PDA

View Full Version : fedor vs hunt op NYE



Jani
21-11-2006, 20:12
http://www.prideofficial.com/

lijkt me een hele vreemde match making

ook al won hunt van crocop hij had al geen schijn van kans tegen barnett

nicolas the red
21-11-2006, 20:15
huh? is crocop geblesseerd of zo? ik dacht dat dat de afspraak was dat de winnaar van OWGP tegen fedor vocht?

Luka
21-11-2006, 20:17
Fedor - Mark Hunt
Mirco CroCop - Josh Barnett
Wanderlei Silva - Antonio Rodrigo Nogueira
Yoshida Hidehko - Fuijta Kazuyuki
Gomi - Shogun
Dan Handerson - ??


CroCop sloopt barnet en fedor sloopt mark hunt !!

Kaun
21-11-2006, 20:22
wel dapper dat Hunt z'n lichaam doneert

Johan H
21-11-2006, 20:22
wel vette matches...

Jani
21-11-2006, 20:22
huh? is crocop geblesseerd of zo? ik dacht dat dat de afspraak was dat de winnaar van OWGP tegen fedor vocht?

crocop wilde alleen vechten tegen fedor als hij 100% zou zijn
(aangezien zijn voet blessuren van de owgp)

ik denk dat ze crocop tegen big nog zetten,of meschien wel een rematch tegen wanderlei (aangezien silva zijn titel gaat verdedigen in amerika)

nicolas the red
21-11-2006, 20:35
ze gaan toch niet crocop alweer tegen barnett zetten, zo snel na de finale. zet crocop tegen nogueira om z'n verlies te wreken en wanderlei tegen barnett. hoewel dat wel een heel groot gewichtsverschil is.

Arjan
21-11-2006, 20:54
Juistem ik heb dan liever CC Tegen NOG die hebben nog wat recht te zetten, ik dacht dat crocop en barnett ook hadden gezegd dat ze het op zouden geven en zelfs samen gingen trainen?

Hunt tegen Fedor lijkt me wel gaaf, hopen dathet een poosje staand blijft!! Onderschat hunt niet... (naja op de grond issie een koekje)

ICON
21-11-2006, 21:00
cro cop tege nbarnett hoef ik echt nooit meer te zien
en wtf is gomi tegen shogun dan voor partij?

De man van 14K
21-11-2006, 21:05
snap het ook niet, CC had Barnett uitgenodigd om mee te trainen omdat ze niet meer tegen elkaar hoefde te vechten.

Jani
21-11-2006, 21:09
cro cop tege nbarnett hoef ik echt nooit meer te zien
en wtf is gomi tegen shogun dan voor partij?

hunt vs fedor is al zeker. de rest nog niet

cro cop tegen barnett zal er zeker niet meer komen aangezien ze met elkaar trainen

The Maniac
21-11-2006, 21:39
Alleen Fedor vs Hunt is zeker

Wanderlei zal zijn titel verdedigen tegen Arona/Lil NOG
Misaki vs Hendo III is zo goed als zeker
Cro Cop zal niet vechten als hij zou vechten dan zou hij tegen fedor hebben gestaan.
Shogun vs Arona is in de works
Ishida vs Gomi/Sakurai
Tatsuya Kawajiri vs Hansen rematch Pride wil dit graag neerzeten omdat de vorig partij helaas te snel afliep(trap naar de kruis van Tatsuya zorgde voor een DQ voor Hansen)


staat zo vermeld op de blogs van de pride site(alleen de stuk van Cro Cop staat er niet in maar zo denk ik erover een stunt van Pride om meer publiciteit)

nicolas the red
21-11-2006, 21:59
jaochim hansen is altijd cool
en little nog in pride? die bokst toch nu

The Maniac
21-11-2006, 22:01
jaochim hansen is altijd cool
en little nog in pride? die bokst toch nu

Hij doet het allebei. Pride verdient te goed om zich helemaal te gaan focussen op boksen Ook Big Nog doet aan boksen hij won de nationaal titel zo'n maand geleden.

silent
21-11-2006, 22:43
Tering, beter hoor. Mooier afsluiting van dit jaar had ik me niet voor kunnen stellen!

nicolas the red
21-11-2006, 23:00
meh. hunt heeft het nog niet echt verdiend vind ik.

el bastardo
21-11-2006, 23:00
Ziet er goed uit, alleen baal ik vet dat Cro Cop niet tegen Fedor staat. Was toch DE afsluiter van het jaar geweest...

