PDA

View Full Version : Hongman Choi



Silat
07-01-2007, 23:16
Wie gaat Choi verslaan in MMA?

Hij mag dan wel een freakshow zijn.. Maar ik denk dat hij echt veel te groot en sterk is. Deze man kan ook nog eens vechten.

Get Genki Sudo back!

Nee ik zie het somber in..

The Bulldog
07-01-2007, 23:18
iok denk dat hij met zijn kracht zeker een moeilijk te verslane gast is voor een ieder...

Lengte,krach,harde kop....

mossad
07-01-2007, 23:22
Ik denk dat hij in K-1 ook heel moeilijk te verslaan gaat worden. Zijn bokscombinaties worden sneller en hij kan het nu drie ronden lang volhouden. Hij is ook behoorlijk atletisch en gecoördineerd voor zo'n grote meneer dus ik denk dat ze nog behoorlijk last van hem zullen krijgen.

In MMA moeten ze hem nog maar eens tegen Sapp zetten.

Silat
07-01-2007, 23:41
Hij slaat sapp helemaal verrot, die tikt zo af.

hij vocht toch niet meer? of alleen geen K1 meer?

payap
07-01-2007, 23:45
In het K-1 denk ik door echte low kick experts. Hong man is door zijn lengte daar kwetsbaar. Iemand die hem op zn huid zit met constant lowkicks ontneemt hem ook veel van zijn eigen wapens.

Maar dan moet het wel een echte expert zijn als Kaman in zijn topdagen of gasten als Thaise slopers als Somsong.

Op dit moment hebben we die niet echt in die klasse. Peter Aerts komt er het dichtste bij.

Dus Peter Aerts vs Hong man Choi lijk me wel een mooie partij. Peter Aerts was ook degene die het de maar 8 cm kleinere Sem Schilt het moeilijkst van allemaal maakte

54321
07-01-2007, 23:49
Ik denk dat hij in K-1 ook heel moeilijk te verslaan gaat worden. Zijn bokscombinaties worden sneller en hij kan het nu drie ronden lang volhouden. Hij is ook behoorlijk atletisch en gecoördineerd voor zo'n grote meneer dus ik denk dat ze nog behoorlijk last van hem zullen krijgen.

In MMA moeten ze hem nog maar eens tegen Sapp zetten.


of giant silva

A-team
08-01-2007, 00:14
Als je snel bent maakt hij geen kans.

CDW
08-01-2007, 00:19
James Thomson

Stallion
08-01-2007, 00:20
Ik vind het hier een beetje overschatting van die hele Choi. Hij is dan wel groot en als je een maai van hem krijgt zul je ook best liggen maar het is absoluut geen kickboxer of iets in die richting. Hij heeft nog niet van een echte K-1 vechter gewonnen, enkel van Schilt maar dat sloeg natuurlijk nergens op.

Bonjasky heeft hem verslagen door gewoon rustig te blijven en zijn ding te doen. Ik denk dat vechters als Aerts, Feitosa en Leko ook simpel kunnen winnen van Choi als ze maar rustig blijven en weg blijven bij zijn maaien, want echt bokswerk kun je het niet noemen.

Op MMA gebied stelt hij ook weinig voor. Zet hem tegen iemand die echt MMA kan(Gracie, Emilianenko, Schilt) en hij verliest.

Biiyen
08-01-2007, 00:27
Ik vind het hier een beetje overschatting van die hele Choi. Hij is dan wel groot en als je een maai van hem krijgt zul je ook best liggen maar het is absoluut geen kickboxer of iets in die richting. Hij heeft nog niet van een echte K-1 vechter gewonnen, enkel van Schilt maar dat sloeg natuurlijk nergens op.

Bonjasky heeft hem verslagen door gewoon rustig te blijven en zijn ding te doen. Ik denk dat vechters als Aerts, Feitosa en Leko ook simpel kunnen winnen van Choi als ze maar rustig blijven en weg blijven bij zijn maaien, want echt bokswerk kun je het niet noemen.

Op MMA gebied stelt hij ook weinig voor. Zet hem tegen iemand die echt MMA kan(Gracie, Emilianenko, Schilt) en hij verliest.

Choi WAS grondvechter en is gaan kickboksen. Dat wat hij met Olugun deed was geen geluk of toeval. Op de grond kan Choi echt wat. Natuurlijk heeft hij zijn gewicht mee, maar het is net als met Schilt... Lastig aan te pakken.

Stallion
08-01-2007, 00:34
Choi WAS grondvechter en is gaan kickboksen. Dat wat hij met Olugun deed was geen geluk of toeval. Op de grond kan Choi echt wat. Natuurlijk heeft hij zijn gewicht mee, maar het is net als met Schilt... Lastig aan te pakken.

Natuurlijk kan die Choi wel wat maar of het nu zo ontzettend goed en leuk is om te zien....... En daarbij had hij dan beter bij Pride of een andere MMA organisatie kunnen vechten.

En Schilt kan ook daadwerkelijk wat. Zowel Kickboksen(Karate) en MMA.

Vale Tudo
08-01-2007, 00:40
Sorry maar ik weet toch heel zeker dat die hongman choi verliest van elke top 10 HW uit pride!

The Maniac
08-01-2007, 02:29
Dat Choi misschien verliest van elke top 10 hw van Pride weet i zo niet hij is een sterke en groot worstelaar met een goed stand up ik denk dat gasten zoals Thompson, Kharitonov, Alex.E, Fujita, Zuluzinho toch tegen zo'n gigant onderuit gaan. Choi is nu pas gaan vechten in MMA omdat ze nog geen goede maat handschoenen konden vinden :)

Ronald
08-01-2007, 04:22
Hij heeft wel wat die Choi :)

Justinian
08-01-2007, 04:25
Hij heeft wel wat die Choi :)
...yep, een groot hoofd.

D_K
08-01-2007, 07:00
x2 :D

The Bulldog
08-01-2007, 07:15
Denk idd dat choi nog wel van wat Pride namen zou kunnen gaan winnen...

mossad
08-01-2007, 07:22
Hij slaat sapp helemaal verrot, die tikt zo af.

hij vocht toch niet meer? of alleen geen K1 meer?

Hij heeft toen in een radio interview aangegeven dat hij contractueel vast zit aan K-1, maar door de ruzie met hun dus helemaal niet aan vechten toekomt. Hij zei wel weer de ring in te willen.

Evilman
08-01-2007, 09:02
nou .. choi tegen coleman ofzo .. ga k toch voor choi :p
maar andere sterke lui met echte submission skills,gameplan en die
koel blijven moet dat zeker wel lukken.

Vale Tudo
08-01-2007, 09:12
Ik vind het toch een beetje overdreven dat ie na 1 mma partij al zogenaamd mee kan draaien met de beste HW's in pride!! En hij heeft idd een achtergrond in worstelen maar niet in BJJ of sambo ofzo toch?! Op de grond gaat ie gewoon vette G&P of een submission te verwerken krijgen let maar op!! tenzij hij ergens gaat vechten waar headbutts zijn toegestaan dan is het een ander verhaal natuurlijk :D

A-team
08-01-2007, 20:09
Choi WAS grondvechter en is gaan kickboksen. Dat wat hij met Olugun deed was geen geluk of toeval. Op de grond kan Choi echt wat. Natuurlijk heeft hij zijn gewicht mee, maar het is net als met Schilt... Lastig aan te pakken.

Schilt kan vechten en choi niet. Iedereen kan tegen een klap oplopen maar een vechter die het al zijn hele leven doet en die snel is , pakt hem.

dietrik
09-01-2007, 00:30
ik denk dat gasten zoals Thompson, Kharitonov, Alex.E, Fujita, Zuluzinho toch tegen zo'n gigant onderuit gaan.


Ik vind Kharitonov (nog) wel even een ander verhaal.

