ciao ciao

The Bulldog
21-11-2006, 00:09
En Underdog gefeliciteerd en nu niet naast je schoenen gaan lopen. http://www.mixfight.nl/forum/images/icons/icon10.gif



Weet je hoe koud het is...naast mijn schoenen lopen houdt in dat ik verkouden wordt..

Justinian
21-11-2006, 00:15
Weet je hoe koud het is...naast mijn schoenen lopen houdt in dat ik verkouden wordt..
Denk dat je je naam maar moet veranderen in Topdog :thup:

Ossie
21-11-2006, 00:16
Vond het trouwens ook wel tof van Ralf dat ie uren van tevoren liep te plakken met zijn 'dimitri.nu' posters.
Ook buiten de ring zet hij zich volledig in voor zaken waar ie achter staat.

Ralf, kun je trouwens iets minder hard schreeuwen de volgende keer dat je de kleedkamer in komt rennen naj epartij? :D

Johan H
21-11-2006, 02:18
super gala......

mooie partijen gezien en dan begint het echt wel weer te kriebelen hahaha...

iedereen gefeliciteerd het was super......

dontmindme
21-11-2006, 02:25
Vond het trouwens ook wel tof van Ralf dat ie uren van tevoren liep te plakken met zijn 'dimitri.nu' posters.
Ook buiten de ring zet hij zich volledig in voor zaken waar ie achter staat.

Ralf, kun je trouwens iets minder hard schreeuwen de volgende keer dat je de kleedkamer in komt rennen naj epartij? :D

hij staat voor goeie dingen
respecteer dat zeker

redjuh
21-11-2006, 02:30
of doggystyle

heintz
21-11-2006, 03:30
Ralf nogmaals gefeliciteerd met je overwinning gisteren. Geweldig... Daar wil ik wel 120 kilometer voor rijden...

the white shark
21-11-2006, 03:55
ZOU GRAAG EENS ZIEN HOE RALPH HET OP KICKBOKS REGELS TEGEN RAMON ZOU DOEN
MISSCHIEN EEN IDEE VOOR EEN VOLGENDE GALA
DENK DAT WE DAN NAAR MIJN BESCHEIDEN MENING EEN HELE ANDERE RAMON GAAN ZIEN

god vergeeft, ik niet en de aarde is rond en als je naar de maan gaat komt het in de krant te staan dus vluchten is ..............precies GEEN OPTIE

Johan H
21-11-2006, 04:03
klopt en dat is denk ik de mening van meer....

maarjah iedereen heeft weer een ander voorkeur van MMA en iedereen is weer beter in zijn eigen "ding"

maar vond het super dat Ramon een Ringspartij tegen Ralph heeft aangenomen,veel hadden hier naar uitgekeken...

henk kuipers
21-11-2006, 04:18
osu


Het was echt de moeite waard, Milco en Angelo super werk afgeleverd met jullie mensen.

Ralf,Daniel en Chico van harte met jullie overwinning.

En als Imro niet te laconiek de eerste twee ronden was begonnen en dezelfde spirit aan de dag legde als ronde 3,4 en 5 dan had hij uitstekende kansen gehad.

Het meeste heb ik genoten van die kleine grote knokker Chico wat een spirit heeft die man.

Het viermans toernooi in de c klasse stond ook bol van spektakel en talenten alle vier super.

nogmaals heerlijke avond met alleen maar sportiviteit.

osu

Dragon Tail
21-11-2006, 04:23
Het was weer een fantastisch gala!! Ik denk dat Angelo en Milco (evenals de vele vrijwilligers/medewerkers) wederom op een zeer geslaagd gala mogen terugkijken. Het was compleet uitverkocht en er moest dus aan de kassa weer ‘nee’ verkocht. Zo is het tot nu toe nog ieder jaar gegaan! Qua sfeer en matchmaking is dit wat mij betreft het mooiste gala van Nederland.

Ff een kort verslag van de Rings ff-partijen.

Ik heb hier niet alle partijen gezien, maar o.a. Thanit Im On, Remco Hiskens, Atty Göl, Roy Dijkshoorn (helaas verloren, maar toch goed geknokt), Sergey Kamryan, Murat Aygun hebben hele mooie partijen neergezet.


