PDA

View Full Version : Fred Royers en Krista



Triker@Work
28-11-2006, 23:59
Zit ik onderweg richting sollicitatie gesprek, wat denk je!!!
Een live verslag van een Caz radio presentator tijdens de training van Fred Royers met oa Krista. Klonk heel leuk, maar in de auto niet op kunnen nemen ;)

Hoe dan ook, de pers is positief bezig met onze sport :D :thup:

ICON
29-11-2006, 00:18
ja heb ook n stukkie gehoord. was leuk

payap
29-11-2006, 00:55
Hey Gerben niet ergens anders gaan werken ! Kunnen we binnenkort geen shoarma meer halen tussen de middag als ik terug ben !

marcelt
29-11-2006, 01:39
He Payap,

Krista en ray moeten op King's Birthday vechten, ik van Krista. Is er een Engelstalige Thaise site, die jij weet, waarop meer info te vinden is?

marcelt
29-11-2006, 02:05
He Payap,

Krista en ray moeten op King's Birthday vechten, hoorde ik van Krista. Is er een Engelstalige Thaise site, die jij weet, waarop meer info te vinden is?

Triker
29-11-2006, 05:42
Hey Gerben niet ergens anders gaan werken ! Kunnen we binnenkort geen shoarma meer halen tussen de middag als ik terug ben !

Hahahaa, helaas een werkplek waar per eind december het inhuur contract beeindig zal worden voor bijna alle inhuur krachten. Dus ongewenst op zoek naar ander werk ;) Maar je weet het, een lekker broodje shoarma rijden wij wel voor om!! Kunnen we meteen lopen naar Fred z'n dojo gaan om even een les mee te draaien.

Jeru
29-11-2006, 05:48
He Payap,

Krista en ray moeten op King's Birthday vechten, ik van Krista. Is er een Engelstalige Thaise site, die jij weet, waarop meer info te vinden is?

Die site heet Mixfight.nl :D
http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=68139