PDA

View Full Version : Aerts de populairste!



Kameleon
05-12-2006, 20:27
Wat ik zo zelf kon opmaken uit de tv-uitzending en de informarmatie via de kijkers van MMATV en internet is dat Peter Aerts nog zo enorm populair is, ik denk de meest populaire vechter in Japan. Dat is hij al jaren..ik denk dat dat door zijn aanvallende vechtstijl komt! Na de K-1 finale kan hij helemaal niet meer stuk.

Luka
05-12-2006, 20:32
zekers !! jmmr van zn blessures altijd !!!

kickboxer1987
05-12-2006, 20:36
zeker mijn favoriete vechter, ooit persoonlijk ontmoet bij aiki budo:cool2: vind hem persoonlijk 1000x intresanter om te zien vechten dan Sem Schilt, zeker door wat Kameleon zegt: zijn aanvallende stijl...

die LOEIHARDE trappen en stoten!!:thup:

TOON
05-12-2006, 20:42
jaaaaaaaaa vooral die trappen van aerts...laatst in Korea zag je weer een ouderwetse highkick van hem....
Peter aerts is met voorsprong mn favoriete K1 vechter! had ook echt gehoopt dat hij zou winnen na zoveel jaren van pech met blessures en jury beslissingen in de eindronde van de K1
maybe next year! hoop dat ie nog effe doorgaat!!

De man van 14K
05-12-2006, 20:47
ook een keer een gasttraining gehad van hem (geheel onverwachts) echt lache, superrelaxte gozer en natuurlijk een topknokker

ICON
05-12-2006, 21:49
mn sig zegt alles:)

Triker
05-12-2006, 22:04
Het zal me ook niets verbazen dat Peter favoriet van vele is. Zowel als vechter als prive is het een topper (om in Bertje Kops z'n termen te blijven)

Boem Boem
05-12-2006, 22:09
Peter is gewoon een topper, zowel in de Ring alsmede buiten de Ring. Ik heb de eer gehad om hem meerdere keren te mogen intervieuwen en heb twee keer een training van hem gehad........hij is ook altijd vrolijk en aanspreekbaar.

Kortom; mijn favoriet is hij zeer zeker......

osu

Chris

payap
05-12-2006, 23:41
Een hoop van ons denken nu terug aan die mooie mixfightdag training van Peter een paar jaar terug.

marcelt
06-12-2006, 01:00
Ik ook. Maar ben ook fan van Ernesto en Remy. Duimde eerst voor Ernesto, daarna voor Peter!

The Bulldog
06-12-2006, 01:07
APEter Arts ...een zeer atractieve knokker...en als je hem op de gala`s in NL ziet lopen een zeer ontspannen humoristische persoonlijkheid..

zeker een favoriet van mij in de K-1

Vale Tudo
06-12-2006, 01:22
Na semmy natuurlijk vind ik peter aerts dan ook degene die veruit het best heeft gepresteerd in de K1 finale!!

A-team
06-12-2006, 01:28
en terecht!!!

Silat
06-12-2006, 08:41
Peter Aerts is volgens mij de man die in alle k1 jaren het meest aanwezig is geweest in de finale's. Peter is voor mij de grootste K-1 vechter ooit. Ik hoop echt dat ie de finale nog een keer wint. Ik denk ook dat een fitte Peter weer gaat winnen van Semmy.

Prachtig hoe peter altijd met z'n nonchalante kop naar de ring loopt in z'n oer oude Hollands houthakkersbloes en pet:thup:

mama
06-12-2006, 08:47
Een van de eerste keren dat ik naar een gala in Amsterdam ging, stond Peter buiten te praten.
Heel gezellig en ontspannen. Zei iedereen vrolijk gedag.
Toen vertelde men dat hij ook de ring in ging. En dat ie heel erg goed is.
Daar moest ik toch wel even om lachen. Dat kon ik toen niet geloven. Later die avond toen hij met zijn houthakkers outfit de ring in stapte eigenlijk nog steeds niet. Tot dat ie begon te vechten. Heb gelijk alles terug genomen.
Nu spreek ik hem regelmatig. Hij is altijd vrolijk.
en idd de mixfightdag met hem was super. Alleen een zachte lowkick voor hem is toch een harde voor mij....

marcelt
06-12-2006, 08:57
Prachtig hoe peter altijd met z'n nonchalante kop naar de ring loopt in z'n oer oude Hollands houthakkersbloes en pet:thup:
Geloof dat het meer Canadees of Amerikaans is. hoe de houthakkers er hier uitzagen weten we niet meer. we hebben al zolang geen echt bos meer.

