PDA

View Full Version : Semmy Schilt vs Ray Sefo (maart 2007)!!



Justinian
06-01-2007, 03:54
Het verdient mijns inziens wel een eigen topic ;)



H POWER (http://www.mixfight.nl/forum/member.php?u=4654) http://www.mixfight.nl/forum/images/statusicon/user_online.gif
Green belt
Join Date: Aug 2004
Location: zuudloarn city
Posts: 644
http://www.mixfight.nl/forum/images/reputation/reputation_pos.gif


http://www.mixfight.nl/forum/images/icons/icon1.gif
Nog wel leuk nieuwtje trouwens:

Rematch in maart:

Semmy vs Ray Sefo :thup:

ashi76
06-01-2007, 03:55
Arme Sefo...

H POWER
06-01-2007, 03:57
hahaha , ja je hebt gelijk justinian.:D

redjuh
06-01-2007, 04:35
en dan ook peter vs remy???

Biiyen
06-01-2007, 05:08
Arme Sefo...

Sefo is niet "arm" en ook niet "kansloos"... Waarom denken toch altijd een hoop mensen dat tegen Sefo vechten hetzelfde is als een rondje lopen in het park?

Alle tegenstanders van Sefo "Zullen wel even winnen" ook Melvin zou "Wel even zonder problemen de klus klaren" volgens onze kenners hier.

Even ter info: Sefo vanaf 2003 slechts 4x verloren, 1x Leko dit jaar (Punten), 1x Sem (punten). En 2x van Musashi op punten. (2x in de Finale op punten, discutabele overwinningen van onze jury magneet)

Alles behalve Arm en Kansloos.

aliendwurf
06-01-2007, 05:27
Het beste is er bij Sefo volgens mij wel vanaf,zeker tegen de kolos Schilt zie ik hem niet winnen,hoe wou hij in godsnaam bij zijn hoofd komen,zover reiken zijn korte armpjes nog geen eens.
Het is wel een vechter waar ik graag naar kijk,er gebeurt altijd wel iets en die vechtspirit alleen al,grandioos.
Maar zoals ik al zei,volgens mij is het beste er wel vanaf.

Iceman#1
06-01-2007, 06:33
Sefo is een goede vechter, alleen zie ik hem liever wat minder de lolbroek uithangen...

A-team
06-01-2007, 06:47
Ik denk dat hij bedoeld, dat tegen sem op dit moment niemand is opgewassen

aliendwurf
06-01-2007, 06:53
Ik denk dat hij bedoeld, dat tegen sem op dit moment niemand is opgewassen

Is toch ook zo.
Ik zou niet weten wie.
Ik vind Schilt trouwens best een beetje onzeker overkomen en angstig vechten,het lijkt wel of hij helemaal niet zo zeker van zijn zaak is als dat hij wel zou moeten zijn,want met zo'n lichaam en zijn kwaliteiten zou hij de wedstrijden veel eerder en beter kunnen en misschien zelfs wel moeten beslissen,daar ligt een kans voor zijn toekomstige tegenstanders.
Als hij net zo groot was als Hoost of Aerts denk ik niet dat hij daar ook gestaan had,al wil ik hem niet te kort doen want ik vind het wel een sympathieke jongen.

marcelt
06-01-2007, 07:11
Ik hoop dat Sefo weer dapper gaat doen en dat Sem dan bewijst dat Sefo toch niet alles op zijn hoofd kan hebben!

CDW
06-01-2007, 07:22
Sefo lijkt me idd iets te oud en te traag voor Sem!
En Sefo is ook niet de langste en daar kan Sem met zijn knieen
goed gebruik van maken!

Shinbone
06-01-2007, 07:45
Een mooie partij op papier en ik hoop van ganser harte dat Sem Schilt korte metten maakt met Ray Sefo.

Ik hoop dat wij als fans een aggresieve Schilt krijgen die Sefo alle hoeken van de ring laat zien. ( hoeken van de ring dat gaat een beetje lastig :P)

Enfin, Sefo blijft te alle tijde gevaarlijk, maar met de grote reikwijdte van Schilt mag dat geen problemen zijn.

Ik wil Sefo zwaar KO zien gaan, het gejoel en die flauwe kul moet maar eens afgelopen zijn.

Als Schilt Sefo weet te KO-en dan is Sem Schilt helemaal een geweldenaar, ook voor de Japanners aangezien Sefo een der poplulairste vechters is aldaar.

henk kuipers
06-01-2007, 08:46
osu

Geloof mij dat Sem niet onzeker is, ik heb hem dit jaar van dicht bij mee gemaakt, ook in de finale koos hij letterlijk liever tegen Peter dan Feitosa.

En dat na Le Banner en Hoost.

Ook mag je niet alles toe dichten aan zijn lengte, het belangrijkste bij hem is zijn wil om te winnen en de daarvoor te leveren trainings arbeid.

Een ieder mag hier zijn mening geven, maar sluit wel ff af met respect naar hem.

osu

Shinbone
06-01-2007, 09:01
Weet een van u lieden op welk evenement hij vecht? Is het K-1 Hero's? En wat is de datum?

Bij voorbaat dank,

Quato
06-01-2007, 09:05
Op het open zuidlaarder kampioenschap in de buurtkroeg ;-)

Shinbone
06-01-2007, 09:11
Op het open zuidlaarder kampioenschap in de buurtkroeg ;-)

Haha, ben bang dat Schilt gans de kroeg leegslaat!

ashi76
06-01-2007, 09:34
Het beste is er bij Sefo volgens mij wel vanaf,zeker tegen de kolos Schilt zie ik hem niet winnen,hoe wou hij in godsnaam bij zijn hoofd komen,zover reiken zijn korte armpjes nog geen eens.
Het is wel een vechter waar ik graag naar kijk,er gebeurt altijd wel iets en die vechtspirit alleen al,grandioos.
Maar zoals ik al zei,volgens mij is het beste er wel vanaf.

Niets ten nadele van Sefo, maar ik vrees dat hij wederom geen kans zal maken tegen Sem.
Begrijp me niet verkeerd, ik kijk ook graag naar Sefo, maar ik denk dat Sem lekkerlijk en figuurlijk een maatje te groot voor hem is.
Ook dit ligt niet aan Sefo, wat Sem is momenteel voor eenieder een maatje te groot. :thup:

jan sensei kyokushin
06-01-2007, 22:17
Niets ten nadele van Sefo, maar ik vrees dat hij wederom geen kans zal maken tegen Sem.
Begrijp me niet verkeerd, ik kijk ook graag naar Sefo, maar ik denk dat Sem lekkerlijk en figuurlijk een maatje te groot voor hem is.
Ook dit ligt niet aan Sefo, wat Sem is momenteel voor eenieder een maatje te groot. :thup: OSU X2

MET ALLE RESPECT VOOR BIJ DE VECHTERS

Robbie!
06-01-2007, 22:30
Wel interessante partij inderdaad. Maar vind Schilt ook wel erg sterk op dit moment. Zal heel lastig worden voor Sefo. Maar kijk ernaar uit.