Hierbij dan van mij een 'gekleurd' verslag van het 4-mentournement.

Tijdens het voorstellen van alle vechters aan het begin van het gala werd er geloot wie het tegen elkaar zouden opnemen.

A. In de 1e-partij vochten Samil Unal (Bora Gym) en Umit Karakose (vd Vathorst) tegen elkaar die Samil won.
B. In de 2e-partij daarna, vocht Atty Göl (Scorpio Gym) tegen Thanit Im-on (Angelo Gym).
Het was een revanchepartij voor Atty die hij vorig jaar van Thanit verloor. Dus spanning alom. Het was een pittige partij. Thanit kwam tot 2 keer toe door met zijn elleboog bij het uitvoeren van een spinning backfist. De scheidsrechter deed er niets tegen. Bij de derde spinning backfist raakte Thanit hem met zijn onderarm en ging Atty neer, maar stond direct weer op. En weer deed de scheids er niets aan. Thanit ga later nog wel toe dat die spinning backfist verkeerd uitkwamen. Is hem niet kwalijk te nemen, maar de scheids moet toezien op een juiste uitvoering. Gelukkig heeft Atty op basis van zijn eigen kwaliteiten de wedstrijd kunnen winnen. Atty en Thanit staan nu quitte.

Finale:
Met minder rust dan de Samil Unal moest Atty Göl de finale vechten. Samil Unal die hierna sowieso B-klasse (!) zou vechten zou dus tegen een beginnende C-klasser als Atty het klasseverschil moeten uitstralen. Maar niets was minder waar.

Atty bestookte Samil met machtige lowkicks, die Samil niet wist te blokkeren.
Op een gegeven moment schopte Atty met een voorwaartse trap het bitje van Samil huizenhoog uit zijn mond het publiek in. In Thailand is dit een ernstige belediging.
De tweede ronde kwam Samil goed terug en was iets minder voor Atty.
In de 3e ronde pakte Atty de draad weer op en bestookte het aangeslagen linkerbeen van Samil weer met pittige lowkicks.
Atty won het tournament en is een bonus van 250 euro rijker!

Hoewel er geluiden uit de hoek van Samil kwamen dat de uitslag niet terecht was en dat er op zijn minst een extra ronde moest komen vind ik dat een beginnende 'B-klasser' op een C-toernooi geen extra ronde nodig moet hebben om de jury te kunnen overtuigen. Tevens had Atty ook nog tussen de eerste partij en de finale minder rust gehad dan Samil.

Verder niets dan respect voor alle vier vechters.

adam
21-11-2006, 04:41
Hierbij dan van mij een 'gekleurd' verslag van het 4-mentournement.


Hoewel er geluiden uit de hoek van Samil kwamen dat de uitslag niet terecht was en dat er op zijn minst een extra ronde moest komen vind ik dat een beginnende 'B-klasser' op een C-toernooi geen extra ronde nodig moet hebben om de jury te kunnen overtuigen. Tevens had Atty ook nog tussen de eerste partij en de finale minder rust gehad dan Samil.

Verder niets dan respect voor alle vier vechters.

ik moet wel beetje lachen op manier dat een trainer gaat praten, in dit geval dragom tail dus, (volgens mij trainer van scorpio gym).
ten eerste ga je niet zeggen dat mij jongen minder rust had, samir vocht 5de en atty 6de partij, en dan hadden ze rust en pauze nog de bij, naar mijn mening is het net zo veel rust.
en ten tweede kan je niet zeggen dat er geen extra rond mag komen omdat samir naar B-klasse gaat en dat atty net C-klasse is, (atty heeft al 5 ofzo C-klasse gedraaid, dat noem ik geen beginnende)
je gaat niet zeggen dat hij een b is en atty net een C-vechter. ze vechten nu allbei op een niveau, namelijk de c-klasse. naar mijn mening had samir gewonnen, maar dat kan ik ook mis hebben,
in ieder geval fijn en mooi dat jou jongen de toernooi heeft gewonnen.

