PDA

View Full Version : Gevorg Petrosyan win 8 man tournament



proring
03-12-2006, 12:34
the young talent Gevorg Petrosyan win the 8 man tournament in Italy last night
Petrosyan beat the french fighter Cedric Muller by points (3:0)
in semifinal the croatian fighter Radnic by Ko1
and in final the Holland fighter Marco Piquè by points (3:0)

http://www.kombatleague.net/html/uploads/img4567784a3824f.jpg
Here the picture of the last fight in Holland (Enschede)

proring
03-12-2006, 12:39
Also Piquè beat the strong Superleague Champion Josè Reis in quarterfinal and the Thailand legend Samkor in semifinal

Petrosyan after the final ask to me "Piquè is a very hard fighter, I'm happy to win with Him"

Richelieu
03-12-2006, 16:57
Deze gozer is zeer goed bezig. In een maand tijs verslaat Petrosyan zowel Main als Pique !!!!

Justinian
03-12-2006, 17:02
Die gast is niet normaal, zo goed! Lijkt me dat hij binnen nu en een half jaar wel in de K1 max staat.

Ronald
03-12-2006, 17:50
Die is echt goed aan de weg aan het timmeren.

Kaoklai
03-12-2006, 18:05
Deze gozer is zeer goed bezig. In een maand tijs verslaat Petrosyan zowel Main als Pique !!!!



Zeer zeker goed bezig deze Italiaanse Topper van Armeense komaf.
Hij versloeg trouwens Benito Caupain op KO en Roel Rink op TKO dit jaar, dus al 4 Nederlanders moesten eraan geloven dit jaar.

dontmindme
03-12-2006, 18:14
jammer van pique, ook al is het niet tegende eerste de beste

Justinian
03-12-2006, 18:16
Die Gevorg is nog maar 20 jaar! Ik denk echt dat hij over een tijdje de K1 gaat winnen.

Jeru
03-12-2006, 18:57
Damn die Petrosyan is mad goed bezig!!
Jammer van Pique maar die heeft het zo te lezen ook zeer goed gedaan.

Fr3ddy
03-12-2006, 20:24
Een soort van Drago..

payap
03-12-2006, 21:14
Pittig baasje die Petrosyan. Gaan we nog veel van horen.

Maar laten we niet vergeten dat Marco Pique het goed heeft gedaan. Eerst winnen van Jose reis en in de halve finale van Samkor Keatmonthep. Goede prestatie en ook niet echt de loting meegehad met deze zware tegenstanders !

PigDog
03-12-2006, 21:14
Een soort van Drago..

Maar dan 3 x beter............

king
03-12-2006, 21:30
Een soort van Drago..

Ik denk niet dat je die twee goed kunt vergelijken. Drago is een buffel die het liefst dwars door zijn tegenstander gaat. Petrosyan is (voor zover ik hem heb zien vechten) meer een technicus die het niet in de eerste plaats van zijn kracht moet hebben.

Jofeljoh!
03-12-2006, 21:36
Ik denk niet dat je die twee goed kunt vergelijken. Drago is een buffel die het liefst dwars door zijn tegenstander gaat. Petrosyan is (voor zover ik hem heb zien vechten) meer een technicus die het niet in de eerste plaats van zijn kracht moet hebben.

Dat denk ik ook, maar bij Drago hebben we al gezien met Staring en Chahbari dat deze stijl hem niet ligt... Die halen hem uit zijn spelletje en dan raakt ie langzaam gefrustreerd.

Kaoklai
04-12-2006, 18:23
Petrosian zijn manier van vechten doet me wel denken aan de stijl van Faldir Chahbari.
Het zijn allebei spoilers, vechters die taktisch en technisch enorm begaafd zijn..zowel rechts als linksvoor kunnen vechten.
En mede door hun snelheid de tegenstander veel laten missen.

Ik ben ook een fan van Drago,maar ik denk dat Drago misschien een dejavu gaat beleven als hij tegen Petrosian komt te staan.

Maar goed, je kunt niks uitsluiten bij sport, wie weet heeft Drago een enorme opleving die dag, en is petrosian met het verkeerde been uit bed gestapt...in de ring alles draait het zowiezo ook om de vorm van de dag, je kunt zo hard en lang trainen als je wil..maar als je vastzit dan ..komt het niet..

En by the way, voor ik het vergeet, Drago heeft meer A-partijen gedraaid dan Petrosian, en ook nog eens heel veel Toppers verslagen.
Murat Direcki . Jerry Morris en Jan de Keijzer vorig jaar , dit jaar in japan al Kraus en Laursen verslagen, en Chahbrani dat is niet niks.

Drago heeft alleen verloren van Staring , Faldir en Puramuk de afgelopen jaren.
en dat zijn geen kleine jongens, nee dat is de créme de la créme.

A-team
05-12-2006, 00:31
Laat hem eerst maar eens tegen de echte toppers van de k-1 Max staan, buakow,kraus,souwer. Dan weet je waar hij staat.Hij is zeker goed bezig maar kampioen?

Luka
05-12-2006, 03:48
deze jongen is 20 jaar en als je ziet wat voor toppers die alle hoeken van de ring laat zien !! die jongen komt er wel.. en nee denk niet dat die direct van kraus wint.. maar zou niet lang duren tot hij zich in dit rijtje mag zetten als die zo doorknalt..

liazor
16-02-2007, 22:08
Gevorg Petrosian Vs Cedric Muller
http://www.youtube.com/watch?v=PaimvmZnv4M

Gevorg Petrosian Vs Frane Radnic Semifinal
http://www.youtube.com/watch?v=XwhrG3HTbUM

liazor
16-02-2007, 22:57
Gevorg Petrosian Vs Marco Pique
http://www.youtube.com/watch?v=PYcA8DkIT1Y

kan de admin deze links samen zetten ? ik kan ze nie wijzigen blijkbaar

nick
16-02-2007, 23:58
Hij mag blij zijn met zo'n talent.
Hij komt er wel

nick
17-02-2007, 00:00
http://www.youtube.com/watch?v=ckK6dfhrI94&mode=related&search=

Highlight van Gevorg Petrosyan

Marco
17-02-2007, 00:07
-70 -75 zijn toch de mooiste klasses, wat een toppers allemaal

K1 max is altijd top om te zien, showtime trophy ook !

The Bulldog
17-02-2007, 00:18
zeer creatieve knokker hoor, viel me tegen murder al opdat hij elke keer ander countrde en wisselde in wegdraaien ...verraste met actis zoal die veeg die hij bij pique doet..

maar ook deze partijen heel leuk om te kijken...

De man van 14K
17-02-2007, 00:40
-70 -75 zijn toch de mooiste klasses, wat een toppers allemaal

K1 max is altijd top om te zien, showtime trophy ook !


absoluut! toppertje hoor die jongen.. even zwaarder worden en tegen spong zetten...