PDA

View Full Version : seminar Don Frye en trainer Steve



A.F.
16-12-2006, 02:43
Beste mensen,

Wij zijn bezig om de MMA legende Don Frye naar nederland te halen. Hij was 1 van de eerste die in de UFC vocht hij heeft legendarische partijen in pride gevochten en hij vecht nou op de Hero's

Ook komt zijn trainer Steve mee ik denk 1 van de beste judo en worstelleraars van Amerika.

Om hem naar Nederland te halen moet er wel animo zijn natuurlijk en dat probeer ik hier te peilen...of het de moeite waard is.

laat je maar horen

Evilman
16-12-2006, 02:48
Don Frye?
kwil niet respectloos klinken..
maar ik zie hem als iemand met harde stoten en n btje worstelen.
Dat beeld zal vast te beperkt zijn, maar wel bepalend of ik ervoor
zou kiezen of niet.
Waarom hem? en dat gaat natuurlijk Veel geld kosten als zo iemand
uit de USA moet komen.. zeker met zn naam en faam.

Ik vin t idee top.. maar ik denk dat je binneslands goedkoper en kwalitatief beter uit bent zelfs.
En als je toch uit buitenland haalt zijn r tal van opties.. dus vraag ik me .. waarom hem?

succes

makavelli
16-12-2006, 04:28
Don Frye?
kwil niet respectloos klinken..
maar ik zie hem als iemand met harde stoten en n btje worstelen.
Dat beeld zal vast te beperkt zijn, maar wel bepalend of ik ervoor
zou kiezen of niet.
Waarom hem? en dat gaat natuurlijk Veel geld kosten als zo iemand
uit de USA moet komen.. zeker met zn naam en faam.

Ik vin t idee top.. maar ik denk dat je binneslands goedkoper en kwalitatief beter uit bent zelfs.
En als je toch uit buitenland haalt zijn r tal van opties.. dus vraag ik me .. waarom hem?

succes

Ik heb eigenlijk een beetje het zelfde beeld.
10 jaar geleden was hij top nu al een tijdje niet meer.

Joop Kasteel
16-12-2006, 06:57
Beste mensen,

Wij zijn bezig om de MMA legende Don Frye naar nederland te halen. Hij was 1 van de eerste die in de UFC vocht hij heeft legendarische partijen in pride gevochten en hij vecht nou op de Hero's

Ook komt zijn trainer Steve mee ik denk 1 van de beste judo en worstelleraars van Amerika.

Om hem naar Nederland te halen moet er wel animo zijn natuurlijk en dat probeer ik hier te peilen...of het de moeite waard is.

laat je maar horenGeweldig initiatief! 1 van de toppers die de sport groot hebben gemaakt! En....nog steeds actief, petje af.

BadasspussykillB
16-12-2006, 23:40
Ik begrijp niet goed waarom. Als je toch de kosten gaat maken om iemand naar Nederland te halen zijn er veel betere opties dan Don.
Misschien was hij ooit relevant in de mma wereld, maar ondertussen allang niet meer. Ik denk dat veel mensen er zo over denken, en mogelijks ga je er een financiële kater aan overhouden; Bezint eer ge begint...

A.F.
17-12-2006, 06:42
Don en trainer willen graag naar NL komen, dus waarom geen seminar doen dan...

het idee was leuk... maar als niemand hem wat vind omdat ie uitgerangeerd is en niets kan... tsja... dan niet toch

Mack
17-12-2006, 08:00
Het ligt er helemaal aan wat hij gaat kosten of mensen het de moeite waard vinden. Don Frye staat niet echt bekend om zijn uitmuntende technische skills en als je naar een betaalde seminar gaat, wil je over het algemeen toch iets (op technisch niveau) opsteken.