Dragon Tail
21-11-2006, 05:06
ik moet wel beetje lachen op manier dat een trainer gaat praten, in dit geval dragom tail dus, (volgens mij trainer van scorpio gym).
ten eerste ga je niet zeggen dat mij jongen minder rust had, samir vocht 5de en atty 6de partij, en dan hadden ze rust en pauze nog de bij, naar mijn mening is het net zo veel rust.
en ten tweede kan je niet zeggen dat er geen extra rond mag komen omdat samir naar B-klasse gaat en dat atty net C-klasse is, (atty heeft al 5 ofzo C-klasse gedraaid, dat noem ik geen beginnende)
je gaat niet zeggen dat hij een b is en atty net een C-vechter. ze vechten nu allbei op een niveau, namelijk de c-klasse. naar mijn mening had samir gewonnen, maar dat kan ik ook mis hebben,
in ieder geval fijn en mooi dat jou jongen de toernooi heeft gewonnen.

Ik ben zeker de trainer, daarom schreef ik ook dat het een 'gekleurd' verslag was, want ik kan het uiteraard verkeerd of anders hebben gezien dan de waarheid van anderen. Is wel lachen ja, omdat van een trainer te lezen.
Maar het is toch leuk om de waarneming van een van de trainers te lezen? Zie ik verder weinig trainers op een forum doen.

Met rust bedoelde ik dat na de 5e partij tot de finale Samir een partij langer kon rusten omdat in de 6e partij Atty pas vocht.
En verder heb je wel gelijk. Samir was ook zeer goed.

adam
21-11-2006, 05:21
Ik ben zeker de trainer, daarom schreef ik ook dat het een 'gekleurd' verslag was, want ik kan het uiteraard verkeerd of anders hebben gezien dan de waarheid van anderen. Is wel lachen ja, omdat van een trainer te lezen.
Maar het is toch leuk om de waarneming van een van de trainers te lezen? Zie ik verder weinig trainers op een forum doen.

Met rust bedoelde ik dat na de 5e partij tot de finale Samir een partij langer kon rusten omdat in de 6e partij Atty pas vocht.
En verder heb je wel gelijk. Samir was ook zeer goed.

ik bedoel het helemaal niet verkeerd, maar ik zeg alleen dat een trainer gaat niet zeggen van hij had meer rust hij was beter hij deed dat en dat.
naar mijn mening maakt helemaal niet uit dat iemand 1 uur rust of 1 uur en 6 minuten.
dat zijn bijzaken,
samir deed het uiteraad goed, maar atty deed het ook super goed.

Justinian
21-11-2006, 05:32
Is iemand dat t-shirt van Moien nog opgevallen dat hij aantrok in de ring na zijn overwinning? Stond een duidelijk statement op: "This is my house" :cool2: Erg leuk om te zien en de overwinning is hem ook van harte gegund!!

Johan H
21-11-2006, 05:35
Justi, vraagje;

hoe zit dat met Moien hij traint toch bij jullie en kwam uit voor Martijn de Jong...snapte dit niet...

Justinian
21-11-2006, 05:40
Justi, vraagje;

hoe zit dat met Moien hij traint toch bij jullie en kwam uit voor Martijn de Jong...snapte dit niet...
Moien traint bij Martijn de Jong en Patrick, en is daar ook begonnen. Uiteraard komt hij ook voor hen uit. Daarnaast traint Moien met enige regelmaat bij ons (1 a 2 keer per week). Omgekeerd zijn er ook wel jongens van ons die af en toe een training bij Martijn of bij Patrick mee pakken. Alleen maar goed.

Even voor de duidelijkheid, met het statement "this is my house" doelde Moien op het feit dat hij als Tukker in Enschede vocht ;)

danial
21-11-2006, 06:02
Is iemand dat t-shirt van Moien nog opgevallen dat hij aantrok in de ring na zijn overwinning? Stond een duidelijk statement op: "This is my house" :cool2: Erg leuk om te zien en de overwinning is hem ook van harte gegund!!

ja het was egt mooi om moien zien te vechten, ik had ook zo t-shirt gemaakt met hem tot 2 uur 's nacht, maar was zo in concentratie dat ik hem vergat bij de ring brengen. maar ja, volgende jaar weer.
trouwens heel erg bedank voor trainingen en coachingen, voel me egt thuis bij u en angelo, nu harder trainen,
oush

~Engeltje~
21-11-2006, 06:09
Jammer voor Ozcan, maar technisch erg mooie partij!

