PDA

View Full Version : Bonjasky



mossad
04-12-2006, 23:20
Allereerst wil ik zeggen dat toen Bonjasky een opkomende vechter was dat ik geweldig genoten heb van zijn stijl.

Ik vind echter dat Bonjasky veel slechter geworden is dan dat hij was en dat vind ik jammer. Ook vond ik de manier waarop hij liet zien dat hij pijn had niet horen bij een groot kampioen. Dat deed hij eerder tegen Bob Sapp. Ik geloof absoluut dat hij veel pijn heeft gehad, getuige zijn uitvallen maar dit leek iets teveel op een voetballer die een penalty probeert te krijgen. Wat dat betreft hebben Hoost en Aerts laten zien wat een grote vechtsporters het zijn door op hun leeftijd er zo vol in te gaan en zoveel te nemen.

Wat betreft zijn vechten wat natuurlijk veel belangrijker is. Volgens mij is Bonjasky zwaarder geworden de laatste jaren maar hij laat zich door een Leko achteruit vechten. Nu is Leko een goede vechter, maar Bonjasky is een hele natuurlijke zwaargewicht. Ik heb gehoord dat hij nooit aan de gewichten zit. Een vechter die van nature zo gebouwd is en gezegend is met zulke trappen en knieën zou in principe nooit naar achteren moeten vechten(tenzij je tegen JLB staat- ik vond overigens als één van de weinigen dat Bonjasky die gewonnen had).

Het tweede wat me opviel is zijn voetenwerk en balans. Hij lijkt de hele tijd om te vallen en niet stabiel te zijn met zijn trappen. Als hij betere balans had zouden zijn trappen nog veel meer impact kunnen hebben.

Het derde is dat zijn bokswerk niets verbeterd is. Hij kruipt achter zijn handschoenen en countert met zijn ogen dicht. Hierdoor komt hij steeds in de verdrukking. De knockdown tegen Leko was ook een stoot met de ogen dicht. Bonjasky heeft een harde stoot in huis, maar hij moet dan wel aan zijn boksen werken om hiermee effectief te worden.

Hij heeft wat mij betreft ongekende potentie, maar dan moet hij zich wel gaan ontwikkelen. Misschien moet hij net als Spong in Amerika een tijdje gaan boksen. En ik hoop dat wanneer Aerts stopt dat Bonjasky bij hem en Jan Plas gaat trainen. Wat mij betreft kan hij nog steeds dominant worden, maar niet op deze manier.

Mickey
04-12-2006, 23:22
Heheh ik heb recentelijk helaas nog een misplaatste levertrap in mn edele delen mogen incasseren (Waarvoor dank B3.. ), geloof me.. dat verberg je echt niet ;)

B3 lik3 M3
04-12-2006, 23:29
whahahahahaha

Sorry mick.. maar mijn lever zit toch ook op die hoogte? ;)

mossad
04-12-2006, 23:31
Nee ik weet hoe het voelt maar daar is rollen op de grond niet voor nodig mijns inziens. Ik verwijs hiervoor naar JLB die doorvecht met een arm die aan gruzelementen ligt. Maar goed daar kun je over van mening verschillen.

Mickey
04-12-2006, 23:31
Dat kan best wezen.. Maar mijne zit iets hoger..
En dat weet je best! Lijer :thup:

-edit-
reactie was bedoeld met quote ;)

Peter0711
04-12-2006, 23:33
Wat negatief allemaal zeg!!;) over die pijn,ja,ik ga der niet vanuit dat als je in de K1 finale staat,dat je dan een aansteller bent,die komen daar naar mijn mening niet,op bob sapp na dan :D Maar goed,vindt bonjasky ook iets minder gretiger als een paar jaar terug,maar mischien komt dat weer..mijn vertrouwen/zegen heeft ie!!

Tsuki
04-12-2006, 23:37
het was duidelijk dat hij geraakt werd en hard ook maar ik kon me ook niet aan de aandacht ontrekken dat Remy er iets meer nadruk op probeerde te leggen dan noodzakelijk was ................................

makavelli
05-12-2006, 00:31
Ik vind Remy een topper, maar aan zijn boksen kan hij nog heel veel verbeteren!

nicolas the red
05-12-2006, 00:36
deed ie idd ook al toen bob sapp nog eens naklopte terwijl remy al op de grond lag... was idd een DQ waard maar dat had de referee ook wel gezien zonder die komedie. ik zie het hoost of aerts iig niet doen.

Highline
05-12-2006, 00:54
en de beste stuurlui staan aan.......

dietrik
05-12-2006, 00:57
en de beste stuurlui staan aan.......



