PDA

View Full Version : UFC 67: St. Pierre is OUT!



Ralph
03-01-2007, 07:35
Van ufc.com:

GEORGES ST. PIERRE INJURED


LAS VEGAS – The Ultimate Fighting Championship® (UFC®) organization today announced UFC Welterweight Champion Georges St. Pierre has been forced to withdraw from the Feb. 3rd UFC 67: ALL OR NOTHING card due to a knee injury suffered during training for his first title defense against Matt Serra. The rest of the card, which includes the UFC Middleweight title bout between Anderson “The Spider” Silva and Travis Lutter, as well as the UFC debuts of Quinton “Rampage” Jackson vs. Marvin Eastman and Mirko Cro Cop vs. Eddie Sanchez remain intact.
“Unfortunately Georges St. Pierre was injured in training and we’re hopeful that he’ll recover quickly,” said UFC President Dana White. “We look forward to having Matt Serra’s title fight as soon as we can.”
UFC 67 features the championship middleweight bout between Anderson “The Spider” Silva and Travis Lutter. The card also features the debut of two fighters new to the UFC, but definitely not to the world of mixed martial arts. On Feb. 3, Mirko “Cro Cop” and Quinton “Rampage” Jackson will step into the Octagon™ for the first time for their historic breakout fight. Mirko “Cro Cop” will take on Eddie Sanchez and Quinton “Rampage” Jackson will face Marvin “The “Beastman” Eastman.

MZN
03-01-2007, 07:56
Oef, knieblessures zijn doorgaans slecht nieuws.

Om eerlijk te zijn gaf ik niet veel voor zijn titelgevecht tegen Serra...

nick
03-01-2007, 17:01
ik vindt het wel jammer. Had hem graag weer zien vechten

chief108
03-01-2007, 20:34
zeker balen, GSP is topvechter om te zien
maar er staat nog genoeg anders op de kaart :p

The Bulldog
03-01-2007, 20:43
zeker wel een interesante kaart ja!!!

stiffler
03-01-2007, 21:53
Ben benieuwd naar Cro Cop

redjuh
04-01-2007, 01:14
volgens mij willen er alleen maar mensen tegen CC vechten die hem Of helemaal niet kennen, Of een deathwish hebben

Biiyen
04-01-2007, 01:25
volgens mij willen er alleen maar mensen tegen CC vechten die hem Of helemaal niet kennen, Of een deathwish hebben

Verreweg de meeste Amerikanen weten niet eens wie Mirko is.... Die kijken geen Pride, weten niets van K1 en hebben gewoonweg geen idee. Die gasten/rednecks krijgen de schrik van hun leven als zijn eerste tegenstander horizontaal met schedelfractuur de ring verlaat.

Als de UFC niet nog minimaal een topper naar binnen haalt dan is CC midden/eind 2007 na zijn partij tegen Sylvia de UFC HW Champion en dan is het gedaan met matchmaken. Dan kan Dana proberen om Lidell tegen CC te krijgen. Alleen ben ik bang dat Chuck dat never nooit gaat redden tegen CroCop.

Ik denk echt dat alle LHW en HW vechters van de UFC een aantal dagen goed ziek zijn geweest. Sylvia heeft met zijn belt voor de spiegel staan huilen. Ik weet het zeker. Die zit nu zwaar aan de anti depresiva.

redjuh
04-01-2007, 01:27
Verreweg de meeste Amerikanen weten niet eens wie Mirko is.... Die kijken geen Pride, weten niets van K1 en hebben gewoonweg geen idee. Die gasten/rednecks krijgen de schrik van hun leven als zijn eerste tegenstander horizontaal met schedelfractuur de ring verlaat.

Als de UFC niet nog minimaal een topper naar binnen haalt dan is CC midden/eind 2007 na zijn partij tegen Sylvia de UFC HW Champion en dan is het gedaan met matchmaken. Dan kan Dana proberen om Lidell tegen CC te krijgen. Alleen ben ik bang dat Chuck dat never nooit gaat redden tegen CroCop.

Ik denk echt dat alle LHW en HW vechters van de UFC een aantal dagen goed ziek zijn geweest. Sylvia heeft met zijn belt voor de spiegel staan huilen. Ik weet het zeker. Die zit nu zwaar aan de anti depresiva.

HALLELUJA!!!!

Man ik denk dat de kans er zelfs in zit dat de NSAC mirko's LHK gaat verbieden, of hem zelfs niet eens meer toelaat hahahaa

The_Rock
04-01-2007, 02:06
CroCop is van natuur al heel sterk (meeste vechters hebben dat niet)
Dus hij blijft altijd wel in een goede vorm....maar als hij nog gaat trainen dan is hij een machine (Jammer voor de UFC warriors...CroCop traint HARD)

UFC 67?
CroCop wint op KO in de 1e of 2e ronde.

Evilman
05-01-2007, 07:33
Het is niet alleen kracht maar ook kunde.
Als je ziet hoe sommige in de ufc nu en dan n stoot uitdelen
en niet eens trappen .. jeetje.. janken met de pet op.
geen combinaties .. btje stoten hier en daar.

Crocop gaat die lui afbreken.. zeker gezien zijn takedown defense.
Ik kan niet eens wachten! Die amerikanen krijgen een cultuurshock :D

HUNTER
05-01-2007, 07:44
Er zit maar 1 ding op.....

Mark Hunt ook naar de UFC :thup:

gheghegheghe...

chief108
05-01-2007, 17:49
Verreweg de meeste Amerikanen weten niet eens wie Mirko is.... Die kijken geen Pride, weten niets van K1 en hebben gewoonweg geen idee. Die gasten/rednecks krijgen de schrik van hun leven als zijn eerste tegenstander horizontaal met schedelfractuur de ring verlaat.

:stupid:
dit gaat echt vet grappig worden... :lol:


Sylvia heeft met zijn belt voor de spiegel staan huilen. Ik weet het zeker. Die zit nu zwaar aan de anti depresiva.
LMAO!!!