PDA

View Full Version : Interview Brian Lo Njoe



Fasada
06-01-2007, 01:03
Klein interview met Brian is te lezen op www.royalrumble.nl.
Over zijn contract bij Pride en zijn partij tegen Oktay.

Ben
06-01-2007, 03:57
klinkt wel stoer dat hij oktay een maatje te klein vind

kickboxer1987
06-01-2007, 04:03
hij geeft aan dat het niveau in pride erg hoog ligt, maar met zijn agresieve stijl kan hij zeker weten wel een paar shows neerzetten!!!:thup:

Fasada
06-01-2007, 04:06
Ik begrijp je standpunt volkomen en het was voor ons ook de vraag wel of niet plaatsen...

De reden dat wij dit hebben geplaatst is omdat het toch een onderdeel is van wat er allemaal op internet speelt. De hype die rond zijn persoon is gecreeerd is groot...

Zelfs Rollingstone magazine hebben hier een item aan toegewijd. Het feit dat hij ook op wikipedia zelfs te vinden is geeft toch aan dat zijn persoon leeft bij de mensen. De sport is sowieso niet bedoeld voor minderjarige en daarom heb ik de afweging gemaakt om het toch te plaatsen.

Misschien zie jij het niet als vermaak maar een hoop mensen zijn toch benieuwd naar het volgende kimbo gevecht. Het gevecht bestaat uit regels en zie geen vijandigheid. Mensen kiezen er zelf voor om het gevecht aan te nemen dus zie het niet veel anders als M.M.A. Wil zelfs zo ver gaan dat ellebogen, soccerkicks en knieeen naar het hoofd niet meer schadelijk zijn dan wat wij op de filmpjes zien. Laten wij niet Randleman vs Fedor vergeten, wat daar bijna had kunnen gebeuren.. ;)

Verder waren de vroegere UFC of kooigevechten erger dan dit en mocht er veel meer....

Fasada
06-01-2007, 05:14
Ja je punt is wel duidelijk maar je begrijpt toch ook wel dat het inderdaad een meningsverschil is.
Jij vind doordat UFC en Pride een organisatie is dat het dan wel allemaal om topsport gaat. Mijn moeder vind boksen zelfs al niet kunnen, de meningen verschillen gewoon over dit onderwerp.
Ik heb binnen mij team ook voor en tegenstanders van de Kimbo gevechten.
Zelf vind ik het kunnen puur omdat men regels heeft en dat beide mensen weten wat zij doen.

Dus wil je zeggen dat wanneer Kimbo MMA gloves aantrekt en er een rings is met 100 man publiek dat het wel goed is puur omdat je dan denkt dat het topsport is en omdat het georganiseerd is??

Vind het flauwekul om te zeggen dat wanneer het niet georganiseerd is dat mensen het eerder gaan imiteren.
Wat vind jij bijvoorbeeld van UFC Iran, die doen het ook en hun hebben de UFC als model ervoor gebruikt....
Is dat goed voor de sport??

Het is inderdaad een onderwerp waar je alle kanten op gaat ben benieuwd, wat de rest van de forummensen hiervan vinden.

Wheelie
06-01-2007, 06:18
kimbo is the man :thup:

;)

HUNTER
06-01-2007, 10:56
klinkt wel stoer dat hij oktay een maatje te klein vind

inderdaad...... de partij ging erg gelijk op en beiden hebben, met alle respect, nog lang niet het Pride niveau. Maar goed, Pride raakt al haar supersterren kwijt door alle schandalen, dus 'Pride niveau' zegt straks ook niemand meer iets:whistling:

Damsco fight
06-01-2007, 12:17
ik ben ook benieuwd of hij oktay nog een keer pakt, want met zoveel overtuiging won hij zijn partij niet hoor.ik vond dat oktay hele wedstrijd domineerde

ulysse
06-01-2007, 19:44
ik ben ook benieuwd of hij oktay nog een keer pakt, want met zoveel overtuiging won hij zijn partij niet hoor.ik vond dat oktay hele wedstrijd domineerde

Brian heeft zich niet voor de volle 100% kunnen voorbereiden op de partij tegen Oktay, (lees interview)

Ik denk dat Brian hem de 2e keer ook wel wint! Verder vond ik het een top interview!

kickboxer1987
06-01-2007, 19:46
Ja je punt is wel duidelijk maar je begrijpt toch ook wel dat het inderdaad een meningsverschil is.
Jij vind doordat UFC en Pride een organisatie is dat het dan wel allemaal om topsport gaat. Mijn moeder vind boksen zelfs al niet kunnen, de meningen verschillen gewoon over dit onderwerp.
Ik heb binnen mij team ook voor en tegenstanders van de Kimbo gevechten.
Zelf vind ik het kunnen puur omdat men regels heeft en dat beide mensen weten wat zij doen.

Dus wil je zeggen dat wanneer Kimbo MMA gloves aantrekt en er een rings is met 100 man publiek dat het wel goed is puur omdat je dan denkt dat het topsport is en omdat het georganiseerd is??

