PDA

View Full Version : verslag K1



henk kuipers
03-12-2006, 03:04
Osu

Reserve match: Aerts vs Mushashi, Aerts wint op KO en was een maat te groot voor de Jap.

Schilt vs le Banner, Schilt wint op punten na drie ronden waarbij hij in de tweede ronde JLB 8 tellen bezorgd en Sem is geen moment in problemen geweest.

Galith die Faust vs Ernesto Hoost, Hoost wint op punten na 3 ronden en die Faust had niet veel in te brengen, Hoost was weer eens ouderwets in vorm.

karaev vs Feitosa, Karaev begint zeer spectaculair met een arsenaal aan technieken en Feitosa heeft er duidelijk moeite mee om z'n antwoorden te vinden, dan komt uit het niets een linker hoge trap van de Braziliaan die Karaev schamt en een kanonade van slagen waardoor Karaev ik denk na 1 minuut KO gaat.

Leko vs Bonjaski, leko trapt via de toc Bonjaski in het lichaam en deze grijpt naar zijn kruis en de partij wordt gestaakt en moet later na Manhoef vs Sefo verder gaan.

Manhoef vs Sefo, Volgens mij al na 30 sec gaat Manhoef KO na een serie harde stoten van Sefo, Manhoef wasduidelijk nog niet opgewassen tegen het kaliber Sefo.

Vervolg Leko vs Remy, een tweede maal treft Leko het kruis van Remy deze heeft zichtbaar last van dit gebeuren, de partij gaat verder en het lijkt erop dat Leko gaat winnen maar in de tweede ronde slaat Remy Leko aan deze neemt 8 tellen maar is daarna niet meer gevaarlijk, winst na drie ronden op punten Remy.

Halve finale

Hoost vs Schilt, deze partij had ik zelf gedacht dat Ernesto voortijdig zou verliezen, maar good old Mr Perfect knokt drie ronden zijn hart uit zijn lijf maar moet in Sem zijn meerdere erkennen na drie ronden WOP Sem en hierbij mijn respect naar Ernesto wat hij vanavond heeft laten zien in zijn laatste Finale.


Het had moeten worden Remy vs Feitosa maar Remy moest naar het hospital voor een check up endaarom kregen we PeterAerts in de ring tegen de reus Feitosa, al in de eerste ronde is te zien dat Peter gaat voor een vierde titel en in de tweede ronde slaat hij Feitosa KO, echt een super prestatie van Peter die pas 2 minuten voor de wedstrijd te horen kreeg dat hij moest invallen.

Badr vs paul Sowinski { naam mischien niet goed gespeld } Badr laat in drie ronden geen spaan heel van Paul en wint terecht op punten van de man uit Australie.

De Finale

Sem vs peter, en mensen dit was een Finale van beide kanten geven en nemen waarbij Sem peter in de tweede ronde 8 tellen bezorgd maar Peter kwam sterk terug in de derde ronde maar dat was te weinig om de partij naar zich toe te trekken.

Sem Schilt voor de tweede achtereen volgende keer K1 Kampioen en mijn inziens meer dan terecht als je afwerkt met JLB,Hoost,Aerts dan ben je een echte kampioen.

Sem, Dave en Jelle proficiat en het GG team van harte en bedankt voor de uitnodiging achter de schermen helemaal top.

osu

Justinian
03-12-2006, 03:07
Thanks voor het verslag Henk en nog veel plezier daar ;)

DAJAK
03-12-2006, 03:11
Thanks voor het verslag!! Ben echt blij voor Semmy, Aerts had ik het ook gegund natuurlijk, daar ben ik al zo lang fan van, maar wat een goed resultaat van Sem, eerst verslaat ie Le Banner, daarna Hoost en als nog gekker kan verslaat ie Aerts in de finale... Respect!! :D

ironmike
03-12-2006, 03:34
mooi verslag cheffie,

Nu nog even regelen dat we het straks tijdens het werk kunnen kijken.

Veel plezier nog daar.

QUA PATET ORBIS.

Johan H
03-12-2006, 03:56
bedankt voor het overzichtelijke verslag..

