PDA

View Full Version : Drukpunten uitdaging



sebastiaan
27-11-2006, 05:28
http://youtube.com/watch?v=mN787VmJiL8

Een paar jaar geleden heb ik eens mee gedaan aan zo'n drukpunten ding,om te kijken of het werkte,en dat deed t niet,nou had ik laatst voor de grap dat filmpje op youtube gezet,en kijk eens wat iemand me stuurt:)

I am Professor T. A. Frazer of Jodoryu International. I am not sure when I will be teaching close enough to you for you to attend, hopefully some time this year. Come and see me and tell me who you are so I can instruct everyone to let you in the seminar for free. If you can demonstrate to me that "Pressure points do not work on you" will let you stay in the seminar free of charge pay your travel expenses and buy you the next meal when we all go out together as my guest of honor.

If, on the otherhand, I prove to the contrary. You will make a formal and public appology on You Tube and I will post the video evidence of our meeting.

Hows that for a fair deal for you.

Haha,wel eerlijk om hem t te laten proberen:)
Of zou ie gekke dingen gaan doen? :P

Justinian
27-11-2006, 05:34
Ik zou maar oppassen... papersamurai ;)

http://www.jodoryu.com/about.htm

Mickey
27-11-2006, 05:50
Hahaha kicken man! Doen! Ga ik mee om het op te nemen!

Jeru
27-11-2006, 06:08
. If you can demonstrate to me that "Pressure points do not work on you" will let you stay in the seminar free of charge pay your travel expenses and buy you the next meal when we all go out together as my guest of honor.

Ik voorzie een gratis vlucht naar de states :thup:

Ronald
27-11-2006, 07:56
Haha,wel eerlijk om hem t te laten proberen:)
Of zou ie gekke dingen gaan doen? :P
Kunnen we hier leuke weddenschappen afsluiten. Ik gok dat je blijft staan :D

Christophe
27-11-2006, 08:39
Hahahahaha, lachen!

Leejunfan
27-11-2006, 09:35
Hahaha, echt weer iets voor jou Sebastiaan.. wel leuke uitdaging!

kmr
27-11-2006, 10:25
"what's wrong with being gay?"
:D

:pimp:

NTT-FX
27-11-2006, 16:39
Ik heb ze vaker gezien die bleven staan ;)
Da's ook niet zo moeilijk ; het principe werkt heel goed maar je moet het wel aanpassen voor elke persoon.

De meeste kyusho ( ik noem het voor het gemak maar even zo ) leraren zien ook alleen maar de grote lijnen van dingen die vaak werken.
Feit is gewoon dat in de realiteit er maar iets van 70% van de mensen gevoelig voor is.

Het meest lollige is nog dat de meeste "showoffs" zich beperken tot spul wat meestal goed uitpakt , soms ietsje meer maar de meesten blijven safe.
Er is veel meer te doen op drukpunten gebied maar omdat dat vaker misloopt ; je moet het uitpluizen tot je iets hebt wat werkt ; laten de meesten het links liggen.

Jochem
27-11-2006, 18:00
ik ga wel mee! lachen man, ik betaal voor zon seminar om die crap te mogen zien

sebastiaan
27-11-2006, 20:54
Heb maar geaccepteerd:)
Maar heb wel gezegd dat ik niet zomaar naar the States vlieg,die gasten zijn vaaaaaaak oplichters..
Dus ik ga alleen naar plekken waar ik met de auto heen kan:P

Tsuki
27-11-2006, 22:03
LMFAO ik zou me werkelijk kapot lachen als ie je weg drukt en je spontaan je ontlasting laat lopen ...................................

hele coole actie van je man

Tsuki
27-11-2006, 22:06
LOL @ dat filmpie , ook dat ie echt gaat voelen of ie wel goed zit .................... MWHAAHAHAHAHAHA je ziet hem gewoon balen

chief108
27-11-2006, 22:14
Ik zou maar oppassen... papersamurai ;)

http://www.jodoryu.com/about.htm
precies...

iemand met zo'n kop en baard is levensgevaarlijk...

ik zet mijn geld op Frazier...
Sebastiaan maakt geen enkele kans tegen hem :p

Tsuki
27-11-2006, 22:16
frazier by asswhoopin' .................................

sebastiaan
27-11-2006, 23:29
Professor Frazer relies heavily on a mixture of exceptional body mechanics, in-depth pressure point utilization, SOUND FIGHTING, and his own Disharmonic Emotion Theory™ to gain the ultimate advantage.

Leuk dat er overal Trade marks op zitten..
Ben ook benieuwt waar de beste man professor in is..

btw dat Sound fighting of Kiai Jitsu deden ze destijds ook op dat seminar waar ik was(ik was volgens mij 17 ofzo toen) maar ze wilde t niet op mij voordoen.
Ik mocht ook niet meer filmen na mijn niet ko trouwens..

chief108
28-11-2006, 00:19
Professor Frazer relies heavily on a mixture of exceptional body mechanics, in-depth pressure point utilization, SOUND FIGHTING, and his own Disharmonic Emotion Theory™ to gain the ultimate advantage.

zie je wel?

je maakt geen schijn van kans...