54321
09-01-2007, 00:39
Choi WAS grondvechter en is gaan kickboksen. Dat wat hij met Olugun deed was geen geluk of toeval. Op de grond kan Choi echt wat. Natuurlijk heeft hij zijn gewicht mee, maar het is net als met Schilt... Lastig aan te pakken.

was het niet meer iets van koreaans sumo wat choi deed(staand)? ik zie choi wel wat partijtjes winnen hoor...maar om te zeggen dat hij met de pride top kan meedraaien is het denk ik nog te vroeg.

Biiyen
09-01-2007, 02:16
was het niet meer iets van koreaans sumo wat choi deed(staand)? ik zie choi wel wat partijtjes winnen hoor...maar om te zeggen dat hij met de pride top kan meedraaien is het denk ik nog te vroeg.

Choi kan het mensen heel moeilijk maken. Of hij wel of geen topper is, dat is een heel ander verhaal. Ik denk dat zijn G'nP met vuisten zo groot als 16oz kickbokshandschoenen, grondspel gecombineerd met zijn gewicht en brute kracht moordend zijn, voor iedereen.

Ik weet ook wel dat Ologun een koekje is in vergelijking wat er bij Pride rondloopt. Toch was hij daar in 5 sec mee klaar, en nog goed en grappig ook. Daarbij tel ik op het trainings foto's en filmpje dat ik heb gezien op Sherdog. En dan kan ik niet anders dan zeggen.... "Van Choi win je niet zomaar ff" daar zal zelfs Fedor voor aan de bak moeten.

Stallion
09-01-2007, 04:14
Ik denk ook niet dat je zomaar van Choi wint, maar laten w wel eerlijk zijn. Choi is absoluut geen kickboxer. Schilt is dat wel én heeft een lengtevoordeel.

Zelf ben ik tegen die freaks. Bon Sapp was nog wel grappig op Dynamite maar daar moeten ze het dan bij laten. Laat Choi anders eens een gevecht bij Hero's vechten(supergevecht) of maak een MMA klasse voor zwaargewichten. Maar laat het type Butterbeam en Choi a.u.b. niet meedraaien bij het kickboxende gedeelte.

Silat
09-01-2007, 04:42
Choi tegen butterbean zou wel vet zijn.

Biiyen
09-01-2007, 04:54
Op Duitse fora noemen ze onze Semmy Schilt een freak en was er in de daar aangemaakte poll slecht 1 iemanden die hem "symphatisch" vond. (die ene was ik, had maar snel account aangemaakt want ik vond het sneu voor onze vrolijke reus. Ben inmiddels gebanned aldaar omdat ik maar direct verteld heb hoe sympatisch ik Duitsers vind, maar dit geheel ter zijde.)

OK nu zijn dat maar Duitsers en kun je twisten over hun kunde.....
Maar zo zie je maar weer dat onze held Sem ergens anders op de planeet in een adem wordt genoemd met Choi en consorte.

De dikke nudist
09-01-2007, 05:15
Taering, net Choi VS Akebono gekeken.
Moest de nare nasmaak even wegspoelen met een CroCop HL.
Maar dat terzijde.

Zolang er geen 120+ klasse is, zal Choi een gevaar zijn voor de toppers
in Pride.

Niks aan te doen :(

D.

54321
09-01-2007, 05:18
Op Duitse fora noemen ze onze Semmy Schilt een freak en was er in de daar aangemaakte poll slecht 1 iemanden die hem "symphatisch" vond. (die ene was ik, had maar snel account aangemaakt want ik vond het sneu voor onze vrolijke reus. Ben inmiddels gebanned aldaar omdat ik maar direct verteld heb hoe sympatisch ik Duitsers vind, maar dit geheel ter zijde.)

OK nu zijn dat maar Duitsers en kun je twisten over hun kunde.....
Maar zo zie je maar weer dat onze held Sem ergens anders op de planeet in een adem wordt genoemd met Choi en consorte.


hehe...goede aktie, stomme duitsers.

Stallion
09-01-2007, 06:03
Beetje jammer dat er zo wordt gedacht over Sem Schilt. Hij is een van de meest complete vechters, en dat kun je van Choi absoluut niet zeggen.

