PDA

View Full Version : Ray Staring wint in thailand op ko ronde 1!



Highline
06-12-2006, 08:20
bron: http://fighttalk.nl/forum/viewtopic.php?t=13458


Dit is net verschenen op het kb Arnhem forum:

Krijg net een SMS uit Thailand.

Ray gewonnen op KO in ronde 1!

Krista is aan het winnen breken ze in eens na ronde vier van vijf de partij af en geven ze beker aan de Thaise tegenstanster.
Dan ben je effe genaaid!

Silat
06-12-2006, 08:35
Goed werk, ik wil Ray echt in K1 Max zien.

Triker
06-12-2006, 10:51
Ray zal het zeker goed doen in de K1 Max, ben ik 100% van overtuigd.

http://www.xs4all.nl/~triker/2h2h/ray003.jpg

MB667
06-12-2006, 17:44
feli!

Pimp-Daddy
06-12-2006, 18:47
Top!!Ben benieuwd naar het verslag, maar dat zal vast weel snel op zijn eigen site te lezen zijn....

Marco
06-12-2006, 18:52
Staring is een topper, ik mag hem graag zien vechten, technisch, taktisch en altijd strijdzaam.

mama
06-12-2006, 18:54
Top Ray

A-team
06-12-2006, 19:09
top ray!

m.g
06-12-2006, 23:26
Zeker een vette overwinning. En als dat waar is van Kris is dat zwaar f@$@cked up.

Justinian
06-12-2006, 23:55
Gefeliciteerd Ray, top!

Van Muaythaiplaza het volgende:
http://message.axkickboxing.com/images/user_uploaded/songchai%20jr/06_king_press011.jpg

Nadat Wanlop Sitpholek verleden jaar in de S-1 cup de finale haalde, na oa een overwinning op Jean Charles Scarbowsky, maar in de finale de eer aan Lamsongkram Chuwatanna moest laten is hij dit jaar er in geslaagd dit toernooi op zijn naam te zetten.

Het toernooi :

1 - Jomhod Kiatadisak vs Dzabhar Askerov
Askerov won op punten en Jomhod kreeg 8 tellen.

2 Wanlop Sitpholek vs Sergy Mahgagonov
Wanlop won op punten

Finale :

Wanlop Sitpholek vs Dzakbar Askerov
Wanlop won op punten




Dezelfde avond vocht ook Angelika Kaman vs Carmen Thomson, Australia
Carmen won deze partij op punten

Vale Tudo
07-12-2006, 02:20
netjes! ook lekker voor zn zelfvertrouwen na zn partij laatst in rotterdam!

Luka
07-12-2006, 03:08
WOW super nice man !!! gratz Ray :D

Ronald
07-12-2006, 03:55
Gefeliciteerd Ray. Sterk werk. Ben benieuwd naar jouw eigen beschrijving van de partij en het evenement :)

Triker
07-12-2006, 04:22
Een reactie van Krista vanuit Thailand....

Lieve allemaal,

Nog steeds ben ik boos en gefrustreerd en vooral heel erg verdrietig....
Eindelijk sta ik hier, in het land van afkomst van onze sport, in het mekka, en dan gaat alles, werkelijk alles anders dan afgesproken!!! Dan noemen ze dit ook nog Sport!!!

Ik kan niet eens meer beschrijven hoe geweldig het was om daar te staan. Ik kan er niet van genieten, misschien is dat wat ik moet leren, maar van de andere kant, waarom? ik had gewoon zwaar gewonnen, en echt ze was lang niet zo goed als mijn vorige twee tegenstandsters (Chajmaa en Rebecka)

RAY heeft het zo goed gedaan, gewoon 1e ronde KO met een rechterhoek! Geweldig meer kan ik niet zeggen.

Over mijn wedstrijd:

We kwamen op en ik moest een Wai Kru doen (thais dansje). Ik dacht why not? ben er nu toch dus laten we de cultuur in stand houden...Wel apart als je niet weet wat je doet, maar toch..Toen stonden we klaar om te beginnen, stopt de scheids en moeten we in de ring gaan zitten. Vervolgens stroomt de hele ring vol met VIP's en volgt er een ceremonie van circa 45 MINUTEN! Het zweet gutst van mijn lijf en maar wachten en wachten....Dit was ook gepland hoor!!! Wij moesten vooraan zitten...Iedereen een kaars in de hand voor de koning, ik ook dus in mijn bokshandschoen.....Zie je het voor je....Ik moet zeggen ik heb nog nooit in mijn leven zoveel camera's gezien en zoveel mensen.....Echt AWESOME....(foto's volgen)

Na de ceremonie worden we geroepen en begint ineens het gevecht.....We hadden afgesproken, gewoon 5 ronden knokken (ook normaal voor een titel, lijkt me) De thaise regels zijn heel erg anders, dus we moesten ons aanpassen, achteraf stom van ons hoor! De laaste twee ronden tellen alle trappen dubbel,stoten tellen bijna niet, was ons verteld door de thais. Ons plan was ronde 1 even afwachten en rusitg opbouwen.....Dan in rust bespreken hoe en wat....

