PDA

View Full Version : Rachida (Vos gym) vs Annelies (Black Panthers)



DODI
27-11-2006, 04:42
Op 23 december vecht Rachida (Vos gym) tegen Annelies (Black Panthers) op het "Fight4life" kerstgala!

Wie gaat er winnen?

laila
27-11-2006, 05:11
Super dat deze partij doorgaat.
Heb in Okt tegen Annelies gevochten en vond haar een sterke meid maar ook nog eens een sportieve meid.
Rachida kan ik iets beter en vind ik ook echt een talent bij de dames in Nederland.
Ik ga voor Rachida denk wel dat ik erbij zal zijn,
wordt een mooie partij.
Gr Laila
P.s Dodi wie vecht eigenlijk al allemaal mee met het dames toernooi??

Octavius
14-12-2006, 08:53
Als iemand nog een tegenstandster weet voor Rachida. Laat het even weten. Ze wil zo graag op 23 december vechten maar helaas is Annelies verhinderd.
Dus een dame van -61kg B-klasse.

laila
14-12-2006, 09:21
Als iemand nog een tegenstandster weet voor Rachida. Laat het even weten. Ze wil zo graag op 23 december vechten maar helaas is Annelies verhinderd.
Dus een dame van -61kg B-klasse.

Hey,
annelies is niet verhinderd maar heeft zich flink gebleseerd aan haar knie deze week.
Ze vond het trouwens heel erg dat deze partij niet doorgaat omdat ze nooit een partij had afgezegt.
Hoop in ieder geval dat er nog iemand wordt gevonden voor rachida zou de tweede keer zijn op een korte termijn dat er geen tegenstandster is voor haar.
Gr Laila

Octavius
14-12-2006, 20:43
Hey,
annelies is niet verhinderd maar heeft zich flink gebleseerd aan haar knie deze week.
Ze vond het trouwens heel erg dat deze partij niet doorgaat omdat ze nooit een partij had afgezegt.
Hoop in ieder geval dat er nog iemand wordt gevonden voor rachida zou de tweede keer zijn op een korte termijn dat er geen tegenstandster is voor haar.
Gr Laila

Dus mensen nog sugesties?

jojo
14-12-2006, 21:11
misschien orinta van zee die is alleen 63,5 kg geloof ik
of najat van universal gym?
marloes merza mike's gym alleen ook 63,5kg (of misschien 65kg)

mama
14-12-2006, 21:52
orinta traint samen met Rachida Jojo
;) dus dat is geen optie

jojo
14-12-2006, 21:56
orinta traint samen met Rachida Jojo
;) dus dat is geen optie

whahahaahhahahahaha oh ja sh*t hahahahahhaa
eens blond altijd blond (hoe vaak je het ook verft :o)

Kaoklai
14-12-2006, 22:15
whahahaahhahahahaha oh ja sh*t hahahahahhaa
eens blond altijd blond (hoe vaak je het ook verft :o)

:D :D

Kaoklai
14-12-2006, 22:18
Hey Dodi wat dacht je van :
-Colette van de Ham / Fuyijama
-Stefke de Meijer/ Bulldogs
-Cedim / Siam Gym

Octavius
14-12-2006, 23:29
Ilene Flantua /Eagle Gym
Arlene de Freitas / International Gym

Welke klasse zitten die nu? Heeft iemand ook contact gegevens van hun gym/trainers?

no one
01-04-2007, 09:04
haha beetje late reactie maaruh arlene heeft vandaag haar 1ste b-party gewonnen in de 1e ronde van germain sarucco pennig ene ilene traint al 2 en half jaar niet meer bij eagle gy maar ook bij gym-international.
zij zit in de c-klasse.
arlene vecht 62-63 kg
en ilene tussen 59 en 61 kg