Johan H
21-11-2006, 06:46
bedankt Roy, nu snap ik het.....

Il Capo
21-11-2006, 06:58
Ralf super partij......
een beetje snel, maar lang genoeg voor je tegenstander...
Ik heb genoten. en nu weer snel aan de bak voor je volgende partij..

Luka
21-11-2006, 06:58
ja het was egt mooi om moien zien te vechten, ik had ook zo t-shirt gemaakt met hem tot 2 uur 's nacht, maar was zo in concentratie dat ik hem vergat bij de ring brengen. maar ja, volgende jaar weer.
trouwens heel erg bedank voor trainingen en coachingen, voel me egt thuis bij u en angelo, nu harder trainen,
oush

begin je eindelijk harder te trainen danial :P hahaha geintje !!! echt super partij heb je gedraait ma da had ik je al gezegt :D

Bora
21-11-2006, 07:11
Beste mensen.
het was een top gala met zeer veel mooie partijen.
En de toernooi was super allemaal zeer goed gevochten en het publiek heeft er van genoten.
Finale was heel mooi , ik zelf dacht X-tra ronde maar helaas .
Maar dat mag de pret niet drukken ,Samil heeft heel goed gevochten ,
En Samil heeft nu 9 C partijen gevochten waarvan 7 gewonnen en 2 verloren.
In December wil hij nog 1 C partij draaien en dan eind Januari zijn 1e B partij.
Nou dat moet toch kunnen hij wil graag verder dus laten we van hem genieten.
En van de rest van de talenten van het toernooi allemaal SUPER gevochten.

Groetjes, Bora OSU..

The Bulldog
21-11-2006, 07:59
ZOU GRAAG EENS ZIEN HOE RALPH HET OP KICKBOKS REGELS TEGEN RAMON ZOU DOEN
MISSCHIEN EEN IDEE VOOR EEN VOLGENDE GALA
DENK DAT WE DAN NAAR MIJN BESCHEIDEN MENING EEN HELE ANDERE RAMON GAAN ZIEN

god vergeeft, ik niet en de aarde is rond en als je naar de maan gaat komt het in de krant te staan dus vluchten is ..............precies GEEN OPTIE

Die Kans is idd aanwezig, maar gezien ik mma vecht en geen MT of KB zullen we dit niet weten..

Verbaasd me ook dat een trainer op deze manier reageerd.

Rubbere Ronald
21-11-2006, 08:08
Jan, lekkere partij neergezet kerel. Deze keer heb je chico ten minste wel een paar klappen kunnen verkopen, daar was je de vorige keer niet aan toegekomen..

En Chico, met je grote mond. Volgens mij had Jan vorige keer maar 40 sec. nodig. Jij ben zo'n 8 minuten bezig geweest voordat je gewonnen had. Heb je daarmee bewezen dat je de betere bent??? Dat durf ik te betwijfelen.

Maar wel gefeliciteerd, gewoon lekker geknokt!

The Bulldog
21-11-2006, 08:09
klopt en dat is denk ik de mening van meer....

maarjah iedereen heeft weer een ander voorkeur van MMA en iedereen is weer beter in zijn eigen "ding"

maar vond het super dat Ramon een Ringspartij tegen Ralph heeft aangenomen,veel hadden hier naar uitgekeken...



Ik snap deze reacties niet echt...

Ik ben gevraagd een Partij tegen Ramon Temmink aan te nemen..
Niet andersom.


Van te voren lees ik van je dat je denkt dat Ramon beter is..wat dus een goede zaak is als je zijn aanhanger bent..
En dan nu?????:crazy:

en nu lees ik , "ja maar op kickboks regels had hij gewonnen" en dergelijke uitspraken..Kans is aanwezig..ik heb nog nooit een kb partij gedraaid..en dit was pas mijn 7e keer algemeen in de ring..:icon4:

In mijn ogen vaag..
Een partij kan 2 kanten opgaan...(met onbeslist 3kanten) deze keer mijn kant op..

Ik vond het een super gala en ik heb genoten van meerdere partijen..
Angelo en Milco hadden het goed staan...
Justi ook leuk om jou eens de hand te schudden trouwens..