Luka
03-12-2006, 04:16
lijkt het zo of was JLB teveel bezig met Sem KO te slaan??? zag hem zeer weinig tot bijna geen echte punten maken terwijl sem da veel meer mee bezig was..

H POWER
03-12-2006, 05:52
Osu

Reserve match: Aerts vs Mushashi, Aerts wint op KO en was een maat te groot voor de Jap.

Schilt vs le Banner, Schilt wint op punten na drie ronden waarbij hij in de tweede ronde JLB 8 tellen bezorgd en Sem is geen moment in problemen geweest.

Galith die Faust vs Ernesto Hoost, Hoost wint op punten na 3 ronden en die Faust had niet veel in te brengen, Hoost was weer eens ouderwets in vorm.

karaev vs Feitosa, Karaev begint zeer spectaculair met een arsenaal aan technieken en Feitosa heeft er duidelijk moeite mee om z'n antwoorden te vinden, dan komt uit het niets een linker hoge trap van de Braziliaan die Karaev schamt en een kanonade van slagen waardoor Karaev ik denk na 1 minuut KO gaat.

Leko vs Bonjaski, leko trapt via de toc Bonjaski in het lichaam en deze grijpt naar zijn kruis en de partij wordt gestaakt en moet later na Manhoef vs Sefo verder gaan.

Manhoef vs Sefo, Volgens mij al na 30 sec gaat Manhoef KO na een serie harde stoten van Sefo, Manhoef wasduidelijk nog niet opgewassen tegen het kaliber Sefo.

Vervolg Leko vs Remy, een tweede maal treft Leko het kruis van Remy deze heeft zichtbaar last van dit gebeuren, de partij gaat verder en het lijkt erop dat Leko gaat winnen maar in de tweede ronde slaat Remy Leko aan deze neemt 8 tellen maar is daarna niet meer gevaarlijk, winst na drie ronden op punten Remy.

Halve finale

Hoost vs Schilt, deze partij had ik zelf gedacht dat Ernesto voortijdig zou verliezen, maar good old Mr Perfect knokt drie ronden zijn hart uit zijn lijf maar moet in Sem zijn meerdere erkennen na drie ronden WOP Sem en hierbij mijn respect naar Ernesto wat hij vanavond heeft laten zien in zijn laatste Finale.


Het had moeten worden Remy vs Feitosa maar Remy moest naar het hospital voor een check up endaarom kregen we PeterAerts in de ring tegen de reus Feitosa, al in de eerste ronde is te zien dat Peter gaat voor een vierde titel en in de tweede ronde slaat hij Feitosa KO, echt een super prestatie van Peter die pas 2 minuten voor de wedstrijd te horen kreeg dat hij moest invallen.

Badr vs paul Sowinski { naam mischien niet goed gespeld } Badr laat in drie ronden geen spaan heel van Paul en wint terecht op punten van de man uit Australie.

De Finale

Sem vs peter, en mensen dit was een Finale van beide kanten geven en nemen waarbij Sem peter in de tweede ronde 8 tellen bezorgd maar Peter kwam sterk terug in de derde ronde maar dat was te weinig om de partij naar zich toe te trekken.

Sem Schilt voor de tweede achtereen volgende keer K1 Kampioen en mijn inziens meer dan terecht als je afwerkt met JLB,Hoost,Aerts dan ben je een echte kampioen.

Sem, Dave en Jelle proficiat en het GG team van harte en bedankt voor de uitnodiging achter de schermen helemaal top.

osu

Er was een extra ronde voor nodig bij Hoost vs Chalid, die Hoost terecht won, Chalid vocht met een gebroken hand vanaf ronde 1 en het is Chalid zijn tiende K-1 wedstrijd, ook niet echt slecht dus! Punten verloren na 4 ronde

chief108
03-12-2006, 10:57
bedankt Henk

mooi man...

je had de winnaar ook goed gesponserd zag ik :p

alleen was hij een tikkie te zwaar om op te tillen in de ring??

remco pardoel
03-12-2006, 11:08
Leuk verslag Henk.
Sem gefeliciteerd met je tweede K-1 titel

Hoost bedankt voor alle mooie wedstrijden!

