PDA

View Full Version : poster zwolle 2 feb 2007



mama
06-12-2006, 19:04
http://img244.imageshack.us/img244/9418/posterzwolle2feb2007weblv1.jpg

Line-up volgt als ik hem weet.

kaarten voorverkoop vanaf 35 euro
kaarten aan de kassan vanaf 40 euro
vip info 06-54375064, 06-45200191 of 06-15098365
email: vip + vragen: [email protected]

Zaal open 18:00 uur
aanvang 19:30 uur
WRZV hallen zwolle
Buitengasthuisstraat 8

Vale Tudo
07-12-2006, 02:07
gaat zeker een vet toernooi worden, maar het lijkt of er dit keer wat meer kansen worden gegeven aan de opkomende talenten?!

Johan H
07-12-2006, 03:43
lijkt me een mooi gala worden...ben benieuwd naar de partijen...

Richelieu
07-12-2006, 20:16
Word ook zeker een heel mooi gala. In die regio is er altijd al een grote belangstelling geweest gezien het succes van de gala's die altijd jaren lang in Kampen werden gehouden.

Ook de laatste jaren is er natuurlijk een jaarlijk RINGS gala in IJsselmuiden wat altijd goed bezocht word.

Gewaagde, maar goede stap van deze promoters (Azer/Ozturk) om het gelijk groot aan te pakken en de deal met Eurosport is natuurlijk ook super!!!

The Bulldog
07-12-2006, 20:35
Sport & Fitness Magazine als sponsor? Das een erg goeie zaak!!

Nature`s best(NL) en Sport en Fitness hebben de zelfde eigenaar.
deze man heeft heeel veeel voor de Bodybuilding wereld betekent en laat zich nu ook steeds meer zien in de vechtsport wereld wat betreft sponsering..

Al eens een gala in het zonnenhuis, delftzijl, nu dit...zeer positief denk ik..

Sport en fitness heeft sinds een paar uitgaven ook een vechtsport gedeelte, als ik mij niet vergis schrijft Joop Kasteel er voor en hebben ze elke keer een profiel van een vechter erin staan...

Mooi man, steeds breder draagvlak..

Highline
07-12-2006, 20:38
beetje ver weg :D

jordamn
08-12-2006, 07:16
Erg goed initiatief van de Heren promotors waaronder Suat Azer die met zijn 2 vrienden dit toernooi oppakken en neerzetten in Zwolle. Ik ben het ermee eens Zwolle is niet echt de place to be om erheen te gaan in eerste instantie.

Maar nu door dit gala wat via Eurosport in 55 landen zal worden uitgezonden, weer prima op de kaart gezet. En zeker een bezoek waard in februari.

Hopelijk kan ik vrij snel wat meer info geven over de matchmaking.

Maar de line-up voor het achtmanstoernooi liegt er niet om. En wie wilt de match nou missen Ray Staring vs Gago Drago. Rematch na het verlies van Drago.
Staring won nu net in Thailand en Drago is weer erg veel ervaring rijker vanwege zijn Japanse uitstap.

Dit belooft wat.

pwie
08-12-2006, 07:20
goeie namen echt leuk gala
en wat denken jullie van ricardo van de bos
die zelf uit zwolle komt echt een topper.

jordamn
08-12-2006, 22:30
De vechters van het achtmanstoernooi:

Superpiele Akdeniz
Slimani
Van der Giessen
Sem Braan
Aussi
Imro Main
Karapet
en Musit Derin

En dan nog de partij Gago Drago vs Ray Staring.

jordamn
09-12-2006, 03:29
Ik lees het net op een ander forum:

Bericht van Suat Azer, organisator:

"Jongens het is nu zeker de match making blijft

Maximaal 75 kg met de volgende wedstrijden:
Imro Main- Sem Braan
Slimani- Karapet
Aussie- Superpiele
Mesut Derin- Van der Giessen.