Justinian
17-12-2006, 18:33
Het ligt er helemaal aan wat hij gaat kosten of mensen het de moeite waard vinden. Don Frye staat niet echt bekend om zijn uitmuntende technische skills en als je naar een betaalde seminar gaat, wil je over het algemeen toch iets (op technisch niveau) opsteken.
Hij zal je ongetwijfeld iets kunnen vertellen over zijn trainingsschema. Hij zal ook niet voor niks in Pride en de UFC hebben gevochten. Een seminar hoeft ook niet perse alleen maar te bestaan uit technieken, van een conditietraining kun je ook veel leren; de conditietraining van Melvin Manhoef tijdens de Mixfight.nl-dag bijvoorbeeld, was erg leerzaam! Daarnaast lijkt me een seminar van een oldschool-vechter sowieso wel leuk. Mocht het doorgaan dan wil ik er in principe wel bij zijn.

Silat
17-12-2006, 20:20
kom Yvel ook??

DAJAK
17-12-2006, 22:01
Ik vind het een geweldig initiatief, het is toch top om een vechter die je op tv ziet en die al vele jaren op het hoogste niveau heeft gevochten een keer in het echt te zien en dan daar ook nog een keer een training van krijgen ook!!
Of ik echt daadwerkelijk zou komen, dat ligt natuurlijk aan de prijs en waar de seminar wordt gehouden!

Pimp-Daddy
18-12-2006, 17:52
Super idee...

Hij is één van de pioniers van het MMA!! Als die seminar doorgaat ben ik er zeker bij....

En daarna met die ouwe naar de Driesprong!!!:beerchug:

Ralph
18-12-2006, 20:54
Don Frey heeft toch een zwarte band judo en ook professioneel gebokst? Zou wel cool zijn als ie kwam. Waar wordt de seminar gehouden en hoe duur zal het ongeveer zijn?

Chico
18-12-2006, 21:42
ben het wel enigzins met evilman eens... het is niet dat ie niets kan.. hij is en blijf een wereldklasse worstelaar... maar qua stand up en subs valt het toch tegen vergeleken met de meeste vechters van nu...

waarom wordt er geen seminar met fedor geregeld? die is toch ook regelmatig in nederland te vinden?

Joop Kasteel
19-12-2006, 00:29
Weet je wat 't is: al komen Fedor, Shogun en Wanderlei samen, moet je blij zijn als je 100, hooguit 150 man( vrouw ) op de mat hebt. Dat is 't grote probleem in Nederland, je moet gewoon zorgen dat je er met 500 man staat, ten eerste uit respect en ten tweede, men kan de prijs enorm drukken. Dat maakt 't mogelijk om meerdere toppers te halen zodat je een schat aan info en ervaring kunt opdoen. De ene atleet heeft natuurlijk meer te vertellen als de ander maar ik vind elke vechter die bij Pride of UFC vecht, geweldig! De woorden "die is niks" of "die kan niks" zullen nooit uit de pen van Joop Kasteel komen.

Ben
19-12-2006, 00:37
het is inderdaad de prijs voor zn seminair die de mensen weg houd alleen remco pardoel houd het nog op ongeveer 15 euro das nog te doen.

Joop Kasteel
19-12-2006, 03:23
het is inderdaad de prijs voor zn seminair die de mensen weg houd alleen remco pardoel houd het nog op ongeveer 15 euro das nog te doen.Roy en ik zijn er in ieder geval, nog maar 498...Ik denk dat Pardoes ook wel komt, dus 497..

Bagheera
19-12-2006, 03:35
Weet je wat 't is: al komen Fedor, Shogun en Wanderlei samen, moet je blij zijn als je 100, hooguit 150 man( vrouw ) op de mat hebt. Dat is 't grote probleem in Nederland, je moet gewoon zorgen dat je er met 500 man staat, ten eerste uit respect en ten tweede, men kan de prijs enorm drukken. Dat maakt 't mogelijk om meerdere toppers te halen zodat je een schat aan info en ervaring kunt opdoen. De ene atleet heeft natuurlijk meer te vertellen als de ander maar ik vind elke vechter die bij Pride of UFC vecht, geweldig! De woorden "die is niks" of "die kan niks" zullen nooit uit de pen van Joop Kasteel komen.


Goed antwoord.. maarre joop je moet toch echt typen hier ipv schrijven...
Je bedoeld toetsenbord...

