PDA

View Full Version : K1-max Japan 2007 Nieky Holzken vs Albert Kraus



Snirp
08-12-2006, 23:47
Hier zijn weinig woorden voor nodig.........

Nieky wint op KO in de 1e ronde :twak:

A-team
08-12-2006, 23:50
Droom maar lekker verder!

De man van 14K
08-12-2006, 23:51
leuk zo je eerste post Snirp... :sleep1:

wel een leuke partij maar betwijf ten zeerste (understatement) dat Nicky op KO wint. laat hem maar eerst even verder groeien

Snirp
09-12-2006, 00:07
leuk zo je eerste post Snirp... :sleep1:


Tja, eens moest de 1e zijn hé.....

Highline
09-12-2006, 00:17
ik kan iig wel bevestigen dat die partij gaat plaatsvinden.. had alleen gewacht tot er een officiele bron was om dit naar buiten te brengen maar goed..

leuk feitje... ze zei (verre) familie van elkaar ;)

Snirp
09-12-2006, 00:43
ik kan iig wel bevestigen dat die partij gaat plaatsvinden.. had alleen gewacht tot er een officiele bron was om dit naar buiten te brengen maar goed..

leuk feitje... ze zei (verre) familie van elkaar ;)

Heb je toevallig ook de rest van de line-up ?

Kaun
09-12-2006, 01:04
zeker een hele vette parij,,gah voor Kraus op punten

Highline
09-12-2006, 01:11
Heb je toevallig ook de rest van de line-up ?

nee heb alleen dit gehoord van de schoonpa van nicky. voor de rest geen idee, het betrefd wel een final elimination partij meen ik

Richelieu
09-12-2006, 01:15
Mooie partij. Voor Holzken kan dit alleen maar goed uitpakken!

Biiyen
09-12-2006, 01:26
nee heb alleen dit gehoord van de schoonpa van nicky. voor de rest geen idee, het betrefd wel een final elimination partij meen ik

nu al direct een FE? wazig. Nicky is hard,,, maar 70 kilo!?!?.... beetje erg licht, ik zit er echt mee hoor. Ik vind hem een topper op 75. Ik weet het niet. Daarbij is Kraus natuurlijk NIET iemand die je zomaar eventjes opzij zet. Ik hoop dat diegene die dat menen dat zeggen omdat ze idolaat zijn van Nicky... Anders heb je het de afgelopen jaren niet begrepen.

makavelli
09-12-2006, 02:11
Ik ga voor Nicky!
Hij vecht mijns inziens wat completer dan Kraus. Boksend kan hij waarschijnlijk goed mee komen met Kraus. Qua trappen vind ik hem beter en hij heeft bovendien heel wat lengte voordeel

Karsten
09-12-2006, 02:45
Dat word voor Holzken een heeeeeeele zware pot...


Ik ga voor Kraus...

bangkokfighter
09-12-2006, 03:03
holzken gaat winnen op K.O. let maar op mijn woorden

Peter0711
09-12-2006, 04:05
krauss op punten !! dat denk ik teminste ;)

Highline
10-12-2006, 05:48
nu al direct een FE? wazig. Nicky is hard,,, maar 70 kilo!?!?.... beetje erg licht, ik zit er echt mee hoor. Ik vind hem een topper op 75. Ik weet het niet. Daarbij is Kraus natuurlijk NIET iemand die je zomaar eventjes opzij zet. Ik hoop dat diegene die dat menen dat zeggen omdat ze idolaat zijn van Nicky... Anders heb je het de afgelopen jaren niet begrepen.

nicky heeft een kwalificatietoernooi in zweden onlangs gewonnen. 3 partijen op ko. daarmee verdiende hij een directe ticket naar de FE. 70 kg heeft hij idd gehaald, dit komt mede doordat hij nu 2 x per dag kan trainen. hij heeft sinds kort een sponser die dit mogelijk maakt.

en nicky traint er echt heel erg hard voor. kan een leuke partij worden dus we zullen zien :)

redjuh
10-12-2006, 05:51
denk Kraus op punten. Nicky had voor ze 1ste pot in Japan beter een wat mindere god kunnen treffen. aan de andere kant kan ie ook meteen doorbreken met een overwinning.