Superbout: Drago vs Ray Staring
Lokatie WRZV hallen in Zwolle.

voor de kaarten wordt binnenkort de adressen aangegeven
Voor V.I.P. plaatsen kunt u bellen naar 06 - 54 37 50 64"

nick
15-12-2006, 06:09
leuk gala.

maar waren dat voorheen de ijselhallen???
heb nog nooit van de WRZV hallen gehoord namelijk

smaab
15-12-2006, 07:19
wrzv hal (sporthal) is iets anders dan ijselhal. In de wrzv hal zijn al veel meer kickboks gala's gehouden.

nick
15-12-2006, 07:27
ok dank u,
dan zal ik volgende week is gaan kijken waar dat is.

nick
15-12-2006, 17:21
Buitengasthuisstraat 8

kijk dat maakt het een stuk makkelijker ;)

thanks :thup:

mama
15-12-2006, 18:34
Nieuwe poster

http://img346.imageshack.us/img346/6211/posterzwollezg7.th.jpg (http://img346.imageshack.us/my.php?image=posterzwollezg7.jpg)

Barang
15-12-2006, 22:51
Kampenaren drijvende kracht
achter groots kickboxgala

KAMPEN - In de WRZV-hallen wordt op 2 februari een groot kickboxgala gehouden. Drijvende kracht achter het evenement is het organisatieteam, bestaande uit Suat Azer, Yilmaz Iyi en Abdullah Öztürk. De drie Kampenaren vormen een hechte groep en trakteren de landelijke kickboxliefhebbers begin volgend jaar op een zinderend evenement.

Suat, Yilmaz en Abdullah groeiden samen op in Kampen en werken al geruime tijd met elkaar samen. Ze hielden in het verleden dikwijls activiteiten voor jongeren en leerden zo de kunst van het organiseren. Het drietal werd vlak na de zomer benaderd door Simon Rutz. Met zijn bedrijf Simon Rutz Promotion is hij de drijvende kracht achter de It's Showtime Trophy. Suat, Yilmaz en Abdullah kregen van Rutz het verzoek om It's Showtime Trophy in Nederland neer te zetten en voelden zich vereerd. "We zijn trots dat we dit evenement in Zwolle mogen presenteren. Dit is een begin en we willen het in de toekomst graag uitbreiden", aldus Yilmaz.
Suat en Abdullah hebben in de loop der jaren naam gemaakt in de kickboxwereld. Zo stonden ze zelf vroeger in de ring. Ook hadden ze succes als trainer en brachten ze verschillende kickboxtoppers voort. Als organisator willen ze deze lijn doortrekken. De It's Showtime Trophy kan worden gezien als een dochter van de K1 Showtime Arena, het grootste kickboxevenement van Europa. In maar liefst vijftig landen is het Zwolse gala straks terug te zien via Eurosport.

In de WRZV-hallen komen volgend jaar de acht toppers Superpiele Akdeniz, Slimani, Van der Giessen, Sem Braam, Aussi, Imro Main, Karapet en Musit Derin in actie. Slimani behaalde in 2005 de wereldtitel van de WME. Vier jaar eerder werd hij Europees kampioen van de WFCA. Akdeniz heeft maar liefst vijftig KO's op zijn naam staan. Hij werd twee keer Nederlands kampioen en liet zich één keer kronen tot Europees kampioen. Karapet behaalde één keer de Nederlandse titel van de WFCA. Sem Braan won enkele weken geleden een sterk bezet K1-toernooi in Tenerife.
De acht vechters worden tijdens het Zwolse kickboxgala verdeeld over twee poules. Via een afvalsysteem blijven uiteindelijk de twee sterkste vechters over. Zij strijden om de felbegeerde eerste plaats om later kans te maken op de finale van de It's Showtime Trophy en 40.000 euro. Naast deze acht toppers krijgt het publiek ook nog een K!-superbounchegevecht voorgeschoteld tussen Drago en Ray Staring. Drago won 53 van zijn 61 partijen en schreef naast het Nederlands kampioenschap ook al eens de Benelux- en de Europese titel op zijn naam. Ray Staring sleepte de Nederlandse titel binnen en won de WK-titel van de WFCA.Drago komt uit in de K1-max en heeft in Japan furore gemaakt, waar zestigduizend mensen live meekekenen 140 miljoen mensen in Japan. Ook zullen acht deelnemers van organisator Suat Azer Gym Zwolle deelnemen. Als klap op de vuurpijl zal de regionale held Ricardo 'The Boss' van den Bos uit Zwolle van Loekies Mejiro Gym aantreden. Ook is de organisatie bezig om de bekende Koos Wessels te contracteren.
De kaartverkoop voor het kickboxgala start 14 december. Tickets zijn te verkrijgen bij de cafés De Bommel en De Joffer, de VVV-kantoren van Zwolle en Kampen en deelnemende sportscholen. Voor toegangskaarten of meer info kunnen mensen ook een mailtje sturen naar [email protected] of bellen met de VVV-kantoren in Zwolle en Kampen na 14 december.


