PDA

View Full Version : 2006 is het jaar van....



kickboxer1987
16-12-2006, 21:03
welke vechter in MMA en K1??

in MMA heeft in mijn ogen George St Piere flinke reeks overwinningen geboekt, en kampioen geworden.
CroCop heeft de OWGP gewonnen met een hoop spectaculaire overwinningen.
Melvin Manhoef, heros verloren... maar wel een spoor van vernieling in o.a. cage rage.


K1: Semmy is weer kampioen, met 1x onterecht verloren (choi) en 1x volgens sommige onterecht tegen Peter... voor de rest alles gewonnen!!
Peter: wat hij in de arena heeft gedaan vind ik echt een stijlvolle actie! overwinning in Korea geboekt, full out gegaan tijdens de K1 gp....



wie hoort volgens jullie hierbij?

marcelt
16-12-2006, 21:48
Voor mij was Cro cop nummer 1 dit jaar !

payap
16-12-2006, 21:52
In het MMA ga ik voor Crocop !

In de K-1 voor Buakaw Por.Pramuk. Hij heeft niet alleen alles gewonnen dit jaar maar ook bijna allemaal op ko!

kickboxer1987
16-12-2006, 22:31
In het MMA ga ik voor Crocop !

In de K-1 voor Buakaw Por.Pramuk. Hij heeft niet alleen alles gewonnen dit jaar maar ook bijna allemaal op ko!

klopt die hoort er ook zeker bij.... nu buakaw zijn boksen aanzienlijk heeft verbeterd is hij echt een ongelovelijk moeilijke tegenstander voor iedereen in de max! mooi om te zien hoe hij zich ontwikkeld als vechter

marcelt
17-12-2006, 00:08
In het MMA ga ik voor Crocop !

In de K-1 voor Buakaw Por.Pramuk. Hij heeft niet alleen alles gewonnen dit jaar maar ook bijna allemaal op ko!

Eens!

dus jaarlijst:

MMA Cro cop

K1 Buakaw

Vechter NL: Spong

kickboxer1987
17-12-2006, 00:26
Eens!

dus jaarlijst:

MMA Cro cop

K1 Buakaw

Vechter NL: Spong

spong ook ja haha :D hij is niets voor niets nr 1 van de ringstop 25

had em live gezien tegen kaoklai en mes!!

TOON
17-12-2006, 01:57
X2

maar Aerts hoort er toch ook bij...voor zn hele ouvre...
zn actie in de arena, die high kick in korea, overwinning op de K1 kampioen begin dit jaar, Musashi KO (altijd leuk!!), Feitosa idem en helaas verloren tegen Sem... echt een heeeeel goed jaar voor Peter en dat dan ook nog eens met de kanttekening dat ie al zo lang aan de top meedraait!!

RisingSun
17-12-2006, 04:09
Ik ga voor pendekar Ray! Binnen en buiten de ring top prestaties geleverd. Sinds de samenwerking met B-Boy Benny afgelopen augustus vindt ik dus wel dat 2006 het jaar van de pendekar is!

Biiyen
17-12-2006, 04:22
Eens!

dus jaarlijst:

MMA Cro cop

K1 Buakaw

Vechter NL: Spong


Toch zet ik bij K1 : Semmy Schilt neer. Winnen van Le Banner, Hoost en Aerts op 1 gala is uniek. Ik zet Buakaw onder K1 Max, mag ie er toch nog in.

MMA Pride - Crocop
MMA UFC - St Piere

K1 - Sem Schilt
K1 Max - Buakaw

Muay Thai NL - Spong
MMA NL - Melvin Manhoef

Luka
17-12-2006, 04:41
2006 is het jaar van....

Het begin van de vechtsporten in kranten tvs enz !!!

The Bulldog
17-12-2006, 05:41
Het jaar van de return van Knaap en Brian ....

Ik vind betreft prestaties het jaar van :

UFC: Spider Silva
Pride: Cro cop/ shogun,
K-1 : Semmy Schilt
Max: pot amouk natuurlijk.

MT: DUIDELIJK SPONG!!!!!