The Bulldog
21-11-2006, 08:12
Vond het trouwens ook wel tof van Ralf dat ie uren van tevoren liep te plakken met zijn 'dimitri.nu' posters.


deze werden op lompe wijze door mensen van de accomodatie van de muur getrokken..Terwijl er wel toestemming was te plakken..(plek misschien)

Jammer want ik wilde ze met verwijderaar eraf halen om ze opnieuw te gebruiken..

mama
21-11-2006, 08:24
Alleen jammer dat je niet ff mijn kant op keek Ralph
;)
maar top gevochten hoor......
en een goed ding om achter te staan. Kreeg kippenvel dat ik het verhaal las op de site

HUNTER
21-11-2006, 08:34
bla bla bla

Waarom moeten mensen altijd lopen zeiken als iemand gewonnen heeft? 'Had ie maar op die regels gevochten, dan had het anders gegaan...' tsja hadden. als het een fierljep wedstrijd was had het er helemaal wel anders uitgezien. Sjonge jonge geef de winnaar gewoon zn props, hij heeft ze verdiend. Ook al ben je voor de ander.

:twak: :twak: :twak:

Dragon Tail
21-11-2006, 08:39
Beste mensen.
het was een top gala met zeer veel mooie partijen.
En de toernooi was super allemaal zeer goed gevochten en het publiek heeft er van genoten.
Finale was heel mooi , ik zelf dacht X-tra ronde maar helaas .
Maar dat mag de pret niet drukken ,Samil heeft heel goed gevochten ,
En Samil heeft nu 9 C partijen gevochten waarvan 7 gewonnen en 2 verloren.
In December wil hij nog 1 C partij draaien en dan eind Januari zijn 1e B partij.
Nou dat moet toch kunnen hij wil graag verder dus laten we van hem genieten.
En van de rest van de talenten van het toernooi allemaal SUPER gevochten.

Groetjes, Bora OSU..

Bora,

Mooie tekst. Dank voor je respect. Samil heeft zeer goed gevochten.
Mijn post in deze topic is blijkbaar door mijn enthousiasme en euforie verkeerd overgekomen bij sommige lezers, maar niet zo door mij bedoeld.
Ik hoop jouw vechters en jou in de toekomst weer op een sportieve manier tegen te komen.
Respect!, trainer Scorpio Gym.

En verder was het een verdomd geweldig gala. http://www.mixfight.nl/forum/images/icons/icon7.gif

Master RICO.
21-11-2006, 08:51
bla bla bla

Waarom moeten mensen altijd lopen zeiken als iemand gewonnen heeft? 'Had ie maar op die regels gevochten, dan had het anders gegaan...' tsja hadden. als het een fierljep wedstrijd was had het er helemaal wel anders uitgezien. Sjonge jonge geef de winnaar gewoon zn props, hij heeft ze verdiend. Ook al ben je voor de ander.

:twak: :twak: :twak:

nix meer aan toe te voegen. oush

Luka
21-11-2006, 09:02
mja.. mensen willen het anders zien.. en drom bestaat een forum.. toch?

als niemand het deed was er geen forum !!!

wil je er een mening op geven doe je het.. erger je er aan lees je het niet?


En jah.. wel dom dat ze de posters eraf haalden :S kweet ook nie hoe dat zit..

lunatic
21-11-2006, 09:25
ralf gefeliciteerd jonge!!!!

Vale Tudo
21-11-2006, 11:09
ZOU GRAAG EENS ZIEN HOE RALPH HET OP KICKBOKS REGELS TEGEN RAMON ZOU DOEN
MISSCHIEN EEN IDEE VOOR EEN VOLGENDE GALA
DENK DAT WE DAN NAAR MIJN BESCHEIDEN MENING EEN HELE ANDERE RAMON GAAN ZIEN

god vergeeft, ik niet en de aarde is rond en als je naar de maan gaat komt het in de krant te staan dus vluchten is ..............precies GEEN OPTIE

sorry dat ik het zeg, maar dit vind ik nou echt de domste post sinds tijden!! achteraf lopen zeiken dat het op kb-regels anders was gelopen! als het die ramon temmink niet bevalt om mma te vechten gaat ie toch lekker kickboksen als ie daar zo goed in is! Dat is het mooie van mma, dat het veel meer allround is, en als ik het zo hoor heeft ralf daar heel goed gebruik van gemaakt! gefeliciteerd man!

angelo
21-11-2006, 11:24
wat is het niveau soms toch hoog hier.
Ramon weet van niets en iedereen schrijft maar wat en oordeelt maar raak
Ramon wist gewoon dat ie op mma regels moest.
Hij had er zin in.....maar Ralph was die avond gewoon de betere.
Niets moeilijk aan toch?
Einde verhaal!
Ralph...super gevochten!! Je hebt verdiend gewonnen...

