PDA

View Full Version : Kyokushin op kickboks gala's



Sjaak
14-12-2006, 19:20
Af en toe zie je een 4 mans toernooi op een kickbox gala. Mochten er organisatoren zijn die vechters zoeken voor dit soort mini toernooitjes dan kan je mij altijd mailen of bellen en als mijn jongens beschikbaar zijn dan zijn we van de partij.

osu Sjaak

Dennuz
14-12-2006, 20:50
Vind het altijd wel een leuke afwisseling.. Zie liever een paar Kyokushin partijen tussendoor dan een bokswedstrijd van 12 ronden..

Ralph
14-12-2006, 21:05
Ik zie liever boksen op een gala, maar dat komt ook door mijn boksachtergrond. Twaald rondes is wel wat veel inderdaad en daarom zou ik ook liever 5-rounders zien zoals in de VS ook veel gebeurd. Gegarandeerd veel actie!

Bud S
14-12-2006, 23:01
Ik zie liever boksen op een gala, maar dat komt ook door mijn boksachtergrond. Twaald rondes is wel wat veel inderdaad en daarom zou ik ook liever 5-rounders zien zoals in de VS ook veel gebeurd. Gegarandeerd veel actie!

jammer dat het nederlandse profboksen dat niveau niet haalt

marcelt
15-12-2006, 02:30
Liever kyokushin dan boksers. Vond de bokspartijen in de Arena altijd minder. Zelfs Lucia's partij was niet half zo goed als haar muay thai partijen indertijd.
Bedoel wel jonge explosieve kyokushin jongens die allerlei toffe traptechniek in huis hebben. Heb op euro wel eens toffe wedstrijden gezien. En niet dat lichaamsboksen met lowkicks van Kuipers en Patterson. Daar vond ik niks aan, om te zien.