;)

ICON
19-12-2006, 15:40
lol ik kom met pardoes mee dus dat is 496

Remco
19-12-2006, 17:43
De vraag is gewoon of ze een goede training kunnen geven. Je kunt als vechter nog zo technisch begaafd zijn, als je het niet over kunt brengen is een seminar van geen waarde (behalve een handtekening en een foto dan).

Don Frye is misschien op zijn retour en niet de meest gepolijste vechter, hij was wel een van de eerste echte MMA vechters die het grondwerk goed met het staande kon verenigen. Daarnaast is het gewoon een levende legende. Ik zie dan ook niet in waarom hier met hem afgerekend moet worden.

Joop Kasteel
19-12-2006, 17:53
Goed antwoord.. maarre joop je moet toch echt typen hier ipv schrijven...
Je bedoeld toetsenbord...

;)Klopt, de hoofdletters en leestekens heb ik al gevonden, jij ook?

A.F.
19-12-2006, 21:04
De seminar word gegeven bij Mikes Gym en zal niet duurder worden dan 15 euro!! Dus een rondje minder in de kroeg en je kan het betalen !!!

Datum is nog niet bekend

DAJAK
19-12-2006, 21:07
De seminar word gegeven bij Mikes Gym en zal niet duurder worden dan 15 euro!! Dus een rondje minder in de kroeg en je kan het betalen !!!

Datum is nog niet bekend

Woow dit klinkt super!! Als ik op de bewuste datum ook kan, dan ben ik er zeker bij!
Nogmaals een super initiatief!

ICON
19-12-2006, 21:07
nou dat is toch een koopje voor een pride/ufc/hero's veteraan.

Marco
19-12-2006, 21:51
ik denk dat Don sowieso wel wat smakelijke anekdotes kan vertellen en hij zal in al die jaren ook wel het nodige hebben opgestoken van div. trainers dus lijkt me toch wel dat het de moeite waard is.

Justinian
19-12-2006, 21:59
De seminar word gegeven bij Mikes Gym en zal niet duurder worden dan 15 euro!! Dus een rondje minder in de kroeg en je kan het betalen !!!

Datum is nog niet bekend
Top! Zodra de datum bekend is horen we het wel.

Remco
19-12-2006, 23:22
Leuk, in de buurt en goedkoop. Jammer dat ik al jaren niets meer aan sport gedaan heb. Ik kom wel een proteïneshake drinken.

Jochem
19-12-2006, 23:48
Als ik vrij heb kom ik ook mee met Pardoes en de dames uit oss

kickboxer1987
20-12-2006, 00:10
is dit alleen voor leden of open voor iedereen?
(heb nog nooit een seminar bijgewoont)

peterblue_eyes
20-12-2006, 06:53
Ik heb Don nog altijd hoog zitten bij me, dit omdat wat hij allemaal heeft gepresteerd in zijn leven is het een legende. Maar als ik hem dan eindelijk in het echt heb mogen zien vechten afgelopen keer tegen Joop, vond ik hem echt niet de Don die ik voor me had van al die partijen in UFC en Pride. Het was voor mij iemand die even snel een partijtje ging vechten en snel zn gage ging ophalen. En nota bene ook nog als afscheidspartij van onze Legende Joop, vond ik dit echt een domper! Dit verdiende Joop niet zo'n tegenstander.op papier wel!

peterblue_eyes
20-12-2006, 06:57
Oeps wat een sukkel ben ik, ben nog niet helemaal wakker. Dat was natuurlijk die andere Magnum pi gast Dan Savernn! hahahaha Sorry Joop dat ik dat verhaal er weer bij haal! De vergelijking is voor mij ook soms verwarrend. Wat een knuppel ben ik!hahaha

ICON
20-12-2006, 15:54
lol

Joop Kasteel
20-12-2006, 17:03
Oeps wat een sukkel ben ik, ben nog niet helemaal wakker. Dat was natuurlijk die andere Magnum pi gast Dan Savernn! hahahaha Sorry Joop dat ik dat verhaal er weer bij haal! De vergelijking is voor mij ook soms verwarrend. Wat een knuppel ben ik!hahahaGeen probleem, ik begrijp de verwarring. En wat betreft Severn, die had wel wat meer mogen doen ja. Nou ja, dan maken we toch gewoon een stuk of 5 comebacks.

peterblue_eyes
20-12-2006, 18:40
Als dat zou kunnen! Dan heb ik weer 5 gala's om naar uit te kijken!

marko
20-12-2006, 22:26
5 niet Joop maar 1 zou geweldig zijn. Is dat mogelijk? Evt. tegen wie?