Hammerkick
06-12-2006, 16:22
http://message.axkickboxing.com/images/user_uploaded/dirk%20stal/05_Aerts_Gary_02.jpg
Peter Aerts is al heel lang,m'n favoriete zwaargewicht.ik denk,dat hij zo populair is,omdat hij ook buiten de ring,een gewone normale vent is,die altijd,de tijd neemt voor zijn fans.Buiten het feit,dat ik al jaren een groot fan ben van Peter Aerts,vind ik het ook prachtig,dat hij vecht,met de naam van z'n vriend Peter Smit op zijn broek.Ze waren ze de allerbeste vrienden en Aerts laat,hiermee zien,dat hij Smit meedraagt in zijn hart.

MMA Davy
06-12-2006, 19:13
Peter aerts is al jaren mijn favorieten vechter!

Marco
06-12-2006, 20:14
Ik vond Aerts prachtig knokken dit toernooi, Musashi en Feitosa eruit gebeukt en tegen Schilt tot op het bittere einde doorgaan.

m.g
06-12-2006, 23:34
Een hoop van ons denken nu terug aan die mooie mixfightdag training van Peter een paar jaar terug.


Dat was echt een super dag, na de finale is hij nog meer gestegen in mijn ogen, hoe ver kan hij nog stijgen?!?! Zou te vet zijn geweest als hij hem had gewonnen. wie weet volgend jaar..

Justinian
06-12-2006, 23:49
Geloof dat het meer Canadees of Amerikaans is. hoe de houthakkers er hier uitzagen weten we niet meer. we hebben al zolang geen echt bos meer.
Peter is niet voor niets naar het oosten des lands verhuist, want hier hebben we wel een echt bos...

jordamn
07-12-2006, 08:31
Peter Aerts kan nog jaren mee in de K-1. Eerlijk gezegd had ik gehoopt dat hij deze GP zou winnen, ik gun hem zeker een vierde bekroning. Een harde werker met een eeuwig gemeende smile. Eerder won hij ook van Schilt op het Oceanie-toernooi, desalniettemin Schilt terecht gewonnen. Mijnheer Plas gaat Aerts zeker die titel nog een keer doen halen.

Ush!

Remco
07-12-2006, 19:26
Wat ik zo mooi vind is dat hij dit jaar zo enorm vooruitgegaan is. Hij is stukken agressiever geworden. Het lijkt alsof hij weer op zijn lichaam (en dan met name zijn schenen) vertrouwd. Daarmee vecht ie inderdaad weer als een jonge god. Zeker nu Hoost gestopt is, hoop ik dat deze andere oude rot nog voor een aantal mooie momenten zal zorgen.

De man van 14K
07-12-2006, 20:54
http://sportsnavi.yahoo.co.jp/fight/photo/200612/im00050344.html

http://sportsnavi.yahoo.co.jp/fight/photo/200612/im00050345.html

Fonz
08-12-2006, 06:01
Peter Aerts is in mijn ogen de allerbeste! Hij is K-1! Hij heeft deze organisatie groot gemaakt met zijn manier van vechten. Hij had zich voorbereid op een reserve-match en niet op het toernooi. De finale was sowieso heel erg close. De 8-tellen waren doorslaggevend. In de Panorama schreef Koen Scharrenberg dat Schilt van Aerts 'gehakt maakte'. Ik denk dat Scharrenberg nodig aan een bril moet want dit sloeg nergens op. Het was de mooiste finale ooit met een minimaal verschil voor Schilt. Aerts blijft mijn nummer één!!!