Verder wel goede actie inderdaad.

mossad
09-01-2007, 06:12
Er wordt van Choi en Sapp(en helaas van Sem) gezegd dat ze freaks zijn. Nu zijn ze dat in mijn ogen fysiek gezien wel, maar ze hebben inmiddels in de ring laten zien dat ze erbij horen. Wat mij betreft hoort Sapp met name in de MMA ring thuis, maar Choi wordt met het gevecht beter in K-1. Je kunt dat vervelend vinden of niet leuk om naar te kijken, maar hij kan inmiddels tegen de toppers in K-1 zijn mannetje staan. Akebono heeft laten zien dat hij niet thuis hoort in de ring en dan moet zo iemand ook geen gevechten meer krijgen. Ik vind het zelf juist heel interessant hoe goed getrainde vechters die goed geproportioneerd zijn met jaren ervaring en goede techniek het er vanaf brengen tegen deze reuzen. Dat laat juist zien dat je met techniek en training iemand kan verslaan die 60-80 kg zwaarder is.

Ronald
09-01-2007, 06:20
Er wordt van Choi en Sapp(en helaas van Sem) gezegd dat ze freaks zijn. Nu zijn ze dat in mijn ogen fysiek gezien wel, maar ze hebben inmiddels in de ring laten zien dat ze erbij horen. Wat mij betreft hoort Sapp met name in de MMA ring thuis, maar Choi wordt met het gevecht beter in K-1. Je kunt dat vervelend vinden of niet leuk om naar te kijken, maar hij kan inmiddels tegen de toppers in K-1 zijn mannetje staan. Akebono heeft laten zien dat hij niet thuis hoort in de ring en dan moet zo iemand ook geen gevechten meer krijgen. Ik vind het zelf juist heel interessant hoe goed getrainde vechters die goed geproportioneerd zijn met jaren ervaring en goede techniek het er vanaf brengen tegen deze reuzen. Dat laat juist zien dat je met techniek en training iemand kan verslaan die 60-80 kg zwaarder is.
Helemaal mee eens. En als je ze niet kunt verslaan... dan is de ander gewoon beter.

CDW
09-01-2007, 15:04
De K1WGP is een open gewichtsklasse! Daardoor kan elk gewicht mee doen aan de wedstrijden! Lichtere vechters zoal koaklai maar ook zwaardere vechters zoals Choi en Sapp! Ook al zijn het freaks zolang er
idd geen gewichtsklasse komt van boven de 120 kg zul je rekening moeten
houden met dit soort vechters! Deze vechters hebben niet allemaal de meest mooie techniek het is alleen vaak wel doeltreffend wat ze doen!
En wij vinden dit over het algemeen Freaks alleen in Japan kickt men op
dit soort vechters! Hoe groter,zwaardere en lelijker ze zijn hoe populairde
ze in Japan zijn!

Remco
09-01-2007, 17:32
Als de personen die hier spreken over 'freaks' daar eens een definitie van willen geven kan ik mij niet voorstellen dat er geen internationaal verdrag geschonden wordt.

Ondanks de lichamelijke voorsprong die sommige van de grotere vechters hebben, vind ik niet dat ze op basis daarvan gediscrimineerd mogen worden. De huidige top profiteert immers ook van hun eigen lichamelijke voorsprong. Dat is de reden dat Fedor Emelianenko wel en Jan Peter Balkenende geen Pride HW Champion is.

De discussie of er een hogere gewichtsklasse moet komen staat hier overigens los van.

Stallion
09-01-2007, 22:44
Helemaal mee eens. En als je ze niet kunt verslaan... dan is de ander gewoon beter.

Goed waarin? Volgens mij staat K1 voor Karate, Kickboxing, Kung Fu etc. en niet voor groot en gespierd. Een combinatie hiervan is natuurlijk heel goed. Maar als je puur naar het technische aspect gaat kijken zijn die freaks(zo noem ik ze, ongeacht of dat nou de goede definitie is.) niks vergeleken met de echte vechters zoals Aerts, LeBanner, Musashi, Schilt, Hug, Feitosa etc. En karate, kung fu etc. gaat volgens mij echt niet over hoe hard je blind voor je uit kunt maaien.