Angelo.

Vale Tudo
21-11-2006, 11:29
wat is het niveau soms toch hoog hier.
Ramon weet van niets en iedereen schrijft maar wat en oordeelt maar raak
Ramon wist gewoon dat ie op mma regels moest.
Hij had er zin in.....maar Ralph was die avond gewoon de betere.
Niets moeilijk aan toch?
Einde verhaal!
Ralph...super gevochten!! Je hebt verdiend gewonnen...

Angelo.

ja misschien formuleerde ik het een beetje verkeerd, want het was eigenlijk alleen gericht naar die trainer die begon over kickboksen. kan ramon natuurlijk niks aan doen dat meneer de trainer dit soort dingen zegt!
oush!

Johan H
21-11-2006, 20:31
Ik snap deze reacties niet echt...

Ik ben gevraagd een Partij tegen Ramon Temmink aan te nemen..
Niet andersom.


Van te voren lees ik van je dat je denkt dat Ramon beter is..wat dus een goede zaak is als je zijn aanhanger bent..
En dan nu?????:crazy:

en nu lees ik , "ja maar op kickboks regels had hij gewonnen" en dergelijke uitspraken..Kans is aanwezig..ik heb nog nooit een kb partij gedraaid..en dit was pas mijn 7e keer algemeen in de ring..:icon4:

In mijn ogen vaag..
Een partij kan 2 kanten opgaan...(met onbeslist 3kanten) deze keer mijn kant op..

Ik vond het een super gala en ik heb genoten van meerdere partijen..
Angelo en Milco hadden het goed staan...
Justi ook leuk om jou eens de hand te schudden trouwens..



Ohw sorry Ralph had het van de verkeerde kant gehoord....

Ik dacht dat het van jou kant kwam om hem uit te dagen,omdat Ramon normaal gesproken weinig op de grond doet.....daarvoor

hahaha sorry jonge..

Justinian
22-11-2006, 21:54
Ik snap deze reacties niet echt...

Ik ben gevraagd een Partij tegen Ramon Temmink aan te nemen..
Niet andersom.


Van te voren lees ik van je dat je denkt dat Ramon beter is..wat dus een goede zaak is als je zijn aanhanger bent..
En dan nu?????:crazy:

en nu lees ik , "ja maar op kickboks regels had hij gewonnen" en dergelijke uitspraken..Kans is aanwezig..ik heb nog nooit een kb partij gedraaid..en dit was pas mijn 7e keer algemeen in de ring..:icon4:

In mijn ogen vaag..
Een partij kan 2 kanten opgaan...(met onbeslist 3kanten) deze keer mijn kant op..

Ik vond het een super gala en ik heb genoten van meerdere partijen..
Angelo en Milco hadden het goed staan...
Justi ook leuk om jou eens de hand te schudden trouwens..
Op je overwinning valt niks af te dingen Ralf: Mooie takedown/overname en meteen goed de mount ingenomen, je hebt meer dan verdiend gewonnen!

Vond het ook leuk om je eens een keer op een gala te zien/spreken. En zoals ik eerder al schreef: misschien je naam maar veranderen in 'Topdog' ;)

The Bulldog
22-11-2006, 22:20
Op je overwinning valt niks af te dingen Ralf: Mooie takedown/overname en meteen goed de mount ingenomen, je hebt meer dan verdiend gewonnen!

Vond het ook leuk om je eens een keer op een gala te zien/spreken. En zoals ik eerder al schreef: misschien je naam maar veranderen in 'Topdog' ;)

Bedankt Justinian van een trainer als jij is dat een groot compliment...

Vond het ook leuk om je te spreken, al was het wat kort ivm met je drukke programma en het feit dat ik een beetje in mijn eigen wereldje zat..