PDA

View Full Version : Wat zal ik doen?



Silat
19-12-2006, 02:52
Vanochtend op een rotonde. 2 rijen dik, ik moest 1/2 en zat op de linker baan, met de grote stroom mee want het was natuurlijk druk. Bij het verlaten, zoals altijd knipperlicht naar rechts. Komt er een van de rechter baan, zonder knipperlicht voor me langs zetten, ze wilde graag 3/4. Het was glad, dus toen ik remde gleed ik direct door en ramde er van de zijkant in. Ik een beetje schade maar zij een hele vette deuk.
Alarm lichten aan en ik stap uit, scheurt ze gewoon zo ineens weg!! Wat een malloot! Ik heb d'r nummer plaat en weet wat voor auto. Ik heb een melding gedaan, om haar voor te zijn. Straks verteld ze dat ik ben weggereden en naait ze me dus nog.



Nu is de vraag:

- Wie is er fout?
- Wiens verzekering betaald welke schade?

Dennis
19-12-2006, 03:07
mmh, volgens mij ben je als je van baan verwisselt ben je fout.
Heb je nog getuigen?

Ralph
19-12-2006, 03:08
Rechts inhalen is ook sowieso fout (behalve dan bij in- en uitvoegstroken), dus als ik je verhaal goed begrijp, zit zij gewoon fout en moet ze dokken.

Ronald
19-12-2006, 03:11
Zij zit sowieso fout omdat ze doorrijdt na een ongeval. Volgens mij is dat zelfs een misdrijf en geen overtreding. Heb je nog namen van getuigen opgeschreven?

Zoals je het beschrijft reed zij op de uitvoegstrook naar rechts. Het lijkt me dat zij fout zit als ze vanaf een baan die voor rechtsaf bedoeld is, toch linksaf slaat. Je mag verwachten dat mensen die op die baan rijden ook daadwerkelijk rechtsaf slaan toch.

Biiyen
19-12-2006, 03:22
Vanochtend op een rotonde. 2 rijen dik, ik moest 1/2 en zat op de linker baan, met de grote stroom mee want het was natuurlijk druk. Bij het verlaten, zoals altijd knipperlicht naar rechts. Komt er een van de rechter baan, zonder knipperlicht voor me langs zetten, ze wilde graag 3/4. Het was glad, dus toen ik remde gleed ik direct door en ramde er van de zijkant in. Ik een beetje schade maar zij een hele vette deuk.
Alarm lichten aan en ik stap uit, scheurt ze gewoon zo ineens weg!! Wat een malloot! Ik heb d'r nummer plaat en weet wat voor auto. Ik heb een melding gedaan, om haar voor te zijn. Straks verteld ze dat ik ben weggereden en naait ze me dus nog.



Nu is de vraag:

- Wie is er fout?
- Wiens verzekering betaald welke schade?

hmm lastig verhaal. Je weet de reden van haar doorrijden natuurlijk niet. Ik zou in ieder geval naar de politie gaan en het voorval zelf melden, dat heb je gedaan dus meer zit er volgens mij niet in. Je hebt het kenteken dus geef dat dan ook maar. Geef vooral ook heel duidelijk aan dat het een vrouw was. Anders krijg je direct gezuers dat hun gaan beweren dat manlief toch echt de wagen had bestuurd.

Naar de politie gaan en je verzekering al op de hoogte brengen is het beste dat je nu kan doen. Je kan wel risico gaan nemen en niks melden en schade pakkken en je no claim redden maar toch zou ik dat persoonlijk niet doen. Ik zou wel eens willen weten waarom ze gewoon wegreed.

Maar de hamvraag is nu natuurlijk, wat heeft dit juridisch voor consequenties?

