PDA

View Full Version : Reactie Jenny



henk kuipers
13-12-2006, 06:32
Osu,

Ondanks dat de topic van Jenny gesloten is wil ik graag even reageren.

Betse jenny Mixfight heeft de topic over Bluming heel lang open gehouden zonder in te grijpen, en een ieder kent het resultaat eindeloos over en weer gelul waar op het laatst geen inhoud meer inzat en een ieder onder fake namen hun gelijk wilden halen.

Dat jij hier meld dat ik Bluming per jaar € 50.000 geef betreft een leugen, en die kan al helemaal niet bevestigd worden door al die namen die jij hier opnoemt.

Het bedrag € 50.000 wat het bestuur van jou voorschoteld bestaat wel, deze heb ik als achtergestelde lening in onze IBK gestort omdat het een nieuw leven in te blazen en zodat de leden geen tweede keer moesten betalen.

Het bedrag kan dus niet naar Dhr Bluming vloeien omdat ik zelf verantwoordelijk ben met de nieuwe penningmeester voor deze bankrekening, tevens is dit niet een jaarlijks terug komend bedrag maar een eenmalige renteloze lenig.

Dus als je iets schrijft doe dan eerst waarheids vinding.

Ook dat je suggereerd dat mixfight niet meer objectief is omdat ik een kleine advertentie geplaatst heb raakt kant nog wal, want dan kan je momenteel alle forums en bladen wel in twijfel trekken want overal staat wel een advertentie van een van mijn bedrijven{ heel jammer dat je zo zwaar op de hand bent van vertrouwen, maar ook hier geldt zoals de waard is vertrouwd hij/zij zijn gasten }

Dan als laatste wat Bluming of een ander ook schrijft op zijn of haar website is totaal niet mijn verantwoording dus bellen of schrijven met diegene Jenny.

En als allerlaatste ik heb mij op dit forum nog nooit negatief uitgelaten, de ruzie tussen Bluming en de groep Gordeau is voor mij gedane zaak en iets uit een verleden van hun, ik behartig momenteel onze leden.

Shihan Sjaak mijn complimenten voor de organisatie van de 10e open EK en het verslag.

Alles wat hier boven staat is 100% de waarheid.

Osu

Henk Kuipers

Ronald
13-12-2006, 07:22
Henk, bedankt voor je reactie. Ik begrijp uiteraard dat wanneer je wordt beschuldigd van zaken dat de behoefte bestaat om daar op te reageren. Bij deze dus. Echter, zoals Focus dat zo mooi omschrijft, de oorspronkelijke topic(s) die Jenny heeft geopend hebben een hoog modder-gooi-gehalte. De kans is groot dat ook deze topic daar wederom in ontaard. Vandaar dat ik deze topic ook zal sluiten. Bovendien is dan voor Jenny ook nog eens duidelijk dat we zonder aanziens des persoon modereren.

Overigens, ik hoop niet dat bij onze bezoekers nu de indruk bestaat dat er niet over de kyokushinwereld gesproken mag worden op Mixfight.nl. Als mensen graag over kyokushin(bonden) willen discussieren dan mag dat uiteraard. Graag zelfs! Maar dan wel zonder modder gooien en met het nodige respect voor elkaar.
Veel grote namen uit de kyokushinwereld hebben gereageerd in die 45 pagina's tellende topic. Alle grote namen spraken ook met het nodige respect voor elkaar, ook al waren ze het niet allemaal met elkaar eens. Helaas waren er daar ook veel anonieme posters die het nodig vonden om te schelden, de ander voor rotte vis uit te maken, enz. enz. Iedereen heeft daar de gelegenheid gehad om z'n zegje te doen, maar op die manier gaan we het niet nog een keer doen, ongeacht wat er op andere websites door wie dan ook geschreven wordt. Zoals Henk ook al zegt: spreek daar de bewuste persoon gewoon zelf even op aan als je daar behoefte aan hebt.

Overigens zie ik dat mensen als Henk Kuipers, Sjaak van de Velde en Koen Scharrenberg allemaal gewoon met elkaar in gesprek zijn, ondanks dat ze van verschillende bonden zijn. Voor de mensen die nog graag de verhoudingen binnen de kyoshinwereld aan de orde willen stellen... laten we het daar eens over hebben ;) .