PDA

View Full Version : Ehsan Ullah (TOOY-GYM) wint Cusley Middle Weight Talent



mntldr
27-11-2006, 06:16
Ehsan Ullah wint in Ter Apel de Cusley Middle Weight Talent titel door te winnen van Remco Hiksen KO in de tweede ronde in de Halve finale Antoni Fictory op KO in de eerste ronde en in de finale van Martin Reemeijer op punten. Was super goed gedaan Ehsan!!!

Highline
27-11-2006, 06:27
welke klasse? j-n-c-b-a want tegenwoordig gooien we overal een toernooitje tegen aan

ooit in het begin van k-1 was het speciaal want dan was je een vechter die bij de elite hoorde die 3 x op een avond kon vechten, nu is het alledaagse kost ;)

maar toch zeer goed gedaan van de winnaar:thup:

Bud S
27-11-2006, 17:22
welke klasse? j-n-c-b-a want tegenwoordig gooien we overal een toernooitje tegen aan

ooit in het begin van k-1 was het speciaal want dan was je een vechter die bij de elite hoorde die 3 x op een avond kon vechten, nu is het alledaagse kost ;)

maar toch zeer goed gedaan van de winnaar:thup:

b-klasse

Fonz
27-11-2006, 20:41
Was een mooi toernooi met een hele terechte winnaar. Goed initiatief vqn Martin, zo'n talentklasse.

smatti
27-11-2006, 22:37
hehe, ja het was een leuk toernooi, wat mede door de steun van Cusley mogelijk werd gemaakt, en met een terrechte winnaar!
http://members.home.nl/martin.emmen/SDMbox_2307%20Ter%20Apel%202006.jpg

Wel moet ik mijn respect uitspreken voor alle deelnemers, ook een Remco Hisken die als toeschouwer aanwezig was en voor de zekerheid wel meegewogen was, trok desgevraagd op het laatste moment de handschoenen aan om deel te nemen!

Ook Noëll Twigt wil ik als lichtste deelnemer nog even extra benoemen, hij was maar liefst 5 kg onder de maximaal toegestane limiet van 70 kg! enleverde prima strijd tegen Reemeijer, die volgens sommigen met een omstreden punten overwinning (misschien was onbeslist dichter bij de werkelijkheid geweest) door de eerste ronde kwam.

De kampioen van verleden jaar Martin Reemeijer verdient ook zeker een eervolle vermelding! Zijn vechtstijl is nog steeds fenominaal en hij zag er keurig afgetraind uit. Hij heeft zich na zijn KO verlies tegen Riffi van Amstelveen nu gerevancheerd, en wist zijn halve finale partij tegen Riffi nu dus dmv KO te winnen, keurig Martin!
Dit jaar moest je je meerdere erkennen in Eshan Ullah, die erg sterk vocht en met een verdiende overwinning en de bijbehorende belt naar huis ging! Geen schande, je hebt keurig gevochten en we zien er naar uit tijdens het volgende Only the Strongest gala wederom in ons hoofdprogramma te mogen begroeten!

http://members.home.nl/martin.emmen/SDMbox_0119 Ter Apel 2006.jpg
Anthony Fictorie werd tijdens zijn eerste wedstrijd vervelend geraakt op zijn knie maar vocht toch een nette en bekeken partij tegen Daniel van Corler, die ondanks zijn recente debuut in de B-klasse, zich een waardige tegenstander toonde!
In een derde ontmoeting (eerste tel ik wegens medisch interventie nadat de hoofden tegen elkaar kwamen niet mee) werd de stand tussen onderlinge duellen van gelijk weer in het voordeel van Ullah gezet.

Farid Riffi versloeg in de eerste ronde de Noor Peter Juuhl, die zeer zeker tot een talent gerekend kan worden, alleen tijdens de twee Only the Strongest optredens trof hij twee maal toe een hele sterke tegenstander, dit keer verloor hij door een keurige KO toegebracht door de bij Yamatogym trainende Farid Riffi.
http://members.home.nl/martin.emmen/SDMbox_0277 Ter Apel 2006.jpg

Ik spreek ook namens mijn medeorganisator Anton Schut en alle overige medewerkers als ik zeg dat we dit initiatief wat we verleden jaar lieten debuteren zeker volgend jaar zullen prolongeren met een Grand Prix toernooi in het middengewicht!

Luka
27-11-2006, 23:17
remco KO jah?? zie je niet vaak.. jmmr voor hem !!! beste beker wat die da krijgt trouwens ;)

Richelieu
02-12-2006, 02:01
Gefeliteerd Eshan. Dit was niet zomaar een toernooi zoals Highline dacht. Ook vorig jaar stonden er 8 top vechter in de B klasse !!!