PDA

View Full Version : Pride *** spoiler **



redjuh
01-01-2007, 23:53
dat is nu wel erg duidelijk geworden. hunt heeft fedor zowat gesubmit ook! fedor heeft vanaf bottom position zo'n beetje elke fout gemaakt die je kan maken. het is dat het hunt was, maar iemand met enige skills verder zou het hebben bestraft.

dat viel mij iig op en erg tegen, en heeft duidelijk gemaakt dat hij absoluut niet unbeatable is, zolang iemand hem staand goed partij kan bieden. ik bedoel niet kickboxtechnisch maar meer mma-gerelateerd stompen.

ook die keylock die hij zelf aanlegde liet veel te wensen over. om te beginnen vanuit de half-guard, geen mogelijkheid om z'n been over hunt z'n hoofd te zetten en hem vast te leggen, te ver over hunt heen, relatief eenvoudig te kantelen daardoor.

ik vind hem nog steeds een supervechter, maar absoluut niet onverslaanbaar

kmr
02-01-2007, 00:01
dat is nu wel erg duidelijk geworden. hunt heeft fedor zowat gesubmit ook!

ook die keylock die hij zelf aanlegde liet veel te wensen over. om te beginnen vanuit de half-guard, geen mogelijkheid om z'n been over hunt z'n hoofd te zetten en hem vast te leggen, te ver over hunt heen, relatief eenvoudig te kantelen daardoor.



Zowat, maar niet helemaal dus.

Maar hij IS niet gekanteld.


Je moe tok bedenken dat Hunt iets van 145 kilo weegt. Ik merkte overigens wel dat Fedor snel naar de grond wilde. Met crocop hield hij het zonder moeite staand.

The Maniac
02-01-2007, 00:02
ah joh die fedor zat gewoon te spelen met hunt die kimura deed niks met hem ik denk als iemand als Big Nog hem niet submit kan niemand het. Zelfs staand was Fedor de betere hij was sneller kwam meer door met stoten ik denk nu dat Cro Cop weg is Fedor nog lang champ zal blijven.

redjuh
02-01-2007, 00:03
is ook maar gewoon een mening van me die ik een discussie waard vind

The Maniac
02-01-2007, 00:13
Zowat, maar niet helemaal dus.

Maar hij IS niet gekanteld.


Je moe tok bedenken dat Hunt iets van 145 kilo weegt. Ik merkte overigens wel dat Fedor snel naar de grond wilde. Met crocop hield hij het zonder moeite staand.

Het was ook zo dat hunt al te graag naar de grond wou want hunt bijna noit doet

redjuh
02-01-2007, 00:20
Het was ook zo dat hunt al te graag naar de grond wou want hunt bijna noit doet

en gelijk had hij. zo vreselijk makkelijk als hij top-position kon houden was echt erg! fedor probeerde hem de 2de keer wel terug in z'n guard te krijgen, maar hij voerde niet eens een fatsoenlijke ebi uit. hij draaide goed op zijn zij, maar dat was het dan. en zoveel druk gaf hunt niet hoor! het gewichtsverschil was aanzienlijk (20 kg), maar dat zou voor een ervaren sambovechter als fedor niet het probleem op moeten leveren als dat het nu is gebleken.

The Bulldog
02-01-2007, 00:33
Ik ben het een dat Fedor niet top over kwam gisteren, maar je moet toch ook toegeven dat hij ondanks zijn onbrekende scherpte de atwoorden wel had..

Hunt is er wel ee voor de toekomst denk ik... ook bij Wandy en CC liet Hunt zien snel te kunnen reageren op degrond en bij het naar de grond gaan...

ashi76
02-01-2007, 00:55
En bedankt voor de spoiler Redjuh. :twak:

redjuh
02-01-2007, 01:10
spoiler??? ja als je het opent

sebastiaan
02-01-2007, 01:13
Het was inderdaad verbazinwekkend!
Ik stond zowat op m'n stoel,hahaha!

