PDA

View Full Version : Pride & Honor muay thai



marcelt
06-01-2007, 08:38
Hoorde van Glen Scheids dat het muay thai van Pride en Honor een dezer dagen op euro komt. Het mma deel werd al eerder uitgezonden ( en is al te vinden op het MMF:) )
Ik zag dat er zaterdag en maandag een uitzending is. Kan iemand met zekerheid zeggen of het zaterdag of maandag wordt uitgezonden?

killroy
06-01-2007, 09:46
Ik vind het sowieso vreemd dat we ZOOOOO lang moeten wachten op DE thaibokspartij van 2006 nl. Tyrone Spong vs Joerie Mes..

Goed dat Eurosport zoveel uitzendt maar echt jammer van al die K1 herhalingen. :cool2:

54321
07-01-2007, 01:21
Ik vind het sowieso vreemd dat we ZOOOOO lang moeten wachten op DE thaibokspartij van 2006 nl. Tyrone Spong vs Joerie Mes..

Goed dat Eurosport zoveel uitzendt maar echt jammer van al die K1 herhalingen. :cool2:

niet zo ondankbaar vriend! altijd dat gezeik...wees blij dat we uberhaubt k-1 op de tv hebben. gewoon kijken niet zeiken! en nu je pan drukken.

marcelt
07-01-2007, 01:24
niet zo ondankbaar vriend! altijd dat gezeik...wees blij dat we uberhaubt k-1 op de tv hebben. gewoon kijken niet zeiken! en nu je pan drukken.

Beetje vriendelijker kan wel!

redjuh
07-01-2007, 01:24
had je er maar bij moeten wezen. kaarten zat. bek houwe dus

De man van 14K
07-01-2007, 01:28
tuurlijk fantastisch dat het op tv is maar als ze de final elimination van K-1 gaan uitzenden terwijl de finale al geweest is kan ik me niet voorstellen dat je er iemand blij mee maakt...
Kijk echt een historisch en fantastich moment wat de it's showtime trophy die onverkort, live uitgezonden werd!
Dat dan weer wel, maar pride en Honour is (op thaibox gebied) niet eens uitgezonden terwijl het al 2 maanden geleden is.. dat had sneller gekunt!

redjuh
07-01-2007, 01:30
had gekund, maar ja met pride lopen we 3 jaar achter, dus die 2 maanden moet je niet over klagen

killroy
07-01-2007, 01:35
Ja man. Je hebt helemaal gelijk...een 9e keer final eliminations kan vast geen kwaad...

Tuurlijk ben ik blij dat er iets wordt uitgezonden over kickboksen...Maar die herhalingen zijn nergens goed voor, want op den duur heeft iedereen het al gezien en wat gebeurt er dan? Men gaat zappen > gevolg: kijkcijfers gaan naar beneden en wat zal er dan gebeuren?? (als de kijkcijfers blijven tegenvallen) ......Precies ja!

Teveel herhalen is gewoon niet goed ook al is het de zowat de enigste zender die wat uitzendt over vechtsport...

jij nu...'mister i'm to scared 2 get hit in the face'

16 oz op jouw pan....chickenshit:lol:

killroy
07-01-2007, 01:39
had je er maar bij moeten wezen. kaarten zat. bek houwe dus


Ik heb het niet zo met de Ahoy...geen leuke sfeer daaro

enne over dat bek houwe..

be my guest...als jij een beetje kerel bent kom je m'n bek hoogst persoonlijk voor me dichtmaken..:mad:

ps: Marcel

jammer genoeg ken ik 54321...ik ben er niet trots op hahah

De man van 14K
07-01-2007, 01:41
jij nu...'mister i'm to scared get hit in the face'

16 oz op jouw pan....chickenshit:lol:


WTF?

killroy
07-01-2007, 01:45
WTF?


gaat nergens over sorry:D

Biiyen
07-01-2007, 01:49
Stelletje verwende nesten... zo'n 2 a 3 jaar geleden kwam er helemaal nog niks op tv! Moesten we het doen met rammelige internet filmpjes en foto's. Weet je wanneer je "toen" 2H2H zag? Als je er heen ging! Toen hielden wij hier acties zoals brieven schrijven naar eurosport enz enz om vechtsport te promoten.

