PDA

View Full Version : Joop Kasteel en Erik Hein in Sport & Fitness...



Justinian
17-12-2006, 23:42
Vroeger was ik geabonneerd op de Sport & Fitness. Sinds een hele tijd heb ik het blad weer aangeschaft en heb het net eens ff doorgelezen. Joop Kasteel en Erik Hein hebben nu een eigen rubriek genaamd fightclub! Joop gaat ondermeer in op voeding en vechtsport. Verder is er een extra onderdeel 'Sportspecifiek' waarin Erik Hein de circuittraining toelicht. Erg interessant en ik zal hier binnenkort eens wat van gebruiken tijdens de training ;)

Al met al een goeie ontwikkeling! Misschien neem ik maar weer een abonnementje op de S&F.

Luka
18-12-2006, 00:37
hmm das wel interessant !! zal het ook is bekijken :D

FOCUS
18-12-2006, 04:46
S&F is met name voor mensen met vragen over training (conditie, kracht etc) voor explosieve- en vechtsporten een goede bron!
Ik koop hem nog zo nu en dan, er staan altijd wel weer dingen in die leerzaam en interessant zijn.

Ossie
18-12-2006, 20:11
Waar kan ik dit blad krijgen?
Verkopen ze het bij de AKO of moet ik dan naar een fitness/vechtsportwinkel?

Joop Kasteel
19-12-2006, 03:25
Vroeger was ik geabonneerd op de Sport & Fitness. Sinds een hele tijd heb ik het blad weer aangeschaft en heb het net eens ff doorgelezen. Joop Kasteel en Erik Hein hebben nu een eigen rubriek genaamd fightclub! Joop gaat ondermeer in op voeding en vechtsport. Verder is er een extra onderdeel 'Sportspecifiek' waarin Erik Hein de circuittraining toelicht. Erg interessant en ik zal hier binnenkort eens wat van gebruiken tijdens de training ;)

Al met al een goeie ontwikkeling! Misschien neem ik maar weer een abonnementje op de S&F.Roy, de vorige S & F vind jij ook leuk..kijk maar even..

The Bulldog
19-12-2006, 04:02
Yep...zoals ik al eeder zei..

de eigenaar van Sport en fitness heeft veel gedaan voor de BB wereld, en kan ook veelgaan betekenen voor onze mooie sport..

Zanshin
20-12-2006, 03:11
Ik haal ook regelmatig S&F, maar ook de andere bladen zoals M&F en Flex zijn waardevolle bladen voor de krachtsporter. Staan altijd interesante trainingsmethode's in, die je zou kunnen toepassen als vechtsporter. Ook inderdaad veel info over voeding, altijd handig als je weer moet afvallen voor een wedstrijd of voor een toernooi.

Wandfc
20-12-2006, 03:16
Roy, de vorige S & F vind jij ook leuk..kijk maar even..

Zeker jou stuk over Thailand?

Joop Kasteel
20-12-2006, 04:14
Zeker jou stuk over Thailand?Nee, 1 nr. later. Klein stukje over de kwaliteit van BJJ in ons land.

Triker
20-12-2006, 04:28
Nu maak je ons wel heel nieuwsgierig Joop ;)

Joop Kasteel
20-12-2006, 05:40
Nu maak je ons wel heel nieuwsgierig Joop ;)Even in 't kort: ik had een stukje geschreven over het stijgende niveau, betreft BJJ in ons land. Dat komt o.a door Roy, Remco en Martijn natuurlijk. Dat 't dus niet nodig is om de internationale aansluiting te verliezen...als we trainen..

Justinian
20-12-2006, 07:34
Ik heb het gelezen, thanks Joop! Sinds wanneer schrijven jij en Erik Hein eigenlijk voor dit blad? Goeie aanvulling op de Sport & Fitness in ieder geval!

Btw Vandaag heb ik tijdens de training die setjes ff meegepakt, ging lekker :D

Joop Kasteel
20-12-2006, 17:10
Ik heb het gelezen, thanks Joop! Sinds wanneer schrijven jij en Erik Hein eigenlijk voor dit blad? Goeie aanvulling op de Sport & Fitness in ieder geval!

Btw Vandaag heb ik tijdens de training die setjes ff meegepakt, ging lekker :DAlweer een klein jaar Roy. Toch weer heel anders als de RR. Een ander publiek, dus een compleet andere benadering. Ik zit daar nog steeds in een soort intro-fase, dit omdat lang niet alle mensen je kennen. En de column is daar informatiever en neigt naar " het sterker maken van de vechter". Dat komt goed uit, de dubbele Rietberger en de flik-flak, zijn nou niet bepaald de punten waar ik in uitblonk.

chief108
20-12-2006, 20:46
En de column is daar informatiever en neigt naar " het sterker maken van de vechter". Dat komt goed uit, de dubbele Rietberger en de flik-flak, zijn nou niet bepaald de punten waar ik in uitblonk.
LOL :w00t:

Justinian
20-12-2006, 21:28
Alweer een klein jaar Roy. Toch weer heel anders als de RR. Een ander publiek, dus een compleet andere benadering. Ik zit daar nog steeds in een soort intro-fase, dit omdat lang niet alle mensen je kennen. En de column is daar informatiever en neigt naar " het sterker maken van de vechter". Dat komt goed uit, de dubbele Rietberger en de flik-flak, zijn nou niet bepaald de punten waar ik in uitblonk.
:D hahaha
Ik ben net in ieder geval lid geworden van de Sport en Fitness, dus de volgende editie krijg ik wel weer thuisbezorgd.