PDA

View Full Version : Opbrengst Fight4life kerstgala!



DODI
25-12-2006, 03:04
De opbrengst van het Fight4life kerstgala is 2300 euro!

Het was weer een reuze gezellige Fight4life gala met gratis oliebollen voor iedereen en hele spannende partijen! De twee super mixfight reporters Marieke en Sebastiaan waren er tot de laatste partij! Petje af voor jullie inzet!

Ik wil iedereen nogmaals bedanken en ik wens jullie allemaal fijne feestdagen en een gezond en sportief 2007!

Vriendelijke groet,

Dodi.

HUNTER
25-12-2006, 05:31
gefeliciteerd Dodi! Top opbrengst van een topgala.

En we werden getrakteerd op maar liefst 31 partijen! Erg vet, maar misschien ietsje te veel van het goeie.

Nick Beljaards (KB Haarlem) won het Cklasse 66 kg toernooi. Erg sterke vechter, die gaat nog ver komen. Ook Rachida Bouhoud won weer, zij het erg moeizaam tegen een sterke tegenstander. Murthel mocht het gala om 01:00 uur sluiten, en hij deed dit met een fanstastische KO.

Het verslag komt na de kerst. Sorry, maar we moesten vandaag nog wat cadeautjes kopen.....

jojo
25-12-2006, 05:59
top dat het weer een geslaagd gala is geweest!!!
2300 euro is een erg mooi bedrag dat kunnen ze vast en zeker goed gebruiken erg top dat jullie dit soort gala's organiseren

ik ben benieuwd naar het verslag en de foto's
veel succes verder

Italian*Berlusconi*
25-12-2006, 18:59
Gaaf gala dodi! ;) en de poster met Roy erop nog gafer!!
Blijven doorgaan hiermee!!

DODI
27-12-2006, 03:52
Thanx! Ik vond het ook erg leuk om te doen! Op 24 februari is het volgende Fight4life gala.

Grt,

Dodi.