Daarom ben ik ook zeer tegen een 120+ klasse omdat je zo de freaks bevorderd en het helemaal niets met K1 te maken heeft.

En het maakt me helemaal niet uit als je vechters als Sapp en Choi in de top hebt, maar dan wel kickboxend en niet hoe ze het tot nog toe hebben gedaan.

Remco
10-01-2007, 00:07
Wie is er nou geïnteresseerd in die vechtsporten als je met wild om je heen maaien kan winnen? Juist de aanwezigheid van de grootste en sterkste vechters kan de waarde van de K-vechtsporten bewijzen.

Choi komt er bovenuit omdat hij wel degelijk techniek heeft. En daarmee is hij volgens de definitie van Stallion freak-af. Er is in de huidige opzet dan ook helemaal geen sprake van een probleem.

De dikke nudist
10-01-2007, 00:29
Als je "freaks' wil bannen zal je bepaalde technieken moeten definieren en
banden gaaninvoeren in het kickboksen. Zodat je alleen mensen
die de technieken goed beheersen toelaat tot een toernooi.

Maar ik vind dat juist de charme van kickboksen. Dat je niet gebonden bent
een al te strak gedefinieerde set van technieken, maar dat iedere vechter
zijn sterke punten optimaal kan benutten.
De een stoot keihard en de andere heeft een dodelijke highkick. En weer
een ander vertrouwt op z'n kracht en lengte.
Dus alleen een andere gewichtsklasse lijkt me een geldig middel om
oneerlijke gevechten te voorkomen.

Mischien moeten de gewichtsklasses opnieuw worden ingedeeld.
Want een HW van 93kg tegen Schilt is toch al meer dan 20kg verschil
dat zijn twee(!) gewichtsklasses. Dat is wel errug veel.
En als de superzware vechters er ook nog eens wat van kunnen wordt
het vervelend :D
Bob Sapp was leuk maar als de superzwaargewichten ook nog eens kunnen
vechten zoals Sem is het niet meer grappig

Maar wie had tien jaar geleden nou verwacht dat er zich vechters zouden
ontwikkelen van 120kg die ook nog eens kunnen vechten?
Vechters die gewoon in HW vechten zijn al "freaks" als je ze met
de rest van de wereldbevolking vergelijkt.

Als het echter om open-weight toernooien gaat zoals K-1: niet zeiken
maar knokken.
Het gaat er dan niet om dat je de beste bent, het gaat er om dat je
de gevechten wint.

En èchte freakshows vind ik wel tof om te zien, van die rare match-ups.
Gomi VS Akebono lijktme smullen.
Een soort van Giantslaying :D
Hoewel het wel zonde zou zijn om Gomi's talent aan dit soort onzin
te verspillen.

D.

Biiyen
10-01-2007, 01:19
Ik ben geen voorstander van "verplichte" technieken in de K1. Krijg je weer van die onzinnige "7x per ronde high kick moeten maken". Dit is ook niet leuk gebleken omdat vechters als Hoost en Kaman dan rondes moesten weggeven omdat ze niet konden doorbouwen op lowkicks maar over moesten gaan in high kicks.

Stallion
10-01-2007, 05:45
Ach, een definitie hoeft niet letterlijk te kloppen. Iemand met een rode kop wordt ook een tomaat genoemd, is ook figuurlijk bedoeld.

Verplichte technieken is ook weer slecht, maar je kan makkelijk zien dat Choi geen kickboxer is en Aerts wel. Naar mijn mening is er meer eer te behalen als je van echte vechters wint en niet van iemand die o zo gespierd is.

Maar ja, het blijft een meningskwestie. De één vindt die 'freaks' wel leuk en de ander niet.