Robert Pepels
03-12-2006, 11:14
Osu

Sem Schilt , Dave Jonkers and Kancho Kuipers gefeliciteerd

Osu

Robert Pepels Renshi

Triker
03-12-2006, 11:19
alleen was hij een tikkie te zwaar om op te tillen in de ring??

Dat zal Henk nog wel lukken om h'm van de grond te tillen ;)
Maar tja, op zo'n moment is het altijd effe hectisch in de ring :)

Ernesto bedankt voor je geweldige inzet en het groot maken van de sport. We zullen je zeker nog vaak her en der zien. Je bent een klasse apart.

Peter ook harstikke super wat je hebt gedaan en hebt laten zien, heb er echt van genoten.

Sam gefeliciteerd kerel, je hebt super geknokt.

Fred bedankt voor het commentaar
Henk voor het verslag
en natuurlijk al die anderen die hun vechters daar hebben gebracht waar ze nu stonden ;)

General Wong
03-12-2006, 11:32
Prachtige avond, enorm zitten te genieten.

Had wat meer verwacht van Die Faust, had hem eigenlijk toch wel de halve finale toegedicht. Probleem blijft bij hem toch die benen die hij te weinig in de strijd gooit.

Remy was mijn favoriet voor de titel na de kwartfinales, hoe hij met een 'kapot kruis' doorging en gooide met trappen was echt imposant. Jammer dat hij uitviel. Maar het was duidelijk dat hij zijn zaakjes weer meer dan ooit op een rijtje heeft en ik zie hem volgend jaar nog wel vlammen en zijn derde titel binnenslepen. Zou een mooie finale zijn, Schilt tegen Remy, beiden voor de derde titel aan het vechten op het heetst van de strijd. Zie het al helemaal voor me!

Aerts tegen Feitosa vond ik ook zonder meer de moeite van het kijken waard, wat een pot! Die axekick van Feitosa zat er lekker op.

De finale zelf was ook redelijk spectaculair, met name Aerts gaf echt alles. Zonder die 8 tellen had hij er misschien nog wel een draw uit kunnen slepen. Vond hem erg attractief vechten.

En Schilt, tsjah, als niemand je kan verslaan ben je de terechte kampioen. Keek eerst heel graag naar hem, maar hoe vaker ik hem zie vechten hoe meer hij mij persoonlijk afstoot. Als je 1 pot van hem hebt gezien, heb je ze allemaal gezien...

chief108
03-12-2006, 11:55
Dat zal Henk nog wel lukken om h'm van de grond te tillen ;)
Maar tja, op zo'n moment is het altijd effe hectisch in de ring :)

was erg grappig iig om Henk ineens daar in de ring te zien staan...

mooi man...

wederom is de beste vechter ter wereld een drent...

yihaaaa!!!!

daar moet op gedronken worden!!! :beerchug:

Khanom Thom
03-12-2006, 12:22
Sem... van harte, je hebt het weer geflikt!! Dave jij ook gefeliciteerd! :lol:

harry
03-12-2006, 12:31
Mooi verslag henk, heb je de beker wel goed weggezet vannacht haha super hier niet te filmen.
Om met sem er bij te zijn is toch wel het sumum wat je mee kan maken!!!
Ik heb gister geloof ik die beker langer vastgehad dan Sem bizar gewoon.
Sem heeft alle toppers gehad gister, beter kampioen kun je niet worden.
Wat een triller was het dit heeft ons jaren van ons leven gekost.
Ongeloofelijke week gehad dankzij Dave, Sem, Jelle en Gerrit (pa Sem).
Volgend jaar hoeven we niet meer te gaan denk want dit is nooit meer te evenaren...wij zijn er nog steeds helemaal lijp van gigantisch!!!

harry
03-12-2006, 12:47
Hier staan we Henk ;-)
http://msn.mennes.com/images/beker.JPG

harry
03-12-2006, 12:51
Thanks voor het verslag!! Ben echt blij voor Semmy, Aerts had ik het ook gegund natuurlijk, daar ben ik al zo lang fan van, maar wat een goed resultaat van Sem, eerst verslaat ie Le Banner, daarna Hoost en als nog gekker kan verslaat ie Aerts in de finale... Respect!! :D


Jij slaat de spijker op zijn kop, wat wil je nog meer de 3 aller aller grootste toppers verslagen!!!