Luka
21-11-2006, 23:01
en dat zou DE eerste nederlaag worden van Fedor :p ik kijk echt uit na de dag dat dat gebeurd !

Ossie
22-11-2006, 01:13
en dat zou DE eerste nederlaag worden van Fedor :p ik kijk echt uit na de dag dat dat gebeurd !

Wat een bullshit weer zeg.
De man is gewoon supergoed, heeft tegen iedereen gestaan en van iedereen gewonnen.
Ik snap niet waarom er altijd mensen zijn die dan opeens zo afgunstig zijn.
Beetje kinderachtig.

Luka
22-11-2006, 01:28
Zou wel een keer goed zijn als hij verliest.. Voor Pride zelf !! en hoop als dat gebeurt dat CroCop da deoet..

Wanny
22-11-2006, 01:38
Dit is toch geen gevecht voor de TITEL ?

nicolas the red
22-11-2006, 01:50
nope weeral niet... fedor gaat op 4 jaar tijd 2x zijn titel verdedigd hebben. sterk hoor.

De man van 14K
22-11-2006, 01:58
denk dat we het erover eens zijn dat als er iemand is die in staat zijn om Fedor te verslaan het wel CC moet zijn...
En eerlijk gezegd gun ik het CC ook wel om te winnen van Fedor.
Maar hoe dan ook,niets dan respect voor beide!

marcelt
22-11-2006, 03:37
denk dat we het erover eens zijn dat als er iemand is die in staat zijn om Fedor te verslaan het wel CC moet zijn...
En eerlijk gezegd gun ik het CC ook wel om te winnen van Fedor.
Maar hoe dan ook,niets dan respect voor beide!
Zo denk ik er ook over. Maar heb toevallig net hun ontmoeting gezien op You Tube staande raakten ze elkaar over en weer en kregen beiden veel, maar Fedor was keer op keer op de grond dominant. Ik denk niet dat CC kan winnen tenzij ie Fedor weet neer te slaan, maar dat lukte nog niemand.

Arjan
22-11-2006, 03:41
Maar zolang fedor vs hunt staande blijft kan fedor best in de problemen komen, ik bedoel Kazuyuki Fujita kon het ook dan kan hunt het al helemaalmet een dikke ko power in zn armen

Luka
22-11-2006, 03:42
Zo denk ik er ook over. Maar heb toevallig net hun ontmoeting gezien op You Tube staande raakten ze elkaar over en weer en kregen beiden veel, maar Fedor was keer op keer op de grond dominant. Ik denk niet dat CC kan winnen tenzij ie Fedor weet neer te slaan, maar dat lukte nog niemand.

maar CC is in top vorm.. als CC een kans maakt om hem te pakken is dat nu !! terminste als die geen blessures heeft..

en Marcelt: dat was idd zo.. maar CC is beter geworden zeker weten dat Fedor het nu minder makkelijk krijgt!

dutchnl
22-11-2006, 03:46
Alleen Fedor vs Hunt is zeker

Wanderlei zal zijn titel verdedigen tegen Arona/Lil NOG
Misaki vs Hendo III is zo goed als zeker
Cro Cop zal niet vechten als hij zou vechten dan zou hij tegen fedor hebben gestaan.
Shogun vs Arona is in de works
Ishida vs Gomi/Sakurai
Tatsuya Kawajiri vs Hansen rematch Pride wil dit graag neerzeten omdat de vorig partij helaas te snel afliep(trap naar de kruis van Tatsuya zorgde voor een DQ voor Hansen)


staat zo vermeld op de blogs van de pride site(alleen de stuk van Cro Cop staat er niet in maar zo denk ik erover een stunt van Pride om meer publiciteit)


dus wanderlei verdedigt z'n titel op 31 dec a.s en weer op 24 feb 2007 in las vegas?,lijkt mij snel achterelkaar

sebastiaan
22-11-2006, 04:00
Is een mismatch voor hunt...

Evilman
22-11-2006, 04:01
klopt.. fedor moet wel uitkijken want mochten er 1 of meer doorkomen..
KAN het nadelig uitpakken.
Maar we mogen wel verwachten dat ze een goede gameplan kunnen verwachten en dat hij ook wel snapt hoe t spelletje werkt.

