PDA

View Full Version : uitnodiging:Battle of the South part 5



dannyhoyer
23-11-2006, 23:44
Battle of the South 5, 07 April 2007

Voor de vijfde maal word het Gala THE BATTLE OF THE SOUTH georganiseerd door Hoyer Promotions.
Danny en Loe Hoyer zijn de promotors achter dit Gala.
Naast Sanda X-treme partijen zullen dit jaar ook weer MuayThai en MMA partijen plaats gaan vinden.

Wederom zal een groot videoscherm, lasershow , Ronald Wustenberg als presentator en natuurlijk jullie als sportscholen ook dit Gala weer tot een enorm succes maken.
In de uiterst sfeervolle Sporthal de Varenbeuk in Heerlen ,die ruimte biedt aan 1200 toeschouwers, zullen in een 20 tal partijen de sport gepromoot worden .

Belangrijk is Uw deelnemers op tijd te laten inschrijven .De sluitingsdatum is 15 februari 2007!
Stuur van Uw deelnemers een fightrecord op, voorzien van leeftijd, gewicht en ervaring,
( voor de jeugd ook een vermelding van lengte ) vergezeld van een duidelijk gemaakte digitale foto zodat wij ook uw vechters op de posters kunnen plaatsen.

De uiteindelijke matchmaking zal bekend worden gemaakt medio maart.

Wegen:17:00
Aanvang:19:00
Locatie:Sporthal de Varenbeuk
Adres: Heicarisborgweg 19
Heerlen


Sportieve groeten en hopenlijk tot ziens op ons Gala,
Danny & Loe Hoyer

Deelnemers opsturen naar;
[email protected]

Luiindezon
24-01-2010, 16:10
Het evenement van 2010 (VIII) heb ik zojuist heb ik jullie toegevoegd aan mijn website www.myfightclub.nl (http://www.myfightclub.nl). Ik hoop dat jullie dit leuk vinden. Mocht ik iets moeten aanpassen of toevoegen dan hoor ik het graag.

Veel succes en plezier met het gala.

Grtz, Fritz