PDA

View Full Version : Evenementen kijken of uitslagen lezen? (Geen Pride, UFC en K-1 spoilers s.v.p.)



Ronald
31-12-2006, 20:11
Vandaag 3 grote evenementen. Wat doen jullie? Alvast de uitslagen lezen en daarna het evenement kijken, of vermijd je alle uitslagen en wil je eerst het evenement zien?

Ik zit zelf nu dus Pride te kijken en probeer de rest van de uitslagen te vermijden. In de pauze al wel vast even Liddell vs Ortiz gekeken :) .

Wheelie
31-12-2006, 20:13
Ik zit zelf nu dus Pride te kijken en probeer de rest van de uitslagen te vermijden. In de pauze al wel vast even Liddell vs Ortiz gekeken :) .

Ik precies hetzelfde ;)

:thup:

Jeru
31-12-2006, 20:13
Ik kijk nu Pride en lees gewoon alle uitslagen. Boeit me nooit zo als ik de uitslagen al weet voor ik de partijen zie. Download ze zometeen wel.
Oh ja K-1 is zometeen integraal op MMA-TV :thup:

Maupie
31-12-2006, 20:36
Ik kijk nu Pride en lees gewoon alle uitslagen. Boeit me nooit zo als ik de uitslagen al weet voor ik de partijen zie. Download ze zometeen wel.
Oh ja K-1 is zometeen integraal op MMA-TV :thup:

x2

Ronald
31-12-2006, 20:50
Oh ja K-1 is zometeen integraal op MMA-TV :thup:
Da's het betere werk :)

blazin.arr0w::::
31-12-2006, 21:00
Ik probeer alles tegelijk te volgen hahaha inclusief voetbal :)

Ronald
31-12-2006, 21:59
Is er trouwens misschien iemand die even hier de K-1 line-up neer zou willen zetten (dus niet de uitslagen maar de line-up ;) ). Ik kan geen line-up meer bekijken zonder ook uitslagen tegen te komen :ehhh: . Alvast bedankt!

Richelieu
31-12-2006, 22:07
Line Up K1 Dynamite 31-12-06

Kan Kaneko vs. Andy Ologun o
Katsuhiko Nagata vs. Shuichiro Katsumura
Tokimitsu Ishizawa vs. Taiei Kim
Royler Gracie vs. Hideo Tokoro
Akebono vs. Giant Silva
Musashi vs. Randy Kim
Badr Hari vs. Nicolas Pettas
Semmy Schilt vs. Peter Graham
Genki Sudo vs. Jackson Page
Kid Yamamoto vs. Istvan Majoros
Hong-Man Choi vs. Bobby Ologun
Masato vs. Satoru Suzuki
Kazushi Sakuraba vs. Yoshihiro Akiyama

Ik verklap je aleen Ronald dat er veel KO's zijn gevallen !!

Ronald
31-12-2006, 22:16
Thanks Harmen :thup:

Ralph
31-12-2006, 22:17
Ik wil altijd wachten op de beelden, maar ik ben te zwak. Ik ga altijd als een gek de uitslagen opzoeken als ik eenmaal achter internet zit...

The_Rock
31-12-2006, 22:33
Ik wil altijd wachten op de beelden, maar ik ben te zwak. Ik ga altijd als een gek de uitslagen opzoeken als ik eenmaal achter internet zit...

Same here..Ik kan gewoon NOOIT wachten hehe

Iceman
31-12-2006, 22:53
Het liefst lees ik alles meteen, maar ik vind het kijken zonder de uitslagen te weten vele malen leuker!!! Dus zijn dit moeilijke uren/dagen, maar het is het wachten waard!