PDA

View Full Version : CroCop tijdens docu met UFC Trui en Muts



Biiyen
28-12-2006, 07:30
Dat is dus wel duidelijk.... :crying:

http://www.vecernji-list.hr/system/galleries/pics/061227/nog-crocop-txt.jpg

Dus volgend jaar in de UFC:

CroCop
Alexander E.
Heath Herring
Hardonk
Arlovski
Sylvia

Very very interesting indeed

nick
28-12-2006, 07:35
je kan die trui en muts gewoon bestellen via internet :whistling:

:stupid:

Maar met die nieuwe zwaargewichten word de UFC wel interessanter :thup:

The Bulldog
28-12-2006, 07:52
Mooi...:thup:

Zo wordt het zeker nog wel wat die UFC..

En hoe mooi kun je de Fedor -cro cop 2 hypen...

Champ tegen champ....:pimp:

einde contact bij de UFC over 2 jaar of zo ...en knokke tegen elkaar...
Bakken met geld pakt hij dan...:thup:

Doet hij zeker niet verkeerd...

rtbrouwer
28-12-2006, 08:02
Crocop sloopt de gehele heavyweight division van de UFC met gemak, daarna weer terug naar pride om een bak geld te pakken voor een 2e gevecht met Fedor. Die verliest ie weer en dan stopt ie ermee.

Jochem
28-12-2006, 08:37
ik wil cro-cop wel eens tegen Timmie zien. Ben benieuwd uit welk hout die nou eigenlijk echt is gesneden. (tim dan heh, cc weten we al)

nick
28-12-2006, 09:16
ik wil cro-cop wel eens tegen Timmie zien. Ben benieuwd uit welk hout die nou eigenlijk echt is gesneden. (tim dan heh, cc weten we al)

Ik denk uit brandhout :smartass:

Luka
28-12-2006, 09:26
of een toernooi met Pride VS UFC ofzo en dan crocop tegen fedor drukken :D

pride champion VS UFC champion

redjuh
28-12-2006, 11:06
Sylvia op RHK (lol)

nicolas the red
28-12-2006, 18:12
je kan die trui en muts gewoon bestellen via internet :whistling:

:stupid:

Maar met die nieuwe zwaargewichten word de UFC wel interessanter :thup:

lol alsof crocop een trui via internet gaat bestellen
hij zal die wel gratis gekregen hebben
maar dan nog zie ik hem niet zomaar voor de lol reclame maken voor UFC
dus ik denk ook dat ie getekend heeft
eindelijk luistert UFC eens naar de fans!

kickboxer1987
28-12-2006, 18:29
Sylvia op RHK (lol)

hahaha:p

wellicht dat sylvia wat bob sapp arena praktijken laat zien:sleep1:

Remco
28-12-2006, 18:44
Sylvia wordt wel een beetje onderschat naar mijn mening, maar CroCop is zo ongeveer de slechtste tegenstander die hij zich kan wensen. Wordt een pijnlijke avond voor de maine-iac

nick
28-12-2006, 19:38
lol alsof crocop een trui via internet gaat bestellen
hij zal die wel gratis gekregen hebben
maar dan nog zie ik hem niet zomaar voor de lol reclame maken voor UFC
dus ik denk ook dat ie getekend heeft
eindelijk luistert UFC eens naar de fans!


natuurlijk doet hij dat niet voor de lol ;)

nicolas the red
28-12-2006, 19:56
crocop lowkickt die platvoet terug naar de mesthoop waar ie vandaan kwam!

The Bulldog
28-12-2006, 20:31
CC zal eet wel een paar potten tegn anderen draaie zodat zijn persoon nog groter wordt in destates...

en dan lekker CC - Silvia hypen..
.