MB667
03-12-2006, 19:18
dit was toch gvd een van de beste k1 finales ooit.gvd niet normaal.

en wat een eindstrijd. peter aert was gvd de man.ik hoopte al van te voren dat hij via de reservefight in het hoofdtoernooi zou terechtkomen, maar hoe hij het deed, durfde ik niet te dromen. de tering. ik vond hem inde finale beter beter als schilt, en de 8 tellen waren onterecht, een extra ronde was beter geweest.

schilt gefeliciteerd! Sbs6 bedankt en peter aerts is de man

Jeru
03-12-2006, 20:01
Bedankt voor het verslag! Topfinale was het!

Paganstars
03-12-2006, 20:30
Jammer dat ik het heb gemist... maar ja naar james bond was ook niet echt verkeerd!

marcelt
03-12-2006, 20:30
Had Peter al in tijden niet zo goed gezien. Genoten:thup: .

micha
03-12-2006, 20:31
top

Ben
03-12-2006, 21:23
leuk dat sem zn vader meeneemt respect zo hoort het

Richelieu
03-12-2006, 21:27
Strak verslag Henk!!!

Boem Boem
04-12-2006, 00:39
Top verslag!! Was idd een supertoernooi met mooie partijen......toch maar eens sparen voor een retourtje Japan!!!!


Osu

Chris

Arjan
04-12-2006, 01:05
Wat een mega vette k1 finals waren het... ben een paar keer mn stoel uitgevlogen en heb behoorlijk gespannen lopen stressen... baalde enorm van Jerome had het hem wel echt gegunt maar zag al wel aankomen dat hij dat nooit kon winnen...

Bij Bonjaski's partij viel mn mond wel heel ver los zeg!!
amehoela ik moest zelf bijna overgeven toen ik het zag ... en verder
Schilt gefeliciteerd!!!

Nickuraba
04-12-2006, 01:29
eigenlijk baal ik wel v/d uitslag...niets afdoende aan de super prestatie van schilt overigens. K had graag lebanner of aerts toch nog een x zien winnen, maarjah dat zat er niet in!

FOCUS
04-12-2006, 01:40
Ik heb in een andere thread geschreven dat ik mijn bedenkingen had over de 'oudjes'...
Ik neem bij deze mijn woorden terug.
Ernesto was een tijdje weer de jonge hond van weleer, schitterende vechter om te zien. Wat een spirit!!!
Aerts heeft nog steeds een knock out in huis om eng van te worden. Volgens mij zag ik voor het eerst Aerts in zijn achteruit vechten, maar wat een leeuwenhart heeft hij, toch weer vol erin! bikkel eersteklas..

Sem van harte,
respect voor alle vechters!

bij de weg; deze K1 finale was in mijn ogen tien keer zo spannend als vorig jaar. Ik heb genoten...

F@dur
04-12-2006, 06:40
Much respect to Sem....

marcelt
04-12-2006, 06:48
Was inderdaad een veel spannendere finale en Hoost en Aerts hebben fantastisch gepresteerd. Schilt ook natuurlijk . hij had het dit jaar een stuk moeilijker, maar onbetwist de kampioen.

Carmen
04-12-2006, 06:59
Sow echt verschrikkelijk voor Remy, het ongeloof op z'n gezicht die tweede keer. Jammer dat Peter er voor hem in kwam.

Wel helemaal geweldig dat hij er in kwam en om hem te zien vechten, wat een vechter wow Jammer dat hij de finale niet gewonnen heeft, hij was een goede tegenstander voor Sem.

Wel top dat er weer een nederlander gewonnen heeft, Sem gefeliciteerd

chief108
04-12-2006, 19:30
Wel top dat er weer een nederlander gewonnen heeft
beter nog:
een Drenth...

dtgerald
04-12-2006, 20:49
Sem de Fedor van het K-1?

A-team
04-12-2006, 21:05
Top verslag! Zo denk ik er ook over.

marcelt
06-12-2006, 00:34
beter nog:
een Drenth...


Je hebt gelijk; dat is niet helemaal hetzelfde ;)

chief108
06-12-2006, 01:05
Je hebt gelijk; dat is niet helemaal hetzelfde ;)
gelukkig niet nee..