PDA

View Full Version : Badr Hari - Stap maar in die ring



Fasada
17-12-2006, 00:47
Bekende rapper Appa heeft een nummer samen gemaakt met niemand minder dat Badr Hari.

Kwam het nummer tegen bij jullie collega's fighttalk alleen moest je het bestand downloaden. Voor de mensen die het streaming willen horen kunnen de track vinden op

www.royalrumble.nl

Evilman
17-12-2006, 01:07
appa?? :confused:

Hoek
17-12-2006, 01:22
:) Net zo badass als Yusuf & Kamal

nick
17-12-2006, 01:36
woooooooooooow wat een wereld nummer :thown:

kickboxer1987
17-12-2006, 01:52
:) Net zo badass als Yusuf & Kamal

daar moest ik ook aan denken:whistling:

laat badr inderdaad maar de ring instappen :D gaat hem veel beter af

marcelt
17-12-2006, 01:56
Meer inhoud dan de grachten.
Sowieso ga ik mijn ding doen in Tokyo.
Meer buitenlandse connecties dan een staatshoofd

vind het wel tof. het braggen is uitgevonden voor Badr!

Peter0711
17-12-2006, 03:04
wat een beroerd nummer zeg,hahaha

m.g
17-12-2006, 05:46
appa?? :confused:

Inderdaad Appa?!?

Jeroen
17-12-2006, 07:04
Ja... Appa (http://www.youtube.com/watch?v=ZMcIoomw5ZI)

:(

chief108
17-12-2006, 08:18
woooooooooooow wat een wereld nummer :thown:
x2 :sick:

Bud S
17-12-2006, 17:03
Maar toch een coole actie van die Badr :thup:
dat met hazes opkomen vond ik ook al een superactie
begin m steeds meer te mogen...
hij is een gewoon meesterlijke fucker, zou een aanwinst zijn voor de Pit...

The_Rock
19-12-2006, 02:09
Beat is zeer slecht
Lyrcis vallen wel mee..het is een represent tekst
De flow van de mannen valt ook mee
Ze vallen afentoe uit de beat

5/10

A-team
19-12-2006, 02:31
Laat hem eerst maar eens een keer of 4 chillen in de ring , zonder gezeik.

paspoes
19-12-2006, 03:43
x2 :sick:

:crying: x100:crying:

Remco
19-12-2006, 17:35
Werkelijk niet om aan te horen. Leuk dat ie het probeert hoor, maar ik vind het maar een negatief verhaal. Tegen wie richten de heren zich eigenlijk?

Highline
21-12-2006, 08:01
Ben jij Henk-Jan Smits?

nee henk temmink

De man van 14K
21-12-2006, 16:34
Badr en de tuindorper hussler kliek..

dit is echt te treurig voor woorden..

Ton
21-12-2006, 19:29
Wat een schijt nummer!

rafi
21-12-2006, 19:58
badr word echt gehaat. en niks gegund. ik denk als hij een nederlander was geweest was het een hele ander verhaal geweest. jammer terwijl ik hem eigenlijk gewoon als nederlander ziet een echte amsterdammer.

chief108
21-12-2006, 20:17
badr word echt gehaat. en niks gegund.
ah nee man...
hij heeft hele grappige trekjes zoals Willem al zei en hij kan d'r ook aardig op los timmeren
vind dit gewoon een klote nummer
jammer maar helaas, volgende keer beter

denk heus niet dat een nummer van Aerts beter zou zijn trouwens :p

Marco
21-12-2006, 20:32
schoenmaker blijf bij je leest haha

Ton
21-12-2006, 20:55
badr word echt gehaat. en niks gegund. ik denk als hij een nederlander was geweest was het een hele ander verhaal geweest. jammer terwijl ik hem eigenlijk gewoon als nederlander ziet een echte amsterdammer.

Daar gaat het helemaal niet om... Het is gewoon een verschrikkelijk nummer. Dat betekent niet dat ik hem niet graag in de ring zie vechten!

Evilman
22-12-2006, 21:24
badr word echt gehaat. en niks gegund. ik denk als hij een nederlander was geweest was het een hele ander verhaal geweest. jammer terwijl ik hem eigenlijk gewoon als nederlander ziet een echte amsterdammer.

Ik denk als jij nederlander was jij deze opmerking niet had gemaakt :confused:


.. precies..allebij opmerkingen van lik mn vestje.
Heeft niks met zn afkomst te maken.
Sowieso heeft zn attitude al veel mensen tegen m op gezet..
en ik gun die jongen zeker wel wat. Als hij fuck karaevshirts laat drukken
dan gun ik hen precies wat hij toen gekregen heeft :thup:

en ja.. zon gaar rapnr maak je natuurlijk ook niet veel mensen mee blij
:whistling:

harry
22-12-2006, 23:48
badr word echt gehaat. en niks gegund. ik denk als hij een nederlander was geweest was het een hele ander verhaal geweest. jammer terwijl ik hem eigenlijk gewoon als nederlander ziet een echte amsterdammer.

Wat een onzin opmerking zeg:thown:

Btw 2 weken trug ff met hem op de foto, tja jammer, het hoort niet bij zijn imago,
maar volgens mij is het een ongeloofelijk simpatieke gast... grappig :thup:
(beetje net als Abidi, bad boy maar stiekem gewoon tof zijn... cool)

The_Rock
23-12-2006, 01:47
Ben jij Henk-Jan Smits?

I'm Rick James Bi*tch :)

dontmindme
23-12-2006, 20:41
badr word echt gehaat. en niks gegund. ik denk als hij een nederlander was geweest was het een hele ander verhaal geweest. jammer terwijl ik hem eigenlijk gewoon als nederlander ziet een echte amsterdammer.


zielige opmerking

The Bulldog
23-12-2006, 20:50
badr word echt gehaat. en niks gegund. ik denk als hij een nederlander was geweest was het een hele ander verhaal geweest. jammer terwijl ik hem eigenlijk gewoon als nederlander ziet een echte amsterdammer.

JAAAA JE hbet gelijk man...
het is gewoon een rassenkwestie.....:twak:


SUKKEL!!!:thown:

Erg domme en makkelijk reactie he als je als "alochtoon" tegen word gesproken...

Fr3ddy
23-12-2006, 20:52
:hitler:

Evilman
23-12-2006, 21:47
:hitler:

wuhaha :D

dontmindme
23-12-2006, 21:52
:thup:
:hitler:

reps for fr3ddy:thup:

The_Rock
24-12-2006, 08:00
JAAAA JE hbet gelijk man...
het is gewoon een rassenkwestie.....:twak:


SUKKEL!!!:thown:

Erg domme en makkelijk reactie he als je als "alochtoon" tegen word gesproken...

Jouw reactie vind ik nog dommer.
Iemand een sukkel noemen omdat hij een punt maakt?
als je er niet mee eens bent los het dan normaal op..

The Bulldog
24-12-2006, 09:28
Jouw reactie vind ik nog dommer.
Iemand een sukkel noemen omdat hij een punt maakt?
als je er niet mee eens bent los het dan normaal op..

En dat mag jij vinden...:rolleyes:

JIJ geeft aan dat iemand zijn mening/punt mag geven/maken..

Maar als iemand zijn mening geeft over het nummer wordt het gelijk bestookt met commentaar alsof een negatieve mening te maken zou hebben met de marokaanse afkomst van Badr...

Maar goed...

Ik zoe badr ook liever in de ring dan in de miziekstudio..

chief108
24-12-2006, 09:43
"alochtoon"
alo...... ehhh.. allo... ehhhhhh.... alle...
allememaggies!!!

Justinian
24-12-2006, 19:16
dat met hazes opkomen vond ik ook al een superactie
Dat was inderdaad prachtig! :D


hij is een gewoon meesterlijke fucker, zou een aanwinst zijn voor de Pit...
Dat geloof ik ook wel ja. Het nummer vind ik verder niet zo geweldig, maar over smaak valt niet te twisten ;)

Peter0711
24-12-2006, 21:11
Ik vindt het pure onzin dat hier een rassekwestie van gemaakt wordt !! Het nummer is gewoon niet om aan te horen,en dat is een mening,ook van meerdere hier lees ik ! Thats it..
De geen die daar zelf over begint is vaak zelf het probleem..beetje zielig hoor !!
Ik denk dat alle lof die Badr in de ring krijgt en er om heen,mede met andere buitelandse vechters hier in nederland toch genoeg verklaart over tollerantie binnenin de vechtsport en op mixfight !! Daar is niks mis mee vindt ik,sterker nog,ik vindt het klasse ! maar we hoefen niet alles wat de heren aanraken maar van goud te vinden !!

prettige kerst iedereen !! groetjes

The Bulldog
24-12-2006, 22:06
alo...... ehhh.. allo... ehhhhhh.... alle...
allememaggies!!!

:lol: :D kun je dus aan zien dat ik zulke woorden normaal niet eens gebruik...haha

bedankt voor de nl les

De foto...kan ik wat minder om lachen..sorry..

rafi
25-12-2006, 04:33
JAAAA JE hbet gelijk man...
het is gewoon een rassenkwestie.....:twak:


SUKKEL!!!:thown:

Erg domme en makkelijk reactie he als je als "alochtoon" tegen word gesproken...
diep triest hoe je zielig je reageert. ik bedoel eigenlijk als je kijkt naar de meningen op kickboks.nl over dat nummer van badr en hier is het gewoon een groot verschil.het lijkt wel of hij hier niet woord gewaardeerd. maar volgens mij heb jij nog een lesje nodig van hakim gauram. ;) je praat als een longsdeel gast. maar het staatje je ook goed:thown:

lunatic
25-12-2006, 04:51
maar volgens mij heb jij nog een lesje nodig van hakim gauram. ;) je praat als een longsdeel gast. maar het staatje je ook goed:thown:

haha Karim, wat een domme opmerking.
Gaat nergens over.

Justinian
25-12-2006, 04:51
(...)ik bedoel eigenlijk als je kijkt naar de meningen op kickboks.nl over dat nummer van badr en hier is het gewoon een groot verschil.het lijkt wel of hij hier niet woord gewaardeerd. maar volgens mij heb jij nog een lesje nodig van hakim gauram. ;) je praat als een longsdeel gast. maar het staatje je ook goed:thown:
Zoals ik hiervoor al aangaf: over smaak valt niet te twisten. De een vindt het een mooi nummer, de ander niet. Ik behoor tot de laatste groep, so what? Betekent dat dat ik Badr als vechter niet waardeer? Zeker niet, ik zie hem graag vechten. Z'n laatste opkomst met Andre Hazes was ook geweldig :thup: De partij die volgde op de opkomst vond ik ook erg sterk en leuk om naar te kijken.

Beetje jammer dat wanneer je het nummer niet goed vindt je meteen als 'hater' wordt afgeschilderd door sommigen.

rafi
25-12-2006, 05:07
Zoals ik hiervoor al aangaf: over smaak valt niet te twisten. De een vindt het een mooi nummer, de ander niet. Ik behoor tot de laatste groep, so what? Betekent dat dat ik Badr als vechter niet waardeer? Zeker niet, ik zie hem graag vechten. Z'n laatste opkomst met Andre Hazes was ook geweldig :thup: De partij die volgde op de opkomst vond ik ook erg sterk en leuk om naar te kijken.

Beetje jammer dat wanneer je het nummer niet goed vindt je meteen als 'hater' wordt afgeschilderd door sommigen.ik mag toch ook een mening geven. van wat ik vind van de reactie's hier vind. maar ik heb jullie niet staan schelden.

The Bulldog
25-12-2006, 06:43
diep triest hoe je zielig je reageert. ik bedoel eigenlijk als je kijkt naar de meningen op kickboks.nl over dat nummer van badr en hier is het gewoon een groot verschil.het lijkt wel of hij hier niet woord gewaardeerd. maar volgens mij heb jij nog een lesje nodig van hakim gauram. ;) je praat als een longsdeel gast. maar het staatje je ook goed:thown:

Rafi even voor de duidelijkheid...

Ik ben zeker niet (een lonsgdeel:rolleyes: ) gast zoals jij me probeert af te schilderen...(Niet alleen op een geschoren kop afgaan kerel)

Dat jij dit sugereerd zegt meer over jou dan over mij...Een ieder die mij kent weet beter..


Ik zal nogmaals proberen duidelijk te maken wat eerder klaarblijkelijk niet is gelukt...

Ik vind het nummer niks...
Ik zie Badr liever in de ring dan op het podium met zo`n nummer.

Mijn commentaar was op het feit dat iemand begint over dat mensen Badr dingen niet gunnen door zijn afkomst...Gaat in mijn ogen nergens over...

Dusse RAFI ik lees je wel weer....

Betreft het lesje dat ik van Hakim heb gehad...dit is het eerste wat wel klopt in je post.... een lesje heb ik gehad ja...noit openen met een afhouder en armen bij me houden.haha

RAFI...niet te snel meer oordelen over iemand oke...

Mzzl...


Oja ...blijf het een k*t nummer vinden,....:p

Evilman
25-12-2006, 07:25
diep triest hoe je zielig je reageert. ik bedoel eigenlijk als je kijkt naar de meningen op kickboks.nl over dat nummer van badr en hier is het gewoon een groot verschil.het lijkt wel of hij hier niet woord gewaardeerd. maar volgens mij heb jij nog een lesje nodig van hakim gauram. ;) je praat als een longsdeel gast. maar het staatje je ook goed:thown:

Zo jij bent wel lekr bezig met je 4e post pas he.
Ga ff lekr anders lopen discrimineren.
Btje met allerlei groepen lopen gooien en afschilderen.
Jij moet gewoon verder kijken dan je eigen wereldje en
accepteren dat niet iedereen alles relaxed vindt.

Je zeurt wel dat badr slachtoffer is van t feit dat hij allochtoon
is maar JIJ bent hier degene die de racist loopt te spelen.
Heb jij soms een lesje nodig van Rita V. ;)

dontmindme
25-12-2006, 15:52
[quote=rafi;367971]diep triest hoe je zielig je reageert. ik bedoel eigenlijk als je kijkt naar de meningen op kickboks.nl over dat nummer van badr en hier is het gewoon een groot verschil.


hier zijn de mensen wat eerlijker

redjuh
25-12-2006, 21:53
het is Lonsdale

en ik hoop dat rafi weggekicked wordt hier.

Judas
25-12-2006, 22:26
badr word echt gehaat. en niks gegund. ik denk als hij een nederlander was geweest was het een hele ander verhaal geweest. jammer terwijl ik hem eigenlijk gewoon als nederlander ziet een echte amsterdammer.

Heeft er totaal niks mee te maken. Denk dat het meer te maken heeft met het feit dat Badr soms grote praatjes heeft(veel voor de show natuurlijk) en arrogant kan overkomen. Dat maakt dat mensen hem graag zien neergaan. Heeft verder niks met afkomst te maken.
Beetje hetzelfde verhaal als bij Tito Ortiz, ondanks dat hij een goede vechter is, gunnen veel mensen hem niet veel door zijn vele kletskoek. En dat Tito toevallig ook een "allochtoon" is puur toeval...

rafi
25-12-2006, 22:45
Zo jij bent wel lekr bezig met je 4e post pas he.
Ga ff lekr anders lopen discrimineren.
Btje met allerlei groepen lopen gooien en afschilderen.
Jij moet gewoon verder kijken dan je eigen wereldje en
accepteren dat niet iedereen alles relaxed vindt.

Je zeurt wel dat badr slachtoffer is van t feit dat hij allochtoon
is maar JIJ bent hier degene die de racist loopt te spelen.
Heb jij soms een lesje nodig van Rita V. ;)
haha die rita verdonk die **** ik in de ****.:twak:

--- Justinian

Let aub wel even op je taalgebruik Rafi!

---/Justinian

ashi76
25-12-2006, 23:14
Zelden zo'n slecht en triest nummer gehoord.
Badr kan zich beter bij het knokken houden, dit gaat nergens over.