Yamato Damashii
28-12-2006, 21:20
Van mmaweekly.com
http://www.mmaweekly.com/absolutenm/templates/dailynews.asp?articleid=3183&zoneid=2

------------------------------------------------------------------------
There is always speculation regarding “the big announcement” leading up to an Ultimate Fighting Championship pay-per-view event. Well, for UFC 66, headlined by Chuck Lidell vs. Tito Ortiz 2, there could be multiple announcements. The UFC’s parent company, Zuffa LLC, has been busy purchasing other companies of late, the World Fighting Alliance (WFA) and World Extreme Cagefighting among them, but it will be the fighters acquired that garner most of the attention.

The biggest of those announcements is expected to be the UFC’s acquisition of Mirko “Cro Cop” Filipovic, the 2006 Open Weight Grand Prix champion. Sherdog.com reported that Filipovic’s signing will be revealed on the pay-per-view with his first opponent slated as Eddie Sanchez. MMAWeekly sources have indicated that the fight will take place on February 3rd on the UFC 67 fight card, which is already slated to feature two title fights, and most likely Quinton Jackson’s UFC debut.

In addition to the Filipovic signing, MMAWeekly sources have confirmed that Heath Herring has signed a five-fight deal with the UFC. Herring was one of the fighters whose contract with the WFA was purchased by Zuffa. His first fight for the UFC is scheduled for January 25th on a UFC Fight Night card to be televised live on Spike TV. Herring’s first opponent in the UFC will be Jake O’Brien.

At one time Herring was ranked near the top of the heavyweight division, vying for the championship in Pride. The fight with O’Brien will be his first in nearly a year. He last saw action when he knocked out Gary Goodridge at the K-1 Hero’s show in March of 2006.

O’Brien is a strong up-and-comer out of Indianapolis, Indiana. While he doesn’t have the experience that Herring does, O’Brien is undefeated and has two wins under his belt in the Octagon. While he’s no walk in the park for Herring, it will likely be the toughest test yet for the former Purdue wrestler.
-------------------------------------------------------------------------

Herring en Crocop krijgen beiden twee 'blikken tomaten' geserveerd als eerste partij. Mooie gelegenheid voor beiden om zich populair te maken onder het Amerikaanse publiek.

Als (of moet ik zeggen: 'wanneer') Crocop de UFC titel wint, denk ik dat Crocop-Fedor 2 niet snel zal plaatsvinden. De UFC laat vechters namelijk altijd eerst exclusieve contracten tekenen alvorens ze een titel gevecht krijgen, zodat ze voorkomen dat vechters met een titel op zak vertrekken (zoals Crocop bij Pride dus in zekere zin).
Maar wellicht dat de UFC Fedor tzt ook 'aanschaft'. Na deze ontwikkelingen lijkt dat niet eens onwaarschijnlijk.

Btw ook mooi om te zien dat Rampage zijn debut in de UFC gaat maken. Leuke revanche partij tegen Eastman. Er van uitgaande dat Liddel Tito verslaat zaterdag, opent dat de deur naar Rampage - Liddel 2 voor de titel ergens in 2007.

The Bulldog
28-12-2006, 23:22
cc- silvia en

daarna

cc titel verdedigen tegen Hardonck

Denk nml. dat Hearing zijn tij wel heeft gehad en Hardonck of Kongo hem wel pakken.

Biiyen
29-12-2006, 00:01
cc- silvia en

daarna

cc titel verdedigen tegen Hardonck

Denk nml. dat Hearing zijn tij wel heeft gehad en Hardonck of Kongo hem wel pakken.

Vergis je niet in Heath! Hij is 30 of 31 dus nog niet echt afgeschreven. Kongo zie ik niet winnen van Heath, ik denk zelfs dat Heath Kongo owned. Denk dat geen enkele vechter uitziet naar een partij met Heath.

CroCop... Tja, hij krijgt nu wel zijn MMA titel. In UFC ie er niemand die CC stoppen kan. Eeuwig zonde dat we nu geen Fedor Vs CC 2 gaan krijgen. Hier baal ik enorm van.

The Bulldog
29-12-2006, 00:08
Vergis je niet in Heath! Hij is 30 of 31 dus nog niet echt afgeschreven. Kongo zie ik niet winnen van Heath, ik denk zelfs dat Heath Kongo owned. Denk dat geen enkele vechter uitziet naar een partij met Heath.