Inderdaad wat een lul verhaal, kots misselijk wordt ik van zulke types.

mankind
05-12-2006, 01:29
Een beste trap in je noten kun je niet verbergen. Ik vond dat hij zich ook nog sterk hield, ik had waarschijnlijk in feutes houding in een hoekje gekrope en om mama geschreeuwd.

Vale Tudo
05-12-2006, 01:33
ik hoorde dat bonjasky vandaag weer voor een check naar het ziekenhuis moest in japan, dus hij overdreef niet heel erg waarschijnlijk!

Bud S
05-12-2006, 01:35
Allereerst wil ik zeggen dat toen Bonjasky een opkomende vechter was dat ik geweldig genoten heb van zijn stijl.

Het derde is dat zijn bokswerk niets verbeterd is. Hij kruipt achter zijn handschoenen en countert met zijn ogen dicht. Hierdoor komt hij steeds in de verdrukking. De knockdown tegen Leko was ook een stoot met de ogen dicht. Bonjasky heeft een harde stoot in huis, maar hij moet dan wel aan zijn boksen werken om hiermee effectief te worden.

Hij heeft wat mij betreft ongekende potentie, maar dan moet hij zich wel gaan ontwikkelen.

absoluut mee eens !
Hij stond daar heel onzeker tegenover Leko, ongeacht die trap in z'n ballen...

54321
05-12-2006, 01:42
he grappenmaker, je hebt gezien hoe badr op een achterwaartse van leko op z'n lever minuten op de grond heeft gelegen. remy kreeg hem recht in z'n kruis!! en jij denkt dat te kunnen verbergen!! je bent een bikkel met ijzeren ballen.

redjuh
05-12-2006, 01:45
Nee ik weet hoe het voelt maar daar is rollen op de grond niet voor nodig mijns inziens. Ik verwijs hiervoor naar JLB die doorvecht met een arm die aan gruzelementen ligt. Maar goed daar kun je over van mening verschillen.


ik heb er es een harde knie in gehad... nou einde training! eerst kon ik niet eens ademen, en lag te kronkelen als een garnaal. Oke bij mij past niet alles onder een toque maar hoe dan ook, dat doet zo verschrikkelijk veel pijn.

Kaoklai
05-12-2006, 01:46
en de beste stuurlui staan aan.......



Juistttt...!
Ga der maar aan staan op zo een toernooi met zo een Line up, met 50.000 man in de Tokiodome, en miljoenen kijkers over de wereld en dan tot 2x toe keihard in je ballen worden geraakt...en ook nog eens de partij uitvechten.

respect krijg je van me Remy, gefeliciteerd met de winst op Leko...je bent nog jong , de K-1 looopt niet weg, dus alles komt goed.

Kaoklai
05-12-2006, 01:48
Oke bij mij past niet alles onder een toque maar hoe dan ook, dat doet zo verschrikkelijk veel pijn.


:D :D

Fasada
05-12-2006, 02:06
Denk dat een trap in je noten niet te vergelijken is met een ander soort pijn...
Het is een onnatuurlijke plek om geraakt te worden.

Je ziet ook vaak bij botbreuken dat de persoon na het zien van zijn breuk dat hij nog harder gaat schreeuwen omdat hij zich realiseert dat er meer aan de hand is...

Denk dat dit ook werkt met een trap in je ballen...

Yvel schreeuwde het ook uit toen Silva hem in zijn ballen trapte, je kan daaruit wel concluderen dat het inderdaad een ander soort pijn is..
Vind het overdreven om te zeggen dat Bonjasky overdrijft

Aarti
05-12-2006, 03:00
Zijn er echt mensen die geloven dat hij zich aansteld? Na een jaar flink trainen (Osaka, daar doe je het voor), een droom om weer kampioen te worden en 40.000 dollar te verdienen en met een kans om revenge te nemen van Schilt en hij stelt zich aan???? Lijkt me niet! En volgens mijn idee was het ook op dokteradvies dat hij afhaakte! Ik vind het trouwens zeer respectvol om de wedstrijd uit te spelen, met pijn! Houdt de eer aan zichzelf!!!

Luka
05-12-2006, 03:45
Shit he wat een gelul weer.. weet niet hoe jij denkt wat er met je gebeurt als je een trap in de noten krijgt.. maar met een goeie trap ( wa je vanuit kan gaan dat het was, want inhouden doet leko heus niet ) kun je goed van de kaart van zijn !!! en jah.. dan gaat die verder en krijgt die nog een trap erin.. dat is niet fijn !!!

btw.. was het niet 400.000 dollar ? hehe.. of ik heb ik dat verkeerd?