Ons plan verliep goed....Ik werd iedere seconde zelfverzekerder. Haar trappen waren lang niet zo hard als ik had verwacht en stoten maakte ze niet! In ronde 3 ging ik naar voren en druk zetten. Inmiddels was ze al behoorlijk moe en werkte ze met name op de counter (met trappen naar het lichaam) Ronde 4 ging echt goed, mijn lowkicks gingen pijn doen en ik was helemaal mijn spelletje aan het spelen....Ik was voor mijn gevoel warm en helemaal klaar voor de laatste ronde.....

In de rust van de 4e ronde zie ik haar ineens met haar armen omhoog staan in de ring?????Dan krijgt ze een belt en moeten we de ring uit........
Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt.....We stonden daar en we keken ernaar.........

Echt ik was BOOS, ben naar de camera's gelopen en heb gezegd dat dit niet klopte en niet was afgesproken en toen naar de scheidsrechter, maar die sprak uiteraard geen Engels....................

Toen dacht ik terug aan wat iedereen me verteld had.....Je kunt niet winnen daar, alleen als je een KO maakt! FUCK

Het gevoel is zo onbevredigend, niet te beschrijven...Ik heb niet eens de kans gekregen, zo voelt het. Hoe kun je blij zijn met een belt als verdomme niet eens beter was....

Na de wedstrijd was ik zo verdrietig...Iedereen kwam naar me toe (including Thai people) om te zeggen hoe goed ik was en dat ik had gewonnen etc etc....Nou dat is wel leuk, maar geloof op dat moment hielp dat niets...Ik heb haar direct weer uitgedaagd voor dezelfde avond, zo boos was ik..en nog steeds

De promoter die dit voor ons geregeld had, was ook erg boos en heeft direct een rematch voor ons gepland in Parijs!!!!! Nou geloof dat ga ik even goed maken...Gelukkig hebben meerdere camera's ons gefilmd en heeft de franse commentator duidelijk gezegd hoe de vork in de steel zat....Dit kan gewoon niet, hier train ik niet voor hoor.

Ik voel me nu alsof ik een kater heb....zo oneerlijk zo gemeen....niet zoals ik had gehoopt dat het zou zijn. Ik moet nu naar beneden voor een fotoshoot met de franse pers, ik weet niet eens of ik wel kan lachen...

Dit moet ik even kwijt:
Ik stond te huilen na de wedstrijd, komt er eenblonde meid naar me toe en ze zegt:
"you are so good, I wish I were you"

Mijn tranen gingen nog harder stromen....

Liefs Kris

Jofeljoh!
07-12-2006, 04:35
Precies. En jij bent gewoon de morele winnares. Laat je vooral niet uit het veld slaan door dit soort dingen. Het is erg kut, maar ik kan er eigenlijk niet eens van opkijken...

payap
07-12-2006, 10:36
uitslagen dag 2 :

Results December 5th WMC / One Songchai show Day 2

WMC S-1 Super-8 Super Heavy Weight

The final 8 boxers were :

Esh Chador Brown, USA , Vukota Mirkovic Germany , Eric Sitpholek, Slovakia Jafar Ahmadhi , Iran , Ramazan Ramazanov, Russia, Emmanuel Payet, France, Malek Dimitriov, Belarussia and Denes Kiss Hungary.

Semi-final : Ramazan Vs Iran ( walk-over for Ramazan due to injury )
Malek Vs Vukota Mirkovic ( walk-over for Malek due to injury )

Final: Ramazan wins !

Undercard :

Gabriel Rossi Canada lost Yousf Sultani Iran

Oliver Exposito, Belgium lost Tae Young Choi , Korea

Heung Pak Wing Hong Kong won over Iran

Angelo Vieira, Portugal won over Alex Dally, UK

Fahkamram SorViengtai , Thailand won over Almaz Kasenov, Kazakhstan.

Teodor Zariyev , Kazakhstan won over Vanni Fae, Italy

Faisal Mohammed and Mohammed Oudris – draw

Kirsta Fleming, Holland lost Deeday Sitpajuk, Thailand

Ray Starrring, Holland won Gengluwit Tor Tilachai, Thailand

payap
07-12-2006, 10:39
Wat een klote manier om te "verliezen" zeg ! Belacelijk.

A-team
07-12-2006, 18:41
Misschien is het beter om niet alles te geven in de laatste ronde!

jordamn
08-12-2006, 07:06
Goeie voorbereiding van Ray Staring op de partij tegen Gago Drago aankomende 2 februari. Dan is er het It's Showtime Trophy in Zwolle.
Wordt dus super!

mama
08-12-2006, 09:04
shit balen Krista
volgende keer is ze voor jou ......... succes!!!

General Wong
08-12-2006, 20:01
Zeker fucked up, geef je alles en ben je overduidelijk de winnaar en dan wordt de overwinning zo uit je handen gestolen. Zwaar matig, maar wel iets waar je rekening mee moet houden als je dáár gaat vechten. Lullige is eigenlijk nog wel dat Deeday Sitpajuk er ook weinig aan kan doen en dus moeilijk te 'blamen' valt. Niettemin, laat haar alle hoeken van de ring zien in Parijs :D!

marcelt
09-12-2006, 01:10
foto's van Baskbarnhem:

http://www.pixagogo.nl/3953014237

En verslag op: http://www.raystaring.nl/home.htm