Vind het flauwekul om te zeggen dat wanneer het niet georganiseerd is dat mensen het eerder gaan imiteren.
Wat vind jij bijvoorbeeld van UFC Iran, die doen het ook en hun hebben de UFC als model ervoor gebruikt....
Is dat goed voor de sport??

Het is inderdaad een onderwerp waar je alle kanten op gaat ben benieuwd, wat de rest van de forummensen hiervan vinden.

intresant punt, als kimbo wel handschoenen aanhad en mensen gingen kijken was het dan wel geaccepteert??

maar dit is eigenlijk een discussie voor een nieuwe thread denk ik.... gaan een beetje offtopic

Iggy
06-01-2007, 20:25
wow zou mooi wezen als hij tegen Sergei Bytchkov in 2h2h vecht. man wat een vette partij was dat vorige keer.

Damsco fight
07-01-2007, 01:39
Beste vriend Oktay wist 2 weken voor de wedstrijd dat hij moest vechten, dat is ook niet een optimale voorbereiding of wel.

Evilman
07-01-2007, 01:47
ik vond oktay beter :D ondanks uitslag..
rematch zou net zo goed andere kant op kunnen gaan denk ik

The Bulldog
07-01-2007, 01:57
Ik vind zowiezo een uitlating als" maatjete klein"over een tegenstander die je op de grond een paar minuten weet te controleren vreemd.

Betreft zijn partij tegen oktay, kon alle kanten opgaan. zijn harde kop heeft hem gered..

EN ik oop dat hij het heel leuk gaat doen in Pride, zal er hard aan moeten trekken, maar iemand die erzo serieus mee bezig is als brian de laatste tijd gun ik het zeker wel...

marko
07-01-2007, 04:14
Het had zeker 2 kanten op kunnen gaan die partij, ik vond zelf dat Oktay wel de betere vechter was. En de uitspraak van Brian vindt ik dan ook niet gepast. En een rematch zal zeker vet worden, weet dan nog net zo niet of Brian weer wint.

De man van 14K
07-01-2007, 05:12
Ik vind zowiezo een uitlating als" maatjete klein"over een tegenstander die je op de grond een paar minuten weet te controleren vreemd.

Betreft zijn partij tegen oktay, kon alle kanten opgaan. zijn harde kop heeft hem gered..

EN ik oop dat hij het heel leuk gaat doen in Pride, zal er hard aan moeten trekken, maar iemand die erzo serieus mee bezig is als brian de laatste tijd gun ik het zeker wel...

x2
die partij tegen karatas kon alle kanten opgaan, het was echt een superheftige partij dat zonder meer!

Silat
07-01-2007, 05:54
Hij komt in Japan z'n meerdere wel tegen en dan was hij een "maatje" te klein.. pfff. Dit siert hem niet echt.

ulysse
07-01-2007, 10:09
Beste vriend Oktay wist 2 weken voor de wedstrijd dat hij moest vechten, dat is ook niet een optimale voorbereiding of wel.

Dat is de andere kant van het verhaal...
Laten we er dan vanuit gaan, mocht er een rematch komen dat Brian zich blessurevrij kan voorbereiden en Oktay zich optimaal kan voorbereiden.....
Kom je wel weer op 50/50.... Toch?

Ach, het zijn beide toppers! Maar ben nou eenmaal fan van Brian.

Ben
07-01-2007, 20:04
waar het mij om gaat dat hij nu schrijft,dat hij bewezen heeft dat oktay een maatje te klein was en die opmerking
vind ik onjuist. oktay was in dit gevecht zelfs iets beter.

Justinian
07-01-2007, 20:09
waar het mij om gaat dat hij nu schrijft,dat hij bewezen heeft dat oktay een maatje te klein was en die opmerking
vind ik onjuist. oktay was in dit gevecht zelfs iets beter.
Op zich ben ik het met je eens dat 'een maatje te klein' overdreven is, want het ging redelijk gelijk op. Waar ik het niet mee eens ben is je stelling dat Oktay in dit gevecht zelfs iets beter was. Zoals ik al schreef, het ging redelijk gelijk op en uiteindelijk won Brian. Brian was dus juist 'iets beter'.

Ben
08-01-2007, 05:32
Op zich ben ik het met je eens dat 'een maatje te klein' overdreven is, want het ging redelijk gelijk op. Waar ik het niet mee eens ben is je stelling dat Oktay in dit gevecht zelfs iets beter was. Zoals ik al schreef, het ging redelijk gelijk op en uiteindelijk won Brian. Brian was dus juist 'iets beter'.
oke anders win je niet maar schrijf niet maatje te klein

Maneschijn
09-01-2007, 01:48
Leuk intervieuw:)

paspoes
09-01-2007, 04:45
Ben benieuwd hoe hij gaat doen bij Pride, hij is wel in de goede richting, hoop dat hij het gaat redden. heb alleen een vraagje is het niet voor een vechter een nadeel als hij te klein is of is het weer een voordeel, moet wel aan melvin manhoef denken. Bij pride lopen wel zware jongens rond. iig wens ik hem succes daar. :thup:

Ralph
09-01-2007, 04:53
Daarom zijn die verschillende gewichtsklasses ook zo verdomd handig ;)