D_K
10-01-2007, 07:11
amen

cruz
10-01-2007, 10:50
zulke gasten als hem en schilt verkrachten dit sport. tis geen gezicht!!!

Biiyen
10-01-2007, 11:43
zulke gasten als hem en schilt verkrachten dit sport. tis geen gezicht!!!

Ik zet de chips en bier al klaar... Jij gaat me toch een berg een shit over je heen krijgen. :D

ICON
10-01-2007, 15:31
lol dit wordt een geweldige topic

Arie
10-01-2007, 18:34
lol

Remco
10-01-2007, 18:46
Het is geen schoonzwemmen heren. K-1 beoogt de sterkste staande vechter ter wereld te selecteren.

Als dat een technische dwerg of een sterke reus blijkt te zijn en dat bevalt je niet, dan deugt er iets niet aan de opzet van K-1.

Quato
10-01-2007, 20:32
Laat ik allereerst vooropstellen dat ik mensen die personen als Akebono, Choi en Sapp in een adem noemen met Sem niet in orde vind. Of is het nu nog niet duidelijk dat hij z'n strepen wel verdient heeft? Daarnaast zit hij wat gewicht betreft meer in de buurt van vechters als JLB en Sefo, dan Choi en Sapp.

Verder kiezen vechters er zelf voor om in de "open-gewichtsklasse" mee te doen, om te laten zien dat ze de beste van de wereld zijn en niet alleen van hun klasse. Daar horen dus ook super zwaargewichten bij. Anders zie ik 't al gebeuren dat er op de diverse fora discussies ontstaan van: "wat als hij nou daar tegen moest? Dan won ie 't nooit..."

Eindeloos gezeur m.i.

Stallion
11-01-2007, 03:29
Het is geen schoonzwemmen heren. K-1 beoogt de sterkste staande vechter ter wereld te selecteren.

Als dat een technische dwerg of een sterke reus blijkt te zijn en dat bevalt je niet, dan deugt er iets niet aan de opzet van K-1.

Dan mogen ze de K van K-1 er dus afhalen want die staat er niet voor niets. Zo als ik al zei staat die diverse vechtsporten. De 1 staat in principe voor 'de top' ervan. Dat kickboksen en redelijke 'vrije' sport is klopt. Maar als men een half jaar kickbozen traint kun je in meestal niet spreken van een goede kickboxers.

Verder stond er een jaar geleden dach ik een artikel in de Ringsports van Ramon Dekker over de zogenaamde freaks. Daar was ik het wel mee eens. Kan iemand zich dat artikel nog herineren?


zulke gasten als hem en schilt verkrachten dit sport. tis geen gezicht!!!

Dit is wel heel kort door de bocht. Het ziet er bij Schilt mischien soms raar uit maar dat komt omdat hij lang is.

Ronald
11-01-2007, 04:25
Dan mogen ze de K van K-1 er dus afhalen want die staat er niet voor niets. Zo als ik al zei staat die diverse vechtsporten. De 1 staat in principe voor 'de top' ervan.
Dat van die "K" neem je echt te letterlijk. Da's omdat toevallig veel staande sporten met een K beginnen. Het is geen definitie! Kaoklai komt bijvoorbeeld uit het muay thai. Ook niet goed dan?
Het is zoals Remco zegt: K-1 beoogt de sterkste staande vechter ter wereld te selecteren.


Verder stond er een jaar geleden dach ik een artikel in de Ringsports van Ramon Dekker over de zogenaamde freaks. Daar was ik het wel mee eens. Kan iemand zich dat artikel nog herineren?
In de Royal Rumble nr. 3 van februari/maart 2006 staat ook een artikel op pagina 70. Daar was ik het helemaal mee eens ;)

Stallion
11-01-2007, 06:51
Dat van die "K" neem je echt te letterlijk. Da's omdat toevallig veel staande sporten met een K beginnen. Het is geen definitie! Kaoklai komt bijvoorbeeld uit het muay thai. Ook niet goed dan?
Het is zoals Remco zegt: K-1 beoogt de sterkste staande vechter ter wereld te selecteren.

