PDA

View Full Version : K1 Hoe heeft SBS het gedaan?



marcelt
03-12-2006, 19:35
IK vond zelf behoorlijk goed. Weinig reclamebreaks. De lange opkomsten mooi weggeknipt. De gevechten dus lekker achter elkaar.De beste commentator. Geen irrtante tekstregels door je beeld.

Moest trouwens wel lachen met die sexreclames. We keken met beamer . Wordt opeens mijn hele muur full screen met schuddende tieten gevuld.

Jeru
03-12-2006, 19:38
Ik ging me al bijna afvragen of we nog reclames kregen voor kogelvrijvest.nl, maar dat viel gelukkig nog mee ;)
Was best goed zo voor de eerste keer. Alleen jammer dat ze sommige dingen toch weer spoilerden dmv beelden en sommige uitspraken.

marcelt
03-12-2006, 19:43
Dat heb ik dan gelukkig gemist. Waarschijnlijk door groep vrienden en benevelend Spa geel.

Jeru
03-12-2006, 19:48
Ik denk het hahaha. Misschien komt het omdat ik het 's ochtends al had gezien, maar het begon met "Welkom bij de K-1 blah blah..... met groot Nederlands succes...". Op beelden van oa. Schilt - Hoost en Aerts - Feitosa...
Tijdens de wedstrijd Hoost - Arrab zegt Royers doodleuk Arrab heeft gewonnen in de voorronde van Musashi. U weet wel die man die net door Peter Aerts eruit is gemept... hahaha die partij kwam pas na de reclame :whistling:
Maar goed ik ben nogal oplettend in dat soort dingen en misschien komt het inderdaad omdat ik het al had gezien en is het de meerderheid niet opgevallen.

inc
03-12-2006, 19:49
ik heb echt genoten. Enige wat ik echt jammer vond was dat er in het voor filpmje de nodige spoilers werden weg gegeven!

commentaar was perfect!

zwaar oke.

Misschien wel leuk om sbs6 mail te sturen als blijk van waardering en dank betuiging.

kickboxer1987
03-12-2006, 19:54
Blader dit forum al een tijdje door, hier mijn eerste post...

Ik vind dat SBS het zeer netjes heeft gedaan. met hier en daar een paar schoonheidsfoutjes, zo lieten ze bij het intro filmpje al zien dat Peter Aerts feitose tegen het canvas gooit en dat feitose half kruipt.

Dit betekende al vanaf het begin dat bonjaski/leko uitviel
karaev verloor
peter de reserve partij won (niet dat dat een verassing is :sleep1: )

De commentaar, introducties van de vechters waren uitstekend.
hoorde een klein foutje in het commentaar, zo zei Fred Royers dat Peter en Sem nog nooit eerder tegen elkaar hadden gestaan...

marcelt
03-12-2006, 19:56
Goed idee. Stuur je blijk van waardering naar: [email protected]

Justinian
03-12-2006, 20:01
Goed verzorgd en ook voor de leek goed te volgen denk ik. Stukje aan het begin waarin de opzet en geschiedenis van de K1 werd uitgelegd was erg goed. Tijdstip was minder, maar daar zal ongetwijfeld verandering in komen n.a.v. de kijkcijfers. Commentaar was top, maar dat mag Fred wat mij betreft wel helemaal alleen doen, want ik zag de toegevoegde waarde van de andere presentator niet echt in.

Ben
03-12-2006, 20:01
ik heb echt genoten. Enige wat ik echt jammer vond was dat er in het voor filpmje de nodige spoilers werden weg gegeven!

commentaar was perfect!

zwaar oke.

Misschien wel leuk om sbs6 mail te sturen als blijk van waardering en dank betuiging.

goede ideeen heeft die man he

Highline
03-12-2006, 20:08
uitzending was super maar ik ben nog nooit zo snel in 10 seconde chagerijnig geworden.

heel de dag alle media gemeden, ga je lekker kijken beginnen ze idd met welkom bij k-1

le banner die neergetrapt wordt door schilt,
aerts vs feitosa en aerts tegen schilt, ik had er toen al weinig zin meer in

maar ach, laatste partij was nog wel spannend ;)

redjuh
03-12-2006, 20:11
uitzending was super maar ik ben nog nooit zo snel in 10 seconde chagerijnig geworden.

heel de dag alle media gemeden, ga je lekker kijken beginnen ze idd met welkom bij k-1

le banner die neergetrapt wordt door schilt,
aerts vs feitosa en aerts tegen schilt, ik had er toen al weinig zin meer in

maar ach, laatste partij was nog wel spannend ;)


gelukkig had ik genoeg op om dat niet mee te pikken

Remco
03-12-2006, 20:11
Royers deed het als vanouds, dat ze Peter later uitzonden kon hij niet weten. Wat ie wel miste is dat Sem niet alleen (onterecht) van Ho Man Choi verloor, maar ook van Aerts. Vrij relevant, gelet op de finale.

Ik baalde enorm bij de opening. Musashi in de lappenmand, een bijtende Remy, een highkick van Sem op Jerome, Peter ineens tegen Feitosa. Ik wist eigenlijk al meteen de halve finales te construeren, inclusief het uitvallen van Remy en de reservepartij.

Inderdaad wel lekker strak gemonteerd. Jammer dat ook op televisie de schimmigere reclame blijft volgen. En hoe kan Rutz nou reclame maken voor "Jeromme" Le Banner? Nou ja.

Jofeljoh!
03-12-2006, 20:21
ik ben blij dat ik dat van Aerts tegen Feitosa in the leader heb gemist! Denk dat ik net ff niet zat op te letten (want ik zag dan wel weer die highkick van Schilt tegen Le Banner en toen zat ik al een beetje te ranten tegen een maat van 'godver dat zijn al beelden uit deze GP!!)

