PDA

View Full Version : uitslag Marc duncan- Romano( zonnehuis 19-11)



inc
20-11-2006, 07:55
Marc wint op beslissing:

Even wat hoogte punten op een rij
korte uitwisseling van stoot en trap werk, marc plaats een levertrap. vanuit een clinch tegen de touwen waarna marc een takedown maakt. Marc komt in mound. Romano klemt goed af. Romano brugt succesvol, maar marc reversed direct, terug in mound. licht stoot werk, romano klemt af.
Scheids laat ze staan. zowel marc als romano raken elkaar met knieen vanuit clinch. Door het nodige duw en trek werk belanden de heren buiten de ring.
Heren gaan verder. Marc scoort weer met de take down gevecht om guard.
ook 2de ronde gaf het zelfde beeld als de eerste. Marc scoort take down romano klemt af. Marc geeft peppershot vanuit de guard van Romano. Romano stoot vanuit zijn eigen guard. Scheids laat het weer staant hervatten. Marc maakt een takedown( schaar) die tot een scramble leidt. Romano in guard en heeft Marc nog in een guillotine choke. Marc tikt niet en komt los. Gevecht om positie. MArc krijgt bijna enkelklem( net als 1ste wedstrijd) romano draait hier mooi uit,maar geeft spil second zijn rug, mrac pakt rug, romano draait zodat marc in sidepositie komt. Einde partij.

Dat wasn ongeveer.

Ossie
20-11-2006, 08:13
Goed gedaan van Duncan!
Ik had eerlijk gezegd verwacht dat Romano deze pot zou winnen.

Luka
20-11-2006, 09:02
had romana liever zien winnen !! mja.. duncan gefeliciteerd!

HUNTER
20-11-2006, 09:58
klinkt als een mooie partij!

Congratz marc!!

Kaun
20-11-2006, 17:49
Jammer van Romano, netjes van Marc. Is dus wel zo dat Romano's grondwerk is verbeterd.

Tycho van der Hoeven
20-11-2006, 19:16
Mooi verslag ....
Wat is een peppershot?

De man van 14K
20-11-2006, 19:23
ik had het niet verwacht maar Marc gefeliciteerd!
Blij dat ik er geen geld met je op gezet heb.. ;)

inc
20-11-2006, 22:09
Mooi verslag ....
Wat is een peppershot?


slagen met een korte bewegingsuitslag. BV stoten vanuit mound wanneer je anrmen worden afgeklemt. Meer irriteren dan damage doen.

inc
20-11-2006, 22:14
Jammer van Romano, netjes van Marc. Is dus wel zo dat Romano's grondwerk is verbeterd.\

Het feit dat hij niet heeft hoeven tikken op de enkelklem, en vanuit mound niet in gevaar is gekomen laat wel een groei zien, ja. Hij kreeg wel vrij gemakkelijk takedowns tegen, wat ik vreemd vond omdat hij van oorsprong een staande vechter is en volgens mij het gevecht ook staande wou houden. Misschien was het ook wel de kwaliteit van de takedowns van Mark. Misschien dat romano hier zelf op kan reageren. Vreemde bijnaam had hij trouwens.... buffalohead....
: )

De man van 14K
20-11-2006, 22:23
buffalohead is een bijnaam die hij van Hippolyte had gekregen ivb met zijn incasseringsvermoen volgens mij

payap
21-11-2006, 01:33
Mooie bijnaam !

Die andere buffalohead is de legendarische Coban Lokchaomeasaitong die oa tegen Dekkers 4 x vocht.

Volgens mij betekend Coban ook iets van buffalohead

Ossie
21-11-2006, 01:36
Mooie bijnaam !

Die andere buffalohead is de legendarische Coban Lokchaomeasaitong die oa tegen Dekkers 4 x vocht.

Volgens mij betekend Coban ook iets van buffalohead

In het turks betekent coban 'herder'. Heeft zijn bijnaam waarschijnlijk niet van een turk gekregen (hoop ik voor hem).

Silat
21-11-2006, 02:40
Marc gefeliciteerd!

Ben
21-11-2006, 03:22
goed gevochten marc

Duncan
21-11-2006, 20:09
Thanks Peeps,
Ik hoop iig dat het voor het publiek een leuke pot was!
Voor mijn gevoel heb ik niet echt mijn ding kunnen doen maar het was voldoende voor de overwinning.
En zoals ik zelf al gedacht had, en in tegenstelling tot wat velen hier hoopten en dachten, ben ik niet k.o.gegaan! :-)

Groeten,

Marc