Joop Kasteel
21-12-2006, 01:06
5 niet Joop maar 1 zou geweldig zijn. Is dat mogelijk? Evt. tegen wie?Nee dat is niet mogelijk. Ik heb stiekem wel mijn dromen en wensen maar het is mooi geweest. Natuurlijk heb ik wel eens een dag dat ik, net als velen die ongeveer mijn leeftijd hebben, denk: zal ik toch....of: ik kan het nog steeds...Komt nog bij dat er hier en daar meer comebacks zijn en er zelfs oudere vechters(dan ik) in de ring staan. Ja, dat is wel eens slikken. Maar in principe nee...

marko
21-12-2006, 03:57
Op anabolicresource.nl (zwart gat) ben je iets specifieker Joop. Daar noem je zelfs namen. Hoewel je die mensen niet uitdaagt en zelfs je respect uitspreekt, zeg je ook geen 100 % nee.

Joop Kasteel
21-12-2006, 17:17
Op anabolicresource.nl (zwart gat) ben je iets specifieker Joop. Daar noem je zelfs namen. Hoewel je die mensen niet uitdaagt en zelfs je respect uitspreekt, zeg je ook geen 100 % nee.Klopt Marko, dat was zo 'n goeie dag, zo 'n dag dat je denkt: ik kan 't nog. En inderdaad, ik heb een mateloze bewondering voor Marc en Jan. Even iets heel anders: IK WENS IEDEREEN EEN GEZEGENDE KERST EN EEN KNALLEND 2007!!!!!!!!!!!!!! JK.

Marco
21-12-2006, 20:28
Thanks Joop, verstandig dat je geen comeback maakt, je hebt je genoeg bewezen en bent nu lekker bezig op allerlei fronten, voeding, ringspeaker, columns etc. een nieuwe carriere zo kan je hetwel noemen toch ?
Succes !:thup:

Evilman
22-12-2006, 21:19
Ok dat wordt dus n redelijke prijs. Das wel relaxed!
Kan me nog herrinneren vorige keer in Belgie ofso?
iets met bbj voor 50/60 euro!

Dus dit is goed te doen :)

Volgende keer wat chutebox lui? :D

Joop Kasteel
22-12-2006, 22:40
Thanks Joop, verstandig dat je geen comeback maakt, je hebt je genoeg bewezen en bent nu lekker bezig op allerlei fronten, voeding, ringspeaker, columns etc. een nieuwe carriere zo kan je hetwel noemen toch ?
Succes !:thup:Nieuwe carriere zeker! Ben ook al aardig afgekickt hoor, alleen af en toe....pfff..

redjuh
22-12-2006, 23:14
Nieuwe carriere zeker! Ben ook al aardig afgekickt hoor, alleen af en toe....pfff..


dan moet je bij de voormalige marcanti (de club?) bij de deur gaan staan of de challange... dan heb je genoeg gelegenheid om af en toe nog es dat ringgevoel terug te halen hehehe

Chico
22-12-2006, 23:38
15 euro is zeker te doen

mike's gym zit in amsterdam toch?

Evilman
23-12-2006, 22:32
je moet gewoon zorgen dat je er met 500 man staat, ten eerste uit respect en ten tweede, men kan de prijs enorm drukken.


Waar ga je die plaatsen??
En hoeveel leer je dan? Krijgt don fry dan n headset op zodat je t ook
achterin kan horen?
hoe kleiner hoe hoger de kwaliteit. dus je zult n tussenweg moeten vinden.
En dan zal t aantal wat in nederland erbij is toch wel redelijk zijn denk k.

ashi76
24-12-2006, 00:25
De seminar word gegeven bij Mikes Gym en zal niet duurder worden dan 15 euro!! Dus een rondje minder in de kroeg en je kan het betalen !!!