CroCop... Tja, hij krijgt nu wel zijn MMA titel. In UFC ie er niemand die CC stoppen kan. Eeuwig zonde dat we nu geen Fedor Vs CC 2 gaan krijgen. Hier baal ik enorm van.

Ik zeg niet dat hij fgschreven is he...

ik ze dat ik denk dat hij zijn beste tijd heeft beleefd bij GG...

Maar ik zou het te gek vinden als hij alsnog zich de top in knokt...altijd heftige partijen als hij op de vloer staat...

Luka
29-12-2006, 00:09
misschien krijg je dat ooit wel met Pride champion VS UFC champion ofzo??? zou wel heel apart zijn!! mja nu hoeft fedor ook nie echt meer te vrezen dat iemand zijn titel afpakt..

redjuh
29-12-2006, 00:14
zal niet gebeuren. chuck vs wand gaat ook niet door...

Biiyen
29-12-2006, 00:16
Ik zeg niet dat hij fgschreven is he...

ik ze dat ik denk dat hij zijn beste tijd heeft beleefd bij GG...

Maar ik zou het te gek vinden als hij alsnog zich de top in knokt...altijd heftige partijen als hij op de vloer staat...

afgeschreven / beste tijd gehad = same same but different. Hij is er idd 1 jaar uit geweest. Ik weet niet waarom en dan kan je ook geen goed oordeel vellen. Ik las wel dat hij al volop in training is. Dat is iig goed nieuws.

Ik denk ook niet dat Heath UFC kampioen zal worden, maar met Heath weet je wel dat je niet naar een shit partij gaat kijken.

Chuck Lidell gaat het ook zwaar krijgen met Rampage zeg. Dat lees ik nu net pas. Damn Rampage Vs Lidell dat is iets om naar uit te kijken. De UFC gaat heel erg leuk worden in 2007.

redjuh
29-12-2006, 00:19
lidell op KO...

Biiyen
29-12-2006, 00:20
zal niet gebeuren. chuck vs wand gaat ook niet door...

In een interview zegt Chuck dat hij eerst wil dat Wanderlei wat gevechten wint. Chuck zei :Als ik win van Wanderlei na CroCop zal men die winst in twijfel trekken en zeggen dat het Wanderlei niet helemaal was hersteld:
Daarnaast zou het ontzettend dom zijn van de UFC om juist nu Pride te helpen aan een mega gevecht. UFC kijkt natuurlijk eerst de kat uit de boom in 2007 en als straks alles weer een beetje bij het oude is zal die partij er denk ik wel komen.

redjuh
29-12-2006, 00:22
klinkt op zich wel logisch... well we'll see

nicolas the red
29-12-2006, 00:36
hardonk tegen crocop is beetje snel... maar ik wil het wel zien!

en liddell tegen rampage, sjonge jonge dat wordt een knalpartij

Biiyen
29-12-2006, 04:28
http://www.vecernji-list.hr/system/galleries/pics/061228/mirko-txt.jpg

Biiyen
29-12-2006, 04:46
UFC 67 Fightcard ...

-Georges St. Pierre vs. Matt Serra
-Anderson Silva vs. Travis Lutter
-Mirko "Cro Cop" Filipovic vs. Eddie Sanchez
-Quinton Jackson vs. Marvin Eastman
-Melvin Guillard vs. Dustin Hazelett
-Scott Smith vs. Patrick Cote
-Josh Burkman vs. TBA
-Sam Hoger vs. TBA
-Hector Ramirez vs. TBA

knilles
29-12-2006, 05:41
UFC 67 Fightcard ...

-Georges St. Pierre vs. Matt Serra
-Anderson Silva vs. Travis Lutter
-Mirko "Cro Cop" Filipovic vs. Eddie Sanchez
-Quinton Jackson vs. Marvin Eastman
-Melvin Guillard vs. Dustin Hazelett
-Scott Smith vs. Patrick Cote
-Josh Burkman vs. TBA
-Sam Hoger vs. TBA
-Hector Ramirez vs. TBA
Ik meende dat Antoni Hardonk tegen Chieck Kongo moest of is dit al weer een UFC verder? UFC 68 dan mischien

Voor de rest heeft UFC 67 wel een paar partijen om naar uit te zien zeg, allememachies zeg!

