PDA

View Full Version : Belangrijk nieuws Pride FC



Wheelie
27-11-2006, 18:35
1.
Bushido as we know it in Japan is finished and the lighter fighters will now be fighting on PRIDE cards.

2.
BUSHIDO as a brand name will now be used as the name for events held OUTSIDE of Japan.

3.
Champions will be defending their titles. At every numbered event there will be a title on the line from 2007, starting with Wandy in Feb.

4.
There may be a lighter weigh division and super heavy weight divison in the future.

5.
There is to be an event in China, and one in Thailand with MT fighters (too late to take on K-1 now).

6.
GP's will be held one weight class each year. Meaning each weight will have one GP per 4 years just like the Olympics.

nicolas the red
27-11-2006, 18:40
geen slechte moves vind ik
alles zal iig duidelijker worden ipv de verwarring rond die GP's en titelgevechten nu

Wheelie
27-11-2006, 18:44
1.
Bushido as we know it in Japan is finished and the lighter fighters will now be fighting on PRIDE cards.

2.
BUSHIDO as a brand name will now be used as the name for events held OUTSIDE of Japan.


:thown: Ik vind Pride Bushido echt vet, erg jammer


3.
Champions will be defending their titles. At every numbered event there will be a title on the line from 2007, starting with Wandy in Feb.

Elk gala een titelgevecht is top, die zijn er nu te weinig in Pride :cool2:


4.
There may be a lighter weight division and super heavy weight divison in the future.

Lighter weight division lijkt me top, loopt zat talent rond in de lichtere gewichtsklasse
Super Heavy Weight division :eek: leuk zolang het geen freakshow word ;)


5.
There is to be an event in China, and one in Thailand with MT fighters (too late to take on K-1 now).

Tyrone Spong zal hier dan gaan vechten lijkt me :thup:


6.
GP's will be held one weight class each year. Meaning each weight will have one GP per 4 years just like the Olympics.

Jammer, ik zou het dan liever om de 2 jaar zien

nicolas the red
27-11-2006, 18:58
voor mij maakt het minder uit dat er slechts om de 4 jaar een GP voor een bepaalde gewichtsklasse is, nu er toch vaker titelgevechten gaan zijn. zo is er een duidelijk verschil tussen title fights en de GP, die daar volledig los van staat. dat zal de GP specialer/exclusiever maken met als gevolg dat ze het nog meer kunnen hypen.

Hoek
28-11-2006, 04:18
Goede ontwikkelingen wat betreft die vastere structuur. Alleen als Bushido 'vervalt', komen er dan wel 2x zo vaak evenementen? Anders we moeten we langer wachten tussendoor.

ICON
28-11-2006, 04:25
bushido vond ik vaak cooler dan de gewone shows. maar als ze t gaan combineren kunnen daar wel mooie gala's uit voortkomen

nicolas the red
28-11-2006, 17:41
ik normaalgezien ook behalve die laatste, die was ongelooflijk saai

The Bulldog
28-11-2006, 17:49
Ik denk dat Pride heel goed bezig is zo...

Uitbreiding naar het buitenland via de bushido naam die al bekend is bij het publiek...

en die regelmatige titel verdediging ook super...

Zie je tenminste elke titelhouder 2 keer om zijn titel knokken per jaar..

H POWER
28-11-2006, 19:50
Waarom doen jullie nu zo naief?

Dit is een verkapte manier om te zeggen we kunnen niet meer, hebben geen tv en ..............................
Macau is gewoon afgelast in China en daar zou Spong vechten en Mike Tyson

Voor de Pride nieuwjaarsshow is nog steeds geen tv deal en dat gaat Pride weer een berg geld kosten.

Amerika hadden ze gehoopt op 200.000 ppv buys dat waren er maar 72000, 2 miljoen verlies!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Misschien nog twee of drie keer en dan is het afgelopen met Pride.

Kwamata heeft nieuwe rechtzaak aangespannen tegen NTV met nog meer openbaringen rond het yakuza schandaal van Pride, nu net ze een tv deal zouden krijgen.

Justinian
28-11-2006, 20:04
Waarom doen jullie nu zo naief?

Dit is een verkapte manier om te zeggen we kunnen niet meer, hebben geen tv en ..............................
Macau is gewoon afgelast in China en daar zou Spong vechten en Mike Tyson

Voor de Pride nieuwjaarsshow is nog steeds geen tv deal en dat gaat Pride weer een berg geld kosten.

Amerika hadden ze gehoopt op 200.000 ppv buys dat waren er maar 72000, 2 miljoen verlies!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Misschien nog twee of drie keer en dan is het afgelopen met Pride.

Kwamata heeft nieuwe rechtzaak aangespannen tegen NTV met nog meer openbaringen rond het yakuza schandaal van Pride, nu net ze een tv deal zouden krijgen.
Jij bent niet zo gek op Pride he ;)