Bonjaskys tijd komt nog !! hijs een top vechter en dit eind toernooi heeft die gewoon pech gehad !! volgend jaar btr !!

appelsap
05-12-2006, 03:56
Hij heeft wat mij betreft ongekende "potentie", .


Sinds zondag een paar weken iets minder denk ik....

mossad
05-12-2006, 04:18
Nogmaals ik twijfel niet aan zijn pijn met name omdat hij de halve finale moest laten schieten. Alleen hoeven die grimassen en dat rollen op de grond niet zo van mij, ook niet als je pijn hebt. Ik ontken niet dat hij pijn heeft, maar het gaat me om de uiting hiervan.

Maar misschien had ik dat weg moeten laten want ik wilde dat het vooral ging over hoe hij vecht op het moment. En zeggen dat de beste stuurlui aan wal staan is een dooddoener want dan kun je niets meer zeggen omdat de vechter altijd beter is. Ik weet ook wel dat Bonjasky mij de tering in trapt als hij wil, maar met die redenering kun je een forum opdoeken. Dit is hoe ik het gezien heb.

Het is dus niet bedoeld als afbrekende kritiek, want ik hoop juist dat hij zo goed wordt als hij zou kunnen worden. Als hij in een aanvallende bui is, is hij één van de meest attractieve vechters om naar te kijken.

Biiyen
05-12-2006, 04:27
Nogmaals ik twijfel niet aan zijn pijn met name omdat hij de halve finale moest laten schieten. Alleen hoeven die grimassen en dat rollen op de grond niet zo van mij, ook niet als je pijn hebt. Ik ontken niet dat hij pijn heeft, maar het gaat me om de uiting hiervan.

Maar misschien had ik dat weg moeten laten want ik wilde dat het vooral ging over hoe hij vecht op het moment. En zeggen dat de beste stuurlui aan wal staan is een dooddoener want dan kun je niets meer zeggen omdat de vechter altijd beter is. Ik weet ook wel dat Bonjasky mij de tering in trapt als hij wil, maar met die redenering kun je een forum opdoeken. Dit is hoe ik het gezien heb.

Het is dus niet bedoeld als afbrekende kritiek, want ik hoop juist dat hij zo goed wordt als hij zou kunnen worden. Als hij in een aanvallende bui is, is hij één van de meest attractieve vechters om naar te kijken.

Durf jij het aan om de proef op de som te nemen?

Jij spreekt met een forum menber die bij jou in de buurt woont af. Je gaat ergens heen en neemt een video camera mee. Dan doe jij een toque om en een forum member trapt jou met een schterwaardse trap ala Leko in het kruis. Dan zien we vanzelf allemaal hoe jij niet over de grond gaat rollen en je mag ook geen pijnlijk gezicht trekken.

Wie wil dit ook zien? :thup:

Bud S
05-12-2006, 04:32
Sinds zondag een paar weken iets minder denk ik....


:lol: :lol: :lol: :lol: :thup:

el bastardo
05-12-2006, 04:41
Zijn er echt mensen die geloven dat hij zich aansteld? Na een jaar flink trainen (Osaka, daar doe je het voor), een droom om weer kampioen te worden en 400.000 dollar te verdienen en met een kans om revenge te nemen van Schilt en hij stelt zich aan???? Lijkt me niet! En volgens mijn idee was het ook op dokteradvies dat hij afhaakte! Ik vind het trouwens zeer respectvol om de wedstrijd uit te spelen, met pijn! Houdt de eer aan zichzelf!!!

2X

Hier wordt het hele jaar naartoe gewerkt. Niemand geeft op als er geen reden toe is in zo'n stadium. Daarbij vond ik het aanstellen ook nog erg meevallen. Ik had die ring opgegeten als ik zo'n trap onder mn noten had gekregen! Die tegen Sapp was idd meer toneel, maar daar kun je hier niet van spreken.
Daarbij heeft ie persoonlijk een klote tijd achter de rug is ie alweer stukken vooruit gegaan in vergelijking met een aantal maanden geleden. Hopelijk hervind hij zich snel weer en haalt hij het niveau weer van de jaren dat hij 'm won. Mijn zegen heeft ie, want Remy in vorm vind ik persoonlijk een van de meest aantrekkelijke vechters om naar te kijken. (helemaal in de geile leren broek van JLB :P)

Shytown
05-12-2006, 05:21
Typisch weer...

"Als je wint..."