Daar heb je mischien wel gelijk in. Muay Thai hoort daar ook bij. Maar Choi bijvoorbeeld heeft alleen geworstelt en kwam er alleen bij omdat hij zo'n groot en sterk lichaam had, niet omdat hij bewezen had een goede staande vechter te zijn , maar dat is hij ook niet. Dat hij dan perongeluk Schilt verslaat sloeg nergens op en voor mij heeft hij niet bewezen een goede staande vechter te zijn. Choi kan mischien wel een goede worstelaar zijn, maar ga dan het MMA in ofzo. Als Choi ook nog echt kon vechten zou hij natuurlijk een fantstische aanwinst zijn voor de K-1

Geef dan echte vechters een kans, want volgens mij loopt er genoeg talent rond. Dan zie ik liever dat ze Williams, Slowinski en meer van dat soort potentieele kampioenen een kans geven.

Lee Hottie # 1 fan
11-01-2007, 20:52
Daar heb je mischien wel gelijk in. Muay Thai hoort daar ook bij. Maar Choi bijvoorbeeld heeft alleen geworstelt en kwam er alleen bij omdat hij zo'n groot en sterk lichaam had, niet omdat hij bewezen had een goede staande vechter te zijn , maar dat is hij ook niet. Dat hij dan perongeluk Schilt verslaat sloeg nergens op en voor mij heeft hij niet bewezen een goede staande vechter te zijn. Choi kan mischien wel een goede worstelaar zijn, maar ga dan het MMA in ofzo. Als Choi ook nog echt kon vechten zou hij natuurlijk een fantstische aanwinst zijn voor de K-1

Geef dan echte vechters een kans, want volgens mij loopt er genoeg talent rond. Dan zie ik liever dat ze Williams, Slowinski en meer van dat soort potentieele kampioenen een kans geven.

jij slaat de spijker op de kop!!

ik vind ook dat ze de wat mindere goden uit het kickboxen zoals Carter Williams en azem Maksutai (OID) een kans moeten geven en dit soort vechters moeten opstellen en ook voor de final elimination te laten vechten zij kunnen nog voor een verassing zorgen H.M. Choi is vrij wel kansloos tegen de echte toppers omdat hij gewoon te weinig techniek heeft en te weinig kan incasseren. dit zou het naar mening een stuk leuker maken.

nicolas the red
11-01-2007, 21:01
Dat is de reden dat Fedor Emelianenko wel en Jan Peter Balkenende geen Pride HW Champion is.

:lol:

Italian*Berlusconi*
11-01-2007, 21:11
helaas gaat het niet alleen meer om de beste vechters naar k1 te halen. Geld speelt een grote rol en die 'freaks' zijn heel populair in japan / korea... de landen waar toch het grootste deel van het winst geld vandaan komt die de vechters krijgen. Helaas zijn die 'freaks' nodig voor de kijkcijfers en revenue's want er moet ook verdiend worden. Ik persoonlijk vind dat ook wel leuk om te zien terwijl ik weet dat er betere jongens zijn die ipv die 'freaks' in de k1 horen te vechten. Maar ja, money makes the world go round 'n round......

Silat
11-01-2007, 21:35
Dit ging over Choi in MMA toch??

Stallion
12-01-2007, 05:03
helaas gaat het niet alleen meer om de beste vechters naar k1 te halen. Geld speelt een grote rol en die 'freaks' zijn heel populair in japan / korea... de landen waar toch het grootste deel van het winst geld vandaan komt die de vechters krijgen. Helaas zijn die 'freaks' nodig voor de kijkcijfers en revenue's want er moet ook verdiend worden. Ik persoonlijk vind dat ook wel leuk om te zien terwijl ik weet dat er betere jongens zijn die ipv die 'freaks' in de k1 horen te vechten. Maar ja, money makes the world go round 'n round......

Inderdaad. Sport wordt te comercieel. Dat is met voetbal, kickboksen etc.


Dit ging over Choi in MMA toch??

Eigenlijk wel ja.