Joop Kasteel
08-12-2006, 06:20
Bier drinken met Aerts in Rio op een terras is ook erg leuk

Silat
08-12-2006, 10:35
http://youtube.com/watch?v=monzzEXGvCg

Jeru
08-12-2006, 16:01
Er zijn maar weinig mensen waar je zo'n vette highlight van kan maken!! Wat een zooitje KO's!!!!

Dragon Tail
08-12-2006, 17:14
Is er hier niet een mode ontwerper die van die houthakkers outfit van Peter een meer modernere gestylde versie kan maken? ;-)

De man van 14K
08-12-2006, 17:44
als hij maar niet dezelfde ontwerper als Albert Kraus neemt, dat is weer het andere uiterste.

marcelt
09-12-2006, 07:31
Ja iedereen loopt tegenwoordig maar in van die rare broekies en rokkies:mad:

Shinbone
09-12-2006, 08:50
Altoos die progessieve veranderdrift...waarom? Hecht eens waarde aan tradities! Typisch Nederlands, alles moet weer modern. :(

Hammerkick
09-12-2006, 17:52
http://message.axkickboxing.com/images/user_uploaded/Oliver%20Sperling/aerts%202%20ring.jpg


Altoos die progessieve veranderdrift...waarom? Hecht eens waarde aan tradities! Typisch Nederlands, alles moet weer modern. :(
Volledig mee eens !! Peter Aerts moet,gewoon zo blijven als ie is,de Lumberjack !

Hammerkick
09-12-2006, 18:02
Er zijn maar weinig mensen waar je zo'n vette highlight van kan maken!! Wat een zooitje KO's!!!!
Fantastisch ja,wat een k.o's !! De partijen uit nederland die erop staan,die heb ik allemaal live gezien.Tsjonge,wat een prachtige tijd was dat !! De mooiste k.o,vind die,tegen Maurice Smith !! Die ging echt zwaar k.o !!

http://message.axkickboxing.com/images/user_uploaded/dirk%20stal/aerts%20vs%20smith.JPG

http://message.axkickboxing.com/images/user_uploaded/dirk%20stal/aerts%20vs%20smith%20k.o%20!!.JPG

Remco
09-12-2006, 23:08
Heeft iemand de hele partij tegen Numerich, die zou ik graag nog eens in zijn geheel willen zien.

redjuh
09-12-2006, 23:40
nog op een dvdtje staan idd... maar was wel erg 1-zijdig hoor

staat op peter aerts greatest hits

Marco
08-02-2007, 21:22
Ik heb de partij van Aerts tegen Numerich op video en heb wel eens de lowkicks geteld die Aerts uitdeelde........meer dan 50 :eek: en dat Numerich nog stond is een godswonder....

Evilman
08-02-2007, 22:36
vette foto die 2e.. ook met JBL op de achtergrond.
Dat zijn nou goede voorbeelden voor de sport!

Dik respect! :cool2:

Paganstars
08-02-2007, 22:53
Peter is en blijft imo een topper! Die kerel zouden ze eigenlijk tot koning der nederlanden moeten kronen!

ageingshinbone
08-02-2007, 23:06
Beste Fonz,

wat betreft die bril heb je ongelijk; wat betreft de kwaliteit van de partij tussen Peter en Sem groot gelijk. Inmiddels is er dan ook een excuusbrief van Panorama naar Peter uit, waarin ze eerlijk toegeven mijn fotobijschrift ('Aerts incasseert maar bijt de pijn weg en zet een weergaloze finale neer') op eigen houtje en buiten mij om te hebben vervangen door een eigen verzinsel: het 'maakt gehakt van' bijschrift. Omdat een redacteur dat 'lekkerder vond klinken'. Belachelijk natuurlijk, want uit het stuk bleek zonneklaar hoe ik over het gevecht en Peter's prestatie dacht: zoals jij dus. Die redacteur had het artikel niet eens gelezen.... Heeft ook een flinke uitbrander gehad van de chefredacteur. Maar het goede nieuws - in everything bad there is something good - dat ik een groot verhaal over de Nederlandse vechtsporttoppers mag maken - als compensatie zeg maar ook voor de imagoschade die Peter in mijn ogen heeft geleden - en de vechtsportwereld, waarin Peter ruimschoots aan bod zal komen. Ik zal via het forum natuurlijk laten weten wanneer het erin staat.