Denk dat fedor m gauw zal neerhalen en t op de grond snel afhandelt.
Btje a la barnett.

Verder wil k shogun graag s weer wat meer in actie zien ipv zo kort haha.
Maar ik begin meer symphatie voor die gast te ontwikkelen sinds ik zie dat ie toch echt wel erg goed is. :D

Judas
22-11-2006, 05:13
maar CC is in top vorm.. als CC een kans maakt om hem te pakken is dat nu !! terminste als die geen blessures heeft..

en Marcelt: dat was idd zo.. maar CC is beter geworden zeker weten dat Fedor het nu minder makkelijk krijgt!

Nou, Fedor is ook beter geworden(vooral staand). En vergeet niet dat hij de vorige wedstrijd eigenlijk met 1 hand heeft gevochten vanwege duimblessure. Aangezien die nu geheeld is, denk ik dat CC het nog zwaarder zal krijgen met de GNP van Fedor...

Ronald
22-11-2006, 06:37
Mirco CroCop - Josh Barnett
Zou niet echt logisch zijn. Ze hebben nu al 3x tegen elkaar gestaan en Crocop heeft ze alle 3 gewonnen. Waarom nog een 4e keer en dan ook nog zo dicht op de vorige partij? Ik kan me moeilijk voorstellen dat die partij er nu al weer van komt.

Luka
22-11-2006, 07:11
Alleen Fedor vs Hunt is zeker

Wanderlei zal zijn titel verdedigen tegen Arona/Lil NOG
Misaki vs Hendo III is zo goed als zeker
Cro Cop zal niet vechten als hij zou vechten dan zou hij tegen fedor hebben gestaan.
Shogun vs Arona is in de works
Ishida vs Gomi/Sakurai
Tatsuya Kawajiri vs Hansen rematch Pride wil dit graag neerzeten omdat de vorig partij helaas te snel afliep(trap naar de kruis van Tatsuya zorgde voor een DQ voor Hansen)


staat zo vermeld op de blogs van de pride site(alleen de stuk van Cro Cop staat er niet in maar zo denk ik erover een stunt van Pride om meer publiciteit)


dit klikt goed :D

RED SCORPION
22-11-2006, 08:18
beetje raar, CC kan tegen Fedor niet, en wel tegen Barnett?

als CC niet kan, zet tenminste Shogun tegen Fedor, dan zit er wat spanning in, weten we tenminste dat ie niet binnen paar minuutjes gesubmit wordt.

fedor
22-11-2006, 19:39
nope weeral niet... fedor gaat op 4 jaar tijd 2x zijn titel verdedigd hebben. sterk hoor.

Check aub eerst even je feiten...

Ik weet niet in welk jaartal jij leeft maar Fedor heeft z'n titel sinds 2003. Daarna heeft hij nog 11 keer gevochten in Pride. en nee lang niet allemaal titelgevechten maar moet dat dan..gezien de resultaten dacht ik 't niet..!

Hij heeft z'n titel verdedigd tegen de best of the best dus wat wil je nog meer..?

Als Crocop die titel wil zal 'ie er voor moeten vechten...en dat blijft de vraag..! Zal Crocop zijn net verworven OWGP-Titel op het spel zetten..?
Ik snap best als je fan bent van CC dat je graag wilt dat'ie wint maar blijf wel een beetje realistisch zeg. Stel dat CC de volgende partij opeens wint tegen Fedor..istie dan opeens de aller-allerbeste..nee! Het staat dan "gewoon" 1-1.

nicolas the red
22-11-2006, 19:51
ik ben niet meer fan van fedor dan van crocop, maar ik vind wel dat fedor veel te hard beschermd wordt door pride. de laatste 3 jaar heeft hij maar tegen 2 vechters van z'n eigen niveau gevochten en dat zijn nogueira en crocop. voor de rest allemaal cadeautjes gekregen. of zijn coleman, kohsaka, zulu, ogawa, etc topvechters? dacht het niet.

Dennis
22-11-2006, 19:58
ik ben niet meer fan van fedor dan van crocop, maar ik vind wel dat fedor veel te hard beschermd wordt door pride. de laatste 3 jaar heeft hij maar tegen 2 vechters van z'n eigen niveau gevochten en dat zijn nogueira en crocop. voor de rest allemaal cadeautjes gekregen. of zijn coleman, kohsaka, zulu, ogawa, etc topvechters? dacht het niet.