Maanden leeft hij naar die wedstrijd toe, Leko is zeker geen koekie, totaal geconcentreerd en dan krijgt hij een trap in het kruis in de eerste minuut.
Kan gebeuren, maar dan begrijp ik wel dat het even allemaal weg is.

Respect dat hij toch terugkomt, om vervolgens weer in zijn ballen getrapt te worden. Tuurlijk zit er een "show element" in elke K1 vechter, maar lijkt me dat dit goed pijn deed. Voor velen reden om af te haken, hij vecht toch maar mooi door. "Vroeger" kreeg je daar als vechter nog respect voor, maar als ik dit zo lees is die tijd lang geleden.

Luka
05-12-2006, 05:33
denk ook dat er vast wel enige emoties bij zat.. die erbij los komt dat je zo hard hebt lopen trainen en dat het dan zo moet eindigen.. das ook gewoon heel klote !!

FOCUS
05-12-2006, 05:39
Ik vind ook dat Bonjasky het niet goed deed.

Hij gooit zijn dekking dicht, kijkt niet, heeft geen stoot geplaatst, trapte op geluk, geen combinatie, inleiding, counter wat-dan-ook
Als hij erdoorheen zat door de trappen in zijn zak, dan is dat volkomen begrijpelijk.
Die gozer had teveel pijn om toneel te spelen.
Maar ik vraag me af hoe het hem vergaan was, als die trappen er niet op hadden gezeten.
WAS BONJASKY IN VORM?

killroy
05-12-2006, 05:41
het zal wel aan mij liggen maar ik vind dat Remy beter vecht sinds ie bij Hippo traint. Hij doet gewoon waar ie goed in is en dat zijn z'n trappen.

Z'n bokswerk is nog steeds voor verbetering vatbaar maar hij leidt z'n trappen goed in. Bovendien countert ie goed en oogt ie ook gretiger dan de periode voordat ie bij Hippo trainde.

Respect dat Remy de partij uitvocht ondanks de pijn. Echt onzin om te zeggen dat hij zich aanstelde. Op een achterwaartse van Leko in het kruis zouden veel vechters blijven zitten. Ik kan nog een partij herinneren van Hoost tegen Abidi...Die kreeg van de Fransman een gesprongen knie in z'n kruis en verging ook bijna van de pijn...

ik zou het niet onderschatten dit en al helemaal niet roepen dat Remy zich aanstelde..:cool2:

Carmen
05-12-2006, 05:56
Respect dat hij doorvocht!.......en ojahhh laten we dat niet vergeten: dat hij de partij won!!

smaab
05-12-2006, 05:57
Wat een geouwehoer

mossad
05-12-2006, 06:11
het zal wel aan mij liggen maar ik vind dat Remy beter vecht sinds ie bij Hippo traint. Hij doet gewoon waar ie goed in is en dat zijn z'n trappen.

Z'n bokswerk is nog steeds voor verbetering vatbaar maar hij leidt z'n trappen goed in. Bovendien countert ie goed en oogt ie ook gretiger dan de periode voordat ie bij Hippo trainde.

Respect dat Remy de partij uitvocht ondanks de pijn. Echt onzin om te zeggen dat hij zich aanstelde. Op een achterwaartse van Leko in het kruis zouden veel vechters blijven zitten. Ik kan nog een partij herinneren van Hoost tegen Abidi...Die kreeg van de Fransman een gesprongen knie in z'n kruis en verging ook bijna van de pijn...

ik zou het niet onderschatten dit en al helemaal niet roepen dat Remy zich aanstelde..:cool2:

Dat is waar ik voornamelijk op doelde idd. Ik heb het trouwens niet alleen over dit toernooi maar de afgelopen twee jaar waarin ik hem slechter vind vechten terwijl je mag verwachten dat hij juist steeds beter wordt en ik hoop dat dit ook gaat gebeuren. Als hij goede balans zou hebben en zijn fysieke kracht zou koppelen aan goed bokswerk met zijn verrassende vechtstijl zou hij jaren kunnen domineren. En ik denk dat hij dan beter het midden van de ring kan houden waardoor het moeilijker vechten wordt voor zijn tegenstanders(Hoost is één van de weinige vechters die goed achteruit kan vechten).

Ik heb in mijn post nergens gezegd dat het aanstellerij was. Ik zeg daar al dat ik geloof dat het ontzettend pijn doet en dat is gebleken uit het feit dat hij de halve finale liet schieten. Ik ben alleen niet gecharmeerd van de uiting hiervan. En blijkbaar ben ik niet de enige.

killroy
05-12-2006, 06:29
"Ik ben alleen niet gecharmeerd van de uiting hiervan"


Vertel mij dan maar hoe hij z'n pijn dan had moeten uiten.
Ik krijg al pijn als ik de beelden zie..die gozer schreeuwt het uit.

Maar ja, misschien moet ie het maar meenemen in z'n training
'Hoe uit ik me als ik keihard in m'n kruis getrapt word'

:thown:

Luka
05-12-2006, 06:40
en je weet het he.. negers hebben meestal niet de kleinsten :D:D:D:D:D

mossad
05-12-2006, 08:09
Dat is waar ik voornamelijk op doelde idd. Ik heb het trouwens niet alleen over dit toernooi maar de afgelopen twee jaar waarin ik hem slechter vind vechten terwijl je mag verwachten dat hij juist steeds beter wordt en ik hoop dat dit ook gaat gebeuren. Als hij goede balans zou hebben en zijn fysieke kracht zou koppelen aan goed bokswerk met zijn verrassende vechtstijl zou hij jaren kunnen domineren. En ik denk dat hij dan beter het midden van de ring kan houden waardoor het moeilijker vechten wordt voor zijn tegenstanders(Hoost is één van de weinige vechters die goed achteruit kan vechten).

Ik heb in mijn post nergens gezegd dat het aanstellerij was. Ik zeg daar al dat ik geloof dat het ontzettend pijn doet en dat is gebleken uit het feit dat hij de halve finale liet schieten. Ik ben alleen niet gecharmeerd van de uiting hiervan. En blijkbaar ben ik niet de enige.

Ik doelde de post van FOCUS, maar ik had per ongeluk Killroy gequote.

kickboxer1987
05-12-2006, 19:51
ik kan Mossad enigzins gebrijpen.

ik neem aan dat iedereen ook het gevecht van Feitosa tegen Karaev heeft gezien... Karaev kreeg ook een flinke trap op zijn noten en ik geloof dat een flinke trap van Feitosa minstens net zo erg is als één van Leko.

kareav loopt even, squat in circa 20 seconden vecht hij weer verder...

iemand het gevecht van George St Pieres tegen Hughes gezien? hoeveel trappen naar het kruis waren dat?

het is lastig om te discussieren over "hoeveel" pijn een trap naar het kruis doet, en ja ieder lid van dit forum zou na één zo een trap kermend over grond rollen... maar wat Mossad (volgens mij) probeerd te zeggen is dat als je graag kampioen wilt worden dat je dit eraf loopt en met een andere mentaliteit vecht dat dat bonjaski liet zien. (hij vocht zijn partij uit en won, daar verdient hij wel respect voor)

TOON
05-12-2006, 20:05
tja je hebt een trap in je noten en je hebt een trap in je noten... is volgens mij maar net hoe je geraakt wordt...soms heb je mazzel en kun je weer normaal kijken na een minuutje en soms moet je twee dagen erna weer naar het ziekenhuis voor een check....
maar goed, volgens mij ging het mossad ook vooral om de manier hoe Bonjasky vecht de afgelopen tijd...vond um de laatste tijd juist weer die getergde en gretige blik hebben in zn ogen! daarom vond ik het ook zo jammer dat ie uitviel! hij is na een periode van twee jaar weer terug mijns inziens...en volgend jaar is ie er zeker weer bij!

en over dat achteruit vechten, ik meen dat ie een grotere reach heeft dan leko...dus lijkt het me wel handig als je achteruit vecht... het gaat toch om de knikkers dat toernooi...je kunt wel je hele carriere hele mooie partijen neerzetten en niks winnen, maar daar doe je het denk ik ook niet voor...

A-team
05-12-2006, 20:17
ik kan Mossad enigzins gebrijpen.

ik neem aan dat iedereen ook het gevecht van Feitosa tegen Karaev heeft gezien... Karaev kreeg ook een flinke trap op zijn noten en ik geloof dat een flinke trap van Feitosa minstens net zo erg is als één van Leko.

kareav loopt even, squat in circa 20 seconden vecht hij weer verder...

iemand het gevecht van George St Pieres tegen Hughes gezien? hoeveel trappen naar het kruis waren dat?

het is lastig om te discussieren over "hoeveel" pijn een trap naar het kruis doet, en ja ieder lid van dit forum zou na één zo een trap kermend over grond rollen... maar wat Mossad (volgens mij) probeerd te zeggen is dat als je graag kampioen wilt worden dat je dit eraf loopt en met een andere mentaliteit vecht dat dat bonjaski liet zien. (hij vocht zijn partij uit en won, daar verdient hij wel respect voor)

Dit slaat nergens op, je kan een tik krijgen en kapot van de pijn gaan maar je kunt er ook een harde klap in krijgen en bijna niets voelen.
Mentaliteit, waar hebben jullie het over ??????
Als je in de K-1 vecht dan heb je mentaliteit , anders sta je er niet eens.
Maar ja de beste stuurlui staan altijd aan de kant.

Fightchick
05-12-2006, 20:25
Jammer dat er meteen zo negatief over Remy wordt gesproken. Waarom spreken jullie niet over de houding van Leko? Met dat smerige lachje van hem. Ik hoop dat er een rematch komt en dat Remy hem flink pakt.

De man van 14K
05-12-2006, 20:37
Jammer dat er meteen zo negatief over Remy wordt gesproken. Waarom spreken jullie niet over de houding van Leko? Met dat smerige lachje van hem. Ik hoop dat er een rematch komt en dat Remy hem flink pakt.


ach ja het blijft een duitser he..:whistling:

;)

Remy had een slechte prive periode en dat werkt overal in door, hij lijkt goed op pad en dan zo'n tegenslag.. ik kan me voorstellen dat hij zo reageerd.
Hippo is één van de beste trainers die het land rijk is, denk je dat die niet op zijn dekking en boksen zal hameren?
Weet wel zeker dat Remy sterk terug zal komen, het begint al steeds meer op de oude Remy te lijken qua knokken.

Mephisto
05-12-2006, 20:41
Wat een Bullsh!t, "heb je die of die gezien, die gaat zich toch ook niet aan lopen stellen".

Hunt gaat niet liggen op volle rechts directe van Sefo, wat een watje als een ander daar wel op gestrekt gaat. De domheid hier (sorry voor het generaliseren, ik weet dat ik een hoop mensen nu te kort doe) is af en toe verbazingwekkend... daarnaast, twee jaar geleden waren er mensen die een arm of been op zouden geven om Bonjasky te zien vechten en nu zou het een kneus zijn, afgeschreven. Heb ik ook horen beweren over Aerts, en die was in mijn ogen toch de beste afgelopen zaterdag. (alle respect voor Sem, hij wint hem toch maar mooi)

Boem Boem
05-12-2006, 21:15
ik wil de achterwaartse trap wel uitvoeren(dwiet-chagi in het koreaans).........1 persoon heb je dus...............dus die andere moeten jullie maar aanleveren.....

osu

Chris

Christophe
05-12-2006, 21:36
ik wil de achterwaartse trap wel uitvoeren(dwiet-chagi in het koreaans).........1 persoon heb je dus...............dus die andere moeten jullie maar aanleveren.....

osu

Chris

Hahahahahaha, dan zal ik de camera wel komen bedienen! ;)

Mickey
05-12-2006, 22:03
Ik host het filmpje wel!

kickboxer1987
05-12-2006, 22:09
Jammer dat er meteen zo negatief over Remy wordt gesproken. Waarom spreken jullie niet over de houding van Leko? Met dat smerige lachje van hem. Ik hoop dat er een rematch komt en dat Remy hem flink pakt.

ik ben totaal geen grote fan van leko!! die twee trappen waren gewoon ronduit vies, opzet of geen opzet.... gevecht met badr hari (spugen). hoop inderdaad dat bonjasky hem in de rematch kan pakken met een mooie gesprongen knie:D



Wat een Bullsh!t, "heb je die of die gezien, die gaat zich toch ook niet aan lopen stellen".

Hunt gaat niet liggen op volle rechts directe van Sefo, wat een watje als een ander daar wel op gestrekt gaat. De domheid hier (sorry voor het generaliseren, ik weet dat ik een hoop mensen nu te kort doe) is af en toe verbazingwekkend... daarnaast, twee jaar geleden waren er mensen die een arm of been op zouden geven om Bonjasky te zien vechten en nu zou het een kneus zijn, afgeschreven. Heb ik ook horen beweren over Aerts, en die was in mijn ogen toch de beste afgelopen zaterdag. (alle respect voor Sem, hij wint hem toch maar mooi).

dat bonjasky de partij heeft uit gevochten is niet meer dan benoemenswaardig!! de partij trouwens nog een keer gekeken, bij 2 min 30 in de 3e ronde doet leko weer een achterwaardse trap die weer op dezelfde hoogte zit :thown:

persoonlijk vind ik het het teleurstellend omdat de verwachtingen rondom Bonjasky zo hoog zijn, zo zou hij ten tijde van de arena helemaal terug zijn tegen lebanner en dit verloor hij. sprankje hoop toen hij gary goodrigde versloeg. de man had een nieuwe trainer, nieuw leven zou helemaal terug zijn en om dan op zo een manier het tournooi uitgetrapt te worden is gewoon ronduit teleurstellend.


over beste stuurlui staan aan wal, dat is altijd makkelijk zeggen als je iets zegt over de beste ter wereld. kunnen wel stellen dat niemand van dit forum kan presteren wat Remy of welke vechter in de k1 gp heeft gepresteerd!!

