PDA

View Full Version : Pride #33 Second Coming



De man van 14K
10-01-2007, 06:06
The second PRIDE show on US soil is going to be titled as "Second Coming." This does not simply mean coming back, but it supposedly also means the "Reincarnation of Christ."

The Main Event of the show is going to be the PRIDE middleweight title bout. Wanderlei Silva will defend his title against either Ricardo Arona, Anotonio Rogerio Nogueira, or Dan Henderson. DSE is planning to make a decision on this sometime very soon.

Besides these fighters, other fighters mentioned as "possibilities" were Denis Kang, Aleksander Emelianenko, Kazuyuki Fujita, and Takanori Gomi. Besides Dan Henderson, there were no other American fighters. DSE head Nobuyuki Sakakibara said, "American fans haven't seen the battles between world's best fighters. We want to showcase the world best fights." DSE is not emphasizing utilizing American fighters to the US market. (02/08/2007)

Scheduled to Fight (Subject to Change):

Wanderlei Silva (Brazil / Chute Boxe Academy / PRIDE Middleweight Champion)
Antonio Rodrigo Nogueira (Brazil / Brazilian Top Team)
Aleksander Emelianenko (Russia / Red Devil)
Ricardo Arona (Brazil / Brazilian Top Team)
Dan Henderson (U.S.A. / Team Quest / PRIDE Welterweight Champion)
Kazuyuki Fujita (Japan / Team Japan Fujita Office)
Takanori Gomi (Japan / Kugeyama Rascal Gym / PRIDE Lightweight Champion)
Kazuhiro Nakamura (Japan / Yoshida Dojo)
Kazuo Misaki (Japan / GRABAKA)
Hayato "Mach" Sakurai (Japan / Mach Dojo)

CDW
10-01-2007, 07:45
[quote=Rosso;371306]

The Main Event of the show is going to be the PRIDE middleweight title bout. Wanderlei Silva will defend his title against either Ricardo Arona, Anotonio Rogerio Nogueira, or Dan Henderson. quote]

Zeker tegen Lill Nog en Arona gaat hij het heel erg zwaar krijgen zonder
footstamps en soccerkicks!

CDW
10-01-2007, 08:02
Volgens de Pride site wordt het Wanderlei vs Dan Henderson!

Vale Tudo
10-01-2007, 11:13
ja precies het wordt wanderlei silva vs dan henderson voor de LHW titel!! ik had liever lil nog tegen wand zien vechten maar henderson heeft deze rematch wel verdiend hoor! Vorige ontmoeting tussen deze 2 was een keiharde partij, volgens wand 1 van zn zwaarste partijen OOIT!!

Wheelie
10-01-2007, 19:54
silva vs henderson is echt heel vet, die eerste partij is een van mijn favoriete gevechten

Trismegistos
10-01-2007, 22:48
Ok het mag niet altijd even spectaculair zijn ..en Arona is natuurlijk geen Amerikaan, maar denk toch dat hij het meest aanspraak zou maken op deze titel match. Staat nu 1-1 toch als ik het goed heb?

Vale Tudo
10-01-2007, 22:56
Ok het mag niet altijd even spectaculair zijn ..en Arona is natuurlijk geen Amerikaan, maar denk toch dat hij het meest aanspraak zou maken op deze titel match. Staat nu 1-1 toch als ik het goed heb?

Arona heeft het al 1 keer mogen proberen voor de titel tegen wanderlei geloof ik, en toen verloren op split decision. dus nu is het dan wel tijd voor een ander he! zoals als ik al eerder zei in deze topic vind ik dat lil nog het meer zou verdienen om voor de titel te vechten. en misschien dat je de vorige partij tussen henderson en wand niet hebt gezien, maar dat was 1 en al actie hoor!! :thup:

Vale Tudo
10-01-2007, 23:34
voor de mensen die de vorige partij tussen wanderlei silva vs dan henderson nog nooit gezien hebben: (het is een ouwe partij maar hij is de moeite waard om te kijken geloof me!!)

http://www.dailymotion.com/visited/search/henderson/video/xb9z1_wanderlei-silva-vs-dan-henderson

micha
10-01-2007, 23:54
[
Zeker tegen Lill Nog en Arona gaat hij het heel erg zwaar krijgen zonder
footstamps en soccerkicks![/quote]


waar zien jullie dat?

Vale Tudo
11-01-2007, 00:04
hier nog een interview met hendo en wand die in een 1 of andere show zitten, is pas van een paar dagen geleden!!

http://www.sherdog.net/forums/showthread.php?threadid=492195

54321
11-01-2007, 01:07
haahaha...ik zou de titel van deze pride show maar niet googlen...very gay man!! ''pride 33 second comming''

hendo op ko!!

Biiyen
11-01-2007, 02:18
Silva Vs Henderson, das goeie poeier. Ben blij met deze beslissing. Kijken wat de rest wordt. Ik hoop niet dat ze alle toppers een cookie gaan geven. Dat zou wel zuigen.

Evilman
11-01-2007, 10:05
Arona heeft het al 1 keer mogen proberen voor de titel tegen wanderlei geloof ik, en toen verloren op split decision.

Arona had gewonnen van wanderlei, en best goed ook nog.
Was heel dominant door heel de partij heen en zorgde dat Silva
totaal niet in zn game kwam.

Aan ene kant n megasaai gevecht met geloof k gele kaarten voor niets
doen aan Beide kanten.. maar de keren dat t vechten was, was ook
echt wreed!

Ben benieuwd naar dan. Hij heeft tijd genoeg om n leuk gameplan in elkaar te zetten :cool2:
Maarreh.. silva was tegen crocop toch megaveel aangekomen?
Gaat hij dan zn lichtere titel verdedigen op zwaarder gewicht of moet ie nu weer als n haas
gaan cutten?

killroy
11-01-2007, 10:42
haahaha...ik zou de titel van deze pride show maar niet googlen...very gay man!! ''pride 33 second comming''

hendo op ko!!


Nou, ik heb 'm ge-googled en ik kom alleen maar uit op vechtsport sites.
Gaat 't wel een beetje 54321:eek: ?? Je moet echt ff gaan praten met iemand.
Volgens zie je ze vliegen...

(niet de gays he...'t is gewoon een uitdrukking;) )


Ik hoop Henderson.


peacccee

Ralph
11-01-2007, 18:00
Hier een interview op sherdog met beide heren: http://www.sherdog.net/forums/showthread.php?t=492130&highlight=silva+henderson+vid

54321
12-01-2007, 01:38
Nou, ik heb 'm ge-googled en ik kom alleen maar uit op vechtsport sites.
Gaat 't wel een beetje 54321:eek: ?? Je moet echt ff gaan praten met iemand.
Volgens zie je ze vliegen...

(niet de gays he...'t is gewoon een uitdrukking;) )


Ik hoop Henderson.


peacccee

je weet niet eens wie henderson is man!!

killroy
12-01-2007, 05:00
je weet niet eens wie henderson is man!!

Ga jij maar lekker googlen viezerik..of zal ik zeggen 'gayglen'?;)

Evilman
12-01-2007, 21:58
ow.. en de andere was dan voor arona :)
best out of three nu dan