PDA

View Full Version : hari-slovinski /sefo-manhoef



Bud S
03-12-2006, 23:57
ik vond die badr toch wel weer erg grappig hoe ie opkwam met andre hazes muziek

een mooie stresser is het. zo irritant dat het leuk wordt

goed gevochten ook, hoewel slovinski natuurlijk lang geen peter aerts is...

jammer van manhoef, sefo bleek idd nog een maatje te groot

redjuh
04-12-2006, 00:08
ik denk niet dat het grappig bedoeld is, maar dat die naam Gwenette, die op hun shirts stond, iemand is die is overleden. hij was duidelijk geemotioneerd

Bud S
04-12-2006, 00:24
Oeps...wat een gevoelloze eikel ben ik ook weer dat ik dat niet oppik.
Zou m'n vrouw dan toch gelijk hebben ?

Arjan
04-12-2006, 00:24
Sefo tegen manhoef had ik alles al op gezet dat Sefo Manhoef zou ko'en maar dat het zo snel zou gaan had ik niet verwacht :( had nog wel een mooie stotenwisseling willen zien..

En Badr petje af hoe hij daar draaide, supergave partij was het... wel mede door slovinski's stijl

DAJAK
04-12-2006, 00:49
Ja schitterend hoe Badr opkwam met Andre Hazes, dat vond ik echt stijl hebben :D
Badr had Slowinsky duidelijk in zijn zak zitten, erg gecontroleerd gevochten!
Ik wil niet zeuren (doe het toch :p), maar ik miste een beetje de trappen en lowkicks van Badr. Het was vaak stoot stoot en dan volgde er geen trap.
Ben blij voor Badr dat ie goed heeft gevochten en zonder twijfel had gewonnen!!
Ik ben erg fan van zijn vechtstijl, het combineren van stoten trappen en knieën, en met deze winst partij gaan we hem gelukkig nog vaker zien in Japan!!

Tim.H
04-12-2006, 01:00
heeft iemand het filmpje van zijn opkomst?
kan het nergens vinden

Khanom Thom
04-12-2006, 02:24
heeft iemand het filmpje van zijn opkomst?
kan het nergens vinden

Hierbij: http://www.youtube.com/watch?v=zQ6LHI03mQ0

Veel plezier...

doom
04-12-2006, 02:37
angstig gevecht van Badr Ik vond het onbeslist

kmr
04-12-2006, 04:02
jammer van manhoef, sefo bleek idd nog een maatje te groot

1 Maatje? Heel wat maatjes:twak:

marcelt
04-12-2006, 05:49
Terecht gewonnen, maar saaie partij.

Jammer voor Manhoef.

Arjan
04-12-2006, 06:47
angstig gevecht van Badr Ik vond het onbeslist

Dit kun je niet serieus menen? Na de 1e ronde had Badr hem echt in zn broekzak...

RED SCORPION
04-12-2006, 07:05
denk dat Manhoef moet gewoonl ekker freefighten, hij kan het wel opnemen tegen een of andere in K1, maar tegen de top (en daarmee bedoel ik Sefo, Le Banner, Aerts, Schilt, Fetosa, Karaev enz.) heeft ie niets te zoeken.

Arie
04-12-2006, 08:18
Nou nou nou http://smilies.sofrayt.com/%5E/k0/smashfreak.gif

Remco
04-12-2006, 17:26
Ronde één had nog wel naar Slowinsky kunnen gaan. Hij raakte Badr een aantal malen goed met stoten (vooral linker opstoot). In de volgende rondes zag je hem echter verzwakken en bleek Badr "Slowinsky's nummer" te hebben. Slowinsky is een tank, maar Badr heeft veel meer inzicht en doorzag het spelletje van Slowinsky vanaf ronde 2.

chief108
04-12-2006, 18:29
Oeps...wat een gevoelloze eikel ben ik ook weer dat ik dat niet oppik.
Zou m'n vrouw dan toch gelijk hebben ?
zeik niet zo...
je lijkt wel een wijf...

Badr had het netjes gedaan idd en ik vond Manhoef's partij veeeeeeeeeeeeeels te kort...
zit je de hele tijd te wachten tot het eindelijk los gaat barsten...
en dan is het al weer voorbij voordat het leuk is geworden... :(

nicolas the red
04-12-2006, 18:41
denk dat Manhoef moet gewoonl ekker freefighten, hij kan het wel opnemen tegen een of andere in K1, maar tegen de top (en daarmee bedoel ik Sefo, Le Banner, Aerts, Schilt, Fetosa, Karaev enz.) heeft ie niets te zoeken.

ditto

Tim.H
05-12-2006, 01:41
Hierbij: http://www.youtube.com/watch?v=zQ6LHI03mQ0

Veel plezier...


thnkx voor de link man, alleen is badr's opkomst er niet op te zien, en ik wil zo graag andre uit die japanse speakers horen pompen :p

marcelt
05-12-2006, 03:46
Je kan 'm downloaden op mmf.
Maar ik vond het juist helemaal niks dat Hazes.

Justinian
05-12-2006, 05:35
angstig gevecht van Badr Ik vond het onbeslist
:eek: dan heb je vast naar een andere partij gekeken, want deze partij was 200% voor Badr of je hem nu wel of niet mag.

kmr
05-12-2006, 08:21
slowinsky komt er niet eens bij. elke keer als hij dichterbij komt, dan krijgt hij die linker van hari. stoten van slowinski zijn sowieso niet snel enoeg, het lijtk of hij vecht tegen iemand van zn eigen lengte, hij zet de stoot niet door.

jeetje, kijk mij even de criticus spelen