Koen Scharrenberg

Paganstars
08-02-2007, 23:17
netjes koen! en dan niet alleen het mt en kickboksen maar ook het mma!

ageingshinbone
08-02-2007, 23:37
Ha Paganstars,

kan ik - en doe ik ook - er allemaal bij betrekken, K-1, MMA, 'gewoon' thai- en kickboksen etc. Panorama wil weten wie wat doet, hoe het werkt, wat voor geld wordt verdiend zeg maar: ik wil het neerzetten als een serieus te nemen 'industrie' c.q. bedrijfstak die op het punt staat ook in Europa en Nederland 'echt' door te breken, wat in Japan al is gebeurd en in de VS op het punt staat plaats te vinden.

Zo zie ik het ook; als heel grote potentie in zich dragende ontwikkeling, met tal van mogelijkheden voor alle betrokkenen. Het zal steeds professioneler worden en groter, met meer financiele belangen op het spel - en daar zitten ook wat nadelen aan. Maar in elke bedrijfstak, van Enron tot de kruideniersbond gebeurt wel wat en als je alleen je daar op richt is niets goed. Een positief en informatief verhaal dus. Hou je op de hoogte.

Koen

Paganstars
09-02-2007, 01:11
Same here! Eindelijk erkenning voor onze sport in een bekend blad! En positieve publiciteit! Keep up the good work koen!

osu,
Randy

dietrik
09-02-2007, 01:26
staat op peter aerts greatest hits

Die video band heb ik grijs gedraait, vooral die eerste partij tegen Frank lobman is zo bikkelhard.

Influcted
09-02-2007, 01:48
Die highlight heb ik al 5-6 keer gezien maar hij blijft gewoon mooi.

Weet iemand toevallig hoe het liedje heet van die highlight?

Bart
09-02-2007, 05:09
Wat een prachtige highlight. Ik heb Aerts nog nooit in levende lijve ontmoet, maar die kerel is ongelooflijk charismatisch!

p.s. 3 keer in de highlight Van Esdonk neergaan bij partijen die, mijns inziens, (redelijk) gelijk opgingen. Wellicht is het een kenmerk van een 's werelds beste K1 vechter om juist op dergelijke momenten het verschil te maken.

jan sensei kyokushin
09-02-2007, 16:17
Bier drinken met Aerts in Rio op een terras is ook erg leuk Osu joop in Delfzijl peter en ik elk en patatje en een cola zitten op de achterste rij van de hal en maar over die mooie meiden hebben in het noorden ;) en over zen reserve partij in Tokio .peter zij ik hoop dat ik er in kom eerst even musashi de oren wassen lol dat deed hij dus prachtig toch en dan nr 2 worden proficaat !!!!

peter is en legende die de K1 mede groot heeft gemaakt !!!
alle respect
osu
met de beste sportgroeten

jan

Marco
09-02-2007, 18:12
Ik ben echt benieuwd hoe Peter zijn volgende partijen gaan als hij net zo vecht als in de finale, dan komen er nog behoorijk wat k.o.'s bij dat is logisch;)

Silat
09-02-2007, 20:29
Aerts #1

sportfan
09-02-2007, 20:53
Helemaal mee eens, des te onbegrijpelijker dat de K1 zijn contract niet verlengd heeft...

De man van 14K
09-02-2007, 23:56
contract niet verlengd???

Marco
10-02-2007, 00:35
contract niet verlengd???

?? vertel ?

De man van 14K
10-02-2007, 00:54
ik weet t ook niet staat in de post boven de mijne?? lijkt me stug...

Fonz
12-02-2007, 01:32
Geachte Koen,

Bedankt voor je uitleg. Misschien was ik wat te kort door de bocht.
Ik ben nou eenmaal een grote fan van Aerts. Wel fijn dat je gereageerd hebt.

Fons Meijer