PDA

View Full Version : Top Talenten K-1 en K-1 Max



The Maniac
23-11-2006, 00:10
Ben opzoek naar talenten (beschrijving van vechters) die bij de K-1 en K-1 Max vechten en ook vechters die in deze gewichtscategorie vechten maar nog geen kans hebben gehad om in de K-1 te schitteren. Ik doe een research voor een schoolproject opleiding(sportmanagement) Alvast bedankt ik heb zelf wel een paar maar heb wat materiaal nodig van de echte kenners.

Highline
23-11-2006, 00:13
voor k-1 max is het niet zo moeilijk, zijn zoveel nederlandse vechters die de kans niet krijgen denk aan mannen als ray starring en faldir chabari, rayen simson (denk niet dat die nog terug gevraagd wordt), william diender (heeft zijn kans gehad) en zo zijn er nog meer te noemen

The Maniac
23-11-2006, 00:14
nog vergeten bij te zetten

criteria talenten:

- niet ouder dan 30 jaar
- zowel nederlandse als internationale vechters
- als je tijd heb vermeld jou top 10 in beide klasses

Justinian
23-11-2006, 00:25
K-1 max, naast de door Highline genoemde talenten: Gevorg Petrosyan!

HUNEBED
23-11-2006, 00:40
K-1 max, naast de door Highline genoemde talenten: Gevorg Petrosyan!

maakte deze niet korte metten met murder Main zondag ?

El idrissi ook een belofte toch voor de K-1 max !?!

The Maniac
23-11-2006, 00:46
keep them coming :)

Justinian
23-11-2006, 00:52
maakte deze niet korte metten met murder Main zondag ?

El idrissi ook een belofte toch voor de K-1 max !?!
Hij vocht idd tegen Main afgelopen weekend en maakte een verpletterende indruk! El Idrissi is voor zover ik heb begrepen ook een megatalent met K-1 Max potentie.

PigDog
23-11-2006, 01:20
Hij vocht idd tegen Main afgelopen weekend en maakte een verpletterende indruk! El Idrissi is voor zover ik heb begrepen ook een megatalent met K-1 Max potentie.


Ik moet ook even kwijt dat ik zeer onder de indruk was van Petrosias. Perfecte timing, alles zat, niks teveel, super snel en dodelijk accuraat. Respect voor Main, dat hij bleef staan, maar de tweede ronde wist hij van voren niet meer dat hij van achteren leefde. Dit is echt K-1 material...........

payap
23-11-2006, 03:11
In Nederland uiteraard Ray Staring en Faldir Chabari die het duidelijk verdienen.

Ook Kaas geeft aan onder de 70 te kunnen en willen hiervoor. Marco Pique zou ook zeker een kans verdienen getuige zijn partijen tegen Buakaw en Lima (imo Pique van Lima gewonnen)

Internationaal mis ik de laatste tijd John Wayne Parr en ben ook benieuwd hoe jean Charles Skarbowsky het zou hebben gedaan.

Uit Thailand verdiend Yodsaenklai het weer na zijn afstraffing die hij El Amrani gaf. En natuurlijk Pajonsuk!

Lee Hottie # 1 fan
23-11-2006, 03:42
In Nederland uiteraard Ray Staring en Faldir Chabari die het duidelijk verdienen.

Ook Kaas geeft aan onder de 70 te kunnen en willen hiervoor. Marco Pique zou ook zeker een kans verdienen getuige zijn partijen tegen Buakaw en Lima (imo Pique van Lima gewonnen)

Internationaal mis ik de laatste tijd John Wayne Parr en ben ook benieuwd hoe jean Charles Skarbowsky het zou hebben gedaan.

Uit Thailand verdiend Yodsaenklai het weer na zijn afstraffing die hij El Amrani gaf. En natuurlijk Pajonsuk!

de namen die jij op noemt zijn geen talenten meer te noemen. dit zijn veelal bekende namen (neemt niet weg dat ze een kans verdienen) naar maniac zal hier niet veel aan hebben

The Maniac
23-11-2006, 17:17
ah dat maakt niet uit heb gewoon wat materiaal nodig alles is welkom aangezien bij ons school weinig mensen afweten van K-1 vraag me niet hoe dat kan

Shytown
23-11-2006, 19:06
Alhoewel ik niet goed begrijp waarom hij een contract heeft bij Pride, geef ik Spong een goede kans om het he-le-maal te gaan maken in Japan.

A-team
23-11-2006, 23:36
Pajonsuk, geen nieuw talent maar wel de beste!