Rode Hoek Blauwe Hoek
10 minuten per papier
Naam Sportschool Gewicht Klasse Naam Sportschool Gewicht

1 Lars Post Team AzerGym 74 kg N 3x1,5 M Hoogeboom Budo Blok 76 - kg
2 Edwin Aldenhuijzen Team AzerGym 74 kg 1e N 3x1,5 GEZOCHT
3 Giovanni “Rasta” Amelo Team AzerGym 70 kg 1e N 3x1,5 GEZOCHT
4 Eder Balkema Team AzerGym 85- kg N 3x1,5 Mohammed Nadi COMPLXX 87 kg
5 Hasan Tekin Team AzerGym 85 kg C 3x2 Jaap Muys Cool-gym 86 kg
6 Frank Ter burg Team AzerGym 85 kg 1e N 3x1,5 Maarten v/d Berg SPORTCTR IJSSELM
7 Frank Briek COMPLXX 80 kg 1e N 3x1,5 FRANK BORA
8 Sander Duyvis Mike´s Gym 115 kg C 3x2 Erik Oud Bearpaw Gym 108 kg
9 Niels Olofsen Team AzerGym 74 kg 1e N 3x1,5 JOOST DEEN TOP INTERVENTION 74 KG




8 man toernooi:

Pool 1 15 minuten per partij
A
Yucel Fidan
Karapet Papjan
Winnaar A vs Winnaar B

B
Yilmaz Soyyigit
Van der Giesen

Winnaar pool 1
vs winnaar pool 2

Winnaar
Pool 2
C
Henrie Akdeniz
Lhoucine Aussie
Winnaar C vs Winnaar D

D
Sem Braan
Tarik Slimani


Twee hoofd partijen:
25 minuten
Ray Staring vs Gago Draco

15 minuten
Ricardo v/d Bos vs Ilja Dujmovic




Voorverkoop adressen

Body & Fitshop Jetze van Dijk Loeki`s Gym
Thorbeckegracht 38 Gildestraat 5 Handellaan 239
Zwolle Kampen Zwolle
Tel:038-4234377 Tel:038-3321754 Tel:038:4230823

Body Shape Cafe de Bommel Cafe de Joffer
Reigerweg 11A Jufferenwal 19b Jufferenwal 5-7
Kampen Zwolle Zwolle
Tel:038-3388886 Tel: 038-4211759 Tel:038-4225223



Sporthal WRZV Cafe Den Hertog Restaurant Rhodos
Buitengasthuisstrat 8 Oudestraat 165 Oudestraat 184
Zwolle Kampen Kampen
tel:038-4226129 Tel:038-3322777

VVV Kampen VVV Zwolle KB ARHNEM
Oudestraat 151 Grote Kerkplein 15 Sasboutstraat 20
Kampen Zwolle Arhnem
Tel:0900-1122375 Tel:0900-1122375 026 4456162

jordamn
18-12-2006, 06:45
Thanks.

Hier de vernieuwde poster:

http://fighttalk.nl/bereal/tn_18_2_2006_mixfight_large.jpg

mama
21-12-2006, 06:03
stond er al Jordamn
;)

jordamn
23-01-2007, 09:11
vrijdag is wel een rotdag maar wie gaan er?

Hendy
23-01-2007, 21:47
Wie maakt in jullie ogen de meeste kans om deze voorronde te winnen?

ik ga voor superpiele..

payap
23-01-2007, 21:54
zijn het twee poulen van 4 of 1 van 8 ?

poule 1 hou ik het op Yucel Fidan

poule 2 gaat denk ik tussen superpiele en sem braam en ga dan voor braam.

Marco
24-01-2007, 20:12
Braan wint.

Italian*Berlusconi*
24-01-2007, 20:53
Semtex gaat dit toernooi in zn zak steken... word niet makkelijk maar moet lukken!!!
Ricardo zn partij gaat ook leuk worden!
Ik ben er zeker bij!!!

jordamn
25-01-2007, 03:04
De grootste kanshebber is volgens mij ook Sem Braan. Wordt niet echt gemakkelijk, ik denk dat de partij tegen Tarik Slimani hem echt veel energie gaat kosten.

doom
25-01-2007, 06:29
Ik hoorde dat Amir Zeyada daar vecht is er iemand die dit kan bevestigen

jordamn
29-01-2007, 09:35
Graag wil ik aandacht besteden aan it's Showtime Trophy as vrijdag 2 februari in Zwolle.

