PDA

View Full Version : Gerard Gordeau en Sjaak vd Velde 2



Jenny
13-12-2006, 02:02
Ik vraag me af waarom feiten niet vermeld mogen worden op een openbaar vechtsport forum. Maar hoor net dat jij betaald wordt door Henk Kuipers en je doet prima wat die zegt. Braaf.

Waarom wil Henk Kuipers niet reageren op deze opmerking van mij, ik heb hetzelf van het bestuur van de IBK dus rechtstreeks van mensen die met Bluming te maken hebben. Blijkbaar is Kuipers een te grote sponsor voor dit forum waardoor MF zijn objectieve positie gaat verliezen en door deze topic te sluiten bevestig je dat alleen maar.

Laat gewoon mensen dit bevestigen of ontkennen en denk dat dit moet kunnen.

Heel jammer dat dit niet gewoon bespreekbaar en dat er onterechte CENSUUR op dit vechtsportforum wordt gedaan. Wel heel tipisch dat Bluming van allerlei leugens kan vertellen op zijn website over Kancho Gordeau en Shihan Van de Velde.

Maar dat zal wel niet relevant zijn voor jou. Wat laat je je kennen zeg en dit bevestigd alleen mijn stelling.

Zal wel een ban krijgen maar dat geeft niet want dan stuur ik mijn mail wel naar alle kyokushin organisaties en dan licht ik hun zowel in. Schande dat jullie mensen als Bluming beschermen en jongens als Gerard en Sjaak door het slijk laten halen.

Jenny
Eindhoven

The Bulldog
13-12-2006, 02:17
WTF... :eek:

Ik snap hier even helemaal niks van...

Sjaak v/d Velde wordt op geen enkele wijze door de slijk gehaald hier op dit forum.
Er wordt over het algemeen met respect over deze heren gesproken...
(ik lees net het stuk van Bluming wat ik niet erg netjes vind over komen over Jan oosterbaa en Sjaak. Kan me ook niet voorstellen dat Dhr.Kuipers het eens is met deze verwoording)

Ik proef hier een beetje kyokushin soap 3 aankomen. :sleep1:..

Erg jammer...:twak:

cracklizard
13-12-2006, 02:17
Ik vraag me af waarom feiten niet vermeld mogen worden op een openbaar vechtsport forum.


Nou, ik gok omdat het niet vechtsport gerelateerd is.

redjuh
13-12-2006, 02:37
omdat het tussen anderen is en al ruim is uitgemolken

FOCUS
13-12-2006, 02:50
Ik heb (helaas) nog nooit bij een bond gezeten waar er geen gedonder/machtstrijd gaande was.

Ik vind persoonlijk dat een censuur slechts in uiterste gevallen moet worden toegepast,
maar moddergooien komt dit forum niet ten goede.

Laat de wijze heren dit lekker onder elkaar uitvechten.

Ronald
13-12-2006, 02:55
Ik vraag me af waarom feiten niet vermeld mogen worden op een openbaar vechtsport forum. Maar hoor net dat jij betaald wordt door Henk Kuipers en je doet prima wat die zegt. Braaf.
Wat een onzin Jenny. Je trekt nogal snel, ongegrond en nodeloos onze integriteit in twijfel. Jammer.

De reden waarom de vorige topic gesloten staat in de vorige topic zelf vermeld: "We hebben wel genoeg van dit soort topics gehad. Topic closed." Dat is dus de reden niet meer en niet minder. Lees anders nog even rustig de vorige 45 pagina's tellende topic terug als je daar zin in hebt. De topic die je nu geopend hebt voegt daar niets extra's aan toe. Het is alleen maar meer van hetzelfde. Dat weten we nu.


Wel heel tipisch dat Bluming van allerlei leugens kan vertellen op zijn website over Kancho Gordeau en Shihan Van de Velde.
Wat mij betreft doe jij op jouw website ook gewoon waar je zin aan hebt. Geef ons een link en dan lezen we het allemaal. Mixfight.nl is echter niet het "persoonlijke-ergernissen-en-kyokushinbonden-afzeikforum".


Zal wel een ban krijgen maar dat geeft niet want dan stuur ik mijn mail wel naar alle kyokushin organisaties en dan licht ik hun zowel in.
Nee hoor, je krijgt geen ban. Wel een waarschuwing. Als iemand een topic sluit dan open je niet gewoon een nieuwe.
Wil je graag verdere uitleg of verduidelijking, dan kun je daar over vragen stellen in "Forumbeleid" of de betreffende mod/admin een PM sturen.


Schande dat jullie mensen als Bluming beschermen en jongens als Gerard en Sjaak door het slijk laten halen.
Er wordt niemand beschermd, er wordt niemand door het slijk gehaald en we laten ook niemand door het slijk halen. Sterker nog: we hebben geen zin in voortdurende uithalen naar dees of genen, staan neutraal in de oorlogen die er gevoerd worden, en hebben zelfs helemaal geen zin om daar partij in te zijn. Vandaar dus...

Ronald
13-12-2006, 02:56
Ik vind persoonlijk dat een censuur slechts in uiterste gevallen moet worden toegepast,
maar moddergooien komt dit forum niet ten goede.

Laat de wijze heren dit lekker onder elkaar uitvechten.
Dat dus. Helaas had ik daar veel meer woorden voor nodig :D ;)