Biiyen
19-12-2006, 03:26
Ik zou haar alleen al aanschijten omdat dit ook de mensen zijn die je in een parkeergarage een mooie deuk of kras bezorgen en dan ook het hazepad kiezen.

aliendwurf
19-12-2006, 03:39
Walgelijk zeg,het zal je maar gebeuren,lekker begin van de maandag ook.
Ik zou zeggen dat zij fout is aangezien zij is weggereden en dat idd een misdrijf is en er nu dus niet meer nagegaan kan worden hoe de aanrijding precies in zijn werk is gegaan.
Belangrijk is idd dat je getuigen hebt,en het direct meld bij de politie en de verzekering,tenzij je de gok wilt wagen,maar als ze weg is gereden is er een gerede kans dat ze zich toch niet meld en dan kom je er waarschijnlijk wel mee weg.

harry
19-12-2006, 04:57
Rechts inhalen is fout, maar jij mag net zo goed niet van baan verwisselen als die niet vrij is/komt (vooral niet met die drukte want zij ging mischien ook wel met de stroom mee, en das jou woord tegen het hare).
Ik zou het er niet op gokken, als je zelf maar een beetje schade hebt.

Silat
19-12-2006, 07:09
Mijn schade valt best mee. Als mijn verzekering haar schade gaat betalen dan ben ik duurder uit. Fuck haar, ik heb wel haar nummerplaat, maar wat moet ik er mee. getuigen zat natuurlijk, maar ik was gewoon stom verbaasd dat ik haar zo zag wegscheuren met die mega deuk in haar :crazy: Nou iedereen rijdt gewoon lekker door!

Shinbone
19-12-2006, 09:14
Silat, ik denk dat jij fout zit. Jij verwisselde van baan en volgens mij mag men wel rechts inhalen op een rotonde. En uit jouw verhaal maak ik op dat jij dus tegen haar opbotste.

Dat die madame de richtingaanwijzer niet gebruikt, is natuurlijk een fout van haar.

Aan de andere kant kun je veronderstellen dat jullie beiden op de verkeerde baan reden, dewijl zij op de linkerbaan had moeten rijden en jij op de rechterbaan.

En dat die teef ( een vrouwspersoon die bewust doorrijdt na een ongeval, verdient in mijn optiek de equivalent van een wijfjes hond) doorrijdt valt haar zeer zwaar aan te rekenen, mits het uiteraard opzettelijk was.

Misschien dat je je verhaal aan je verzekeringsmaatschappij kunt voorleggen aan de verkeersdeskundige aldaar, wellicht dat hij jou een advies kan geven.

Succes of beter gezegd sterkte.

Silat
20-12-2006, 01:48
Lekker laten zo... Ik heb contact gehad met een politie agent. Ik reed zeker niet op de verkeerde baan, de linker baan is voor 1/2 en 3/4, de rechter baan is voor afslaan. Zij had al achter of voor mij moeten rijden. Ik ben fout door haar alsnog af te snijden. Ik knalde in haar linker portier. Die mag ze nu lekker zelf dokken, omdat ze wegscheurde.

Shinbone
20-12-2006, 01:51
Goed om te horen dat die dame in spe nu zelf de kosten mag betalen.

ICON
20-12-2006, 02:12
t zijn allemaal KUTHOEREN!!!!! ALLEMAAALLLLLLLLL n vagina blehhhhhhhhhhhh ZURE SLOOT!!

en zo is t maar net

A-team
20-12-2006, 06:57
Tja een bekeuring voor wegrijden maar dat wil niet zeggen dat als jij fout zat dat zij daar nu zelf voor opdraaid.

nick
20-12-2006, 17:39
t zijn allemaal KUTHOEREN!!!!! ALLEMAAALLLLLLLLL n vagina blehhhhhhhhhhhh ZURE SLOOT!!

en zo is t maar net


BLAUWTJE GELOPEN??? :lol:

Jochem
20-12-2006, 19:45
dat wordt indd gezien als een misdrijf, doorrijden na een aanrijding. Dus als je dit doorzet, heeft die teef wel een strafblad. Maar aan de andere kant, als je schade meevalt, fuck it, geen risico lopen.

Mickey
20-12-2006, 19:48
Doorrijden na een aanrijding moet je nooit doen. Je bent dan inderdaad zwaar strafbaar.

redjuh
20-12-2006, 19:49
via de plaat ff een naampie 8erhalen en es kijken of er nog een lawinepijltje over is