En idd die spoiler dat Aerts al had gewonnen van Musashi... montagefoutje van SBS, niet de schuld van Fred natuurlijk. Verder vond ik die sexreclames wel een beetje jammer maar misschien niet te vermijden op dat tijdstip.

Al met al wel zeer goed gedaan van SBS6, en nu maar hopen dat die kijkcijfers goed geweest zijn. Ze konden denk ik geen betere GP treffen in elk geval, met zoveel winnende Nederlanders, een Nederlandse finale en daardoor dus een Nederlandse winnaar.

Dit smaakt naar meer!

Aarti
03-12-2006, 20:26
Echt super! We hebben gigantisch genoten van de wedstrijden, met de ups en downs! Inderdaad erg jammer van de sexreclames, bederft toch net een beetje de sfeer! Maargoed, ik hoop ook dat de kijkcijfers goed waren en dus voortaan live wordt uitgezonden,dat heb je gelijk die reclames net meer! En ook geen montage fouten meer........

inc
03-12-2006, 20:27
Goed idee. Stuur je blijk van waardering naar: [email protected]

verstuurd!

LJ Silver
03-12-2006, 20:28
En de opmerking van Fred;

"Charab een zeer intillegente man, hij heeft ook wiskunde gestudeerd.
-pauze-
Maar aan de stelling van pytagoras zal hij hier weinig hebben."

:D

marcelt
03-12-2006, 20:48
gelukkig had ik genoeg op om dat niet mee te pikken
We zaten in zelfde sferen :D . Was top. Groot beeld. Biertje met je vrienden en K1 finale op tv. Life's good !:thup:

MrMiyagi
03-12-2006, 20:49
Kijkcijfers: 357.000(meer dan een aantal andere zenders, op dat tijdstip), marktaandeel 16.4%

http://www.kijkonderzoek.nl/

BiCkOnE
03-12-2006, 20:53
ik ben blij dat ik dat van Aerts tegen Feitosa in the leader heb gemist! Denk dat ik net ff niet zat op te letten (want ik zag dan wel weer die highkick van Schilt tegen Le Banner en toen zat ik al een beetje te ranten tegen een maat van 'godver dat zijn al beelden uit deze GP!!)

En idd die spoiler dat Aerts al had gewonnen van Musashi... montagefoutje van SBS, niet de schuld van Fred natuurlijk. Verder vond ik die sexreclames wel een beetje jammer maar misschien niet te vermijden op dat tijdstip.

Al met al wel zeer goed gedaan van SBS6, en nu maar hopen dat die kijkcijfers goed geweest zijn. Ze konden denk ik geen betere GP treffen in elk geval, met zoveel winnende Nederlanders, een Nederlandse finale en daardoor dus een Nederlandse winnaar.

Dit smaakt naar meer!

Helemaal mee eens, wat ik ook nog miste was de klok in beeld......

TOON
03-12-2006, 20:59
vond het voor de eerste keer dat SBS dit uitgezonden heeft echt super, vooral die intro's e.d. maken het voor de mensen die het voor het eerst kijken toch wat beter te begrijpen....alleen erg jammer van die spoilers in het introfilmpje..

commentaar was top en zelfs die cuilenborg ofzo was wel te hebben, vond het jammer dat ze wat weinig van de entree's van de vechters lieten zien/horen... je had bijna geen tijd voor een pispauze...

maar erg strak in elkaar gezet en ook mooi dat ze toch ook wat meer aandacht schonken voor het afscheid van Hoosto!

topavond gehad en hoop echt op een vervolg bij SBS6!!!!

jojo
03-12-2006, 21:52
misschien kunnen we sbs6 een email sturen en daarin vermelden wat we ervan vonden misschien dat hun dan zoiets hebben van er zijn toch wel heel veel mensen die het geweldig vinden

ik vond het echt gaaf om te zien gewoon op de nederlandse tv ( behalve eurosport)wie had dat kunnen bedenken!!!!!!!!!!!!!

Shytown
03-12-2006, 23:36
Royers deed het als vanouds, dat ze Peter later uitzonden kon hij niet weten. Wat ie wel miste is dat Sem niet alleen (onterecht) van Ho Man Choi verloor, maar ook van Aerts. Vrij relevant, gelet op de finale

x2

Vond ik erg opvallend, hij laat niet vaak een steekje vallen.

Biiyen
04-12-2006, 00:26
Was toch goed! Voor den beginnende mens is dit een behoorlijk programma hoor. Geen poes pas, geen lange saaie momenten. Veel power en goed commentaar.

Edward sneeuwde helemaal onder, wist volgens mij niks. Was in mijn ogen door SBS6 veiligheidshalve aangesteld om Fred te ondersteunen of uit te helpen, maar was dus niet nodig.

Arjan
04-12-2006, 00:32
ik liep niet zo recht meer dus heb het vanochtend maar gewoon gedownload & gekeken, achteraf ben ik dus blij want ik zat juist extra niet op spoilers te wachten.. en dat doen ze op eurosport ook wel vaker, in de voorstukjes de ko of 8 tellen laten zien dat trek ik echt matig..

Biiyen
04-12-2006, 00:38
uitzending was super maar ik ben nog nooit zo snel in 10 seconde chagerijnig geworden.

heel de dag alle media gemeden, ga je lekker kijken beginnen ze idd met welkom bij k-1

le banner die neergetrapt wordt door schilt,
aerts vs feitosa en aerts tegen schilt, ik had er toen al weinig zin meer in

maar ach, laatste partij was nog wel spannend ;)

maw.. volgende keer gewoon vroeg uit de veren en LIVE kijken met je mixfight buddies! :p gegarandeerd spoiler vrij. :D