PDA

View Full Version : Advies gevraagd over K1 Dynamite, UFC 66 & Pride Shockwave



marcelt
04-01-2007, 03:24
Toen ik van vakantie terugkwam had ik opeens heel veel te zien. Eigenlijk te veel. Veel van jullie hebben K1 Dynamite, UFC 66 & Pride Shockwave al gezien dus ik wil graag jullie advies.
Als ik er af en toe een mma-gevecht open staat er soms een duur van 43 minuten aangegeven. Ik wil dus graag schiften. Al die gevechten is te veel. Zag bijv. net gevecht van Choi en was de moeite niet waard. wel veel mumbo jumbo van tevoren.
Dus graag jullie advies: Welke gevechten moet ik juist zien van boven genoemde evenementen en welke zijn de moeite niet waard en welke "gaan wel"?
Alvast bedankt!

kickboxer1987
04-01-2007, 03:48
shinya aoki vond ik echt een mooi gevecht op shockwave!!
melendez tegen kawarji
gomi - ishida
shogun tegen nakumura was opzich ook wel vermakelijk..

maar dit is slechts mijn mening

ashi76
04-01-2007, 04:17
UFC:
Chuck vs Tito natuurlijk !
Griffin vs Jardine
Bisping vs Schafer
Alves vs Da Souza

Pride:
Hunt vs Fedor
Shogun vs Nakamura

K1:
Sem vs Graham
Badr vs Pettas

redjuh
04-01-2007, 05:39
wat ashi zegt + saku vs akiyama

Ralph
04-01-2007, 05:49
Ik vond van UFC 66 ook Leben vs MacDonald erg goed.

Biiyen
04-01-2007, 06:21
UFC:
Chuck vs Tito natuurlijk !
Griffin vs Jardine
Bisping vs Schafer
Alves vs Da Souza

Pride:
Hunt vs Fedor
Shogun vs Nakamura

K1:
Sem vs Graham
Badr vs Pettas

Deze lijst +

UFC -> leben Vs McDonald

Pride -> Thomson Vs Yoshida
Nog Vs Barnet

K1 -> Helemaal niks... wat een bout zeg. Sem wel aardig en Badr is goed.

kickboxer1987
04-01-2007, 06:33
Deze lijst +

UFC -> leben Vs McDonald

Pride -> Thomson Vs Yoshida
Nog Vs Barnet

K1 -> Helemaal niks... wat een bout zeg. Sem wel aardig en Badr is goed.

vond persoonlijk de partij thomson yoshida maar niets :O verrassend wellicht, maar niet mooi

Biiyen
04-01-2007, 06:44
vond persoonlijk de partij thomson yoshida maar niets :O verrassend wellicht, maar niet mooi

Misschien niet de mooist partij, was wel een partij waarbij mijn maten en ik een paar keer echt met grote ogen naar de brute power van Thompson keken, ongelooflijk hoe hij uit die submission attempts kwam van Yoshida. De partiju eindigd ook nog eens leuk! en duurt niet al te lang. Dus genoeg redenen om deze partij even te checken.

MZN
04-01-2007, 08:58
Ik heb persoonlijk ook wel moeten lachen om Choi tegen Ologun. Ik ben geen fan van beide heren maar het was een goeie afrekening....

marcelt
04-01-2007, 09:36
Bedankt voor de tips zover. Hoop dat nog meer mensen hun mening geven. Partijen van Fedor, en Chuck vond ik zelf tof en die Badr ook wel. nU EERST nOG MAAR KIJKEN.

marcelt
04-01-2007, 09:37
shinya aoki vond ik echt een mooi gevecht op shockwave!!
melendez tegen kawarji
gomi - ishida
shogun tegen nakumura was opzich ook wel vermakelijk..

maar dit is slechts mijn mening

Ik vroeg juist om je mening. Bedankt dat je 'm gaf!:thup:

m.g
04-01-2007, 12:01
Kijk ze gewoon allemaal!! Dan weet je of je ze zelf de moeite waard vond :), zelf vond ik die choke in de partij van Hansen ook erg vet!

marcelt
05-01-2007, 06:39
Nog vs Barnett was vet. Ze maken weinig schoppen valt me op . veel slaan en knieen. Josh kreeg veel. Nog liet deze keer duidelijk zien wie de beste was.
Tot nu toe meeste Pride gezien. Leek me wel het beste evenement. Nog geen saaie wedstrijden gezien.

Evilman
05-01-2007, 07:17
Ik heb deze keer voor de gein UFC disk 2 gedownd omdat k chuck/tito wel ff wou zien. Maar de rest was ook echt vet!

Kmoet zegn dat ik echt net zoveel van UFC heb genoten als van pride deze keer terwijl ik echt meer n pride aanhanger ben. Zitten leuke partijen tussen en heel dynamisch allemaal. Alleen de hele aankleding, dat amerikaanse gedoe is niks. Maar de gevechten waren leuk om te zien, terwijl ik me vaak irriteer aan hoe ze in de ufc vaak vechten.

marcelt
06-01-2007, 08:31
Kijk ze gewoon allemaal!! Dan weet je of je ze zelf de moeite waard vond :), zelf vond ik die choke in de partij van Hansen ook erg vet!
Ja die heb ik nu ook gezien. Heel tof inderdaad!:thup: