PDA

View Full Version : Yvel op NYE pride 2006?



Yamato Damashii
17-12-2006, 03:43
Op sherdog staat een artikel over de rematch tussen Barnett en Rodrigo Nogueira. In dit artikel wordt tevens gesuggereerd dat Gilbert Yvel waarschijnlijk tegen Rogerio Nogueira zal aantreden op de NYE show van Pride. Nog niks officieels dus nog even afwachten, maar ik hoop dat het echt zo is.

-------------------------------------------------------------------------

Antonio Rodrigo Nogueira (Pictures) will rematch Josh Barnett (Pictures) New Year’s Eve on PRIDE’s “Shockwave” card, the Brazilian confirmed to Sherdog.com. Barnett defeated Nogueira by split decision in their PRIDE Open-Weight Grand Prix semifinal bout last September, which the Brazilian thought unfair.

“Just after that fight, I made myself clear to the PRIDE directors,” said the 30-year-old Nogueira. “I told them that I respected the judges’ decision, but I would like to have a rematch because I didn’t agree with the fact that Barnett had really defeated me.”

Always following discipline and determination in his training sessions, “Minotauro” said he is more motivated than ever for his fight against the 20-4-0 former UFC heavyweight champion.

“I’m sure I will be able to show a great performance,” stated the Brazilian Top Team star. “Barnett is an excellent fighter, and he proved that he can be dangerous striking on is feet and even on the ground. In a high-level fight like this anything can happen, but I’m very confident that I can beat him.”

Well aware of Barnett’s strengths — due mainly to the fact that they’ve fought — Nogueira (28-4-1, 1 NC) hasn’t allowed any distraction to infect his training.

The former PRIDE heavyweight champion’s teammates, including his twin brother Antonio Rogerio Nogueira (Pictures), are the masterpieces in his intense preparation for this upcoming battle, and “Minotauro” said he intends to be in his greatest shape when he steps into the ring against the 29-year-old American on the Dec. 31.

“I feel good,” Nogueira said. “My preparation pace is very intense, and my team is helping me a lot. I’m training a lot of boxing. My BJJ is very improved. I’m ready for this event, and I will be victorious.”

Emboldened by having fought on previous New Year’s Eve PRIDE cards, “Minotauro” guarantees he will defeat Barnett and erase every bad impression about their last fight.

“I’ll give my best one more time,” he promised. “I’ll try to become victorious on this night and I’ll step into 2007 with the right foot forward. In the next year, I will be better than ever. You can bet on it.”

“Minotoro” should face Gilbert Yvel (Pictures)

Though no official announcement has been made, there are rumors pointing to a bout between Antonio Rogerio Nogueira (Pictures) and Gilbert Yvel (Pictures) on “Shockwave.”

“Minotoro” would not confirm a fight against Yvel, but he did admit to knowing the Dutchman very well, and said he is ready for everything.

“Gilbert Yvel (Pictures) is a great fighter,” Rogerio said. “This would be an excellent fight. I’m ready to fight, I’m well trained and I feel very comfortable in this weight class. I’ll fight anyone, but I leave the choice in DSE’s hands.”

With 2006 coming to an end, “Minotoro” does not hide his expectations for the new year.

“I’m very focused and in 2007 I really want to face Wanderlei. I hope to be in the Middleweight GP. I will look for two title belts, and I want to keep them.”
--------------------------------------------------------------------------

Bron:
http://www.sherdog.com/news/articles.asp?n_id=6367

Mesut
17-12-2006, 04:03
Ik hoop dat het waar is. Als Gilbert wint is ie weer terug aan de top.

Luka
17-12-2006, 04:45
jahzeker.. zou voor hem een zware pot worden ma hij maakt wel een goeie kans !

Kaun
17-12-2006, 04:47
Zou wel cool zijn,,word wel zware taak voor Gilbert!!

The Bulldog
17-12-2006, 05:34
een giga tegenstander om zichzelf weer op de kaart te zetten....

Denk wel dat het een pittige is , maar mt vel weet je het maar nooit...

HUNTER
17-12-2006, 10:23
come on...... dit ga je toch niet serieus nemen. Yvel is een leuke vechter maar hij wordt gesubmit door Minowa :whistling:

als ie wint van rogerio dan heeft ie meteen wel een toppositie... maar ik denk dat hij geen enkele kans maakt

RED SCORPION
17-12-2006, 10:38
Verlies wordt het sowieso, maar er komt een aardig sommetje op zijn rekening.

The Bulldog
17-12-2006, 19:38
come on...... dit ga je toch niet serieus nemen. Yvel is een leuke vechter maar hij wordt gesubmit door Minowa :whistling:

als ie wint van rogerio dan heeft ie meteen wel een toppositie... maar ik denk dat hij geen enkele kans maakt

Denk ook dat ie kans ERRUG!!!! groot is. ,maar Yvel heeft vaker verrast dus ben benieuw hoe hij deze partij zal ingaan...

Hoop in ieder geval op vuurwerk...

Justinian
17-12-2006, 19:48
come on...... dit ga je toch niet serieus nemen. Yvel is een leuke vechter maar hij wordt gesubmit door Minowa :whistling:

als ie wint van rogerio dan heeft ie meteen wel een toppositie... maar ik denk dat hij geen enkele kans maakt
Ik heb het idee dat Gilbert tegen Minowa aan het publiek wilde laten zien dat hij op de grond vooruit is gegaan. Kijk de partij nog maar eens na, Gilbert gaat zelf nota bene voor een enkelklem. Dat was een inschattingsfout. Tegen Igor Vovchanchin ging iedereen ervan uit dat beide vechters het staande gevecht zouden kiezen. Igor koos voor het grondgevecht en verraste Gilbert daarmee, althans zo zie ik het.

Hij heeft ook tegen andere grondvechters gevochten en die konden hem ook niet laten kloppen. Sterker nog, van een aantal heeft hij gewoon gewonnen: Fabiano Scherner, Carlos Barreto, Vitor Belfort, Jeremy Horn, Kazayuki Fujita (nee, niet echt een grondvechter maar wel een goede worstelaar).

Ik denk dat wanneer Gilbert in eerste instantie probeert niet op de grond te komen en indien hij er toch belandt zorgt voor een goede verdediging, hij best een heel eind kan komen. Hij is in ieder geval niet kansloos in dit gevecht!

kickboxer1987
17-12-2006, 20:04
kansloos niet, maar gaat een zeer lastige pot worden!!!

mocht de pot doorgaan dan ga ik zeker supporten voor yvel, zal een killer overwinning zijn!!

Justinian
17-12-2006, 20:05
kansloos niet, maar gaat een zeer lastige pot worden!!!
Dat wordt het zeker en dat zal ook niemand ontkennen. Ben benieuwd of deze partij doorgaat!

dtgerald
18-12-2006, 01:26
Zou mooi zijn ja hopen dat hij wint.

Ben
18-12-2006, 03:36
[QUOTE=HUNTER;366535]come on...... dit ga je toch niet serieus nemen. Yvel is een leuke vechter maar hij wordt gesubmit door Minowa :whistling
vind ik ook hunter

FOCUS
18-12-2006, 05:43
Ik geef Yvel zeker wel een kans.
Hij gaat als underdog het gevecht in en kan daar denk ik (hurricane!) goed gebruik van maken.
Ik vind Yvel wereldklasse en denk dat hij nog steeds kan knokken.
Vinden jullie dan van niet?

kickboxer1987
18-12-2006, 05:45
Ik geef Yvel zeker wel een kans.
Hij gaat als underdog het gevecht in en kan daar denk ik (hurricane!) goed gebruik van maken.
Ik vind Yvel wereldklasse en denk dat hij nog steeds kan knokken.
Vinden jullie dan van niet?

hier twijfel ik geen moment aan!!! ik vind alleen minotauro een zeer sterke tegenstander, oud kampioen.. zeer grote overwinningen op zijn naam staan...

als yvel dit kunstje flikt!!!

FOCUS
18-12-2006, 08:24
highlight van Minotauro:

http://www.metacafe.com/watch/76324/minotauro/

RED SCORPION
18-12-2006, 08:42
hier twijfel ik geen moment aan!!! ik vind alleen minotauro een zeer sterke tegenstander, oud kampioen.. zeer grote overwinningen op zijn naam staan...

als yvel dit kunstje flikt!!!

je hebt het over Big-Nog.....en volgens de geruchten moet Yvel tegen Lil-Nog...

ICON
18-12-2006, 16:58
het is minotoro.
yvel succes!!

micha
18-12-2006, 23:21
yihaaaaaaaaaaa the hurricane is back

Vale Tudo
19-12-2006, 02:48
ik gun het yvel zeker om te winnen maar ik denk toch dat minotoro wint! Yvel moet het sowiezo staand houden en heel veel lowkicks uitdelen dan maakt ie wel een kans...

Luka
19-12-2006, 03:05
mja minotoro zou wel direct na de grond willen gaan !!! hij krijgt moeilijk maar tis niet onmogelijk !! hoop voor hem dat die hem afmaakt :D

marster
19-12-2006, 03:13
Nou minotoro is dacht ik ook 1 hele sterke en goede bokser,dus denk niet dat hij gelijk naar de grond gaat.
Misschien na dat hij paar knieen heeft weggegeten dat hij het wel doet.

Joop Kasteel
19-12-2006, 04:28
Ik geef Yvel zeker wel een kans.
Hij gaat als underdog het gevecht in en kan daar denk ik (hurricane!) goed gebruik van maken.
Ik vind Yvel wereldklasse en denk dat hij nog steeds kan knokken.
Vinden jullie dan van niet?X 2!!!!!!!!!!!!!!

micha
19-12-2006, 15:56
ik hoop dat hij wint ! Hij maakt zeker een kans

kickboxer1987
19-12-2006, 23:27
je hebt het over Big-Nog.....en volgens de geruchten moet Yvel tegen Lil-Nog...

ah gooi de twee altijd door elkaar. Yvel moet tegen de kleinere zonder het litteken op zijn rug.:confused:

sebastiaan
20-12-2006, 03:53
Ik denk dat hij het op de grond gaat afleggen,en als Lil nog net zo'n goede kin heeft als zijn zwaardere broer,dan kan Yvel zijn borst wel nat maken!
Bovendien is kleine Nog bezig zich op te werken naar olympisch niveau qua boksen!

Ik gun het de Nederlander altijd!Ook Yvel,maar denk dat Nog momenteel op de tweede plaats staat voor een Titel shot tegen wanderlei,en denk niet dat Yvel hem gaat tegenhouden voor hij daar is.