En welke toppers van zijn eigen niveau mis je dan in zijn rijtje?

Luka
22-11-2006, 20:18
Check aub eerst even je feiten...

Ik weet niet in welk jaartal jij leeft maar Fedor heeft z'n titel sinds 2003. Daarna heeft hij nog 11 keer gevochten in Pride. en nee lang niet allemaal titelgevechten maar moet dat dan..gezien de resultaten dacht ik 't niet..!

Hij heeft z'n titel verdedigd tegen de best of the best dus wat wil je nog meer..?

Als Crocop die titel wil zal 'ie er voor moeten vechten...en dat blijft de vraag..! Zal Crocop zijn net verworven OWGP-Titel op het spel zetten..?
Ik snap best als je fan bent van CC dat je graag wilt dat'ie wint maar blijf wel een beetje realistisch zeg. Stel dat CC de volgende partij opeens wint tegen Fedor..istie dan opeens de aller-allerbeste..nee! Het staat dan "gewoon" 1-1.


Klopt wat je zegt.. hij is dan idd niet de allerbeste.. maar als ik het 1 iemand gun om van fedor te winnen is het CC !!! en dan is het idd 1-1.. maar als het een titel gevecht is en CC wint heeft hij wel de titel..

Maar dat duurt nog wel ff voordat fedor neer gaat.. die gast is niet bij te houden :P
En mensen mogen hopen toch ;)

fedor
22-11-2006, 20:22
En welke toppers van zijn eigen niveau mis je dan in zijn rijtje?

Amen..!

@Luka..
Dat klinkt al een stuk relaxter..! En je hebt gelijk een titel-gevecht heeft een titel-houder..!

Luka
22-11-2006, 20:28
vind fedor echt super maar gun het CC zeker een keer :D.. da komt het op neer :P

Lee Hottie # 1 fan
22-11-2006, 20:29
ik ben niet meer fan van fedor dan van crocop, maar ik vind wel dat fedor veel te hard beschermd wordt door pride. de laatste 3 jaar heeft hij maar tegen 2 vechters van z'n eigen niveau gevochten en dat zijn nogueira en crocop. voor de rest allemaal cadeautjes gekregen. of zijn coleman, kohsaka, zulu, ogawa, etc topvechters? dacht het niet.

ik denk dat coleman wel in de top 5 a 10 staat van pride op dit moment
hoewel hij niet meer is wat hij geweest is (rare zin) kan hij het vrijwel elke vechter uit zijn gewicht erg lastig maken. ik denk dat crocop de enige serieuse kandidaat is voor fedor. Big Nog heeft ook niet veel laten zien de afgelopen tijd.

ontopic.. Hunt tegen Fedor. lijkt me een beetje een mismatch tenzij Fedor besluit om er een slugfest van te maken maar dat lijkt me onwaarschijnlijk

nicolas the red
22-11-2006, 20:36
En welke toppers van zijn eigen niveau mis je dan in zijn rijtje?

dat zegt misschien meer over het gebrek aan competitie voor fedor buiten cc en nogueira. maar feit blijft dat hij slechts 2x z'n titel verdedigd heeft op meer dan 2 jaar tijd. op dat vlak vind ik het systeem van UFC beter, als een kampioen vecht dan is het voor de titel, punt uit.

The_Rock
22-11-2006, 20:42
Heh krijgt Fedor ookal van die "haters"?
ZIELIG gewoon..

Luka
22-11-2006, 21:05
Heh krijgt Fedor ookal van die "haters"?
ZIELIG gewoon..

heeft niks met haters uit te staan !!! maar zou voor de verandering wel keer leuk zijn !!!

fedor
22-11-2006, 21:20
dat zegt misschien meer over het gebrek aan competitie voor fedor buiten cc en nogueira. maar feit blijft dat hij slechts 2x z'n titel verdedigd heeft op meer dan 2 jaar tijd.
Zou dat misschien te maken kunnen hebben met het feit dat het allemaal wereldtoppers zijn..? (LEES: er lopen er maar een paar van rond op deze aarde!)
De top 7 van Pride zou zo de top van UFC van de kaart vegen. Pride laat zien door de tournooien dat ze genoeg goede vechters hebben om een tournooi te kunnen houden. UFC heeft niet eens genoeg toppers om bv een OWGP te houden...