Hiervoor een kort interview met Tarek Slimani

Tarek Slimani is een 23-jarige A klasse topper uit de omgeving Utrecht/Wageningen die bij Bully’s Gym traint. Tarek is een van de vechters aankomende vrijdag in de WRZV-hallen te Zwolle.
Hierin vecht hij in een toernooivorm, zijn eerste tegenstander zal Sem Braam zijn. Een grote kanshebber maar Tarek heeft ook tegen grote namen gestaan zoals Panjonsuk. Laatste partij in Arnhem tegen Fidan was een verlies door KO. Goed gevochten partij alleen net toevallig een niet scherp moment. Tarek zag de winst al nadat hij Fidan liet aanslaan.

Hoogste tijd dus voor een gesprekje met deze jongeman. Tarik is een bescheiden jongen die niet al niet graag over zichzelf praat, binnen de ring is het een ingetogen vechter.

1. Tarek, hoe lang doe je al aan Thai boksen, en hoe kwam je erop?
Ik ben op mijn 14e begonnen met trainen. En ben in aanraking gekomen met de sport door een vriend van me.

2. Hoeveel partijen heb je tot nu toe gedraaid(hoeveel winst/verlies/onbeslist)?
50 gevochten, 36 gewonnen, 9 verloren, 5 onbeslist

3. Wat vind jij je beste partij van afgelopen jaar?
Afgelopen jaar vind ik dat ik beter had kunnen presteren, maar als ik er een moet op noemen. Ik heb in Thailand een goeie partij gedraaid op een toernooi en die won ik op ko.

4. Tegen wie zou je graag eens willen vechten?
Tegen de beste in mijn gewichtsklasse.

5. Welke partij in je carrière heeft het meeste indruk op je gemaakt?
Tegen Pajunsuk was wel een harde partij, want ik ging er met weinig voorbereiding in maar het was al met al wel leuk.

6. Wie is jou grote leermeester?
Mijn trainer Charl Hasselaae

7. Wie is jouw favoriete vechter?
Jan Wessels

8. Wat voel je wanneer je naar de ring loopt en heb je een vast opkomstnummertje?
Ik geef niet veel om opkomstnummers, als het aan mij ligt lop ik naar de ring zonder muziek. Ik krijg er geen speciaal gevoel bij. Als ik naar de ring loop dan ben ik meestal ontspannen en geconcentreerd.

9. Wat vind je van het Showtime Trophy toernooi?
Een goed systeem waardoor er nu veel vechters met de beste kunnen meten,

10. Hoe bereid jij je voor op zo’n toernooi/partij?
Zoals elk ander partij en mij gewoon focussen op mijn tegenstander.

11. Wat vind van de vechters die deelnemen aan dit toernooi?
De meeste heb ik wel eens zien vechten en een paar zelfs tegen gevochten en ik vind het allemaal goede vechters.

12. Er bestaat een kans dat je tijdens dit toernooi een rematch krijgt tegen Fidan, hoe kijk je hier tegenaan(wat ga je anders doen)?
Dat zal wel leuk zijn als dat gaat gebeuren. Ik zal niet veel anders doen. ( alleen mijn handen iets hoger houden!!!!)

13. Wat doe je naast het Thai boksen? (opleiding, werk)
Ik ben net klaar met mijn opleiding en ben nu hard aan het trainen en mezelf wat meer op mijn sport richten. Na de zomer ga ik verder met studeren.

14. Je hebt een tijdje terug voor stage in Zuid Afrika Thai boksles gegeven aan gedetineerde, hoe kijk je terug op die periode?
Dat was een van de mooiste ervaringen die ik heb mogen meemaken en als het mogelijk is ga ik zo snel mogelijk weer terug.

Hierbij wil ik Tarek bedanken voor dit interview, en succes wensen op het toernooi.

franK1
29-01-2007, 09:51
uit betrouwbare bron ..... Remy, Ernsto en Peter komen ook kijken .... dat wordt een paar leuke foto's hoop ik !!!!!! Neem aan dat ze daar niet moeilijk over doen ... iemand ervaring ?

Fran-K1

Highline
29-01-2007, 20:54
uit betrouwbare bron ..... Remy, Ernsto en Peter komen ook kijken .... dat wordt een paar leuke foto's hoop ik !!!!!! Neem aan dat ze daar niet moeilijk over doen ... iemand ervaring ?

