PDA

View Full Version : Rick v Soest / Kangal Gym vs Ginty Vrede / Bearpaw Gym



Kaoklai
25-11-2006, 02:56
In zilvermeeuwen op 25 nov staan deze twee talenten tegenover elkaar.
Beide zijn fysiek heel erg sterk, en technisch zeer goed geschoold.
ook zijn het allebei vechters die veel partijen voortijdig hebben beslist, wie van deze twee gaat er met de winst naar huis?

Eelco
25-11-2006, 03:35
Poll?

mama
25-11-2006, 04:02
done

Jo
25-11-2006, 05:32
Afgelopen zondag in Enschede tijdens het gala Blood Sweat and Tears,mochten wij de kleedkamer delen met Ginty Vrede en heb ik ook de warming up kunnen bekijken van deze,toen dacht ik al nou die gaat lekker ff kijken hoe hij het in de ring doet nou dat heeft iedereen kunnen zien die daar was,het is een jongen om rekening mee te houden.
Ginty Vrede op ko succes.(en niet te veel rondjes rennen in de ring)

Kaoklai
26-11-2006, 03:14
Ginty staat voor in de Poll, ik ben benieuwd.

Justinian
26-11-2006, 07:21
Is de uitslag al bekend?

HUNTER
26-11-2006, 08:14
ja de uitslag is er.....

DAMN wat een partij. Ginty heeft gewonnen op KO in de 5e ronde.

Ginty begon goed, zette zware druk op Rick, maar deze overleefde de harde leverstoten en lowkicks ontzettend goed. Ginty was in de derde ronde al behoorlijk moe aan het worden, waardoor Rick de partij compleet naar zich toetrok. In een laatste offensief in de slotronde gooide Ginty er nog een keiharde rechtse hoek uit, waardoor Rick 8 tellen kreeg. Hierna was hij niet voldoende hersteld, want even later was het weer Ginty's rechtse die hard doorkwam.

Maar wat een partij zeg!!!! Echt fantastisch. Sowieso was het een mooi gala met zeer mooie partijen en veel voortijdige beslissingen!

Kaoklai
26-11-2006, 18:23
ja de uitslag is er.....

DAMN wat een partij. Ginty heeft gewonnen op KO in de 5e ronde.

Ginty begon goed, zette zware druk op Rick, maar deze overleefde de harde leverstoten en lowkicks ontzettend goed. Ginty was in de derde ronde al behoorlijk moe aan het worden, waardoor Rick de partij compleet naar zich toetrok. In een laatste offensief in de slotronde gooide Ginty er nog een keiharde rechtse hoek uit, waardoor Rick 8 tellen kreeg. Hierna was hij niet voldoende hersteld, want even later was het weer Ginty's rechtse die hard doorkwam.

Maar wat een partij zeg!!!! Echt fantastisch. Sowieso was het een mooi gala met zeer mooie partijen en veel voortijdige beslissingen!



WTF wat een vette partij zo te lezen, heb ik weer wat gemist:twak:

Thnx voor de partijverslag Hunter:thup:

CAPO58
26-11-2006, 22:32
Ik wist wel dat Vrede zou winnen op KO, ik heb die jongen al vaak genoeg zien vechten en hij gaat t zeker maken als die zo doorgaat..

Jo
27-11-2006, 01:13
Nou gefeliciteerd Ginty KO,ik had niet anders gedacht ga zo door!