PDA

View Full Version : Triest...



king
28-11-2006, 19:20
Damn, dit is toch wel heel erg triest... Jezelf uit de voeten maken en je kind van 2 achterlaten.


Winkeldief laat peuter achter

UTRECHT - Een 26-jarige vrouw uit Utrecht heeft maandag haar 2-jarige kind in een winkel achtergelaten nadat ze was betrapt op diefstal. Toen personeel haar daarop aansprak, rende ze de winkel uit zonder zich om de peuter te bekommeren.

Het kind werd door de politie meegenomen naar het bureau, waar de oma de peuter kwam ophalen. De politie heeft inmiddels contact gehad met de moeder. Zij krijgt een winkelontzegging en moet zich op het politiebureau melden.

mama
28-11-2006, 19:49
ja en hulp met opvoeden van het kind mag ik hopen

borat
28-11-2006, 19:51
Wat een schijthoer dat wijf. Ik ben nu zelf een maandje papa. En kan het me niet eens voorstellen dat je zoiets doet. Uberhaubt met je kind gaan lopen stelen verdiend al een geestelijk onderzoek.

Biiyen
29-11-2006, 02:49
Ach het verbaasd me niets mjeer dit soort berichten. Merendeel van die wijven laat zich toch alleen maar een kind neuken omdat ze te lui zijn om te werken.

Kaoklai
29-11-2006, 02:55
Ach het verbaasd me niets mjeer dit soort berichten. Merendeel van die wijven laat zich toch alleen maar een kind neuken omdat ze te lui zijn om te werken.



Waar je dat vroeger nog veel zag, zie je dat nu juist heel veel terug bij de dommeTienermeisjes.
Terwijl er veel geschoolde/werkende vrouwen ervoor kiezen om eerst carriere te maken en dan pas kinderen te maken.

mama
29-11-2006, 04:39
Ach het verbaasd me niets mjeer dit soort berichten. Merendeel van die wijven laat zich toch alleen maar een kind neuken omdat ze te lui zijn om te werken.

daarom loop jij ook op deze wereld rond. Omdat je moeder zich liet neuken omdat ze te lui was om te werken
EIKEL!!!

Biiyen
29-11-2006, 05:06
daarom loop jij ook op deze wereld rond. Omdat je moeder zich liet neuken omdat ze te lui was om te werken
EIKEL!!!

1. Mijn moeder was 26 en getrouwd

2. Check de statistieken op CBS.nl ... Er zijn gewoon teveel "Breezah's" met een kindje, geen papa voor kleine Sjakie, ergens 3 hoog op een flat met een uitkering.

3. Ga eens voor de grap aan het begin van de maand als de uitkeringsbriefjes moeten worden ingeleverd op het gemeentehuis kijken. Struikel je bijna over de kinderwagens en jonge meisjes.

4. Ik ben geen EIKEL!!

chief108
29-11-2006, 05:27
Ik ben geen EIKEL!!
misschien ruik je gewoon een beetje raar en moet je je wat vaker wassen?? :sick:

Glen
29-11-2006, 05:48
Je hoeft niet persé aan een boom te hangen om een eikel te zijn.........

PigDog
30-11-2006, 07:51
4. Ik ben geen EIKEL!!

Als mama dat vind, dan ben je dat.....

MB667
30-11-2006, 18:52
op zijn minst een beukennoot.....

ICON
30-11-2006, 19:54
mama hoeft zich toch niet aangesproken te voelen.
ik vind dat hij wel n puntje heeft hoor, er zijn zat van die meisjes die echt wel zo denken. ze zeggen t wel niet maar ik ken er ook n paar die dat zo gedaan hebben

Mephisto
01-12-2006, 21:05
op zijn minst een beukennoot.....


shit, nieuwe spelling, groene boekje is het nou beukenoot of beukennoot? ... ik denk toch gewoon eikel.

Je doet een hoop moeders te kort met je opmerking, waaronder de moeder van mijn kind, ik denk dat je er nog genadig vanaf komt met eikel, eikel.