GSP, Rampage, Cro Cop, Serra :D

nicolas the red
29-12-2006, 19:20
da's de beste UFC in jaren

nick
29-12-2006, 20:22
Nu Hardonk nog ff matchen in UFC 67 en je hebt een super line-up :thup:

De man van 14K
29-12-2006, 20:32
who the f*ck is Eddy Sanchez??

nick
29-12-2006, 20:34
http://www.ufc.com/index.cfm?fa=fighter.detail&pid=485

dit is hem dus, heb ook nog nooit van hem gehoord ;)

Kaun
29-12-2006, 20:36
in ieder geval wel iemand met ballen die Sanchez!

nick
29-12-2006, 22:11
Hij krijgt er ongetwijfelt genoeg $$$$ voor ;)

Justinian
29-12-2006, 22:44
CroCop... Tja, hij krijgt nu wel zijn MMA titel. In UFC ie er niemand die CC stoppen kan.

Dan moet Crocop eerst nog maar eens voorbij de draaitrappen van Sylvia zien te komen!

http://mattabbott.homestead.com/files/output.gif





























:D

knilles
29-12-2006, 23:02
Ik had Cro Cop als huizen hoge favoriet staan voor de UFC HW Belt, maar nu ik die super uitgevoerde draaitrappen van Sylvia zie begin ik toch wel te twijfelen.
Ik weet niet of Cro Cop daar wel een antwoord op heeft ;)

Is een super sterk wapen van Sylvia zo te zien, waar knock-out power achter zit!

chief108
29-12-2006, 23:46
:lol:
daar had niemand nog rekening mee gehouden!!!

Dennis
30-12-2006, 00:32
Het filmpje is ook pas gepubliceerd nadat Crocop had getekend

De man van 14K
30-12-2006, 00:38
crocop heeft voor een megabedrag de enige echte mma-vechtsportdivisie verlaten om in de jostidivisie te knokken.
Voor de pegels begrijpelijk maar kan me niet voorstellen dat hij hier zijn uitdaging kan halen. Ik bedoel waar gaat dit over?! CC is de enige die een kans heeft Fedor te verslaan en nu staat hij tegen een gozer met 7 winstpartijen die het niet langer dan 10 seconden gaat uithouden.
Hier kan hij als vechter toch niet van groeien?

Biiyen
30-12-2006, 00:40
Ik ben overtuigd! CC heeft geen schijn van kans. Die trappen zijn unique in zijn soort. Stefan Leko zal dit filmpje gaan bestuderen.

Dennis
30-12-2006, 01:27
crocop heeft voor een megabedrag de enige echte mma-vechtsportdivisie verlaten om in de jostidivisie te knokken.
Voor de pegels begrijpelijk maar kan me niet voorstellen dat hij hier zijn uitdaging kan halen. Ik bedoel waar gaat dit over?! CC is de enige die een kans heeft Fedor te verslaan en nu staat hij tegen een gozer met 7 winstpartijen die het niet langer dan 10 seconden gaat uithouden.
Hier kan hij als vechter toch niet van groeien?

Als de UFC zo door groeit dan zullen er nog wel meer goede zwaargewichten die kant op komen. Het zal mij niet verbazen als de UFC over een paar jaar de grootste MMA organisatie is

The Maniac
30-12-2006, 01:40
Het is wel jammer dat Cro Cop weg is bij Pride nu komt de rematch tegen Fedor er nooit van. Cro Cop veegt idd de vloer aan met de gehele UFC HW Division. De UFC hunkert gewoon naar nieuw talent in de HW division.

Enige die een beetje kans maken zijn:

Vera
Sylvia vanwege zijn stijl en reach en natuurljk niet te vergeten zijn spinning backkicks.