PDA

View Full Version : Zware dagen voor MMA fans



Biiyen
31-12-2006, 01:44
Met wie ga ik hier vanacht UFC kijken? Of is er geen PbP vanavond? Of toch maar liever de K1 show ipv UFC? Of beide? Ik ben in ieder geval bij dat om 4 uur vanacht UFC mijn huiskamer binnenknalt!

Als UFC is afgelopen dan is Pride ook al volop bezig en daarna hebben wij nieuwjaar. Erg vervelend getimed allemaal. Ik hoop niet dat ik morgen 0.00 uur op het moment supreme lig te pitten, maar dan zullen mijn dromen iig bestaan uit UFC en Pride fights. :D

redjuh
31-12-2006, 01:53
heb je pablo escobar al ingelicht?

nick
31-12-2006, 01:56
Dat wordt idd weer de wekker zetten vanacht ;)

Ben zeer benieuwd hoe de wedstrijd Tito vs Chuck zal verlopen. Hoop vanacht al vuurwerk te zien :thup:

Biiyen
31-12-2006, 02:01
Dat wordt idd weer de wekker zetten vanacht ;)

Ben zeer benieuwd hoe de wedstrijd Tito vs Chuck zal verlopen. Hoop vanacht al vuurwerk te zien :thup:

Ik ga gewoon niet slapen, denk dat ik Pride niet zal meemaken en in slaap donder. Maar ja, Als ik Chuck Vs Tito (Vuurwerk gegarandeerd... kan niet anders), Forrest Griffen, Arlovski en Chris Leben maar zie knokken. Dan ben ik al tevreden.

chief108
31-12-2006, 06:31
helaas...
ik zal gewoon morgenochtend de boel moeten downloaden..

helaas :whistling:

joost
31-12-2006, 06:46
ga eerst lekker uit! daarna misschien downloaden.. of anders morgenvroeg als ik uit mijn coma ben :D

F@dur
31-12-2006, 07:20
Met wie ga ik hier vanacht UFC kijken? Of is er geen PbP vanavond? Of toch maar liever de K1 show ipv UFC? Of beide? Ik ben in ieder geval bij dat om 4 uur vanacht UFC mijn huiskamer binnenknalt!

Als UFC is afgelopen dan is Pride ook al volop bezig en daarna hebben wij nieuwjaar. Erg vervelend getimed allemaal. Ik hoop niet dat ik morgen 0.00 uur op het moment supreme lig te pitten, maar dan zullen mijn dromen iig bestaan uit UFC en Pride fights. :D
Niks anders te doen dan MMA te kijken?????