Ik denk dat Josh Barnet best wel eens het antwoord op Fedor zou kunen zijn.. Want als die het staande gedeelte een beetje aankan en de takedown krijgt,dan kan hij zeker winnen van Fedor.
Nog z'n probleem is dat hij probeert een Pure ground en pounder te submitten vanuit de guard.. Fedor's guard zou wel eens de plek zijn waar je zou willen zitten.
Denk trouwens dat CC hem het echt aan de schenen gaat leggen deze keer.
(en hoe kan het dat Hunt die Hammerlock niet kreeg!!!!)

redjuh
02-01-2007, 01:15
Het was inderdaad verbazinwekkend!
Ik stond zowat op m'n stoel,hahaha!

Ik denk dat Josh Barnet best wel eens het antwoord op Fedor zou kunen zijn..

daar durf ik mijn dvd-collectie wel op te zetten ja

die sub van hunt ging niet omdat ie fedor ze pols niet goed aan de grond hield en z'n elleboog (van hunt dus) niet ver genoeg naar beneden trok, alvorens hem om hoog te halen voor de sub

ashi76
02-01-2007, 01:28
spoiler??? ja als je het opent

De titel van je topic liet weinig te raden over redjuh.

redjuh
02-01-2007, 01:29
ja heb je gelijk in. sorry, was zeker niet de bedoeling om de shit te spoilen

Chico
02-01-2007, 01:45
hmm vind het allemaal wel mee vallen... fedor was niet optimaal... maar hij nam een aantal stoten van hunt zonder problemen.. en liet hem achteruit lopen met stoten terwijl hunt in z'n dekking lag zonder te reageren...

ik wil die pot met barnett graag zien maar denk dat fedor die ook wint.. (geloof dat barnett laatst een partij met fedor had afgewezen?)

redjuh
02-01-2007, 01:50
hehehe stoten nemen zie ik niet echt als iets waar je je skills op kan baseren.

ik zeg ook niet dat hij niet goed is. in tegendeel, ik ben een grote fan van hem. maar hunt heeft wel dingen blootgelegd die laten zien dat hij zeker niet onverslaanbaar is. en dan heb ik het niet eens over die sub-poging

sebastiaan
02-01-2007, 01:54
Wat mij het meest verbaasd is de sidemount en full mount...
Ik heb best wel eens een blauwebander of hoger met een onverwachte sub gepakt(meestal beenklem dat wel)
Maar ik heb mijn coach bij voorbeeld NOG NOOIT gemount!!
En als je dan bedenkt dat Hunt net Blauweband BJJ heeft en Fedor wereldkampioen is in Sambo,zwarte band in Judo,hordes gevechten heeft op zijn naam en dat hij dan Gesidemount en gemount word door Hunt zonder daar echt iets tegen te doen...ongelofelijk!

redjuh
02-01-2007, 02:05
Wat mij het meest verbaasd is de sidemount en full mount...
Ik heb best wel eens een blauwebander of hoger met een onverwachte sub gepakt(meestal beenklem dat wel)
Maar ik heb mijn coach bij voorbeeld NOG NOOIT gemount!!
En als je dan bedenkt dat Hunt net Blauweband BJJ heeft en Fedor wereldkampioen is in Sambo,zwarte band in Judo,hordes gevechten heeft op zijn naam en dat hij dan Gesidemount en gemount word door Hunt zonder daar echt iets tegen te doen...ongelofelijk!


je stelt mijn de vraag die mij ook verbaasde, en beantwoordt hem ook meteen...

De dikke nudist
02-01-2007, 02:27
Fedor deed ook weinig om de (side)mount te voorkomen.
Zelfs toen de keylock van Hunt er bijna op zat bleef hij rustig.
Mischien is dat rustig blijven juist wel een teken dat hij niet echt in
de problemen zat, hoewel ik zelf wel vreesde voor onze Russische vriend.

Iedereen die het verdient heeft al geprobeerd Fedor te verslaan en ze
hebben allen gefaald.
Alleen Barnett moet nog een kans krijgen en dan kan ik niemand meer
bedenken die een kans maakt.
Als hij langs Barnett is, dan is hij voor mij undisputed MMA-champ.

Hunt verraste zeker wel.
Hoewel Fedor niet agressief was was Hunt toch overtuigend op de grond.
Wat waarscijnlijk weinig mensen hadden verwacht.
Petje af voor Hunt dus.