Run, Sebastiaan, Run!!!!

sebastiaan
28-11-2006, 00:27
Er is ook een Nederlandse Tak!
vragen of ik daar niet langs mag ;)

nicolas the red
28-11-2006, 00:33
lol sound fighting? wat doen ze dan, heel hard roepen tot je pijn krijgt in je oren?

chief108
28-11-2006, 00:40
Er is ook een Nederlandse Tak!
vragen of ik daar niet langs mag ;)
mafff....

waar?
je moet het wel tegen de professor opnemen natuurlijk...
die baard maakt het hem helemaal...

Evilman
28-11-2006, 02:23
btw dat Sound fighting of Kiai Jitsu deden ze destijds ook op dat seminar waar ik was(ik was volgens mij 17 ofzo toen) maar ze wilde t niet op mij voordoen.
Ik mocht ook niet meer filmen na mijn niet ko trouwens..

nou dat lijkt me wel enorm duidelijk dan he.
als je zo overtuigd doet kun je t maar beter waar maken ook.
losers

sebastiaan
28-11-2006, 18:24
mafff....

waar?
je moet het wel tegen de professor opnemen natuurlijk...
die baard maakt het hem helemaal...

http://www.jinchishen.nl/

Dit is de nederlandse verstegenwoordiger.

En voor professor Barrabas ben ik klaar ;)
Maar zolang hij me geen tickets stuurt ga ik niet naar de states!

chief108
28-11-2006, 21:12
http://www.jinchishen.nl/

Dit is de nederlandse verstegenwoordiger.

voor gebruik eerst de bijsluiter lezen hè!!!


Disclaimer
De inschrijver vrijwaart de organisatie en leraar van enige claims, schadevergoedingen en aansprakelijkheden van welke aard dan ook voortvloeiende uit de inschrijving of deelname aan de lessen. Hij aanvaard op eigen risico deel te nemen aan de lessen.
Er zijn mij geen (medische) gronden bekend die deelname aan dit evenement in de weg staan
Ik ben mij ervan bewust dat er tijdens de lessen geen video opnames gemaakt mogen worden. Het maken van foto's is beperkt toegestaan een en ander in overleg met de organisatie.Er kunnen door de organisatie foto's gemaakt worden die mogelijk voor publicatie gebruikt zullen worden.
Het is mijn verantwoordelijkheid om tijdens de opnames te melden als ik hiertegen bezwaar heb.
JinChiShen behoud zich het recht voor om bij onvoldoende deelname de lessen te annuleren.

:rolleyes:



En voor professor Barrabas ben ik klaar ;)
Maar zolang hij me geen tickets stuurt ga ik niet naar de states!
tuurlijk niet...
is wel leuk voor een geintje maar dan wel op zijn kosten :deal:

sebastiaan
28-11-2006, 21:37
voor gebruik eerst de bijsluiter lezen hè!!!


Disclaimer
De inschrijver vrijwaart de organisatie en leraar van enige claims, schadevergoedingen en aansprakelijkheden van welke aard dan ook voortvloeiende uit de inschrijving of deelname aan de lessen. Hij aanvaard op eigen risico deel te nemen aan de lessen.
Er zijn mij geen (medische) gronden bekend die deelname aan dit evenement in de weg staan
Ik ben mij ervan bewust dat er tijdens de lessen geen video opnames gemaakt mogen worden. Het maken van foto's is beperkt toegestaan een en ander in overleg met de organisatie.Er kunnen door de organisatie foto's gemaakt worden die mogelijk voor publicatie gebruikt zullen worden.
Het is mijn verantwoordelijkheid om tijdens de opnames te melden als ik hiertegen bezwaar heb.
JinChiShen behoud zich het recht voor om bij onvoldoende deelname de lessen te annuleren.

:rolleyes:


tuurlijk niet...
is wel leuk voor een geintje maar dan wel op zijn kosten :deal:

Haha,precies..
Maar t is ook lekker makkelijk natuurlijk om iemand uit te dagen die aan de andere kant van de wereld woont..Hij weet ook wel dat ik niet ga langskomen.

tom l
29-11-2006, 03:52
Als je op de link hieronder klikt krijg je een korte clip van national geographic over de 'touchless knockout' (nog dodelijker als drukpunten!!!:-) met George Dillman (de zogezegde heruitvinder van drukpunten en 'touchless knockouts') Het ziet er allemaal heel spectaculair uit (met vliegende 'chi balls' zelfs). Wanneer ze het echter proberen op een skepticus die totaal geen geloof heeft in de 'touchless knockout' werkt het niet. De skepticus beweert dat het allemaal puur de kracht van suggestie is. Dillman heeft echter een andere verklaring over waarom het niet werkt...en die is zo ver gezocht dat het zelfs een 'beetje' belachelijk wordt...

http://www.youtube.com/watch?v=g-x4iJM2aU4

Evilman
29-11-2006, 06:23
haha die reply:

Master Dillman has helped me tremendously in the past several years...I suffer from a condition known as premature ejaculation...he has taught me when I am up in some broads guts, if I keep one toe up and one down, I wont cum....Also I have the inate ability to induce a womans orgasm from 10ft away by way of chi fuck wammy.

:D vet!

NTT-FX
29-11-2006, 08:47
D'r staat ergens op youtube nog zo'n dillman meelopertje die het helemaal in de vingertjes heeft en dan voor de camera door een reporter gigantisch voor lul word gezet.
'k zal 'm eens opzoeken...

nicolas the red
29-11-2006, 18:35
lol chi fuck wammy