The_Rock
22-11-2006, 21:50
heeft niks met haters uit te staan !!! maar zou voor de verandering wel keer leuk zijn !!!

Wasn't talking about you amigo

nicolas the red
22-11-2006, 21:56
over mij dan? ik heb helemaal niks tegen fedor. ik vind hem de meest dominante vechter van zijn generatie. daarover ging mijn punt ook helemaal niet. waarover het wel ging was dat pride hem te vaak tegen onderklaste vechters zet (zoals ze wel vaker doen) en niet vaak genoeg zijn titel laat verdedigen. voor mijn part mag hij nog 5 jaar kampioen blijven maar niet op deze manier. ff leren begrijpend lezen en het komt wel goed.

RNC
22-11-2006, 22:01
Fedor verdedigt trouwens wel zijn titel tegen Hunt. Hier een stukje erover op Sherdog: http://www.sherdog.com/news/articles.asp?n_id=6188.

The Maniac
22-11-2006, 22:10
dus wanderlei verdedigt z'n titel op 31 dec a.s en weer op 24 feb 2007 in las vegas?,lijkt mij snel achterelkaar

Je hebt gelijk verkeerd gelezen Wanderlei verdedigt zijn titel in februari iedergeval niet tegen Arona.

Joris
22-11-2006, 22:13
ik vind dat ie als ie dan toch niet tegen cro cop moet dan maar tegen barnett

nicolas the red
22-11-2006, 22:20
Fedor verdedigt trouwens wel zijn titel tegen Hunt. Hier een stukje erover op Sherdog: http://www.sherdog.com/news/articles.asp?n_id=6188.
dat verandert de zaak! hoewel hunt het nog niet echt verdiend heeft. wanderlei verdedigt z'n belt pas in februari dacht ik.

fedor
23-11-2006, 07:34
dat verandert de zaak! hoewel hunt het nog niet echt verdiend heeft. wanderlei verdedigt z'n belt pas in februari dacht ik.

Tsja is maar hoe je het bekijkt.."verdienen", want....

CC wint van Barnett, Barnett wint van Hunt, Hunt wint van CC... :)

nicolas the red
23-11-2006, 18:27
hehe tja die overwinning van hunt op crocop, hij was er zelf verbaasd over

fedor
23-11-2006, 18:31
hehe tja die overwinning van hunt op crocop, hij was er zelf verbaasd over

Ikke niet...;) Hunt heeft de kop van een neushoorn, CC heeft geen ground-skills, dus er was meer voor nodig dan een left highkick..! Hunt liep de volle 15 minuten achter de achteruit lopende CC aan.. (begrijpelijk van CC als je een neushoorn achter je aankrijgt ;) )

nicolas the red
23-11-2006, 19:25
klopt, crocop zat toen in z'n wegloop-fase. goed dat ie zich herpakt heeft dit jaar in de OWGP.

De man van 14K
23-11-2006, 22:09
Barnett heeft geen kans tegen Fedor..
nogmaals; de enige die ik op dit moment een kans geef is CC

Evilman
23-11-2006, 22:53
klopt, crocop zat toen in z'n wegloop-fase. goed dat ie zich herpakt heeft dit jaar in de OWGP.

crocop zat niet in wegloopfase. hij deed en doet dat nog steeds.
gewoon part van zn taktiek denk k. ontwijken die shit.
zie je ook in zn trainingsvideos dat ie traint op t afweren en wegduwen.
werkt opzich wel. maar idd bij hunt moet ie ff wat meer uit de kast trekken.

Voor Fedor zal dat geen probleem zijn denk k. gauw naar de grond.

nicolas the red
23-11-2006, 23:29
crocop zat niet in wegloopfase. hij deed en doet dat nog steeds.
gewoon part van zn taktiek denk k. ontwijken die shit.
zie je ook in zn trainingsvideos dat ie traint op t afweren en wegduwen.
werkt opzich wel. maar idd bij hunt moet ie ff wat meer uit de kast trekken.

Voor Fedor zal dat geen probleem zijn denk k. gauw naar de grond.
hij doet het toch al een pak minder, anders had ie niet gewonnen in de OWGP. ik heb hem nog nooit zo aanvallend zien vechten. hij sprong bv al vrijwillig in de guard, deed ie vroeger nooit.


Zoals Hunt zelf ook al verbaasd was over zijn winst op Silva.
hehe idd, "who me"?