Datum is nog niet bekend

Nette prijs !
Nog even afhankelijk van de dag, maar in principe kan je mij ook opschrijven.
Waarschijnlijk krijg ik nog wel een paar luie donders van de sportschool zo ver dat ze mee gaan. :thup:

Evilman
24-12-2006, 00:45
Idd ook afhankelijk vd dag.
moet r wat voor over hebn..
Nog meer mensen vanuit brabant? :D

Joop Kasteel
24-12-2006, 00:52
Waar ga je die plaatsen??
En hoeveel leer je dan? Krijgt don fry dan n headset op zodat je t ook
achterin kan horen?
hoe kleiner hoe hoger de kwaliteit. dus je zult n tussenweg moeten vinden.
En dan zal t aantal wat in nederland erbij is toch wel redelijk zijn denk k.De tussenweg, valt en staat met het bedrag. Ik denk dat de opkomst niet redelijk gaat worden, mits je een groot aantal op de been brengt. Je kunt een erg grote groep natuurlijk splitsen. Laten we afspreken: jij zorgt voor 500 man/vrouw, regel ik de plek en zorg ik ook nog dat iedereen Don verstaan kan. (als de talenknobbel nog werkt). Ik ben trouwens erg goed in mijn talen, dus voor jou vertaal ik 't wel en een head-setje heb ik ook nog wel liggen.

Evilman
24-12-2006, 01:04
Lol t vertalen zal voor niemand nodig zijn lijkt me :D

En voor die 500 lui .. tis wellicht slimmer als Fred royers
tijdens fightclub meldt dat ze op mixfight.nl kunnen inschrijven
voor seminar. Zou ook mooi zijn om dat te timen met n
uitzending waarbij Frye n wedstrijd wint.

Meteen goed doen die hap :cool2:

(enige ironie mag bespeurd worden gezien ik natuurlijk maklijk kan roepen
vanaf de zijnlijn ;) )

is er trouwens vorige keer ook niet met n inschrijfformulier gewerkt voor die mixfightdag?
Als je dat gewoon weer doet kun je btje kijken waar je gaat uitkomen.
Alleen dan niet beperkt houden tot mixfight als je meer lui wilt

Joop Kasteel
24-12-2006, 01:14
Lol t vertalen zal voor niemand nodig zijn lijkt me :D

En voor die 500 lui .. tis wellicht slimmer als Fred royers
tijdens fightclub meldt dat ze op mixfight.nl kunnen inschrijven
voor seminar. Zou ook mooi zijn om dat te timen met n
uitzending waarbij Frye n wedstrijd wint.

Meteen goed doen die hap :cool2:

(enige ironie mag bespeurd worden gezien ik natuurlijk maklijk kan roepen
vanaf de zijnlijn ;) )Ik hoop dat Fred dit leest, ik vind 't een goed plan. Het moet toch te doen zijn om bijv. 4 X per jaar een topper te halen. Bij een grote opkomst is de prijs best te doen. Trouwens, voor een aantal toppers is geen vliegticket nodig, die wonen in Nederland. Ik heb, ook toen ik geen kwartje in mijn zak had, er alles aan gedaan om iets te leren. Of dat gelukt is, is een tweede maar ik deed 't wel. Ik zie ons nog zitten: Valentijn, Alistair en opa in een ouwe Golf 1 met leder...eh..geen bekleding..pff..

Evilman
24-12-2006, 03:34
Nou ben blij dat t bevalt :thup:
Nog wat banners of online flyers?
Khelp wel mee ;)

ashi76
03-01-2007, 22:08
Is er inmiddels al een datum bekend ??

ashi76
08-01-2007, 01:27
Is er inmiddels al een datum bekend ??


TTT. :confused:

Evilman
08-01-2007, 09:08
grrr! ik zagn nieuwe post.. hoopte op nieuws!

Evilman
02-04-2007, 07:36
still no word of the don???
of was t n goeie grap ;)

Paganstars
02-04-2007, 07:37
een hele vroege 1april??