Fran-K1

ben zowel met aerts als hoost op de foto geweest, met aerts meerdere malen, geen probleem hoor ;)

Evilman
29-01-2007, 23:41
1e poster bovenaan.. gast boven drago..speel toch in shouf shouf ?? :p

jordamn
30-01-2007, 22:30
hier speelt ie dan wel een serieuse rol. Vrijdag aanstaande is het zover 8 manstoernooi en top partijen Drago vs Staring / Ricardo Bos vs Ilja Dujmovic.

Influcted
30-01-2007, 22:52
Remy is ook heel sympathiek hoor bekijk maar eens vids van hem en hoe hij is. Hij zal er vast geen probleem van maken.

jordamn
31-01-2007, 00:21
hij staat alleen altijd verdekt opgesteld nooit in de picture.

jordamn
31-01-2007, 22:13
Sem Braan

Schilder en vechter, traint vanaf 15-jarige leeftijd onder Andre Mannaart en Lex Kristal. Is gevormt naar een talentvolle vechter die goede partijen heeft gedraait. Leuk om hem de vragen te mogen stellen.

Sem Braan, wanneer draaide jij je eerste partij? Vertel eens hoe was die?
Me 1e partij draaide ik op 13 febr 1999 tegen yassir. Ik verloor op lowkicks, en de wedstrijd viel me zwaar tegen. Ik trainde met allemaal a-klassers dus dat was meer sparren met tactiek en er een spelletje van maken. Nou nieuwelingen partijen zijn dus gewoon zwaar beuken en het viel me dus zwaar tegen. Na de 2e parijt ook verloren te hebben ben ik ook gewoon gaan beuken en toen ging het beter. Naarmate je verder en meer rondes mag vechten wordt het spelletje leuker naar mijn idee.

Hoeveel heb je er inmiddels gedaan? (winst/verlies/onbeslist)
Ik heb iets van 45 partijen gedraaid, 8 verl, 2 onbesl, 30 gew, 13 op ko.


Sem Braan hoe kom je aan je bijnaam SEMTEX?
Me bijnaam is verzonnen door andre mannaart en jan bosman. Slaat meer op me hoge trap waar ik vroeger vaak mee won, die vloog eruit. Semtex hahaha............

Je hebt tegen bekende namen gestaan, welke partij staat je nog erg aan het hart?
Meerdere partijen staan me aan het hart hahaha....Tegen iedereen waarvan ik verloren heb wil ik wel nog een x. En ja me laatste verlies tegen tyrone spong staat me nog het meest vers in me geheugen.

Is er een partij die je graag nog eens over wilt doen?
Enkele namen die ik dus wel over zou wellen doen: spong, mes, zoraj, spejbl

Wie is jouw grote voorbeeld qua vechter?
Peter kley, ik trainde veel met hem toen hij zelf nog vocht. Hij is iemand die gewoon 40u werkt in de week en evengoed 4 wereldtitels heeft, toendertijd betekende een titel ook echt wat zeg maar. En natuurlijk tactisch is de man zo sterk. Asl de man je eenmaal `gelezen`heeft en de diesel is op gang gekomen dan is hij echt heeeeeel moeilijk of bijna niet te
stoppen....
Ook rayen simson vind ik een mooie vechter en peter aerts natuurlijk. Die gaat er echt altijd voor, dat vind ik mooi.

Wat zijn je hobbies buiten muay thai/kickboksen?
Hobbies heb ik niet echt meer. Vroeger ging ik vaak naar voetbal toe, maar als ik tegenwoordig vrije tijd heb ga ik beetje chillen. Ben vaak aan het trainen dus als ik vrij ben pak ik me rust en ga ik wat leukt met titiana en diego doen of spreek ik met vrienden af.

Even over het it’s Showtime-toernooi. Volgens de fora ben je een van de favorieten. Er wordt zelfst gedacht dat jij deze editie zal winnen.

Leuk dat ze me als favoriet zien, maarja, ik moet het eerst zelf nog maar zien hoe het loopt. Al die jongens die meedoen willen graag winnen en trainen er hard voor. Als ik in vorm ben hebben ze in ieder geval wel een probleem hahaha, en of ik dat ben zien jullie vrijdag wel...................

Wat vind je van de deelnemers van het toernooi?
De deelnemers zijn allemaal goede jongens en je mag niemand onderschatten. Want beginnende a-klassers kijken soms tegen de iets oudere aan en stijgen boven zichzelf uit in de ring. En ja de wat oudere a-klassers zijn net sluwe vossen hahaha......Ik zit een beetje in het midden denk ik..........