Maar Fedor heeft gewonnen en was dus zonder twijfel de betere.
Natuurlijk is Fedor te verslaan, er zal altijd iemand zijn die beter is
Maar die persoon heeft nog nooit in de ring gestaan tegen Fedor.

D.

redjuh
02-01-2007, 02:32
mooi gezegd

Chico
02-01-2007, 07:23
inderdaad...

Luka
02-01-2007, 08:34
heb partij ook net ff gezien.. en jah.. vond fedor ook niet zo explosief als normaal moet ik zeggen.. en fedor had wel pijn d8 eerst dat die zou afkloppen :O.. ( jah tijdje nie op mixfight geweest en eerst film bekeken ) maarjah..

Biiyen
04-01-2007, 04:56
Alleen jammer dat Barnett van Nog heeft verloren dan. Barnett zal nu geen titel-shot krijgen. Denk niet dat er ook nog maar iemand zit te wachten op een nieuwe Fedor Vs Nog, Alhoewel Nog altijd de eindstreep heeft gehaald tegen Fedor. Ik zou niet weten wie ze nu aan Fedor gaan voeren.

Het enige leuke dat ik kan bedenken is:

Wanderlei Vs Fedor
Barnet Vs Fedor

Of Fedor moet ook naar UFC, dan weet ik wel een leuke pot.

fedor
04-01-2007, 06:17
Broeders,

allereerst nog de beste wensen voor 2007..

heb gisteren alles zitten kijken..ik heb Fedor nog nooit zo mat gezien. Ook na de wedstrijd hing er een rare sfeer vond ik (zag ook z'n vrouw in de ring die je eigenlijk nooit ziet)

Tsja ik was ook wel impressed door Hunt (vond wel mooi hoe Hunt in het pre-fight interview aangaf dat hij Fedor helemaal top vond ("Yeah, he's the shit no doubt about it"). Ik heb me vooraf niet laten horen omdat ik een beetje schrik had voor de 27kg in gewicht maar goed..gelukkig alles goed afgelopen.

Fedor is met recht:"The Last Emperor"...hij doet me nog het meest denken aan de oude dagen van Randy toen 'ie nog HW-kampioen en uiteindelijk ten onderging aan mensen die niet beter waren dan 'm maar gewoon 25 kg zwaarder.
mijn voorspelling is ook dat na Fedor nooit meer zo'n dominante kampioen zal komen. Als iemand hem van de troon zal stoten zal dat iemand zijn die net iets MINDER is als Fedor qua alles maar gewoon 25KG of meer extra heeft

(Beeld je maar 'ns in als bijv zo'n James Thompson ooit 80% zou kunnen wat Fedor kan...brrrrr..koude rillingen over m'n rug..)

The Bulldog
04-01-2007, 06:23
Tja, het zag er aardig uit alsof Fedor in de problemen zat, maar zoals al eerder gezegd: als zelfs Nog hem niet kan submitten, zal ie niet zo snel zenuwachtig worden van een poging van Hunt. Waar Fedor een meester in is, is het maken van en zich houden aan een gameplan. Fedor doet wat nodig is en niet heel veel meer. Waarschijnlijk was ie wel effe verrast door de sub-pogingen van Hunt, maar hij had er antwoorden op en dat is het belangrijkst. Tevens liet ie zelf even zien dat wanneer ie een tandje hoger schakelt, het snel gebeurd is.

Heemaal mee eens!!!!

mossad
04-01-2007, 09:16
Ik vind eigenlijk het feit dat hij ondanks een mindere avond toch een slagenwisseling aangaat met een K-1 kampioen, zich niet laat submitten terwijl iemand van 140 kg je in een armklem heeft en in de eerste ronde zijn tegenstander zelf in een armklem legt als hij zich even kwaad maakt, eerder getuigen van onverslaanbaarheid dan wat anders. Als je ook zag hoe hij gooide met Hunt liet ook zien wat een kracht die vent heeft. Hij was alleen te slordig en kwam daardoor onderop te liggen.