Mephisto
06-12-2006, 00:56
Ik doe het commentaar wel. Dan missen we nu nog 1 iemand....het slachtoffer.


Misschien wil degene die de topic begon zich vrijwillig aanmelden ;)

Damsco fight
08-12-2006, 18:46
ik weet niet waarom.maar sommige zeggen hij stelt zich aan. Ga is klaar staan en ik trap je onder je ballen, en geloof me ookal krijg je 100 miljoen schreeuwen zul je en pijn zal je hebben. Respect voor bonjaski.

The Bulldog
08-12-2006, 18:53
TEn 1e die REmy is wel 3 ronden door gegaan , maar kon daarna gewoon toch niet verder..

Ten 2e de blik van Leko bij de eerste keer isook uit te leggen als"nah ik raakte volgens mij niet".

Ten 3e De eerste trap ging langs de tok omhoog ...dit is dus een heel pijnlijke manier omdat de boel omhooggetrapt word..(echt pijnlijk:blush:)

Bonjasky was weer lekker bezig...hoop voor hem dathet aankomend jaat weer helemaal super gaat voor hem...toch een NL die op weredl nivo staat te knokken..

Remco
08-12-2006, 19:39
Laten we vooropstellen dat Remy de partij overtuigend wist uit te vechten en dus te winnen.

Laten we daarnaast vaststellen dat hij tot tweemaal toe in het kruis is getrapt (mensen met kickbokservaring weten dat een klap bovenop de tok ook kan doordreunen naar de ballen).

Als Remy een aansteller was, dan was de partij gewoon gestaakt. Dit is echter niet gebeurd, sterker nog Remy was in staat Leko weg te spelen. Inmiddels zijn de berichten dat hij door diverse artsen bekeken is, dus ook medisch gezien is er iets aan de hand. Komt bij dat iedere kenner weet dat de jarenlange trainingen bij Mejiro en Vos vele malen meer discipline vergen dan een enkele toernooiavond.

Kortom: Remy heeft discipline en is een bijter, anders stond hij er niet. Daarnaast was er ook werkelijk iets aan de hand. Blijft over of hij het op deze manier had mogen uiten. Naar mijn mening valt hem ook daar niets te verwijten. Who cares of het er hemelschreiend uitziet, als iedereen al weet dat hij geen softy is? Voorts is pijn volstrekt subjectief en kan je het iemand niet verwijten wanneer persoon 1 meer last heeft van eenzelfde klap als persoon 2. Waar het om gaat is hoe je je uiteindelijk weet te handhaven en dat is wat Remy heeft gedaan door de partij winnend af te sluiten.

Met betrekking tot zijn techniek valt het me wel op dat hij steeds minder lijkt te stoten. Van iemand met een KO in zijn vuisten (zie knockdown Leko) zou je verwachten dat hij deze technieken meer uitbuit. Ik denk dan ook dat Remy unstoppable kan worden als hij meer stoot en zijn balans verbeterd. In tegenstelling tot sommige anderen vond ik zijn optreden van vorige week in combinatie met de vernietiging van Goodridge eerder hoopgevend dan teleurstellend.

H POWER
08-12-2006, 22:59
Laten we vooropstellen dat Remy de partij overtuigend wist uit te vechten en dus te winnen.

Laten we daarnaast vaststellen dat hij tot tweemaal toe in het kruis is getrapt (mensen met kickbokservaring weten dat een klap bovenop de tok ook kan doordreunen naar de ballen).

Als Remy een aansteller was, dan was de partij gewoon gestaakt. Dit is echter niet gebeurd, sterker nog Remy was in staat Leko weg te spelen. Inmiddels zijn de berichten dat hij door diverse artsen bekeken is, dus ook medisch gezien is er iets aan de hand. Komt bij dat iedere kenner weet dat de jarenlange trainingen bij Mejiro en Vos vele malen meer discipline vergen dan een enkele toernooiavond.

