PDA

View Full Version : GSP vs Matt Hughes SPOILER!!!!!!!!!!!!!!!!!!



A.F.
21-11-2006, 07:40
http://www.youtube.com/watch?v=0ZGAeOIiG2w

voor iedereen die deze partij nog niet gezien heeft!

GSP OWNED deze hele partij ... Matt zuigt echt zwaar deze partij ...lijkt net of ie ze eerste partij vecht ... staat statisch is doodsbang en bakt er niets van :twak:

oordeel zelf!!!

weer een bewijs... amerikanen kunnen niet vechten! laat dat maar aan europeanen over :thup:

Luka
21-11-2006, 07:45
ff kijken thnx voor post :D

Arjan
21-11-2006, 08:00
GSP domineerde gewoon dik vanaf het begin, heb ook echt veel respect voor die man gekregen en steeds minder voor Matt, vindt het wel leuk een nieuwe champ!

Vale Tudo
21-11-2006, 10:50
wel een goede complete vechter GSP!!

De man van 14K
21-11-2006, 18:43
partij is verwijderd van youtube.. kan iemand hem nogmaals plaatsen?

nicolas the red
21-11-2006, 20:16
monson had beter eens naar fedor-schilt gekeken. schilt is nog een kop groter dan sylvia maar toch ging ie vlotjes neer tegen fedor. gewoon slecht gameplan van monson. als je takedown 8 maal mislukt, dan probeer je toch iets anders?!

Tsuki
21-11-2006, 20:19
monson had beter eens naar fedor-schilt gekeken. schilt is nog een kop groter dan sylvia maar toch ging ie vlotjes neer tegen fedor. gewoon slecht gameplan van monson. als je takedown 8 maal mislukt, dan probeer je toch iets anders?!

Tja dat makkelijker gezegd dan gedaan, als dat je stijl is en niets anders kan .............. munson is geen striker dus ik vind het niet zo vreemd dat hij voor de takedown bleef gaan

nicolas the red
21-11-2006, 20:34
ja ok maar altijd diezelfde takedown? en er zat ook zo weinig drive achter vond ik. ok sylvia sprawlde goed maar als fedor schilt kon neerhalen...

The Maniac
21-11-2006, 21:43
Sylvia heeft een betere takedown defense dan Schilt met alle Respect voor Schilt hij had niet de allerbeste TD defense.

NormaR
21-11-2006, 22:35
partij is verwijderd van youtube.. kan iemand hem nogmaals plaatsen?

Deze clip en andere UFC65 gevechten staan nog wel op www.dailymotion.com (http://www.dailymotion.com)


http://www.dailymotion.com/J3nova/video/1119106

knilles
21-11-2006, 23:26
Wie kan me helpen, ik probeer me nu al 4x aan te melden bij daily motion, maar ik krijg maar geen confirmation mail.

Ik kom steeds weer op t eerste blanco aanmeld scherm als ik op accept heb geklikt

T maakt niet uit welk emailadres ik gebruik, heb zelfs al met andere namen geprobeerd, nada noppes niks

NormaR
21-11-2006, 23:32
Bij mij ging het probleemloos en ik heb me een half uurtje geleden of zo aangemeld. Heb je bij je registratie het vakje aangevinkt waarmee je aangeeft dat je accoord gaat met de voorwaarden?

knilles
21-11-2006, 23:35
Bij mij ging het probleemloos en ik heb me een half uurtje geleden of zo aangemeld. Heb je bij je registratie het vakje aangevinkt waarmee je aangeeft dat je accoord gaat met de voorwaarden?
Daar gaat het mis, zodra ik dat aanvink gaat die terug naar de pagina waar je je naam password en email moet kiezen. Bovendien krijg ik op 3 emailadressen geen mail binnen met een link....