Nu zit men al te zeuren als er "alweer" een herhaling komt. Echt erg. Ben blij dat je het überhaupt ziet op tv. Zo vanzelfsprekend is het allemaal niet hoor.

killroy
07-01-2007, 01:54
Stelletje verwende nesten... zo'n 2 a 3 jaar geleden kwam er helemaal nog niks op tv! Moesten we het doen met rammelige internet filmpjes en foto's. Weet je wanneer je "toen" 2H2H zag? Als je er heen ging! Toen hielden wij hier acties zoals brieven schrijven naar eurosport enz enz om vechtsport te promoten.

Nu zit men al te zeuren als er "alweer" een herhaling komt. Echt erg. Ben blij dat je het überhaupt ziet op tv. Zo vanzelfsprekend is het allemaal niet hoor.


Ergens kan ik je wel begrijpen..natuurlijk moeten we blij zijn maar zeg ff eerlijk. Als jij die final eliminations al 2 keer hebt gezien...wat doe je dan als het voor de 3e keer wordt uitgezonden?

Dan kan toch ook niet goed zijn voor fightclub of zie ik het nou verkeerd?

54321
07-01-2007, 02:27
Ja man. Je hebt helemaal gelijk...een 9e keer final eliminations kan vast geen kwaad...

Tuurlijk ben ik blij dat er iets wordt uitgezonden over kickboksen...Maar die herhalingen zijn nergens goed voor, want op den duur heeft iedereen het al gezien en wat gebeurt er dan? Men gaat zappen > gevolg: kijkcijfers gaan naar beneden en wat zal er dan gebeuren?? (als de kijkcijfers blijven tegenvallen) ......Precies ja!

Teveel herhalen is gewoon niet goed ook al is het de zowat de enigste zender die wat uitzendt over vechtsport...

jij nu...'mister i'm to scared 2 get hit in the face'

16 oz op jouw pan....chickenshit:lol:

niet zo slap lullen John de Mol...er is een reden dat ze het zo vaak herhalen. OMDAT HET GOED BEKEKEN WORD!!! ps: geef me 2 seconden met je op grond en je word in 2008 wakker

killroy
07-01-2007, 03:38
1 goeie lowkick en je ligt er WEER 2 maanden uit ouwe...:cool2:

dus niet stoer doen he...slappe trut die je bent...

Biiyen
07-01-2007, 03:42
heren heren voor backyard wrestling is er The Pitt. Of anders MSN, keep MMA clean.

killroy
07-01-2007, 03:51
heren heren voor backyard wrestling is er The Pitt. Of anders MSN, keep MMA clean.


Ja is goed.. het grappige is dat 54321 ook altijd klaagt over de herhalingen maar nu doet alsof ie het allemaal prachtig vindt...heel apart

Maar goed ff on topic:


Ik zou weleens willen weten wanneer de kijkcijfers beter zijn;
tijdens nieuwe uitzendingen of tijdens herhalingen.
K1 is momenteel erg populair maar zelfs voor de nieuwe fans worden die herhalingen op den duur vervelend. laat staan voor de doorgewinterde vechtsport fan...maar ja gelukkig bestaat internet nog..lekker downloaden dan maar


peacee

Justinian
07-01-2007, 04:33
Stelletje verwende nesten... zo'n 2 a 3 jaar geleden kwam er helemaal nog niks op tv! Moesten we het doen met rammelige internet filmpjes en foto's. Weet je wanneer je "toen" 2H2H zag? Als je er heen ging! Toen hielden wij hier acties zoals brieven schrijven naar eurosport enz enz om vechtsport te promoten.

Nu zit men al te zeuren als er "alweer" een herhaling komt. Echt erg. Ben blij dat je het überhaupt ziet op tv. Zo vanzelfsprekend is het allemaal niet hoor.
Mee eens! Ik ben al lang blij dat Pride, K1, Shooto, It's showtime en 2h2h wordt uitgezonden.

