PDA

View Full Version : 9 december topgala in roosendaal



Highline
06-12-2006, 23:52
staan mooie partijen op het programma!

http://img338.imageshack.us/img338/9297/roosendaalvi3.jpg

op 9 DECEMBER word er een gala georganiseert door SPORTS & HEALT PLAZA ( te Bergen op zoom ) wat eerst future was in roosendaal LIJSDREEM deze parijen staan vast :


9 December thaiboxgala Roosendaal Lijsdreem

Georganiseert door SPORTS & HEALTH PLAZA

-NAJIM ETOUHLALI VS CHOPLIN
-FALDIR CHABARI VS RAYEN SIMSON ( rematch )
-NOUFAL BENNAZOUZ VS ERROL ZIMMERMAN ( rematch )
-YOUNES ( mousid gym ) VS JAN DE KEIZER
-AZIZ JAH JAH ( team dekkers ) VS Peter Mulder
-ANOUAR BELKAYED ( fight team plaza ) VS PETER LAMOTTE
-ChAHID ( fight team plaza )VS PETER HOES
-KHALID ( fight team plaza ) VS WERNER STOER ( super pro )
-AID SAID ( team dekkers ) VS TAHIR (super pro )
-HASSAN ( mo gym belgie ) VS ROBERT VAN NIMWEGEN

10 A PARTIJEN
B KLASSE TOERNOOI WINNAAR 1000 EURO
LOSSE B PARTIJEN

22a23 PARTIJEN B EN A KLASSE GALA

Ralph
07-12-2006, 00:47
Ik ben er sowieso bij! Topgala!

Vale Tudo
07-12-2006, 02:10
ziet er goed uit, jammer dat ze er niet nog een paar vette mma partijen erbij hebben gedaan!

Highline
10-12-2006, 05:52
ik krijg van payap een paar smsjes door (van de mannen van team dekkers, andere uitslagen weet ik niet, mss dat hij die ook smst) en daarvoor wil ik hem iig bedanken.

de uitslagen die ik weet is

michel andrade - vs ??? b klasse (team dekkers) winnaar op tko door high kick
ait said (team dekkers) vs Tahir (super pro) a klasse : ait said winnaar op ko in ronde 2. 8 tellen gegeven door leverstoot en daarna op ko gewonnen door knie op de lever

Highline
10-12-2006, 08:43
tekin (team dekkers) vs youness (mousid gym) a klasse: youness wint op punten

Marco
10-12-2006, 08:44
mooie matchmaking !

Highline
10-12-2006, 09:39
aziz jahjah (team dekkers) vs peter mulder (??) a klasse: aziz jah jah wint op tko in ronde 2

warrior
10-12-2006, 11:08
simscn gewonnen??

payap
10-12-2006, 12:59
kom net thuis. Was een topgala maarrrr.....

Om 5 uur zou het beginnen wat tegen 6 uur werd. en ben ergens om 2 uur s;'nachts naar huis gegaan na de partij van Simson en toen moesten er nog 2 partijen! Gala zal dus pas ergens half 3 s'nachts afgelopen zijn vanaf 6 uur.

Ben een echte liefhebber maar de gala's duren echt te lang tegenwoordig !

Simson verliest van Chabari door opgave na ronde 2 ivm een scheen die open ligt. Jammer was een mooie partij die opgang begon te komen en alle kanten op kon.

Najim wint op punten van Roberto coco. Najim kreeg in de 1e ronde 8 tellen en coc in de 2e ronde twee keer 8 tellen.

Vechter van de avond was robert van nimwege die zijn partij op punten won en de stijlprijs kreeg.

Ook Peter Hoes en Chahid zette er een werldpartij neer die de hele zaal op zijn kop zette. Chahid wop

Richelieu
10-12-2006, 18:47
Das inderdaad erg laat. Zelfs voor de echt diehards is een gala dat 9 uur duurt een beetje te veel van het goede. Aan de andere kant wel waar voor je geld..;)

Jeru
10-12-2006, 18:51
Pfff 2 uur s' nachts en dan nog niet afgelopen.... dan maar een keertje 5 partijen minder hoor.

De man van 14K
10-12-2006, 19:19
Kon er helaas niet bij zijn maar was benieuwd hoe de jongens van Loeks gevochten hadden.. Beter voor Robert, winnen en de stijlprijs!
maar heeft Hoes verloren, ondanks dat hij een dus toppartij geknokt heeft??
Heeft iemand misschien gefilmd? ben wel benieuwd..

Ralph
11-12-2006, 00:11
De partijen waren idd top, maar het duurde allemaal veeeeeeeeeeeel te lang. En een pauze van bijna een uur zodat de VIPS lekker ergens anders iets kunnen eten hoeft van mij ook niet. Ben na de partij van Simson ook naar huis gegaan, want ik zat er al vanaf 4 uur.
Leuk ook dat er werd omgeroepen dat ze een vergunning tot 12 uur hadden; de organisatie had wel aan kunnen voelen dat met zoveel partijen het hele gebeuren niet voor 12 uur afgelopen zou zijn.
De acts die werden opgevoerd hadden ze ook wel achterwege kunnen laten; volgens mij zat niemand daar op te wachten.
Verder echt hele goede partijen gezien met hier en daar een dubieuze jurybeslissing. Ikzelf vond dat Peter Hoes zijn partij had gewonnen, maar omdat bijna de hele zaal voor zijn tegenstander was leek het wel dat de jury daar nogal van onder de indruk was.
Ook de finalepartij van het B-toernooi zag ik heel anders, want ik vond dat Leonardo na vier rondes duidelijk de betere was. Z'n trainer Mannaart kon ook niet geloven dat er een extra ronde kwam. Die ronde ging erg gelijk op en ging toen naar Hisham (sp?). Jammer voor Leonardo.
Van Nimwegen was echt heel indrukwekkend. Op de eerste ronde na domineerde hij met keiharde technieken.
Jammer van die blessure van Simson, want de eerste twee rondes beloofden een mooi schaakspel (ikzelf dacht dat Simson na die twee rondes licht voordeel had).
Al met al een leuk gala, maar de organisatie had wel wat strakker gekund (met name het meer dan een uur te laat beginnen en de lange pauze waren erg irritant).

Richelieu
11-12-2006, 00:39
bedankt voor je korte samenvatting Ralph !! Als je idd 22 B en A klasse partijen hebt word het een latertje..:(

Jero
11-12-2006, 01:15
Mijn broer Errol zimmerman heeft bewezen dat hij NOUFAL BENNAZOUZ aan kan want in de tweede ronde ging hij nokie in de eerste ronde ging hij al 2 keer neer.
dus iedereen die over me broer praat me broer heeft bewezen dat hij de winnaar is en dat is nu duidelijk gemaakt

Highline
11-12-2006, 02:20
Mijn broer Errol zimmerman heeft bewezen dat hij NOUFAL BENNAZOUZ aan kan want in de tweede ronde ging hij nokie in de eerste ronde ging hij al 2 keer neer.
dus iedereen die over me broer praat me broer heeft bewezen dat hij de winnaar is en dat is nu duidelijk gemaakt

heel netjes van errol! om hoe laat begon zijn partij?

rizala
11-12-2006, 18:29
Ikzelf vond dat Peter Hoes zijn partij had gewonnen, maar omdat bijna de hele zaal voor zijn tegenstander was leek het wel dat de jury daar nogal van onder de indruk was.



en dat vonden meerdere. het leek wel een uitgemaakte zaak wie er zou winnen. het word voor peter hoes dan ook niet makkelijk om tegen de tegenstander en de jury en het publiek te moeten vechten.
jammer dat het zo gaat.

De man van 14K
11-12-2006, 19:15
Neem aan dat ze wel protest zullen aantekenen in dat geval.
Hoop voor ze dat het dan recht gezet wordt!

Fonz
12-12-2006, 02:00
Ik vond ook dat Hoes had gewonnen, maar de jury stond wel onder zeer zware druk. De jury heeft zich zeker laten beinvloeden..ik ben benieuwd of de coach van Hoes protest aan gaat tekenen.

De man van 14K
12-12-2006, 02:02
P.van Os kennende zal hij dat zeker gaan doen! Die laat dit soort dingen niet over zn kant gaan.
Heeft er iemand toevallig gefilmd of gefotografeerd?

Ralph
12-12-2006, 02:11
Er werd tijdens het gala meerdere malen omgeroepen dat er foto's op kickbox.nl zouden komen te staan, dus ik zou daar ff zoeken.

Ronald
12-12-2006, 03:13
Heeft er iemand toevallig gefilmd of gefotografeerd?
Payap en Rammy zijn geweest. Op Mixfight.nl zal er dus ook nog een verslag komen :) .

payap
12-12-2006, 03:42
foto's en verslag komen er zsm aan.

Zag idd na de wedstrijd peter Hoes al zijn arm omhoog steken toen de omroeper de uitslag ging vertellen.

Toen de tegenstander de winst kreeg was Peter van Os ook hartstondig met zijn vinger nee aan het schudden dat hij er het niet mee eens was.

Was een schitterende partij maar omdat ik bijna alles door mn camera lens heb gezien durf ik geen mening te geven omdat je dan niet alles zie omdat je druk ben met je foto's.

Ellen
12-12-2006, 06:56
Rosso het is bij de WFCA niet mogelijk om protest in te dienen alleen bij een titelgevecht.
Het is een beetje vreemd dat het niet mogelijk is bij een A partij.
Ik zelf vond daar ook dat het of onbeslist was of winst voor Peter.
Peter van Os