Snirp
10-12-2006, 20:38
Wat denk je zelf 2 Nederlnaders tegen elkaar....
Er staat er iig 1 minder in de finale.

De man van 14K
10-12-2006, 21:52
denk Kraus op punten. Nicky had voor ze 1ste pot in Japan beter een wat mindere god kunnen treffen. aan de andere kant kan ie ook meteen doorbreken met een overwinning.

Kijk al zou hij winnen dan ben je gelijk de man, maar naar mijn idee had hij beter eerst een wat mindere vechter kunnen treffen om naam te maken.
je kan volgens mij beter je eerste partij daar winnen en om dat nou zo maar meteen tegen Kraus te doen.....

Highline
10-12-2006, 22:09
Kijk al zou hij winnen dan ben je gelijk de man, maar naar mijn idee had hij beter eerst een wat mindere vechter kunnen treffen om naam te maken.
je kan volgens mij beter je eerste partij daar winnen en om dat nou zo maar meteen tegen Kraus te doen.....

dat is zo. maar denk niet dat het voor het kiezen hebt he ;)

Snirp
10-12-2006, 23:37
Kijk al zou hij winnen dan ben je gelijk de man, maar naar mijn idee had hij beter eerst een wat mindere vechter kunnen treffen om naam te maken.
je kan volgens mij beter je eerste partij daar winnen en om dat nou zo maar meteen tegen Kraus te doen.....

Wat is een mindere vechter op zo'n toernooi ?

Ik denk dat hij Kraus beter tegen kan hebben dan Sauer of Promuk.

Biiyen
11-12-2006, 00:09
Wat is een mindere vechter op zo'n toernooi ?

Ik denk dat hij Kraus beter tegen kan hebben dan Sauer of Promuk.
idd. wat dat aangaat heeft hij nog geluk. :)

of gematched tegen Masato, kun je meteen naar huis als je niet ko'ed

Snirp
14-12-2006, 08:00
idd. wat dat aangaat heeft hij nog geluk. :)

of gematched tegen Masato, kun je meteen naar huis als je niet ko'ed

Nieky is ook nog nooit KO gegaan.....

afkloppen ;)

Biiyen
15-12-2006, 04:22
Nieky is ook nog nooit KO gegaan.....

afkloppen ;)

Ik ben benieuwd in ieder geval. Kraus is ook niet dat je zegt een knock outer, volgens mij valt zijn KO ratio best wel mee. Als de tegenstanders echt goed zijn wint Kraus met punten verschil.

En Nicky is goed, absoluut. De eerste partij die ik van hem zag ergens op een gala was ook bijzonder. Nicky heeft die dag bij iedereen in de zaal een grote indruk achtergelaten. Weet niet meer welk gala het was. in ieder geval de partij begon en van meet af aan was het me toch een schop partij. Keiharde low kicks over en weer. Niet normaal gewoon. Nicky won door TKO in ronde 1 of 2 omdat ze tegenstander scheenbeen had gebleseerd. Maar hij leek me toen een stuk zwaarder, ik meen zelfs dat het een partij over 76 - 78 kilo was. En ik praat over 2 jaar terug ofzo.

Snirp
17-12-2006, 02:47
Ik ben benieuwd in ieder geval. Kraus is ook niet dat je zegt een knock outer, volgens mij valt zijn KO ratio best wel mee. Als de tegenstanders echt goed zijn wint Kraus met punten verschil.

En Nicky is goed, absoluut. De eerste partij die ik van hem zag ergens op een gala was ook bijzonder. Nicky heeft die dag bij iedereen in de zaal een grote indruk achtergelaten. Weet niet meer welk gala het was. in ieder geval de partij begon en van meet af aan was het me toch een schop partij. Keiharde low kicks over en weer. Niet normaal gewoon. Nicky won door TKO in ronde 1 of 2 omdat ze tegenstander scheenbeen had gebleseerd. Maar hij leek me toen een stuk zwaarder, ik meen zelfs dat het een partij over 76 - 78 kilo was. En ik praat over 2 jaar terug ofzo.

Klopt hij heeft er voor het afgelopen k1-max (stockholm) 6 kilo afgetraint.

Voor iemand die al zo droog is valt dat niet altijd mee.
Hij blijft overgens op 70 kg.