Kortom: Remy heeft discipline en is een bijter, anders stond hij er niet. Daarnaast was er ook werkelijk iets aan de hand. Blijft over of hij het op deze manier had mogen uiten. Naar mijn mening valt hem ook daar niets te verwijten. Who cares of het er hemelschreiend uitziet, als iedereen al weet dat hij geen softy is? Voorts is pijn volstrekt subjectief en kan je het iemand niet verwijten wanneer persoon 1 meer last heeft van eenzelfde klap als persoon 2. Waar het om gaat is hoe je je uiteindelijk weet te handhaven en dat is wat Remy heeft gedaan door de partij winnend af te sluiten.

Met betrekking tot zijn techniek valt het me wel op dat hij steeds minder lijkt te stoten. Van iemand met een KO in zijn vuisten (zie knockdown Leko) zou je verwachten dat hij deze technieken meer uitbuit. Ik denk dan ook dat Remy unstoppable kan worden als hij meer stoot en zijn balans verbeterd. In tegenstelling tot sommige anderen vond ik zijn optreden van vorige week in combinatie met de vernietiging van Goodridge eerder hoopgevend dan teleurstellend.

Je kunt ook zeggen dat die dubble denking en achteruit vechten eent trade mark is van Remy. Dat hij er drie ronde over doet om van Gary te winnen die uit een vacantie oord wordt opgetrommeld, kun je ook vraagtekens bij zetten. Ook zou je je af kunnen vragen als Leko Leko was geweest en geen 7 kg had verloren wegens een virus, hoe de stootcombinaties zoals de uppercuts en leverstoten waren aangekomen bij Remy. Remy die met dichte ogen Leko raakte en op de valreep 8 tellen krijgt. Remy die won van Abidi daarna Graham en toen Mushashi om K-1 kampioen te worden, is dat de gevaarlijke onverslaanbare worrier voor de toekomst?

FOCUS
08-12-2006, 23:11
Met een deelnemersveld dat zo sterk is als afgelopen jaar (en het jaar ervoor), zal Bonjasky niet de K1 winnen.

kickboxer1987
10-12-2006, 20:55
Laten we vooropstellen dat Remy de partij overtuigend wist uit te vechten en dus te winnen.

Laten we daarnaast vaststellen dat hij tot tweemaal toe in het kruis is getrapt (mensen met kickbokservaring weten dat een klap bovenop de tok ook kan doordreunen naar de ballen).

Als Remy een aansteller was, dan was de partij gewoon gestaakt. Dit is echter niet gebeurd, sterker nog Remy was in staat Leko weg te spelen. Inmiddels zijn de berichten dat hij door diverse artsen bekeken is, dus ook medisch gezien is er iets aan de hand. Komt bij dat iedere kenner weet dat de jarenlange trainingen bij Mejiro en Vos vele malen meer discipline vergen dan een enkele toernooiavond.

Kortom: Remy heeft discipline en is een bijter, anders stond hij er niet. Daarnaast was er ook werkelijk iets aan de hand. Blijft over of hij het op deze manier had mogen uiten. Naar mijn mening valt hem ook daar niets te verwijten. Who cares of het er hemelschreiend uitziet, als iedereen al weet dat hij geen softy is? Voorts is pijn volstrekt subjectief en kan je het iemand niet verwijten wanneer persoon 1 meer last heeft van eenzelfde klap als persoon 2. Waar het om gaat is hoe je je uiteindelijk weet te handhaven en dat is wat Remy heeft gedaan door de partij winnend af te sluiten.

Met betrekking tot zijn techniek valt het me wel op dat hij steeds minder lijkt te stoten. Van iemand met een KO in zijn vuisten (zie knockdown Leko) zou je verwachten dat hij deze technieken meer uitbuit. Ik denk dan ook dat Remy unstoppable kan worden als hij meer stoot en zijn balans verbeterd. In tegenstelling tot sommige anderen vond ik zijn optreden van vorige week in combinatie met de vernietiging van Goodridge eerder hoopgevend dan teleurstellend.

mooie post en duidelijk verwoord!!
dat Remy en discipline heeft en een doorbijter is hoor je me ook niet ten twijfel stellen. dat die man daar staat bewijst dat tot de top van de wereld behoord!

ik ben het alleen niet eens met je laatste zin dat het eerder hoopgevend dan teleurstellend is. ik vind het ronduit teleurstellend dat een man die al veel bereikt heeft en met zoveel potentie zo het toernooi uit is getrapt door illegale trappen. en wat H power ook zegt over zijn partij over goodrigde (ook al waren het prachtige knieen en kan goodrigde menig knal incasseren).

laten we hopen dat die man in de toekomst meer partijen neerzet zoals goodrigde tegen meerdere tegentanders!