Wat me erg opviel was dat Fedor in mijn ogen voor het eerst zichtbaar zenuwachtig leek. Hij zag er sowieso niet helemaal uit zoals normaal maar ik had sterk het idee dat hij behoorlijk nerveus was. Maar ik denk dat hij Barnett absoluut verslaat. Want dit was Fedor op een slechte dag en op een goede dag had die eerste armklem waarschijnlijk gelijk goed gezeten.

Evilman
05-01-2007, 00:52
Ik denk echt niet dat Barnett Fedor gaat verslaan.. no way.
Als je kijkt.. hoe hij omgaat met de klappen van nog .. en dat
terwijl nog geen natuurlijke stoter is. En dat is nog maar 1 aspect.

No way dat hij van Fedor gaat winnen. Ik zou van te voren hunt ook meer kans hebben gegeven dan Barnett. En tis idd zo dat Fedor straks alle lui die n btje in de buurt komen heeft gehad. Wat dan haha?

Minowa? en dan verliezen :p

Ik zou bijna zeggen dat ie dan zou moeten stoppen. Of in elk geval in pride. Iedereen verslagen .. WTF weet je wel.
Wie heeft dat ooit voor elkaar gekregen? Dan zou ik het zeker snappen om over te stappen naar een andere org.
Als je pride kan verlaten omdat je iedereen hebt verslagen is wel de meest prestigieuze reden die er is ipv crocop die
niet nog n keer door Fedor verslagen wilt worden en zo dus eigenlijk zn belt niet echt verliest :confused:

ICON
05-01-2007, 19:39
ja dat zal de reden van cro cop wel geweest zijn evilman. jeezzz

Luka
05-01-2007, 20:08
crocop zei zelf dat die graag tegen fedor nog zou willen vechten dus dat zou zn reden niet zijn geweest... maar denk wel dat die in UFC zijn kansen op titel veel hoger inschat.. en jah.. denk dat dat de keus wel wat makkelijker voor hem heeft gemaakt :D

marcelt
05-01-2007, 20:35
Barnett verloor van CC en ook Nog overklaste hem, dus ik geef hem geen kans om te winnen. Desondanks lijkt het me wel een leuke pot om te zien. zoals in het gevecht tegen Nog te zien was kan josh een hoop hebben.

Jochem
05-01-2007, 22:28
Ik denk echt niet dat Barnett Fedor gaat verslaan.. no way.
Als je kijkt.. hoe hij omgaat met de klappen van nog .. en dat
terwijl nog geen natuurlijke stoter is. En dat is nog maar 1 aspect.



Is Nog niet de amateur bokskampioen van Brazilie, of is dat zijn twin

redjuh
05-01-2007, 22:45
ik denk dat da lil' nog was, want big nog ging in cuba bij het olympisch boxteam boxen leren, omdat ie er 3 jaar terug echt nog minder van kon dan jij en ik.

KO TKO
06-01-2007, 02:57
Wat me erg opviel was dat Fedor in mijn ogen voor het eerst zichtbaar zenuwachtig leek. Hij zag er sowieso niet helemaal uit zoals normaal maar ik had sterk het idee dat hij behoorlijk nerveus was.

Ik vond Fedor voor het gevecht tegen Mirko filipovic er nerveus uitzien.

Evilman
06-01-2007, 21:55
wat ging er eigenlijk mis bij minowa?
een knie in de lever geloof ik?

ging wel ff kut daarna.. je kon best zien dat ie ff 'rocked' was ..
zeker na de 1e trap in t gezicht en niets meer deed had die scheids wel eens op mogen schieten.

Wel zonde, had graag meer van minowa willen zien. Stoere vechter vin k

redjuh
07-01-2007, 00:14
wat ging er eigenlijk mis bij minowa?
een knie in de lever geloof ik?

ging wel ff kut daarna.. je kon best zien dat ie ff 'rocked' was ..
zeker na de 1e trap in t gezicht en niets meer deed had die scheids wel eens op mogen schieten.

Wel zonde, had graag meer van minowa willen zien. Stoere vechter vin k


tegen wie praat je

Remco
07-01-2007, 18:54
Josh overklast? Welnee!