Wie hoop je zeker tegen te komen?
Wie hoop ik tegen te komen, nou van alle vechters niet slimani haha........Ik mag hem graag en op kickboxgalas staan we zo een half uur te lullen met elkaar. Maarja, ik ga in ieder geval me best doen en hij moet ook gewoon beuken. Na de partij zijn we weer vrienden. Voor derest, hebben we aan de andere kant akdeniz of aussi. Ik zou aussi wel leuk vinden om tegen te komen want akdeniz heb ik vorige maand al tegen gestaan. En mocht ik die ook winnen, krijgen we vd giessen, fidan of zeyada denk ik. Dat maakt me niet zoveel uit, heb nog nooit tegen een van hun gestaan dus zie het wel wie het wordt.

En wie is voor jou de grote kanshebber, als jij hetzelf bent, vertel dan eens waarom?
Wie is voor mij de grote kanshebber, geen idee........Het kan raar lopen.

Zwolle is toch een uithoek waar je weinig vandaan hoort qua vechtsport. ’t Zit net als Mejiro Friesland in zo’n beetje die zelfde hoek.

Hoe zal het publiek op het toernooi reageren denk je?
Ja het publiek vind het tegek ga ik aannemen. Natuurlijk kennen ze de vorm van toernooi van tv, en de echte fans zijn allang in alkmaar of arena of tilburg geweest om te komen kijken. Maar ik denk dat het publiek wel een
leuke avond tegemoet ziet.


En krijgen we nog veel meer te horen uit het Noorden denk je?
Ja natuurlijk, mejiro gym friesland is net begonnen. En er lopen genoeg jongens rond met talent die graag willen. Dus als die jongens volhouden gaan er zeker geode vechters vandaan komen. Je kan natuurlijk niet binnen een jaartje grootse dingen gaan verwachten, die dingen hebben de tijd nodig. Maar met een beetje geduld en inzet gaat het allemaal geod komen. En stefan is ook een goede sensei die een hoop knowhow heeft en die jongens goed kan begeleiden. Andre komt er ook regelmatig lesgeven. Het is een fijne en relaxte gym. Regelmatig bezoekt amsterdam friesland en andersom en wordt er keihard getraind o.l.v. 2 senseis. Dus dan kan je helemaal niet meer pikken haahhaha..........

Sem alvast bedankt voor dit interview.

Jullie ook bedankt. Groetjes sem

doom
31-01-2007, 22:34
waarom wordt er zo geheimzinnig gedaan dat Amir Zeyada daar mee vecht,Telkens weer wordt zijn naam er uitgelaten.!!!!!!!!!

Kameleon
01-02-2007, 01:13
waarom wordt er zo geheimzinnig gedaan dat Amir Zeyada daar mee vecht,Telkens weer wordt zijn naam er uitgelaten.!!!!!!!!!

Ben benieuwd naar Amir. Op 25 maart staat hij tegen Spong. Dit is een mooie test.

jordamn
01-02-2007, 08:18
Weet iemand iets over Ilya wat is dat voor een vechter?

jordamn
01-02-2007, 09:14
OK BEVESTIGING over Amir Zeyada.
Hij valt in voor Yilmaz Soyyigit. En inderdaad een goede voorbereiding voor zijn partij tegen Tyrone Spong as Rings gala.

alex da silva
01-02-2007, 21:18
zo een grote gala op een vrijdag avond???? ik heb nog nooit mee gemaakt hier in Nederland....moeilijk om te gaan....

Marco
02-02-2007, 00:31
Leuk interview, ook mooie woorden over Mejiro Friesland, ik train er zelf (wel wat te weinig:blush: ) en het is er gezellig en wordt hard getraind !

jordamn
02-02-2007, 00:50
Om drie uur begon de persconferentie in Zwolle, ik ben benieuwd hoe snel de fotos en een kort verslag op het net verschijnen.

Jammergenoeg kwam de organisatie er gisteren mee en is de persconferentie net als het gala op een niet voor de handliggend tijdstip en dag.

Maar ik hoop dat er iemand in geslaagd is toch nog iets te verslaan.

Triker
02-02-2007, 05:34
@Jordamn: Hopelijk doe je ditmaal wel je sigaret uit in de zaal als de organisatie daar al meerdere malen om verzocht heeft ;)