Biiyen
07-01-2007, 04:34
Ja is goed.. het grappige is dat 54321 ook altijd klaagt over de herhalingen maar nu doet alsof ie het allemaal prachtig vindt...heel apart

Maar goed ff on topic:


Ik zou weleens willen weten wanneer de kijkcijfers beter zijn;
tijdens nieuwe uitzendingen of tijdens herhalingen.
K1 is momenteel erg populair maar zelfs voor de nieuwe fans worden die herhalingen op den duur vervelend. laat staan voor de doorgewinterde vechtsport fan...maar ja gelukkig bestaat internet nog..lekker downloaden dan maar


peacee

Kijkcijfers zijn natuurlijk beter, maar zijn de reclame inkomsten ook beter? In het bedrijfsleven schrijf je de inventaris ook af over meerdere jaren. Ditzelfde doet Eurosport ook met haar programma's. Zo'n programma kost (fictief bedrag) 2.000.000 euro. Dat geld moet terug worden verdiend middels reclame opbrengsten.

het sommetje is dan simpel. 1 Hoofduitzendinmg en daaromheen nog 4 of 5 herhalingen. De vraag is dan niet: "Wanneer waren de kijkcijfers het beste?" De vraag is dan: "Wanneer was er het meeste rendement" en "Welke programma's brengen aan het einde van de rit het meest op".

Eurosport is een bedrijf! Het is geen sociale instelling die jou een plezier wil doen. Het bedrijf wil geld verdienen, punt uit. Als blijkt dat Eurosport meer geld kan verdienen door fightclub te vervangen door "Breien met oma" dan doen ze dat gewoon.

En geloof mij nu maar dat er precies berekend is tot hoeveel herhalingen zo'n uitzending rendement heeft. En als uit de kosten baten rekening komt dat er 9 herhalingen nodig zijn, dan komen er gewoon 9 herhalingen.

Biiyen
07-01-2007, 04:43
Mee eens! Ik ben al lang blij dat Pride, K1, Shooto, It's showtime en 2h2h wordt uitgezonden.

ja man ja! Ik weet nog dat ik dolgelukkig was toen Eurosport bekend maakte dat ze een vechtsport programma gingen uitzenden met de naam "Fight Club".

Ik geloof als je dat topic uit de archieven opvist en herleest dan zou je denken dat iedereen in dat topic de lotto gewonnen had.

marcelt
07-01-2007, 05:40
Ook ik weet dat er vroeger geen moer op tv was. toch zijn al die herhalingen wel irritant. vooral omdat je heel vaak niet weet wat er komt. Als je weet dat evenement X wordt herhaald en je hebt 'm al gezien, kan je kiezen om hem wel of niet te kijken. nu wacht je op een bepaalde uitzending en wordt je iedere keer teleurgesteld.

killroy
07-01-2007, 21:07
Kijkcijfers zijn natuurlijk beter, maar zijn de reclame inkomsten ook beter? In het bedrijfsleven schrijf je de inventaris ook af over meerdere jaren. Ditzelfde doet Eurosport ook met haar programma's. Zo'n programma kost (fictief bedrag) 2.000.000 euro. Dat geld moet terug worden verdiend middels reclame opbrengsten.

het sommetje is dan simpel. 1 Hoofduitzendinmg en daaromheen nog 4 of 5 herhalingen. De vraag is dan niet: "Wanneer waren de kijkcijfers het beste?" De vraag is dan: "Wanneer was er het meeste rendement" en "Welke programma's brengen aan het einde van de rit het meest op".

Eurosport is een bedrijf! Het is geen sociale instelling die jou een plezier wil doen. Het bedrijf wil geld verdienen, punt uit. Als blijkt dat Eurosport meer geld kan verdienen door fightclub te vervangen door "Breien met oma" dan doen ze dat gewoon.

En geloof mij nu maar dat er precies berekend is tot hoeveel herhalingen zo'n uitzending rendement heeft. En als uit de kosten baten rekening komt dat er 9 herhalingen nodig zijn, dan komen er gewoon 9 herhalingen.

hmmmm duidelijk...je hebt wel een punt..

zo heb ik het nooit bekeken eigenlijk...but guess what???



teveel herhalen sucks!

dietrik
07-01-2007, 22:15
Biiyen slaat spijkers met koppen.

CDW
07-01-2007, 23:27
Ik heb van de week de uitzending van het mma gedeelte bekeken een daar
zegt Fred dat het muay-thai gedeelte pas in februari wordt uitgezonden!

De man van 14K
07-01-2007, 23:32
nog een maandje wachten dus..:sleep1:

A-team
08-01-2007, 01:18
OMDAT HET GOED BEKEKEN WORD!!!

en dat geloof je zelf :rolleyes: