PDA

View Full Version : Nieuwe Royalrumble site



Fasada
30-11-2006, 00:28
Beste forumbroeders,

Hierbij wou ik van de gelegenheid gebruik maken om de vernieuwende website van royalrumble te presenteren.

Het heeft een tijdje geduurd maar nu is het zo ver....

Je kan hier terecht voor nieuws, uitslagen,foto's, filmpjes en meer....

Hou de site regelmatig in de gaten en je zult in de toekomst veel van ons verwachten!!

Groetjes

Team Royal Rumble

www.royalrumble.nl

The Bulldog
30-11-2006, 00:55
Vette site...

mooi ook het overzicht per organisatie...
...(alleen zijn de titelhouders wat verouderd)...

Mickey
30-11-2006, 01:16
Ziet er heel gelikt uit gozer! Kudos voor de designer!

Ralph
30-11-2006, 01:38
Vette site...

mooi ook het overzicht per organisatie...
...(alleen zijn de titelhouders wat verouderd)...

Idd. Sinds ik die stukjes 2 maanden geleden schreef is er nogal wat veranderd... ook bij Pride die alweer in de VS een evenement hebben gehad. Moet nog ff veranderd worden.

jordamn
30-11-2006, 02:35
Als teammember kan ik zeggen dat ik erg blij ben met het nieuwe ontwerp. Inhoudelijk zijn we nu flink bezig met goede content. Alle waardevolle inzendingen zijn welkom.

Mail via de website. Alvast bedankt.

The Bulldog
30-11-2006, 02:36
Idd. Sinds ik die stukjes 2 maanden geleden schreef is er nogal wat veranderd... ook bij Pride die alweer in de VS een evenement hebben gehad. Moet nog ff veranderd worden.

opbouwend bedoeld hoor..

want ik vind de lay out helemaal super..

ook het concept met alle grote organisaties erbij is mooi...

de site staat wat betreft vormgeving en vulling zeker gelijk aan het blad..

jordamn
30-11-2006, 18:16
opbouwend bedoeld hoor..

want ik vind de lay out helemaal super..

ook het concept met alle grote organisaties erbij is mooi...

de site staat wat betreft vormgeving en vulling zeker gelijk aan het blad..

Hey Underdog, gaan we aan werken. Maar sowiezo super dat je reageert. Negatieve klanken zijn voor ons ook positief, want dan gaan we beter als best doen met de site.
De bedoeling is dat mensen zo lang mogelijk op de site blijven en terugkomen.

Thanks, ik stuur je by the way een pm.

Luka
30-11-2006, 18:56
dit buitenkant vind ik heel mooi eruit zien.. mooi donker enzo.. maar als je op een link klikt zie je ineens vel wit.. vind dat jmmr haalt de eenheid een beetje weg..

Positiefe is dat alles ZEER duidelijk is :D

remco pardoel
30-11-2006, 19:26
hele mooie website!!

ChimiChero
30-11-2006, 21:11
Mooie website !!

jordamn
07-12-2006, 08:18
Mooie website !!


Hey thanks, maar welke Edenaar ben jij dan?

ChimiChero
07-12-2006, 18:32
Hey thanks, maar welke Edenaar ben jij dan?

Ik ben Alejo
Grtjes

Richelieu
07-12-2006, 19:12
Ziet er goed uit !!

jordamn
07-12-2006, 23:47
Ik ben Alejo
Grtjes

Hey Alejo, ik ben Jorge. Leuk dat je de site bevalt. De site gaan we volproppen met allemaal leuke specials, links en nieuws.
Groeten ik zie je wel weer in de dojo.

lunatic
07-12-2006, 23:53
Hey Alejo, ik ben Jorge. Leuk dat je de site bevalt. De site gaan we volproppen met allemaal leuke specials, links en nieuws.
Groeten ik zie je wel weer in de dojo.

bereid jezelf maar vast voor, voor de 23e ;)

jordamn
08-12-2006, 02:29
hahaha ja inderdaad vriend ;)

jordamn
08-12-2006, 21:36
Hoe is de nieuwe royalrumble bevallen?

Highline
08-12-2006, 23:14
Hoe is de nieuwe royalrumble bevallen?

ik heb nog niet veel gelezen maar ik vond wel 1 schandalige fout.

artikel over final elimination (wat mij totaal nie aansprak qua schrijfstyle enzo maar goed :)) stond de naam Peter Hoost :ehhh:

schoonheidsfoutje neem ik aan ;)

jordamn
09-12-2006, 00:21
Wie is Peter Hoost dan? :) Nee dat is jammer je hebt gelijk, gaan we zeker beter op letten. Maar daar kan je overheen lezen, ook als lezer.
Geniet van de fotografie, vormgeving en de andere inhoud. Die is erg goed, t zelfst een referentie geworden voor collega's.
Vergeet niet dit blad is opgezet door een klein aantal sportliefhebbers voor sportliefhebbers, en niet door fulltime redactionele profs.
Bekijk je het op deze manier, dan wil je wel een foutje door de vingers zien.

Highline
10-12-2006, 04:49
Wie is Peter Hoost dan? :) Nee dat is jammer je hebt gelijk, gaan we zeker beter op letten. Maar daar kan je overheen lezen, ook als lezer.
Geniet van de fotografie, vormgeving en de andere inhoud. Die is erg goed, t zelfst een referentie geworden voor collega's.
Vergeet niet dit blad is opgezet door een klein aantal sportliefhebbers voor sportliefhebbers, en niet door fulltime redactionele profs.
Bekijk je het op deze manier, dan wil je wel een foutje door de vingers zien.

dat zeker, het is grafisch een heel erg mooi blad, niets op aan te merken. ik vond deze fout alleen erg storend. voor de rest geen klachten :cool2:

Hayabusa
10-12-2006, 04:51
Mooie site, alleen een paar schoonheidsfoutjes zoals in de menu's, die uitstekende zwarte lijnen. Voor de rest erg mooi gedaan :)